Visa fullständig version : Värsta blåsningen ni gått på?
Jag kom på denna pga tråden om plasman för 6 papp, en riktigt blåsning som jag traskade rakt in i helt intet ont anande, armarna öppna och ögonen blå.
(Repost)
Jag gick på en scam en gång, fy fan vad förbannad och dum jag kände mig. Jag var ute efter ett playstation 2 när de knappt fanns nånstans alls, men jag hade sparat ihop pengar som fan, och hade typ 4 papp som jag skulle köpa det för. Såg en annons i gula tidningen, ringde, kille sa yea kom o hämta den, så jag åkte till triangeln i malmö och ringde:
"nu e jag här"
varpå killen började asgarva och skrek till sina polare
"han har åkt från ängelholm!!" följt av fler asgarv.
Doh!
JAg har så glad att jag äntlgien skulle få ett, hade tagit "klivet" och bestämt att jag skulle lägga mina 4 papp på den, syrrans pojkvän körde. Jag har aldrig känt mig så jäkla dragen vid näsan, så jag började garva. Jävligt lyckat skämt!
Finns det nån annan som gjort eller gått på nåt liknande? Kom igen nu, var inte blyga!
Ryska_raketen
2006-04-08, 20:57
Bättre att dom skratta åt dig än att spöa och råna dig.
Brattström
2006-04-08, 22:21
terrabolin........ :em:
nu i efterhand är det helt sjukt att jag gick på alla uttalanden från "försöktpersonerna" :laugh:
"Gratis" shots på nån bar i grekland. *rolleyes*
Annars har jag klarat mig bra.
Jag har gått på skitmånga blåsningar. Vad kan jag säga? Jag kommer från landet och är en ärlig person själv, så jag tenderar att tro på vad folk säger. Nu gäller det att välja en blåsning som inte är så farligt pinsam för mig själv... *funderar*
Jag dejtade en fransk kille under nårgra månader. Fast ändå inte. Det visade sig att han kom från ett afrikanskt land, som tidigare varit en fransk koloni. Jag vet inte om han var mytoman på riktigt, eller om det är någon slags kulturell skillnad vad gäller lögner, men där duggade i alla fall blåsningarna tätt. Tänk att någon verkligen kan ha så lite nationell stolthet att de ljuger om vilket land de kommer ifrån. Jag blev minst sagt chockad.
Jag har gått på skitmånga blåsningar. Vad kan jag säga? Jag kommer från landet och är en ärlig person själv, så jag tenderar att tro på vad folk säger. Nu gäller det att välja en blåsning som inte är så farligt pinsam för mig själv... *funderar*
Jag dejtade en fransk kille under nårgra månader. Fast ändå inte. Det visade sig att han kom från ett afrikanskt land, som tidigare varit en fransk koloni. Jag vet inte om han var mytoman på riktigt, eller om det är någon slags kulturell skillnad vad gäller lögner, men där duggade i alla fall blåsningarna tätt. Tänk att någon verkligen kan ha så lite nationell stolthet att de ljuger om vilket land de kommer ifrån. Jag blev minst sagt chockad.
Vette sjutton om det där kvalificeras som en blåsning även om du blev lurad ( du förlorade väl inget förrutom förtroendet ).
Bad date, och det har man haft nåra speciellt nån dejt på spray då bilden var 5 år gammal och damen ca 45 kg lättare och säkert 10 cent kortare än beskrivet. BAH !
Bad date, och det har man haft nåra speciellt nån dejt på spray då bilden var 5 år gammal och damen ca 45 kg lättare och säkert 10 cent kortare än beskrivet. BAH !
Känner igen det där fenomenet "gamla bilder" :laugh: :thumbup:
Känner igen det där fenomenet "gamla bilder" :laugh: :thumbup:
Det roliga när man väl möter personen och anklagar dem för falsk marknadföring är att dem spelar så jävla förvånade..
:laugh:
Vette sjutton om det där kvalificeras som en blåsning även om du blev lurad ( du förlorade väl inget förrutom förtroendet ).
Bad date, och det har man haft nåra speciellt nån dejt på spray då bilden var 5 år gammal och damen ca 45 kg lättare och säkert 10 cent kortare än beskrivet. BAH !Ok, man skall alltså ha blivit av med något... *funderar* Då är läget ett annat.
Jag pratade med någon brud som skickade en gammal bild där hon var 45 kg tyngre än då bara för att se om jag brydde mig om utseende, den planen gick väl sådär :D
Jag pratade med någon brud som skickade en gammal bild där hon var 45 kg tyngre än då bara för att se om jag brydde mig om utseende, den planen gick väl sådär :D
Skratt.
Japps det var väldigt otaktiskt.
Ok, man skall alltså ha blivit av med något... *funderar* Då är läget ett annat.
Jag antar de inte var oskulden som rök iaf :D .
Japps det var väldigt otaktiskt.
Eller väldigt taktiskt. :D
Eller väldigt taktiskt. :D
Nåja, om man blir förbannad för att någon inte uppskattar hur man ser ut så är man allt annat än taktisk, särskilt när det gäller gamla bilder.
Nåja, om man blir förbannad för att någon inte uppskattar hur man ser ut så är man allt annat än taktisk, särskilt när det gäller gamla bilder.
Exakt, det är som att åka till Lidl för att köpa oxfile på extrapris å sen när man kommer dit är det pölsa.
Ja, blåsningen med gamla bilder, och photoshoppade-tagna-från-rymden-perspektivTM har man gått på. Mest talande exemplet var söta tjejen next door-style med kaukasiskt utseende som blev en storväxt asiatiska.
Ja, blåsningen med gamla bilder, och photoshoppade-tagna-från-rymden-perspektivTM har man gått på. Mest talande exemplet var söta tjejen next door-style med kaukasiskt utseende som blev en storväxt asiatiska.
Hur fasiken gick det till?
Kan du visa bilden månne? PM om du inte vill visa alla
Hur fasiken gick det till?
Kan du visa bilden månne? PM om du inte vill visa alla
Det här var inte direkt igår. ;)
Troligtvis hade hon helt enkelt tagit en bild på någon annan? Men jag förstår inte riktigt resonemanget bakom en sådan grej.
Vi startar en ny tråd..
De blir off topic.
Det här var inte direkt igår. ;)
Troligtvis hade hon helt enkelt tagit en bild på någon annan? Men jag förstår inte riktigt resonemanget bakom en sådan grej.
Ah jaså, bild på en annan.
Ja då kan man ju inte klaga på Jay-Z.
Tänkte först, hur kunde hon ha vinklat bilden alt hur kunde Jay-Z vara så blind? :D
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.