Visa fullständig version : Vilken musik vid träning?
som sagt , vad för musik föredrar ni när ni tränar?
själv så har jag gärna igång bandit eller annan liknande rock/punk musik!
Riktigt tunga låtar, Metallica, Pantera, Rammstein osv.
Rock'nRoll
2006-04-06, 22:31
Dom flesta lyssnar nog på den musik som dom gillar i vanliga fall även när de tränar, det gör jag i alla fall.
Tur för dig att sök funktionen är avstängd ;)
victor_n
2006-04-06, 22:32
bandit eller tung metal/rock
eller skön tung RIKTIG hiphop inte fjant skit manestream smörja;D
men för det mesta blir det hardtrance/hardstyle/hardcore.
eller om jag känner för lite skön soft musik så blir det house helst nån sjön låt från BT :)
victor_n
2006-04-06, 22:32
Tur för dig att sök funktionen är avstängd ;)
tänkte precis skriva det ;)
gangster rap, death- eller black metal
victor_n
2006-04-06, 22:35
gangster rap, death- eller black metal
liga Gangztha som 50-cent? :D
Jag har aldrig testat då jag aldrig pallat ha med mp3 spelare till gymmet. Jag kan dock tänka mig att death metal kan va ganska fett.
liga Gangztha som 50-cent? :D
Nej, diverse mixtapes som en nätpolare skickar över lite då och då. Kan inte säga att jag gillar att lyssna på musiken till vardags, men det funkar bra att träna till - aggresivt etc.
rammstein och trance som spelas på mitt gym.. nått epa spån hade bränt en skiva med eddie meduza på.. hur tänker folk?
måste ju vara kraft i det man lyssnar på när man tränar! *flex*
bluelight
2006-04-06, 22:41
Tung musik såsom hatebreed, path of no return och så vidare och så vidare. Hiphop brukar fungera ganska bra det med, absolut inte trance (enda som spelas på mitt gym dock)
Tror trance e bäst lämpad haha
Man känner att man är igång när man hör rytmen hela tiden BAMMBAMBAM!!!
Funkar för mig i alla fall, så slipper man gymmets tråkiga NRG som bara spelar 50 öre och madonna...
Call me nörd men nu lyssnar jag på anime låtar. Hajime no ippo eller naruto. När jag tänker på hur mycket Ippo och Rock Lee kämpa så brinner jag lite extra också. :D
vid marklyft finns det bara 2 låtar man behöver: I believe med Manowar och Just idag är jag stark med Kenta Gustavsson.
Ohh ohh ohh! En till!
Om man kör flerreppare: Stay(just a little bit longer).... Galet, helt galet. Körde slut mig helt med knäböj följt av good mornings med dessa 3 låtar(3 set eller nåt), sen låg jag 5-10 min på golvet å försökte andas :hbang: :thumbup:
Gärna lite tyngre musik, men den mesta rocken fungerar!
Rammstein och Disturbed är 2 klara favoriter.
Call me nörd men nu lyssnar jag på anime låtar. Hajime no ippo eller naruto. När jag tänker på hur mycket Ippo och Rock Lee kämpa så brinner jag lite extra också. :D
:D Ippo är så jävla bra
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.