Visa fullständig version : CLA, ALA, Loose it
tigerofsweden
2006-04-10, 00:25
Ok en polare till mig ska köpa två av dessa tillskott i fettförbrännande syfte. Jag har försökt övertala honom att det antagligen ger minimal skillnad men han vill gärna prova. Och eftersom jag inte kan ett dyft om detta så ber ja om er åsikt. Vilka av dessa två ska han välja och varför?
Tack :)
mangemani
2006-04-10, 00:57
ALA,helt klart,det är väl den enda utav dom som iaf ger nån effekt.
shadowfire
2006-04-10, 23:25
Detta iofs på en tjejkompis, men hon körde stenhårt med ALA och stepmaskin i ett par månader o på kaloriunderskott. Har aldrig sett en människa förbränna sig ner till o bli superfit så fort innan. Så jag vågar påstå att ALA är det han ska satsa på :)
Detta iofs på en tjejkompis, men hon körde stenhårt med ALA och stepmaskin i ett par månader o på kaloriunderskott. Har aldrig sett en människa förbränna sig ner till o bli superfit så fort innan. Så jag vågar påstå att ALA är det han ska satsa på :)
Eller kanske stepmaskin?
Imo funkar ALA, i det avseendet att det verkar ge mig lite mer tryck tillsammans med kreatin jämfört med enbart kreatin.
mangemani
2006-04-10, 23:45
nja,tror inte det var själva ALAt som låg bakom viktnedgången;),då skulle jag hellre satsa på att det var stepmaskinen som gjorde jobbet.
chriskilla
2006-04-11, 20:40
Ala innehåller Alfa liponsyra det härmar insulin som gör att glukos upptaget blir bättre och utsöndrar det till muskelvävnaden.väldigt bra produkt om man köper rätt Ala inte alla Ala som funkar pga dålig kvalitet.. förvisso kan det hjälpa lite med fettförbräning men satsa hellre på produkter som innehåller grönt te och caffeine mm.Cla är en bra produkt för fettförbräning även. :thumbup:
Det viktigaste för att dessa produkter ska fungera är att ha en bra kosthållning ! :)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.