handdator

Visa fullständig version : Den stora, årliga kosttillskottsrean!!

Team 666
2002-11-09, 22:21
Jaa, klingar det inte ljuvt i era små öron?

Tänk om kosttillskottsbranschen skulle anama bokhandlarnas stora bokrea och vräka ut kosttillskott till svinlåga priser några veckor i februari -

High Whey 3 kg - förr 879:- Nu 499:-

Vp2 908 g förr 450:- nu 199:-

Glutamin 1 kg förr 699:- nu 299:-

Vore inte det drömmen. Precis som bokrean för bokmalarna skulle kosttillskottsrean bli en gottepåse utan dess like för oss tränande. Satan.. Helvete. Varför har ingen av alla driftiga människor i branschen kommit på den idén tidigare? Tänk er att bygga ut skafferiet och sedan fylla det med protein, glutamin, ala, kreatin, ja vad fan man vill. Bara kvalitetsgrejer.

Varför gaddar ni er inte samman och kör en gemensam rea en gång om året? Ni leverantörer? Vad tycker ni andra? Låter det inte bra?

MVH,,, :devil:

honken.19
2002-11-09, 23:22
jo de låter som ett utmärkt förslag tycker jag :thumbup:
men de tycker nog inte dom som säljer....

/Håkan

muskelbyggarn
2002-11-10, 09:48
Idén är inte dålig, men ur "handlarsynpunkt" vore det att göra KK då dessa priser ex. är långt under inköpspriserna!!!

Kom till fitnessmässan så får du se vad vi har för priser där :naughty:

Vänl,,,
Tobbe

mikki
2002-11-10, 22:04
På samma sätt borde vi instifta en " kosttillskottsdagen" precis som det finns en "kanelbulledagen"

Patte
2002-11-10, 22:26
Originally posted by mikki
På samma sätt borde vi instifta en " kosttillskottsdagen" precis som det finns en "kanelbulledagen"

Vad går den dagen ut på då? Vräka i sig kosttillskott? Isåfall har jag kosttillskottdagen varje dag, året runt :D

mikki
2002-11-10, 22:29
Njaa
Håller med dig

Men det skulle vara en dag då vi kosttillskottmissbrukare bjuder en dos till nån vi håller kär.
:love:

spinkoo
2002-11-11, 09:21
Mannen kommer hem från jobbet...

"- Älskling jag e hemma, och jag har en överaskning med mig."
"- Thihihih, oh vad spännade...vad är det, vad är det...
"- Vet du vad det är för "speciell" dag idag...
"- Nej, jag har namnsdag imorn...
"- Idag ska du få smaka på glutamin och kreatin...

:smash:

Oxen
2002-11-11, 12:28
Köpte precis 3kg Eiselt High Whey för 600 och en burk glutamin för 200 på sm-kvalet så prova som sagt att åka till mässan så kanske du kan hitta bra priser..

eiselt
2002-11-11, 12:45
Eiselts produkter kommer säljas i Kolozzeums monter i år. Vi har sagt att vi som tillverkare ska sträva efter att i första hand bistå med kunskap och service och låta någon annan sköta försäljningen. Eiselt har drygt 30 kvm av Kolozzeums monter.

Eiselt har även en egen mindre monter där vi presenterar vår nya "look" med bl a vår nya logga som finns på vår hemsida. Vi lanserar även vår nya produkt som kommer direkt från fabriken.....

Vi kommer ha bl a Per Arne Andersson under Lördag och Söndag (tävlar i SM på Fredagen), Eva-Linda Karlsson, Anders Johansson (tävlar i Strongman-tävlingen på Lördag) och några andra som använder våra produkter.

Välkomna att besöka Eiselt så får ni dessutom en liten present!

Mvh
Henrik

Fairing
2002-11-11, 19:55
Ahaaaa...... Henrik skall muta folk för att dom skall köpa Eiselt...

/Lasse;)

muskelbyggarn
2002-11-11, 20:14
Klart man skall muta :D
Själv tänker jag ta till hot, skall hyra någon biff på 150kg rippat som kastar in folk :D

Vänl,,,
Tobbe

mikki
2002-11-11, 21:45
Roligt med lite drag på mässan -
Själv ska jag visa mina silikontuttar.
:D

muskelbyggarn
2002-11-11, 23:02
NICE :D

Vänl,,,
Tobbe

Jarod
2002-11-11, 23:40
Själv ska jag visa mina silikontuttar.
:D

Helt ok sålänge du gör det i Kolozzeums monter...:thumbup:

Mvh

mikki
2002-11-16, 19:24
"Eiselt har även en egen mindre monter där vi presenterar vår nya "look" med bl a vår nya logga som finns på vår hemsida."

- Henrik är du möjligen född i skyttens stjärntecken?

Tycker att den påminer om lite glasnost :smokin:

Man byter look när man inte är nöjd / eller i detta fall när försäljningen inte är som den ska.

Inget fel på din förra look - tycker bara att som konsument att man blir fundersam när ett företag byter look - kommer det inte att kosta oss vi konsumenter?

mikki
2002-11-19, 20:59
:stick:

eiselt
2002-11-25, 16:21
- Henrik är du möjligen född i skyttens stjärntecken?

SVAR: Ja, faktiskt. Men det visste inte reklambyrån.

Tycker att den påminner om lite glasnost :smokin:

SVAR: Jo lite, men de skulle stjärnan kanske ha varit röd.

Man byter look när man inte är nöjd / eller i detta fall när försäljningen inte är som den ska.

SVAR: Vi säljer bra bland folk som vet lite om kosttillskott, men amatörerna är den stora massan och där kan vi öka. De går mer på utseende och känsla. Den nya designen kommer se bättre ut och känslan när man köper Eiselt kommer att förhöjas. De som tidigare tyckte att vissa andra företag hade snyggare burkar kommer inse att de kanske bör köpa neonfärgade baggy pants också för att matcha burkarna. :D

Inget fel på din förra look - tycker bara att som konsument att man blir fundersam när ett företag byter look - kommer det inte att kosta oss vi konsumenter?

SVAR: Nej, det bjuder vi på. ;)

Mvh
Henrik

Grahn
2002-11-25, 16:27
Lustigt det där med "look" på grejjer. Man blir frestad att köpa saker i en snygg förpackning även om man vet rent logiskt att förpackningen är oitressant för innehållet.

Tänkte på det när jag såg ett företag med flashiga svarta burkar.

mikki
2002-11-25, 21:44
"- Henrik är du möjligen född i skyttens stjärntecken?

SVAR: Ja, faktiskt. Men det visste inte reklambyrån. "

Den va bra - vilken helsickens slump.
:laugh:

EiseltUK
2002-11-25, 22:36
Jag är nästan inte skytt, mer åt det tecken som ligger i november enligt de som håller på med sånt. Fyller år på Lucia. :) Skicka gärna present!

/ Henrik

mikki
2002-11-25, 22:38
Hmm...

Har du flickvän?

EiseltUK
2002-11-25, 23:11
Hmm...

Har du flickvän?

Ja... ;) Vad tänkte du ge mig i present? :nono: