Visa fullständig version : större, starkare och snabbare
Sidor :
1
2
3
4
5
[
6]
7
8
Söndag 10 december
Ett lätt benpass idag. Passar på att bjuda på lite bilder istället för att bara skriva upp vikter...det är inget kul att rapportera vikterna från de lätta passen i alla fall. ;)
Lite fipplande när man inte är van vid remmar
http://img179.imageshack.us/img179/1021/img1039ti5.jpg
Raka marklyft, lätt och explosivt
http://img179.imageshack.us/img179/6073/img1040ed7.jpg
Bartman klagade på att det var svårt att ta bilder när man rörde på sig så jag fick hänga kvar i bottenläget ett tag och se glad ut
http://img156.imageshack.us/img156/682/img1042oy8.jpg
Färdig!
http://img84.imageshack.us/img84/8148/img1043xs0.jpg
Ja, hoppas att det blev ett roligare inlägg än vanligt med lite bilder.
Och så här tyckte Bartman om att köra ryggpass
http://img132.imageshack.us/img132/1560/img1037kd3.jpg
Ser ut att vara en ypperlig teknik http://pro.imagehost.biz/ims/pictes/209210.gif:thumbup:
Ser ut att vara en ypperlig teknik http://pro.imagehost.biz/ims/pictes/209210.gif
Tack! Skönt att man gör något rätt. Det där var en väldigt söt smiley. :D
Ser bra ut på bilderna! :thumbup:
Ryska_raketen
2006-12-10, 15:22
Bartman ftw!
AFanatic
2006-12-12, 11:47
Aaah bilder! *popcorn* När kommer nästa pass?
Aaah bilder! *popcorn* När kommer nästa pass?
Nästa pass är ikväll...runt fyra förhoppningsvis. Men jag har ingen kamera med så det får bli utan fotodokumentation. :D
Tisdag 12 december
Ingen vidare dag, var stressad av dagens jobb redan igår vid fem-tiden så jag sov dåligt och drömde konstiga grejer. Dessutom har jag käkat för dåligt både igår och idag, har varit småhungrig hela dagen. Ska det fortsätta vara så här dåligt med klara besked och vettig ledning på jobbet är det verkligen dags att börja se sig om efter annat på riktigt. Är rejält less på ett och annat. Gaah! Så, då har jag fått klaga lite. :D
Dagens pass: Tung för bröst och axlar.
Bänkpress
60 kg: Nästan en repetition. Eller, det var en repetition fast den var inte riiiktigt ända ner. Sedan några halva försök innan jag fick kramp i låret.
55 kg: Två treor! Bättre än förra gången då jag klarade två tvåor.
50 kg: Ett gäng repetitioner.
(Det går bättre och bättre, det ska nog inte vara en omöjlighet att klara 60 kg innan nyår. Vill det sig inte bättre får jag göra en rejäl laddning och sedan köra på nyårsafton.)
PecDec
Körde på 9:an. Bara en platta kvar tills magasinet är maxat!
Lutande hantelpress
Mina hantlar var upptagna skitlänge så jag fick köra på lätta 19 kg istället.
Drag till hakan i cable
65 kg: typ tre åttor eller något...
Press bakom nacken i Smith
Måste nog ha skrivit fel vikter förra gången för det kändes jättelätt idag. Stången plus fem kilo är väl i och för sig ingen monstervikt.
Hantellyft åt sidan i maskin
4 kg. Om jag minns rätt hade jag svårt att ens rubba 3,5 kg när jag började köra den här i höstas.
Det tar sig!
shadowfire
2006-12-12, 18:32
Kul med bilder förut!
Ska försöka få med några av mina bravader på bild med i år.. =)
Du köttar på bra som vanligt Elaaaan!
Tror inte du kommer ha några problem med att klara 60 kg innan nyår. Får du bara äta lite bättre och inte vara stressad hela dagen innan ska det nog gå bra.:thumbup:
Du var ju inte långt ifrån att klara det idag.:)
Kul med bilder förut!
Ska försöka få med några av mina bravader på bild med i år.. =)
Du köttar på bra som vanligt Elaaaan!
Kötta ftw! Och visst är det kul med bilder, det blir bra mycket roligare träningsjournal så.
Tror inte du kommer ha några problem med att klara 60 kg innan nyår. Får du bara äta lite bättre och inte vara stressad hela dagen innan ska det nog gå bra.:thumbup:
Du var ju inte långt ifrån att klara det idag.:)
Jag vet, det var dålig uppladdning. Bättre att köra bröst på söndagar. :D
Om man räknar ihop alla halva reps som jag körde idag så tycker jag nog att det räknas som att det gick vägen. Den första var ju nääääästan hel. ;)
AFanatic
2006-12-12, 20:05
Fina vikter i bänken, och lätta 19kghantlar i ...ja jag säger då det. Nu är man klenast av alla.
Grymvepass! :hbang:
machine gun
2006-12-12, 20:15
Fina vikter i bänken, och lätta 19kghantlar i ...ja jag säger då det. Nu är man klenast av alla.
Jag kanske borde starta en journal här på kolo, så att folk kan få känna sig lite starkare ;)
Starkt jobbat, elan! 60 kg i bänken är tuuuuungt, men du fixar det säkert innan nyår. Lussebullar och julmat är bästa uppladdningen *flex*
Om man räknar ihop alla halva reps som jag körde idag så tycker jag nog att det räknas som att det gick vägen. Den första var ju nääääästan hel. ;)
Ja det fattades ju bara 1 dm.:D (eller iaf 4 cm;) )
Ryska_raketen
2006-12-12, 20:55
Fina pass. Thailand vistelsen gjorde dig gott *cupid*
Försten till 100 i benk?//jwzrd
Du behöver nog bara äta upp dig lite efter dieten ska du se. ;)
Jag kanske borde starta en journal här på kolo, så att folk kan få känna sig lite starkare ;)
Starkt jobbat, elan! 60 kg i bänken är tuuuuungt, men du fixar det säkert innan nyår. Lussebullar och julmat är bästa uppladdningen *flex*
Ja jag hoppas på mycket julgodis. :D
Ja det fattades ju bara 1 dm.:D (eller iaf 4 cm;) )
Får skaffa lite stoppning till tuttarna så är saken biff. :D
4 cm säger du? Då var det godkänt enligt mig. *flex*
Fina pass. Thailand vistelsen gjorde dig gott *cupid*
Försten till 100 i benk?//jwzrd
Ja jag måste nog tillbaka dit snart igen tror jag...100 kg känns tämligen avlägset. :MrT:
Kul med bilder och du är ruggigt stark.
Jag tippar på 60 kg i bänk innan jul med.
60 kg kommer innan nyår, var så säker! :hbang:
AFanatic
2006-12-13, 11:43
Du behöver nog bara äta upp dig lite efter dieten ska du se. ;)
*whistle*
60 tar du innan nyår det är jag säker på, precis som de andra har skrivit. Se till att köra med saffranslussekatter som uppladdning bara så. :D Jag har köpt några idag, fast de ska med hem till Västra Götaland.*drool*
Lätt ryggpass igår. Träningsvärk idag. Har hittat ytterligare kläder som är för små, jag liksom väller över mitt träningslinne. Säkra källor säger att jag i alla fall har några små ryggmuskler där någonstans.
Tugnt armpass idag, biceps sväller fortfarande. Middag med Afan, man känner sig som en sumobrottare bredvid en sådan deffad snygging.
Klart jag tar 60 kg godkänt, ända ner, i bänken innan nyår. Ska bara...äta...lite...till. :D
Ryska_raketen
2006-12-14, 20:59
Tugnt armpass idag, biceps sväller fortfarande.
*cupid* när kan du komma förbi?
*cupid* när kan du komma förbi?
Mina biceps är inte mycket att hurra för även om de sväller. Jak ha klena armar. *gah!*
AFanatic
2006-12-14, 21:24
Tugnt armpass idag, biceps sväller fortfarande. Middag med Afan, man känner sig som en sumobrottare bredvid en sådan deffad snygging.
Klart jag tar 60 kg godkänt, ända ner, i bänken innan nyår. Ska bara...äta...lite...till. :D
Jag vill också ha biceps som sväller. :hbang:
Du är för töt. *cupid* Ge mig till nyår så är det nog mer Bulko 2007. :D
Jag vill också ha biceps som sväller. :hbang:
Mja då krävs det ju att man går och tränar istället för att stoppa i sig friterad banan. ;)
AFanatic
2006-12-14, 23:00
Mja då krävs det ju att man går och tränar istället för att stoppa i sig friterad banan. ;)
Jag som trodde det var likvärdigt. :krampus
Fredag 15 december
Litet benpass idag, kände fortfarande av förra benpasset men det gick bra ändå.
Hacklift
Uppvärmning utan vikter efter tips av Afan. Tyckte mest det gjorde ont i knäna.
Frontböj
Skojade lite på 50 kg. I början är jag för feg för att gå ända ner men sedan när man gör det blir det ju lättare, behöver liksom 2-3 reps på mig att fatta det.
Raka marklyft
80 kg var det på stången. Remmar underlättar.
Benpress
180 kg. Benen blir nog lite starkare i alla fall.
Enbens lårcurl, stående
30 kg. Gillar den här så det blir alltid en hel hög med set.
Utfallsgång
Två 9-kgs hantlar i nävarna och så promenad fram och tillbaka.
Imorgon kommer jag att ha träningsvärk av utfallen. Kan jag gott ha när jag ska på frukostbuffé och julparty. *nicka*
Bra benpass där tjejen,
kan du gå idag?
Bra benpass där tjejen,
kan du gå idag?
Mja, jag var lite stel när jag reste mig efter frukostbuffén men det går rätt bra. Ska cykla och handla nu, kommer nog nypa rätt bra i baken på vägen hem som är en enda lång uppförsbacke. Gött! Imorgon kommer jag säkert att vara mer eller mindre sängliggande. :D
...när jag ska på frukostbuffé och julparty. *nicka*
Gött! Imorgon kommer jag säkert att vara mer eller mindre sängliggande. :D
Bakis?
Bakis?
Som alla andra söndagar. Kommer vakna framåt ett (i någon annan säng) och fortfarande vara full och ha ångest över alla dumma grejer jag gjorde på den där julfesten där jag inte kände någon. Kommer vingla hem framåt tre på eftermiddagen i bästa festutstyrseln med hål på strumpbyxorna, stanna för att köpa en kebabpizza på vägen och sedan går jag hem och skriver av mig på Kolo innan jag däckar i soffan med två kilo choklad.
Tisdag 19 december
Rygg och mage idag. Tungt. Laddade med ett par godisar och pepparkakor på jobbet. Konsultföretagen försöker bräcka varandra med större godiskorgar eller mera kakor. Bra för bulken.
Latsdrag med v-handtag
50 kg: 8
65 kg: 6, 6, 5, 5
Sittande rodd
75 kg: 6, 6, 6, 6, 6
(Blev många set eftersom jag inte hade någon lust att köra latsdrag som var nästa övning.
Latsdrag
65 kg: 6, 6, 5, 6
(Jag ägde i alla fall snubben som körde bredvid.)
Skivstångsrodd
60 kg: 8
70 kg: 6, 6, 6
(Remmar ftw?)
Diverse magövningar. Ganska många reps lutande crunch med vikt. Fler än Bartman i alla fall. :D Sedan två olika maskiner och lite funderingar över hur man gör crunches på stor, mjuk boll.
Efter detta cykelfärd hem i underkylt regn. Inte det minsta trevligt.
Tisdag 19 december
Diverse magövningar. Ganska många reps lutande crunch med vikt. Fler än Bartman i alla fall. :D Sedan två olika maskiner och lite funderingar över hur man gör crunches på stor, mjuk boll.
Efter detta cykelfärd hem i underkylt regn. Inte det minsta trevligt.
Det var bara för att jag råkade slå huvet i golvet!*whistle*
AFanatic
2006-12-19, 21:22
Hacklift
Uppvärmning utan vikter efter tips av Afan. Tyckte mest det gjorde ont i knäna.
Hur hade du fotisättningen? Var fötterna långt upp lr ner på plattan? Hur brett stod du? Lätt utåtvinklade fötter? Hur långt ner går du?
Benpasset + ryggpasset = du är starkare än jag är. *cry*
:hbang:
shadowfire
2006-12-19, 21:24
huah, du hade ägt mig med i latsdraget ser jag.. jisses!
Det var bara för att jag råkade slå huvet i golvet!*whistle*
Skyll på det du!
Hur hade du fotisättningen? Var fötterna långt upp lr ner på plattan? Hur brett stod du? Lätt utåtvinklade fötter? Hur långt ner går du?
Benpasset + ryggpasset = du är starkare än jag är. *cry*
:hbang:
Fötterna var långt upp, typ höftbrett isär, tror inte jag vinklade dem något. Ända ner gick jag så klart. ;)
Mja, jag är tjock och du är deffad så då kan jag gott få vara lite starkare än vad du är i några övningar. *flex*
huah, du hade ägt mig med i latsdraget ser jag.. jisses!
Nja, de var inte så snygga direkt. Men jag tror ta mig tusan att det tar sig. Bulk ftw!
AFanatic
2006-12-20, 09:51
Fötterna var långt upp, typ höftbrett isär, tror inte jag vinklade dem något. Ända ner gick jag så klart. ;)
Mja, jag är tjock och du är deffad så då kan jag gott få vara lite starkare än vad du är i några övningar. *flex*
Testa att vinkla ut dem lite nästa gång.
Testa att vinkla ut dem lite nästa gång.
Will do, benpass imorgon. *flex*
Igår körde jag nog årets jobbigaste armpass. Lätta vikter, många repetitioner. Armarna bara skakade mot slutet men jag mosade på ändå.
Var lite besviken igår över att jag inte kände något av tisdagens magpass. Den tanken har jag fått äta upp idag. Har ont ända bak från latsen och fram runt magen. Från arrmhålorna och ner till ljumskarna. Gött mos, blir nog inget vidare buktryck på kvällens benpass.
Grymme-latsdrag! :hbang:
Avis på din mag-träningsvärk, sådär 100 år sen jag fick några större känningar efter ett magpass, även om jag tar i så jag blir blå. :(
Grymme-latsdrag! :hbang:
Avis på din mag-träningsvärk, sådär 100 år sen jag fick några större känningar efter ett magpass, även om jag tar i så jag blir blå. :(
Tack!
Lite variation i övningar, vikter, reps och dessutom en envishet att köra mer reps än personen bredvid tror jag bidrog till denna träningsvärk. Det är gött, men lite jobbigt. Jag brukar alltid ha en lätt anspänning i magen när jag sitter på min stol men det är rätt jobbigt nu. Bra att det är ansträngande att sitta upp. :D
Fredag 22 december
Min plan den senaste tiden har varit att fixa 60 kg i bänkpress innan året är slut. Idag var det dags för ett tungt bröstpass och jag försökte att inte känna någon press, det är ju trots allt flera dagar kvar till nyår. Hade inga förhoppningar om att klara det idag eftersom jag har grym träningsvärk i hela kroppen, inklusive armar och axlar. Taskigt med sömn blev det inatt också och godiset på jobbet var slut så det blev ingen kolhydratsladdning.
Bänkpress
20 kg: 20
40 kg: 8
60 kg: 3 (Och det kändes lätt!)
55 kg: 6, 6
(Skapligt nöjd jag var med mig själv efter detta. Kan det vara värt att ha massa extra späck på kroppen.)
Flyes
PecDecken trasig så det blev någon annan maskin, kändes vingligt och knasigt.
Hantelpress
21 kg: 8, 7, 6
Axellyft åt sidan
4 kg: 8
4,5 kg: 6, 6, 6
Press bakom nacken i Smith
Stången + 10 kg: 6, 6, 6
Drag till hakan i cable
65 kg: 8
70 kg: 6, 5, 5
Fan vad bra det gick idag! Jag var superstark i alla övningar. Självgod och nöjd med mig själv. *flex*
Nu är jag hemma hos mor och far för julfirande. Får se om kikar lite på mammas hemgym någon dag eller om jag klarar mig tills jag är tillbaka i stan.
Fredag 22 december
Bra bänkat!:hbang:
Kul att du satsar på 65 kg innan året är slut. Tror inte det blir några problem.:thumbup:
Bra bänkat!:hbang:
Kul att du satsar på 65 kg innan året är slut. Tror inte det blir några problem.:thumbup:
Kom inte här och sätt griller i huvudet på folk nu! :smash:
Tack för passandet.
Kom inte här och sätt griller i huvudet på folk nu! :smash:
Tack för passandet.
Var det inte 65 i år och 100 nästa år? Men du ska väl ställa upp i DC nästa höst iaf?:confused:
Var det inte 65 i år och 100 nästa år? Men du ska väl ställa upp i DC nästa höst iaf?:confused:
Nu hörs det lite dåligt här borta måste jag få lov att säga.
Mor min nöp mig i bilringarna och undrade vad det var för något. *screwy*
Nu hörs det lite dåligt här borta måste jag få lov att säga.
Mor min nöp mig i bilringarna och undrade vad det var för något. *screwy*
:laugh:
Visst är det underbart att umgås med familjen.:D
Se där bra latsdrag och nu satt 60 kg i bänk.
Vad var det jag sa ;P
Se där bra latsdrag och nu satt 60 kg i bänk.
Vad var det jag sa ;P
Mja, mjo, det tar sig. :D
Känns som att mycket mat och en och annan pepparkaka gör underverk.
shadowfire
2006-12-22, 21:48
äh du har inte späck, du ser smärt ut på bilderna iaf!... o stark som f-n med, rejält tryck i doningarna där! =)
äh du har inte späck, du ser smärt ut på bilderna iaf!... o stark som f-n med, rejält tryck i doningarna där! =)
Stor pösig tröja är bra för att dölja utbuktningarna på kroppen. :D
Ja, idag var det rejält med Tröck i doningarna! Tror det beror på risgrynsgröten och köttbullemackorna som det bjöds på till jullunch igår på jobbet. Och lussekatterna och pepparkakorna och godiset. :eating:
AFanatic
2006-12-23, 00:55
Wohooo! Yeah! Rock! Grattis till bänken! :hbang:
machine gun
2006-12-23, 10:17
Grattis till bänken! Du är ruggigt stark *flex*
Tackar så mycket! Hihi, jag är stark. :D
60 kg är väl egentligen inte något att skryta med men det är ju i alla fall det mesta som jag någonsin tagit i bänk. Har för mig att jag med nöd och näppe lyckades vingla upp 40 kg när jag och Bartman provtränade på Friskis & Svettis i höstas, så det tar sig i alla fall.
Allt gick i alla fall förvånansvärt lätt igår, tre reps på 60 kg och det kändes lätt liksom. Och därefter lite lattjande med hantlarna på 21 kg. När året är slut ska jag se om jag kan orka göra lite jämförelser med hur det såg ut i början av året. Sedan ska jag börja träna cardio igen. Det är inget roligt när alla kläder är för små.
Ryska_raketen
2006-12-23, 11:01
kungligt biffen!
kungligt biffen!
Tack, tack. Tänk vad lite pepparkakor kan göra. *whistle*
Ryska_raketen
2006-12-24, 06:47
God jul Elan!*flex*
God Jul! Hoppas du får en bra dag.:)
God jul! http://www.diegotorres.com.ar/mensajeitor/foro/caritas/110103_sc_prv1.gif
AFanatic
2006-12-24, 11:44
God jul vännen! Japp glöggisarna blev mkt bra, tror att russin kan vara goda att ha i också, men testa med choklad nästa gång. :thumbup:
God jul vännen! Japp glöggisarna blev mkt bra, tror att russin kan vara goda att ha i också, men testa med choklad nästa gång. :thumbup:
Asch, jag tar en chokladbit i ena handen och en fikonboll i andra och så blandar jag i munnen. :D
God jul på er alla!
Torsdag 28 december
Tungt benpass. Inga konstigheter. Körde på 190 kg i benpressen, hade kunnat ta 200 kg...men man måste ju spara något till nästa år också. :D Ökade till 35 kg i stående lårcurl, finns snart inte så mycket mer vikt att lägga på där. Raka mark på 80 kg känns som en bra prestation också.
Imorgon kommer jag att vara helt ensam på jobbet och det är inte så mycket att göra just nu. Kanske ska använda tiden till att göra någon form av tillbakablick över träningsåret 2006 och blicka framåt med någon plan för 2007.
Funderar på att svulla rejält i helgen för att sedan börja deffen inför Bästa Fysiken på måndag. Om det nu blir någon Bästa Fysiken, blir det inte det får jag väl deffa bara för skojs skull.
Bra benpressar och rakamark! Hur gick frontböjen då?
Imorgon kommer jag att vara helt ensam på jobbet och det är inte så mycket att göra just nu. Kanske ska använda tiden till att göra någon form av tillbakablick över träningsåret 2006 och blicka framåt med någon plan för 2007.
Ja det är ju synd att jobba på jobbet.*rolleyes*
Bra benpressar och rakamark! Hur gick frontböjen då?
Mjo då, körde på 50 kg, det känns rätt lätt. Jag vågar inte lägga på mer för då tror jag att jag ska fastna.
Ja det är ju synd att jobba på jobbet.*rolleyes*
Jag multitaskar. Väntar på att telefonen ska ringa och surfar på kolo samtidigt.
Mjo då, körde på 50 kg, det känns rätt lätt. Jag vågar inte lägga på mer för då tror jag att jag ska fastna.
Skaffa pass?
Jag multitaskar. Väntar på att telefonen ska ringa och surfar på kolo samtidigt.
Du är telefonist?
Men i frontböjen kan man ju typ bara "tappa" stången framåt om man fastnar.. i vanlig böj sitter man ju mer pyrt till :)
Skaffa pass?
Ja, så kan man ju göra. :D Nejvars, jag tycker det känns lite läskigt med böj, är rädd att jag ska skada mig om jag tar för tungt och börjar slarva med tekniken. Dundrade ju på 60 kg i somras i början av min frontböjskarriär men det visade sig efter ett tag att jag bara gick halvvägs ner då. Så nu tar jag det lite lätt och ordentligt istället.
Du är telefonist?
Mja, 50% av min tjänst jobbar jag med support. Nu i mellandagarna är det rätt dött. Vi hade två samtal igår, varav den ena hade ringt fel, och två samtal idag. På två personer. :D Visserligen kan jag ägna mig åt det som jag ska göra på andra 50% av min tjänst men det är flera veckor kvar på mitt beting och det är inte så mycket kvar att göra. Inte så mycket som man kan göra än i alla fall, det kommer bli tokmycket att göra om två veckor dock så då blir det säkert övertid. Bäst att slacka lite medan man kan. ;)
AFanatic
2006-12-28, 22:03
Jag är med på svull i helgen! :D Psst....även shopping! *drool*
Och du, ansenliga vikter du kommit upp i. :thumbup:
Men i frontböjen kan man ju typ bara "tappa" stången framåt om man fastnar.. i vanlig böj sitter man ju mer pyrt till :)
Fiffigt! Jag får öva lite på att tippa framåt med lätta vikter så jag vet hur jag ska göra om jag fastnar. ;) Tror dock att jag är för baktung så jag skulle säkert ramla bakåt istället för framåt om jag skulle tappa balansen.
Jag är med på svull i helgen! :D Psst....även shopping! *drool*
Och du, ansenliga vikter du kommit upp i. :thumbup:
Jao, jag måste köpa underkläder. Är egentligen i behov av jeans och sådant också men jag tror att jag väntar ett par veckor och ser om några spinningpass och promenader kan göra så att jag kommer i de jag redan har istället. Under tiden går jag runt i syrrans gamla jeans som är två storlekar för stora.
AFanatic
2006-12-28, 22:07
Jao, jag måste köpa underkläder. Är egentligen i behov av jeans och sådant också men jag tror att jag väntar ett par veckor och ser om några spinningpass och promenader kan göra så att jag kommer i de jag redan har istället. Under tiden går jag runt i syrrans gamla jeans som är två storlekar för stora.
Jag måste allt. :D
Ryska_raketen
2006-12-28, 22:11
På med 80 elan, det är psykiskt.Gör 15 reps med, det sitter enbart i huvudet.
fniss?
Ryska_raketen
2006-12-28, 22:17
fniss?
NEJ!!!!!!*popcorn*
shadowfire
2006-12-28, 23:00
Ja
Hon bara måste köpa de där underkläderna först.
Sedan är det enbart i huvudet. Utan de där underkläderna kan ingen kvinna fokusera :D
machine gun
2006-12-28, 23:56
Å andra sidan kan man väl lika gärna tappa den bakåt om man fastnar i vanlig böj?
Å andra sidan kan man väl lika gärna tappa den bakåt om man fastnar i vanlig böj?
Det beror mycket på hur/var du fastnar.
Wow, detta hade jag missat, stort grattis till 60kg i bänken! :hbang:
Och god fortsättning på dig! :)
Grattis från mig också!
Fanken vad stark du är qvinna! *flex*
Ja
Hon bara måste köpa de där underkläderna först.
Sedan är det enbart i huvudet. Utan de där underkläderna kan ingen kvinna fokusera :D
Bha, jag tror att du har fått mig om bakfoten. Jag kan fokusera hur mycket som helst utan någon som helst shopping. Jag är nog inte som kvinnor i allmänhet. *screwy*
Visst kan jag ta mer än 50 kg i frontböj men 80 skulle jag nog få svårt att ens stå rakt upp med på stången.
Wow, detta hade jag missat, stort grattis till 60kg i bänken! :hbang:
Och god fortsättning på dig! :)
Grattis från mig också!
Fanken vad stark du är qvinna! *flex*
Tack ska ni ha tjejer! Jag känner mig inte direkt superstark, men det tar sig i alla fall. Får väl se hur det går när jag ska dra ner på den senaste månadens myckna pepparkakor och julgodis.
+8
Tror inte du skulle ha några problem med 60 kg iaf. Det är bara att lasta på. Du kan ju inte köra på mindre i frontböj än i bänken.;)
Då var det dags för en liten nyårskrönika här i träningsdagboken. 2006 har varit ett mycket bra träningsår för elan.
Höjdpunkter under träningsåret 2006
I början av året träffade jag Jay-Z som bidrog till ett byte från Campushallen till Gymbolaget. Han introducerade även frontböj och press bakom nacken i Smithmaskinen. Dessutom smög han på mig tyngre vikter än vad jag själv hade gjort. Alla dessa saker har varit bra för min träning.
Jag har träffat massa trevliga folk under resten av året också, både på Koloträffar, tävlingar och på Gymbolaget. Tror inte jag kan med att starta med några omnämnanden för då kommer jag säkert att glömma bort någon. Tävlingarna har varit grymt inspirerande, trevligt folk har gjort att man längtat lite extra till gymmet och Koloträffen i Stockholm var superskoj. Tänk att det kan finnas fler som har samma intressen och samma knepiga humor som en själv.
2006 var även året då löpningen gick bra, efter tips om stretch mot löparknä (tack Yankeee) kunde jag faktiskt hålla igång löpningen ganska regelbundet. Lyckades springa en mil för första gången i livet (hade i och för sig inte försökt tidigare).
När hösten kom började jag med ett nytt upplägg efter tips från coachen. Varannat pass få reps, tungt och segt och vartannat högreps, lätt och explosivt. Vet inte om det är detta som har bidragit till mina styrkeökningar men det känns ta mig tusan så. Är väl någon kombination av det tillsammans med att jag helt dragit ned på kardion och alltså har mer energi över till muskelbygge.
Styrkeökningar
Lite svårt med några riktiga jämförelser eftersom jag inte var på samma gym i början av året så det får bli som det blir. Jag kan i alla fall känna mig nöjd med nedanstående, särskilt med tanken på att tekniken blivit mycket bättre. I början av året var det nog en hel del slarvutförande så ökningen är i själva verket bättre än vad den ser ut som rent viktmässigt.
Latsdrag
december 65 kg: 6, 6, 5, 5
april 45 kg: 6, 6, 6
Sittande rodd
december 75 kg: 6, 6, 6, 6, 6
april 50 kg: 8, 8, 10
Raka marklyft
december 80 kg: 6, 6, 6
april 60 kg: 8, 8, 8
Hantelpress
december 21 kg: 8, 6, 5
mars 16 kg: 9, 9, 7
Dips
december 6, 4, 3
mars-april: ingen
Bänkpress
december 60 kg: 3
maj 40 kg: 3, 3
Benpress
december 190 kg: 5, 5, 5, 5
juli 140 kg: 6, 5, 6
Tack
Stort tack till allt folk som hejjat, stöttat, peppat, passat, kommit med goda råd och förgyllt tillvaron. Ingen nämnd ingen glömd.
Mål för 2007
Jag har inte en aning om vad som är rimliga mål rent styrkemässigt. Ser man på förra årets ökningar, som inte skedde under några optimala förhållanden, borde jag väl kunna klämma ur mig minst 70 (kanske 80) kg i bänkpress. Benpressen ska jag upp över 200 kg och resten får väl gå som det går, bara jag ökar. :D
Först och främst ska jag sätta igång med lite cardio nu för att sedan ställa upp i Bästa Fysiken.
Framåt sommaren ska jag springa milen igen, kanske mer än en gång det här året.
Annars har jag inga direkta mål, de får nog komma med tiden. Vore ju kul att klara av att göra i alla fall en chin.
Du har gjort grymma ökningar och samtidigt förbättrat utförandet. Kanonbra jobbat. Tror du har rätt bra gener för den här sporten. Mao scenen ligger inte många år bort. ;)
Du har gjort grymma ökningar och samtidigt förbättrat utförandet. Kanonbra jobbat. Tror du har rätt bra gener för den här sporten. Mao scenen ligger inte många år bort. ;)
Tack! Ja se bara på mina vader, jag är ett genetiskt freak. ;)
Scenen ja, jag har ju sagt under året att jag ska fundera på tävling när jag tränat i tio år till...så jag får väl börja säga nio år till nu när det är nytt år.
Tack! Ja se bara på mina vader, jag är ett genetiskt freak. ;)
Scenen ja, jag har ju sagt under året att jag ska fundera på tävling när jag tränat i tio år till...så jag får väl börja säga nio år till nu när det är nytt år.
Mju, mju, så lång tid ska du väl inte vänta? Är du en som där som ska in och dominera direkt i tungvikten? ;)
Samtidigt är det en sund inställning att inte hasta upp på scenen, men 9 år wtf. :D
Har du börjat deffa inför BF ännu?
Ryska_raketen
2006-12-29, 10:00
Mycket fina ökningar ser jag, fortsätt i samma stil *flex*
Mju, mju, så lång tid ska du väl inte vänta? Är du en som där som ska in och dominera direkt i tungvikten? ;)
Samtidigt är det en sund inställning att inte hasta upp på scenen, men 9 år wtf. :D
Nja, nej men jag har inte som mål att stå på scenen. Det har liksom aldrig funnits i min föreställningsvärld. Man måste ju ha någon form av självinsikt, alla som styrketränar kan ju inte börja tävla det första de gör.
Har du börjat deffa inför BF ännu?
Nej, det återstår en helg med dekadent leverne. På måndag börjar allvaret. Fast så mycket allvar blir det väl inte, ska börja med att återuppta min kardioträning. Vet ju inte ens om det blir någon BF i år.
Mycket fina ökningar ser jag, fortsätt i samma stil *flex*
Tack mannen! Ska göra mitt bästa, kan ju inte komma till nästa års Koloträff och vara mindre grov än man var förra gången. ;)
Bra jobb, väry imprässivv.:thumbup:
Kul att bli dwarfad av en tjej igen :(
Bra jobb, väry imprässivv.:thumbup:
Tackar, tackar!
Jo, det är ju därför man tränar. :D
Bra ökningar!:thumbup:
Du har ökat bra på alla övningar, men jag är mest imponerad av bänken, där är du grym.:)
Du kanske skulle satsa på SL istället för BF.;)
Du är inte ensam...:(
Bra ökningar!:thumbup:
Du har ökat bra på alla övningar, men jag är mest imponerad av bänken, där är du grym.:)
Du kanske skulle satsa på SL istället för BF.;)
Tack, tack. Jag är faktiskt lite imponerad själv, första försöket på 60 kg, när det nu var, kändes det tämligen omöjligt att rubba.
Men för bövelen, kan man inte bara få träna för att det är skoj? Måste man tävla i något också? Fast det är klart, då skulle man nog ens kost- och träningsvanor bli mer accepterade av omgivningen...kanske kan hitta någon obskyr gren att ställa upp i.
Moahaha, jag vägde mig imorse. Det här kommer bli en lång deff. :D
Ryska_raketen
2006-12-30, 10:45
bönor?HÖRDE JAG BÖNOR?
75,8 kg sa vågen imorse. Så mycket har jag inte vägt sedan jag slutade vara en tjockis. I somras vägde jag typ 64 kg. :D
Men jag räknar med att jag har rätt välfyllda glykogendepåer efter den här julveckan så den egentliga viktuppgången är nog ungefär 10 kg. Smutt.
Kan ju tillägga att min resliga hydda mäter hela 165 centimeter över marknivå.
10 kg alltså, det är en del. Hoppas att i alla fall några gram är muskler så att det inte bara är ren fettmassa.
Ryska_raketen
2006-12-30, 11:02
beeeeff!! Samma vikt som jay? :devil:
beeeeff!! Samma vikt som jay? :devil:
Antagligen mer. *flex*
Exakt tio kilo mindre än jag. :hbang:
Bulken verkar ha gått bra iallafall :Virro
Ryska_raketen
2006-12-30, 11:12
Exakt tio kilo mindre än jag. :hbang:
haha, sluta fjanta.
Skratta åt mig bara, gör det! *cry*
Nejvars, det har ju varit medvetet. Och det har ta mig tusan märkts på styrkan också. Nu ska jag återgå tillmin normala livsstil med mer konditionsträning och mindre onyttigheter.
haha, sluta fjanta.
Okejrå, 85,5 väger jag. :/
Man kan säga att du är en sl:are.
shadowfire
2006-12-30, 11:27
fan vilka goa ökningar du har gjort.... stark brutta, riktig beefelin.. :D
dvärgar ju jay och r-r lätt nu ju, märks redan på deras respekt för dig.. :D
Eldhroka
2006-12-30, 11:46
Missat denna journal...
Men här måste jag hänga med ser jag.
Vi är lika gamla, nästan lika långa (1.67m) och lika tunga (75,5kg).
Fast du är mycket starkare.
Gott nytt år!
:D
mullenöh! http://i2.photobucket.com/albums/y27/b_ezee/smilies/FatGuy03.gif
Då var det dags för en liten nyårskrönika här i träningsdagboken. 2006 har varit ett mycket bra träningsår för elan.
Höjdpunkter under träningsåret 2006
I början av året träffade jag Jay-Z som bidrog till ett byte från Campushallen till Gymbolaget. Han introducerade även frontböj och press bakom nacken i Smithmaskinen. Dessutom smög han på mig tyngre vikter än vad jag själv hade gjort. Alla dessa saker har varit bra för min träning.
Jag har träffat massa trevliga folk under resten av året också, både på Koloträffar, tävlingar och på Gymbolaget. Tror inte jag kan med att starta med några omnämnanden för då kommer jag säkert att glömma bort någon. Tävlingarna har varit grymt inspirerande, trevligt folk har gjort att man längtat lite extra till gymmet och Koloträffen i Stockholm var superskoj. Tänk att det kan finnas fler som har samma intressen och samma knepiga humor som en själv.
2006 var även året då löpningen gick bra, efter tips om stretch mot löparknä (tack Yankeee) kunde jag faktiskt hålla igång löpningen ganska regelbundet. Lyckades springa en mil för första gången i livet (hade i och för sig inte försökt tidigare).
När hösten kom började jag med ett nytt upplägg efter tips från coachen. Varannat pass få reps, tungt och segt och vartannat högreps, lätt och explosivt. Vet inte om det är detta som har bidragit till mina styrkeökningar men det känns ta mig tusan så. Är väl någon kombination av det tillsammans med att jag helt dragit ned på kardion och alltså har mer energi över till muskelbygge.
Styrkeökningar
Lite svårt med några riktiga jämförelser eftersom jag inte var på samma gym i början av året så det får bli som det blir. Jag kan i alla fall känna mig nöjd med nedanstående, särskilt med tanken på att tekniken blivit mycket bättre. I början av året var det nog en hel del slarvutförande så ökningen är i själva verket bättre än vad den ser ut som rent viktmässigt.
Latsdrag
december 65 kg: 6, 6, 5, 5
Sittande rodd
december 75 kg: 6, 6, 6, 6, 6
Raka marklyft
Hantelpress
Dips
december 6, 4, 3
Bänkpress
Benpress
Tack
Stort tack till allt folk som hejjat, stöttat, peppat, passat, kommit med goda råd och förgyllt tillvaron. Ingen nämnd ingen glömd.
Mål för 2007
Jag har inte en aning om vad som är rimliga mål rent styrkemässigt. Ser man på förra årets ökningar, som inte skedde under några optimala förhållanden, borde jag väl kunna klämma ur mig minst 70 (kanske 80) kg i bänkpress. Benpressen ska jag upp över 200 kg och resten får väl gå som det går, bara jag ökar. :D
Först och främst ska jag sätta igång med lite cardio nu för att sedan ställa upp i Bästa Fysiken.
Framåt sommaren ska jag springa milen igen, kanske mer än en gång det här året.
Annars har jag inga direkta mål, de får nog komma med tiden. Vore ju kul att klara av att göra i alla fall en chin.
Du har haft ett fantastiskt år träningsmässigt. Det ska du vara stolt över.
Jag förstår inte hur du lyckas gå upp 10 kg bara sådär. Jag ligger kvar på samma vikt hur mycket jag än äter och trycker i mig.
Ska bli kul att se dig i bästa fysiken.
Hade missat sammanfattningen. Det är riktigt bra ökningar du har gjort :hbang:
fan vilka goa ökningar du har gjort.... stark brutta, riktig beefelin..
dvärgar ju jay och r-r lätt nu ju, märks redan på deras respekt för dig..
Tack så mycket, jo det har gått bra nu när man gett sig fan på att äta mer än vad man behöver.
Missat denna journal...
Men här måste jag hänga med ser jag.
Vi är lika gamla, nästan lika långa (1.67m) och lika tunga (75,5kg).
Fast du är mycket starkare.
Gott nytt år!
Jag tänker inte vara så här tung så länge till men du är välkommen att hänga med i alla fall. ;)
mullenöh! http://i2.photobucket.com/albums/y27/b_ezee/smilies/FatGuy03.gif
Detsamma!
BMI på 27,5
Tack så mycket, det där var precis vad jag ville höra just nu. Vad innebär det då? Hälsofarlig fetma?
Du har haft ett fantastiskt år träningsmässigt. Det ska du vara stolt över.
Jag förstår inte hur du lyckas gå upp 10 kg bara sådär. Jag ligger kvar på samma vikt hur mycket jag än äter och trycker i mig.
Ska bli kul att se dig i bästa fysiken.
Kul är nog rätta ordet för hur det kommer se ut i bästa fysiken. :D Jag har alltid varit kraftig men sedan jag gick ned från cirka 85 kg har jag varit livrädd för att bli tjock igen och därför antagligen ätit alldeles för lite. Den här hösten har jag avstått från allt vad cardio heter men samtidigt ätit ungefär som förut. Det gjorde susen för styrkan. Och viktuppgången.
Hade missat sammanfattningen. Det är riktigt bra ökningar du har gjort :hbang:
Tack! Jag har inte bara blivit tjock serru. ;)
Eldhroka
2006-12-30, 17:45
Jag tänker inte vara så här tung så länge till men du är välkommen att hänga med i alla fall. ;)
Inte jag heller, deffen startar på allvar på måndag.
Ska ner till 60kg har jag tänkt. (vägde 63 i april 2006)
Inte jag heller, deffen startar på allvar på måndag.
Ska ner till 60kg har jag tänkt. (vägde 63 i april 2006)
I'll race you there! Tänkte också sätta igång på måndag, vet inte hur mycket jag ska/vill gå ner men jag är rätt nöjd om jag kommer ner till sommarens 63 kilon igen. :D
Eldhroka
2006-12-30, 17:57
I'll race you there! Tänkte också sätta igång på måndag, vet inte hur mycket jag ska/vill gå ner men jag är rätt nöjd om jag kommer ner till sommarens 63 kilon igen. :D
Okidoki. Först med rutor på magen vinner :Virro
machine gun
2006-12-30, 17:57
Det beror mycket på hur/var du fastnar.
Jag tänkte på bottenläget, dit brukar man ju alltid kunna komma tillbaka även om man fastnar på vägen upp :D
AFanatic
2006-12-30, 18:18
Jättefina styrkeökningar som du har gjort. *flex* De där futtiga tio kilona fixar du lätt.
Jag tänkte på bottenläget, dit brukar man ju alltid kunna komma tillbaka även om man fastnar på vägen upp :D
Jag ser framför mig hur någon fastnar i mitten och varken kan komma upp eller ned. :D
Jättefina styrkeökningar som du har gjort. *flex* De där futtiga tio kilona fixar du lätt.
Tack tjejen! Jag utgår från att du hittade busshållsplatsen sedan. ;) Futtiga 10 kilo...det är ju hela tio mjölkpaket liksom...känns som rätt mycket. Men jag är taggad till tusen.
AFanatic
2006-12-30, 18:31
Tack tjejen! Jag utgår från att du hittade busshållsplatsen sedan. ;) Futtiga 10 kilo...det är ju hela tio mjölkpaket liksom...känns som rätt mycket. Men jag är taggad till tusen.
Mja till slut...men jag fick fråga ett par personer innan det blev rätt - värsta labyrinten. :D Satans vad ont i fossingarna man fick bara, men vill man vara fin så får man väl lida lite som de säger.*screwy*
Äsh inget att oroa sig för, du har ju en vilja som heter duga. :thumbup:
machine gun
2006-12-30, 23:46
Jag ser framför mig hur någon fastnar i mitten och varken kan komma upp eller ned. :D
Haha, det vore sannerligen en syn :D
Ryska_raketen
2006-12-30, 23:48
10 kg? Bara mer att krama om *cupid*
10 kg? Bara mer att krama om *cupid*
Bring it on!
*uppdate* Kvällens vadmått: 42 centimeter! *uppdate*
Ryska_raketen
2006-12-30, 23:51
ägd av den ryska_raketen då :hbang: :hbang:
ägd av den ryskka_raketen då :hbang: :hbang:
Ja det hoppas jag. Kan ju inte komma här och ha större påkar än en sådan grov typ. :D
Ryska_raketen
2006-12-30, 23:52
Ja det hoppas jag. Kan ju inte komma här och ha större påkar än en sådan grov typ. :D
Haha, men det är inte långt ifrån :em:
ägd av den ryska_raketen då :hbang: :hbang:
Dina vader e ju bara 32cm ju.*slap*
Ryska_raketen
2006-12-31, 00:04
Dina vader e ju bara 32cm ju.*slap*
Du förväxlar nog det med det som dinglar vid konkelbären.
Ryska_raketen
2006-12-31, 00:08
Beef!
kött! HÄR VAR DET KÖTT!
Du förväxlar nog det med det som dinglar vid konkelbären.
Nu tror jag du drömmer igen.*rolleyes*
shadowfire
2006-12-31, 00:42
wtf.. jag blev dvärgad direkt. *grr*
Året var ju inte slut ännu. Körde ett ryggpass idag och fick anledning att öka ännu lite mer. Så här kommer årets slutgiltiga summering. Snart kommer det upp lite bilder från dagens bravader också.
Latsdrag
december 70 kg: 4, 6, 5
Sittande rodd
december 80 kg: 4, 4
Raka marklyft
Hantelpress
Dips
december 6, 4, 3
Bänkpress
Benpress
Året var ju inte slut ännu. Körde ett ryggpass idag och fick anledning att öka ännu lite mer. Så här kommer årets slutgiltiga summering. Snart kommer det upp lite bilder från dagens bravader också.
Latsdrag
december 70 kg: 4, 6, 5
Sittande rodd
december 80 kg: 4, 4
Raka marklyft
Hantelpress
Dips
december 6, 4, 3
Bänkpress
Benpress
Sjuka ökningar! Särskilt impad av latsdragen! Om du droppar tio kg så kommer du ju göra typ 50 dips eller nåt till sommaren! :thumbup:
Sjuka ökningar! Särskilt impad av latsdragen! Om du droppar tio kg så kommer du ju göra typ 50 dips eller nåt till sommaren! :thumbup:
Tack! Ja dipsen kommer gå som en dröm. Kanske till och med kommer kunna klara av en chin. *flex*
Den som vill kika på julgrisen och har lyckats missa vår nyårsträningstråd kan klicka sig här: http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=85870
Tack! Ja dipsen kommer gå som en dröm. Kanske till och med kommer kunna klara av en chin. *flex*
Det kommer inte vara några problem. Du kommer äga Ogge också!
Nej, eller hur?
Nu ska jag fira nyår med att äta onyttiga saker och sitta i soffan på min feta röv. Imorgon börjar deffen. :D
Gott nytt år på er!
Ryska_raketen
2006-12-31, 16:54
Gott nytt år!*flex*
Gott nytt år!http://bestsmileys.com/fireworks/2.gif
Det blev en liten filmsnutt från ryggpasset igår också. Jag försökte få Bartman att hejja på lite på bred östgötska men han vägrade. Det blev en väldigt ospännande film på när jag ror 75 kg.
qiIzs_6G3zo
shadowfire
2007-01-01, 10:39
Det blev en liten filmsnutt från ryggpasset igår också. Jag försökte få Bartman att hejja på lite på bred östgötska men han vägrade. Det blev en väldigt ospännande film på när jag ror 75 kg.
ladugårdsvägg till rygg! :hbang:
ladugårdsvägg till rygg! :hbang:
Synd bara att midjan är lika bred och röven ännu bredare. :D
Synd bara att midjan är lika bred och röven ännu bredare. :D
V-form är ute det är A-form man ska ha!:D
Ryska_raketen
2007-01-01, 10:43
wiiiiiiiii, du ror som en hel karlakarl! KUL MED FILM!:hbang: *popcorn*
Ja det är skoj med film! Kameran får nog åka med idag också...
Inte nog med att man blir dissad direkt, man blir dwarfad också http://www.extremefunnypictures.com/comment/sad_smile.gif
shadowfire
2007-01-01, 10:45
V-form är ute det är A-form man ska ha!:D
Päronformade kvinnor äger... :D
Päronformade kvinnor äger... :D
Iallafall om de skriker på päronvikter.
AFanatic
2007-01-01, 11:54
Gott nytt tjejen! Blev bra sugen på att träna nu när jag såg bilder fr GB men det är en enveten förkylning som inte riktigt vill bryta ut helt och inte ger med sig heller, så jag får snällt vänta. Fast jag vet inte om jag vågar gå ner till gymmet när du är där, du dwarfar mig i vikter fett bra. :em: :hbang:
Gott nytt tjejen! Blev bra sugen på att träna nu när jag såg bilder fr GB men det är en enveten förkylning som inte riktigt vill bryta ut helt och inte ger med sig heller, så jag får snällt vänta. Fast jag vet inte om jag vågar gå ner till gymmet när du är där, du dwarfar mig i vikter fett bra. :em: :hbang:
Det är nog safe att komma ner på Gymbolaget nu, jag ska ju sluta att äta. ;)
Måndag 1 januari
Året och deffen började bra med att även jag kände mig lite snorig när jag vaknade. Det gick dock över efter ett tag.
Dagens träning
Morgonpromenad hem från nyårsfirandet och så ett lätt armpass på det. Blir så irriterad på mina underarmar som gör ont när jag ska träna biceps, fast det är klart, de tog väl en del stryk på gårdagens armpass också.
För att roa omgivningen kommer här en bild och en liten film från dagens bravader.
http://img246.imageshack.us/img246/78/img1148fv7.jpg
yNaylVOzOmc
shadowfire
2007-01-01, 16:41
Såg bra ut, möjligen att du kanske inte går hela rörelsebanan i repdraget? Jag brukar separera händerna i det främre läget en aning, likaså går jag nog aningen längre bak med armarna (som du gjorde i sista repetitionen) bara för att verkligen känna att jag kör fulla rörelsebanan för triceps.
Lycka till med deffen nu iaf, offensivt att börja deffa redan nu, vi har ju inte ens kommit till påskmaten ;)
Såg bra ut, möjligen att du kanske inte går hela rörelsebanan i repdraget? Jag brukar separera händerna i det främre läget en aning, likaså går jag nog aningen längre bak med armarna (som du gjorde i sista repetitionen) bara för att verkligen känna att jag kör fulla rörelsebanan för triceps.
Ja, jag ser också en del föremål för förbättringar nu när jag ser det själv på film. Provade att göra några repetitioner med händerna separerade hela vägen men det kändes konstigt. Ahja, något rätt var det i alla fall för det nöp fint i triceps. :D
Lycka till med deffen nu iaf, offensivt att börja deffa redan nu, vi har ju inte ens kommit till påskmaten ;)
Ja vad tusan jag kommer inte i mina kläder längre, har gått och lagt på mig en hel hög med fläsk så det går nog åt att börja så fort som möjligt.
AFanatic
2007-01-01, 18:59
Sluta äta? Men men men då dör du ju män'ska!? :cryout:
Kul med bilder o filmer som sagt. *popcorn*
Sluta äta? Men men men då dör du ju män'ska!? :cryout:
Kul med bilder o filmer som sagt. *popcorn*
Nejdå jag ska nog fortsätta att äta som tidigare fast lägga till en bra dos med cardio på det hela. Fan jag har ingen plan, jag borde ha en plan. När jag räknar på vad jag äter så blir det jättelite. Hilfe! Shit, beslutsångest. Ursprungsplanen var att äta normalt som jag brukar men som sagt lägga till konditionsträning men nu känner jag mig rätt stressad över att jag faktiskt hade gått upp lite mer än vad jag trott. Å andra sidan verkar ju Bästa Fysiken kanske bli framflyttad. Tror att jag helt enkelt kör på som tänkt i några veckor och ser vad som händer...
Bilder och filmer är alltid roliga i andras journaler så då får man ju bjuda till lite själv också.
Tisdag 2 januari
Note to self: Ta inte dessa byxor den dag det är dags för benpass. Lågt skurna där bak och icke-stretchigt tyg som smet åt alldeles för mycket runt lår och bak gjorde benpasset lite problematiskt. För mycket hud visades så fort man intog en annan position än rätt uppstående. Inga raka mark på det. Och inga böjövningar där man inte kunde dölja bakdelen på något sätt. Men det blev ett fint pass i alla fall, kommer ha träningsvärk imorgon efter lite nya övningar.
Körde lite hacklift, se bild. Kunde ofattbart nog gå ända vägen ner utan att byxorna sprack. Sedan blev lite lite stående lårcurl, benspark, sissysquats (testade bara lite). Och så benpress på massiva 200 kg!
Hackliftsquat-tjosan, brukar inte köra denna annars men det kändes bra i benen.
http://img70.imageshack.us/img70/8358/pict3283uv1.jpg
Började benböjen på 190 kg, det var rätt lätt, fast det var svårt att gå för långt ner på grund av stramande byxor.
5eu4-JMBsKM
Och eftersom detta är andra dagen på deffen så blev det en promenad när jag kom hem också, var lite i tidsnöd så det blev bara 40 minuter eller så. Måste börja försiktigt för att vänja benhinnorna känner jag.
shadowfire
2007-01-02, 19:03
Tisdag 2 januari
Note to self: Ta inte dessa byxor den dag det är dags för benpass. Lågt skurna där bak och icke-stretchigt tyg som smet åt alldeles för mycket runt lår och bak gjorde benpasset lite problematiskt. För mycket hud visades så fort man intog en annan position än rätt uppstående. Inga raka mark på det. Och inga böjövningar där man inte kunde dölja bakdelen på något sätt. Men det blev ett fint pass i alla fall, kommer ha träningsvärk imorgon efter lite nya övningar.
raggarhäng på elan i knäböjen, vilken syn... :hbang:
låter som en vettig lärdom! :thumbup:
Härligt med massa film och bilder! Du ser stark ut :thumbup: Lycka till med deffen!
Ja jag tycker ju det är roligt med bilder och film i andras träningsjournaler så då får man ju bjuda lite på sig själv också. :)
Hungrig! Och här står en stor ask med smarriga chokladpraliner och öppna pepparkaksburkar som sprider väldoft i hela huset.
Ryska_raketen
2007-01-03, 11:09
Kul med filmer!:hbang: Det djupet i benpressen räcker, öka vikten bara ;) Jag har själv haft jävla byxor som kniper åt mellan skinkhalvorna (min sprack iof) men jävligt jobbigt.
Kul med filmer!:hbang: Det djupet i benpressen räcker, öka vikten bara ;) Jag har själv haft jävla byxor som kniper åt mellan skinkhalvorna (min sprack iof) men jävligt jobbigt.
Det var mer grenen som jag var orolig för i det här fallet, men det funkade rätt bra ändå. Utfall var det dock inget tal om att göra. :D
AFanatic
2007-01-03, 12:02
Nejdå jag ska nog fortsätta att äta som tidigare fast lägga till en bra dos med cardio på det hela. Fan jag har ingen plan, jag borde ha en plan. När jag räknar på vad jag äter så blir det jättelite. Hilfe! Shit, beslutsångest. Ursprungsplanen var att äta normalt som jag brukar men som sagt lägga till konditionsträning men nu känner jag mig rätt stressad över att jag faktiskt hade gått upp lite mer än vad jag trott. Å andra sidan verkar ju Bästa Fysiken kanske bli framflyttad. Tror att jag helt enkelt kör på som tänkt i några veckor och ser vad som händer...
Bilder och filmer är alltid roliga i andras journaler så då får man ju bjuda till lite själv också.
Nja plan och plan, det underlättar iaf om du har en skiss i huvudet. Sedan är det inte alla som behöver att ha allt nerskrivet på papper. Gör det som känns bäst/lättast. Gör de justeringar du tänkt, händer det inget på två veckor, sätt dig ned och fundera på vad du behöver ändra. Men ät inte för lite i början...blir svårt att få igång kroppen i slutet av dieten då.
Nja plan och plan, det underlättar iaf om du har en skiss i huvudet. Sedan är det inte alla som behöver att ha allt nerskrivet på papper. Gör det som känns bäst/lättast. Gör de justeringar du tänkt, händer det inget på två veckor, sätt dig ned och fundera på vad du behöver ändra. Men ät inte för lite i början...blir svårt att få igång kroppen i slutet av dieten då.
Jodå jag har hela huvudet fullt med planer egentligen. Kanske vore bra att skriva ner så man kan hålla sig till en linje och inte hålla på och hatta fram och tillbaka utan att det blir varken hackat eller malet.
Jag har väldigt lätt att äta för lite, eller jag har svårt att veta vad som är för lite. Tänkte någonstans att runt 1800 kcal om dagen kunde vara lagomt till en början men det var jag inte uppe i vare sig i förrgår eller igår...och kommer inte bli idag heller om jag äter som jag tänkt.
Hur man än vrider och vänder på det så går det ju inte att räkna på detta rent teoretiskt, det gäller ju bara att prova och se vad som händer och sedan ta ut ny kurs därifrån. Som sagt så kan jag ju inte gå på en svältkost och motionera som en tok nu i början för då har jag inget extra att ta till sedan när det stagnerar.
Bra initiativ med filmer och bilder! Vi, dina fans, gillar det!
Bra initiativ med filmer och bilder! Vi, dina fans, gillar det!
Ja vad gör man inte för att glädja sina fans. :thumbup: Ni, mina fans, får tacka Bartman för dokumentationsinsatsen.
Onsdag 3 januari
Cardio idag. Crosstrainer 45 minuter. Inga kymmer...förutom lite träningsvärk i rumpa och ben.
Ryska_raketen
2007-01-03, 18:27
OJ, cardio *whistle* för att? *flex*
OJ, cardio *whistle* för att? *flex*
Ehrm, va? Cardio för att jag är tjocker. Har :eating: för mycket.
Torsdag 4 januari
Bröst- och axelpass idag. Trodde jag skulle vara skitklen i jämförelse med förra veckans dunderpass där jag tog 60 kg i bänken. Vågade mig inte på den vikten utan pass men däremot drog jag av 4, 5, 6, 7 på 55 kg. Efter det lattjade jag lite med 21 kg i hantelpress, de kändes jättelätta. Ska man inte bli svagare när man äter mindre mat? :D Idag hade mitt max i bänken absolut varit mer än 60 kg. Najs!
Övrig motion bestod av promenad till Willys och så hem igen med ryggsäcken full med tonfisk, keso, kesella, cashewnötter och mjölk.
Jag förstår inte att du kan gå upp i vikt när du äter mindre än 1800 kcal per dag?
Är du säker på att du räknar rätt? (tvivla eg inte eftersom du är ett kontrollfreak)
Jag tror inte man blir svag hux flux sådär. Det kommer nog ta ett tag.
Kolla bara på fanatico, hon dippade ju inte förrens på slutet.
Jag förstår inte att du kan gå upp i vikt när du äter mindre än 1800 kcal per dag?
Är du säker på att du räknar rätt? (tvivla eg inte eftersom du är ett kontrollfreak)
Jag tror inte man blir svag hux flux sådär. Det kommer nog ta ett tag.
Kolla bara på fanatico, hon dippade ju inte förrens på slutet.
Jag har ju bara räknat på de här senaste fyra dagarna och matmässigt har jag ätit ungefär som vanligt. Sedan jag har ju i princip tvingat mig själv att slarva under hösten just eftersom jag ville ligga på ett överskott. Jag har en tendens att vara alldeles för strikt men de senaste månaderna har det blivit mera godis på lördagen, ätande av kaffebröd och julgodis på jobbet, en bytta ben & jerry i veckan och så. ;) Och som sagt ingen som helst cardio förutom cykel till jobbet. Sedan gjorde väl två veckors semester med mycket billig och god mat sitt till också (bananpannkaka for the win!).
Ryska_raketen
2007-01-04, 20:22
[B]
Övrig motion bestod av promenad till Willys och så hem igen med ryggsäcken full med gorbys, pan pizza, kebab.
Eh? Ok. Fin styrka verkar du besitta :hbang:
Eh? Ok. Fin styrka verkar du besitta :hbang:
Gorbys formade denna vackra kropp? :D
Gött det ska bli med helg! Har inte sovit alls bra senaste dagarna. Fullmåne eller för lite kolhydrater? Hoppas det ger med sig i alla fall för det är segt.
Gött det ska bli med helg! Har inte sovit alls bra senaste dagarna. Fullmåne eller för lite kolhydrater? Hoppas det ger med sig i alla fall för det är segt.
Garanterat fullmåne för jag har haft enormt svårt att somna trots att jag har varit trött.
jag längtar tills den är över, var ovanligt stark den här månaden
Garanterat fullmåne för jag har haft enormt svårt att somna trots att jag har varit trött.
jag längtar tills den är över, var ovanligt stark den här månaden
Vad bra att någon håller med mig. Ogge höll på att trilla nerför trappen på Gymbolaget när jag sa att jag sovit dåligt på grund av fullmåne. Kan inte somna på kvällen och vaknar tidigt på morgonen, detta trots att jag varit trött som tusan på dagen.
Fredag 5 januari
Idag blev det "bara" cardioträning. 20 minuter jogg på löpbandet och 20 minuter på crosstrainer. Kändes att man inte sprungit sedan i somras, benhinnorna var inte vana vid det här. Rent konditionsmässigt så var det inte så illa som man skulle kunna tro.
Fick komplimanger som jag blev glad av också, kändes som ett fint sätt att börja helgen på.
shadowfire
2007-01-05, 17:20
Fredag 5 januari
Idag blev det "bara" cardioträning. 20 minuter jogg på löpbandet och 20 minuter på crosstrainer. Kändes att man inte sprungit sedan i somras, benhinnorna var inte vana vid det här. Rent konditionsmässigt så var det inte så illa som man skulle kunna tro.
Fick komplimanger som jag blev glad av också, kändes som ett fint sätt att börja helgen på.
Kul med komplimanger, det förtjänade du säkerligen! :thumbup:
Jag sover med dåligt när det är fullmåne. Vaknar typ vid 04-05 snåret o sedan är jag knäckande trött på dagarna. Sviktande blodsocker påverkar också min nattsömn har jag märkt, om jag får blodsocker/insulinpeakar på dagen genom o vänta länge innan jag får i mig mat osv.
Sedan är det väl inte konstigt om du ställer om från gorbybulk till keselladeff att kroppen reagerar heller, den kommer ju tycka du är dum i huvudet som inte trycker i dig gorby.. :D
Kul med komplimanger, det förtjänade du säkerligen! :thumbup:
Jag sover med dåligt när det är fullmåne. Vaknar typ vid 04-05 snåret o sedan är jag knäckande trött på dagarna. Sviktande blodsocker påverkar också min nattsömn har jag märkt, om jag får blodsocker/insulinpeakar på dagen genom o vänta länge innan jag får i mig mat osv.
Sedan är det väl inte konstigt om du ställer om från gorbybulk till keselladeff att kroppen reagerar heller, den kommer ju tycka du är dum i huvudet som inte trycker i dig gorby.. :D
Hehe, det där med gorbys var ett skämt. Jag har inte ätit gorbys sedan jag var elva år eller något. Jag har ätit lika mycket keso och kesella under hösten också men jag förstår hur du menar. Är dock alltid väldigt noga med att äta var tredje timme eftersom jag lätt blir grinig och irriterad om jag blir hungrig....så jag röstar på fullmånen. :D
Vad bra att någon håller med mig. Ogge höll på att trilla nerför trappen på Gymbolaget när jag sa att jag sovit dåligt på grund av fullmåne. Kan inte somna på kvällen och vaknar tidigt på morgonen, detta trots att jag varit trött som tusan på dagen.
Förstår honom :D
Kan någon förklara det där med månen (inte r_r) och sömn?
shadowfire
2007-01-05, 18:22
Förstår honom :D
Kan någon förklara det där med månen (inte r_r) och sömn?
Tidvatten, ebb o flod. Kroppen har lite vatten inuti sig. Det mest logiska, men tror inte det är bevisat. Kanske bara vidskepelse eller en billig undanflykt.
Tidvatten, ebb o flod. Kroppen har lite vatten inuti sig. Det mest logiska, men tror inte det är bevisat. Kanske bara vidskepelse eller en billig undanflykt.
Lite vatten? Det är väl ändå 70% eller något?
Jag vet att det låter hur galet som helst men de senaste månaderna har jag sovit illa som en kratta de dagar det varit fullmåne. Och jag är inte ensam om detta. Det kanske bara är psykiskt men så är det i alla fall.
Det kanske bara är psykiskt men så är det i alla fall.
:thumbup:
Grattis till 3000 posts! Och ja det där med fullmånen är bara psykiskt, tror mer det beror på för mycket WoW.:)
Jaja, jobbigt är det i alla fall. Jag spelar väl inte mer WoW bara för att det är fullmåne heller? Resten av månaden sover jag kanonbra. :D
shadowfire
2007-01-05, 19:40
ja, det vore ju fullkomligt absurt att relationen till månen och dragningskraften som flyttar oceaner metervis skulle påverka oss människor... som har 70% vatten i oss.
shadowfire
2007-01-05, 19:41
Jaja, jobbigt är det i alla fall. Jag spelar väl inte mer WoW bara för att det är fullmåne heller? Resten av månaden sover jag kanonbra. :D
meh, är du en datanörd elan.. det trodde jag inte.. :D
Mjo, det är väl det jag brukar klassificeras som...är det så otroligt? ;)
Hur kan du tro att nån är datanörd bara för att dom tränar i linux tröja?*screwy*
Hoho, lördag igen! Var lite nyfiken på om veckan som gått gett något resultat på vikten så jag skuttade upp ur sängen och rotade fram vågen...glad i hågen. Döm om min förvåning när den visade exakt samma vikt som förra lördagen. WTF liksom? Visserligen åt jag lite godis och kladdkaka förra söndagen men jag kan ju omöjligt ha käkat så mycket att jag legat på överskott över hela veckan.
Ehrm, ja det gav ju i alla fall ännu mer motivation att ge sig ut på morgonpromenaden. Var tvungen att provväga mig en gång efter den också och då vägde jag i alla fall 0,4 kg mindre. Jag som hade räknat med att det skulle bli en rejäl minskning första veckan. Jag som inte ens andats på alla chokladbitar och pepparkakor som stått framför näsan hela veckan.
Glömde mäta mig förra lördagen så de mått jag har är ifrån måndags kväll, magen är mindre men det lär ju ha sin naturliga förklaring i att man har den full med mat på kvällen. :D
Ahja, det är väl bara att gå ut en smula hårdare inför nästkommande vecka.
ja, det vore ju fullkomligt absurt att relationen till månen och dragningskraften som flyttar oceaner metervis skulle påverka oss människor... som har 70% vatten i oss.
Det vore ju fullkomligt absurt att verkligen förstå ett skämt när man ser det...
Ryska_raketen
2007-01-06, 09:52
Fullmåne? Är du säker på det inte bara är Anabolicprotein som gått utanför lägenheten då?
http://www.svd.se/dynamiskt/vetenskap/did_14373066.asp
"Det har med psykologiska aspekter att göra snarare än fysiologiska. "
Ryska_raketen
2007-01-06, 11:30
Amen Brother!
Kaboffastar
2007-01-06, 11:45
köra på känsla is the shit :). det kan ta en eller ett par veckor innan man hittar flowet men sen går det lätt.
Ser bra ut, kör hårt, skall följas, lycka till osv :thumbup:
Jaja jag är väl psykist instabil då! Jag brukar inte veta om att det är fullmåne utan det brukar påtalas i efterhand. Shit the same, jag sov kasst i natt också.
Tjena Kaboffastar! Känslan jag körde på under denna veckan var visst helt fel men det löser sig säkert så småningom, bara att bryta ihop och gå vidare.
Idag har jag morgonpromenerat i 50 minuter och sedan kört ett armpass på Gymbolaget. Tänkte att jag skulle testa att köra armpasset före veckans ryggpass och se om det gick bättre. Det gjorde det, kände inte av något alls av underarmarna och jag kunde lassa på 10 kgs-vikterna i stångcurlen, fett med bra. Däremot gick tricepsträningen lite sämre eftersom jag var lite trött i bröst och axlar. Jag tänker dock prioritera biceps nu så det får bli som det blir. Får väl se om jag orkar något alls på morgondagens ryggpass.
Nu ska jag åka på min sedvanliga lördagshandling och inte köpa en endaste godsak!
http://www.nilssonsgott.se/images/upload/Myslitoppar-Yougurt_CMYK.jpg
Kaboffastar
2007-01-06, 12:37
Själv började jag också 1'a jan. imorse visade vågen 2,2 kg ner och midjan 2 cm mindre, det har inte ens gått en vecka. Det är ju inte så bra heller ( :D ).
Stabiliserar sig snart i hope.
Kör inte för hårt i början bara.
http://www.nilssonsgott.se/images/upload/Myslitoppar-Yougurt_CMYK.jpg
Fan vad elakt! :smash:
Själv började jag också 1'a jan. imorse visade vågen 2,2 kg ner och midjan 2 cm mindre, det har inte ens gått en vecka. Det är ju inte så bra heller ( :D ).
Stabiliserar sig snart i hope.
Kör inte för hårt i början bara.
Shit, 2 kg...och jag väger samma som innan.
Kör inte för hårt? Det är väl jag som ska säga till dig istället. :D
Blä, köra rygg dagen efter armar? *spy*
Det försökte jag i två veckor, i ett desperat försök att variera det gamla uttjänta upplägget, men gav upp. Det går f-n inte att köra latsdrag när det värker i biceps! *gah!*
Så, tillbaka till det gamla, välkända upplägget igen... ibland behöver man inte förändra något, när det bara är för förändringens skull! :)
Nu babblar jag, har träningsabstinens... flåt... :em:
Blä, köra rygg dagen efter armar? *spy*
Det försökte jag i två veckor, i ett desperat försök att variera det gamla uttjänta upplägget, men gav upp. Det går f-n inte att köra latsdrag när det värker i biceps! *gah!*
Så, tillbaka till det gamla, välkända upplägget igen... ibland behöver man inte förändra något, när det bara är för förändringens skull! :)
Nu babblar jag, har träningsabstinens... flåt... :em:
Babbla på du! Anledningen till att jag bytte plats på passen var att det alltid går "dåligt" på bicepspassen, får ont i underarmarna och så. Får väl se hur det känns imorgon som sagt var...men då har jag ju något att skylla på om jag är klen på ryggpasset. :D
Jag saknar mitt lördagsgodis. *cry* Och jag har ont i magen.*cry* Vad är en lördag utan müslitoppar? *cry*
Jag saknar mitt lördagsgodis. *cry* Och jag har ont i magen.*cry* Vad är en lördag utan müslitoppar? *cry*
Ut och spring!
Ut och spring!
Jag har ju ont i magen. *cry*
Ska springa mer någon annan dag. Tror bara inte att det är så bra för ben, knän et al att köra igång med flera löppass i veckan när man inte rört sig en meter sedan i somras.
Jag har ju ont i magen. *cry*
Ska springa mer någon annan dag. Tror bara inte att det är så bra för ben, knän et al att köra igång med flera löppass i veckan när man inte rört sig en meter sedan i somras.
:/
Ut och gå då ffs?
:/
Ut och gå då ffs?
Jag gick imorse, och ska gå imorgon med. Och jag ska raida klockan åtta. :D
Jag ville bara tycka lite synd om mig själv. *whistle*
Och jag ska raida klockan åtta. :D
http://minusplus.free.fr/rofl.jpg
Haha, ja den där fick mig i alla fall på bra humör. LOL.
shadowfire
2007-01-06, 20:37
hahhah vafan
Babbla på du! Anledningen till att jag bytte plats på passen var att det alltid går "dåligt" på bicepspassen, får ont i underarmarna och så. Får väl se hur det känns imorgon som sagt var...men då har jag ju något att skylla på om jag är klen på ryggpasset. :D
Det är bara för att du ska ha nån ursäkt imorgon när jag äger dig i chins.:D
shadowfire
2007-01-06, 20:45
Det är bara för att du ska ha nån ursäkt imorgon när jag äger dig i chins.:D
hur många chins gör du bartie?
varför pallar inte ni två ner röven till koloträffen i malmö btw :hbang:
Fler än elan. Mer än så säger jag inte.:D
Tycker inte om att åka till danmark.:D Ok då jag har inga pengar och visste inte ens att det var en träff där.:em:
Fler än elan. Mer än så säger jag inte.:D
Tycker inte om att åka till danmark.:D Ok då jag har inga pengar och visste inte ens att det var en träff där.:em:
Ja det är ju inte så svårt att göra fler än vad jag gör. *screwy*
Malmö? För att det är i fel ände av Sverige...men du är mer än välkommen hit till Linköping om du känner för att äga oss i chins. :D
Ja det är ju inte så svårt att göra fler än vad jag gör. *screwy*
allt dwarfande är av godo *L*
hhmmm kan inte bestämma mig vad jag tycker om din nya avatar
allt dwarfande är av godo *L*
hhmmm kan inte bestämma mig vad jag tycker om din nya avatar
Jag gör NOLL! chins...men det bjuder jag på. :D
Ska dona en bättre avatar när jag får tid över...det här var vad som fanns tillgängligt och jag var trött på lussekatten.
http://www.planetbaldursgate.com/characters/images/menu_IWD_Female14.jpg
http://www.planetbaldursgate.com/characters/images/menu_SOA04.jpg
http://www.planetbaldursgate.com/characters/images/menu_IWD_Female17.jpg
http://www.planetbaldursgate.com/characters/images/menu_IWD_Female01.jpg
http://www.planetbaldursgate.com/characters/images/menu_IWD_Female15.jpg
http://www.myrealms.net/mysticalrealms/lalitica/half-elf_druidn.jpg
http://nwn.layonara.com/portraits/po_el_f_ph_11_h.jpg
http://users.bigpond.net.au/paul_blake/thala.jpg
Passade på att byta själv, men vet inte om jag är riktigt nöjd :MrT:
Eldhroka
2007-01-07, 09:08
http://www.myrealms.net/mysticalrealms/lalitica/half-elf_druidn.jpg
Hubba Hubba *drool*
Ryska_raketen
2007-01-07, 09:17
Ja passade med på att byta.
Ja passade med på att byta.
Gör om, gör rätt! ;)
Ryska_raketen
2007-01-07, 09:53
Gör om, gör rätt! ;)
ok :(
ok :(
Jag tycker den var fin.:)
Ryska_raketen
2007-01-07, 09:58
Jag tycker den var fin.:)
Tydligen var den en tagg i ögat på någon mod ;)
Jag fick ju aldrig se den jag. Men det kanske var lika bra det. :D
Nu ska här dras av ett hejdundrande ryggpass!
Ryska_raketen
2007-01-07, 10:16
Med bartman? OMG!! Äg den jävla spetan!
Ja det är inte så jävla lätt! Jak är en klen hest.
STFU!!
Söndag 7 januari
Morgonpromenad, gissar att det tog cirka 50 minuter.
Ryggpass, bevisade återigen att jag inte kan göra en enda chin och blev ägd av Bartman i alla andra övningar också. Det var rätt tungt och gårdagens armpass gjorde sig påminnt, men det funkade ändå om man körde med remmar. Ska nog testa så här ett tag och se om biceps kan behaga utvecklas en smula.
För övrigt är jag riktigt trött och seg i hela kroppen, det känns att benen inte är vana vid att promenera så här mycket. Lite småhungrig är man ju också efter att ha vant sig vid julmat flera gånger om dagen.
Tänker köra på i liknande stil en vecka till, händer det inget till nästa lördag får jag väl ta till hårdare tag. Jag var lätt grinig igår när jag satt här utan något som helst lördagssnask.
Måndag 8 januari
Fyyy vad påträngande och enerverande pepparkaksdoften på jobbet har varit idag. Nu måste de väl snart vara uppätna de rackarna.
Cardio idag. En timmes spinning - endurance. Eller, man kör i 45 minuter och varvar ner och stretchar i en kvart. Befarade det värsta inför passet, jag har inte kört spinning sedan i våras, om man räknar bort en eller två gånger i augusti. Men det gick rätt bra, det var inte flåset som satte stopp utan uthålligheten i benen. Kunde inte ha det allra högsta tempot ända ut till slutet men det var bra nära i alla fall. Instruktören var varken bu eller bä, en skapligt tränad afroamerikansk snubbe som endast talade engelska...eller han skrek mer än talade i och för sig. Musiken var inget märkvärdigt heller. Lite lagomt helt enkelt. Jag saknar Daniel från Campushallen!
När man kom ut från spinningen så var gymmet packat med folk, jag gillar inte riktigt stämningen där. Massa flashiflash och folk som mest går dit för att visa upp sig och vara snygga. Dessutom är det tidigaste spinningpasset så sent att jag får jobba över en timme för att det ska passa bra. Sa jag att jag saknar Campushallen? ;)
Man skulle nästan kunna tro att du saknar Campushallen.:)
Kul att kondisen inte var helt borta iaf. Efter dagens bravader på Gymbolaget kan jag säga att det tar ett tag innan jag provar spinning iaf.:D
shadowfire
2007-01-08, 19:23
När man kom ut från spinningen så var gymmet packat med folk, jag gillar inte riktigt stämningen där. Massa flashiflash och folk som mest går dit för att visa upp sig och vara snygga. Dessutom är det tidigaste spinningpasset så sent att jag får jobba över en timme för att det ska passa bra. Sa jag att jag saknar Campushallen? ;)
bildbevis? *popcorn*
Man skulle nästan kunna tro att du saknar Campushallen.:)
Kul att kondisen inte var helt borta iaf. Efter dagens bravader på Gymbolaget kan jag säga att det tar ett tag innan jag provar spinning iaf.:D
Haha, så du gav dig på crosstrainern utan instruktion från proffset? ;) Vad hände med vilodagen?
bildbevis? *popcorn*
Visserligen hade jag med mig kameran men jag tror inte det skulle uppskattas om man började fotografera där inne. Du får nog snällt gå dit och betala de hundra kronorna som det kostar för en provträning om du vill se det snygga folket.
Haha, så du gav dig på crosstrainern utan instruktion från proffset? ;) Vad hände med vilodagen?
Skulle ju bara ha vilodag från stryketräningen. Ja det var lite svårt i början men det gick bra iaf. Fick grym pump i låren dom första minuterna men det släpte efter ett tag. Men du får nog visa hur man kör baklänges för det verkar svårt.:)
Har träningsvärk i ryggen idag iaf, men jag har blåmärken på insidan av låret av våran träning igår.:)
Skulle ju bara ha vilodag från stryketräningen. Ja det var lite svårt i början men det gick bra iaf. Fick grym pump i låren dom första minuterna men det släpte efter ett tag. Men du får nog visa hur man kör baklänges för det verkar svårt.:)
Har träningsvärk i ryggen idag iaf, men jag har blåmärken på insidan av låret av våran träning igår.:)
Muahaha. Jag har värsta märkena på ryggen efter dagens massage jag. Ser ut som att jag blivit misshandlad. *screwy*
Visserligen hade jag med mig kameran men jag tror inte det skulle uppskattas om man började fotografera där inne. Du får nog snällt gå dit och betala de hundra kronorna som det kostar för en provträning om du vill se det snygga folket.
Hmm får nog följa med nån gång ändå bara för att kolla på dom snygga människorna och en svenska afroamerikan.;)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.