Logga in

Visa fullständig version : Fyfan vilka sista dagar jag haft

Herkulez
2006-04-05, 12:41
I torsdags stelopererade morsan ryggen så hon har svinont, i fredags så bråkade jag med tjejen och drog hem mitt i natten från Boden till Luleå, somnade bakom ratten i 120 blås, inget bälte och hunden i framsätet och vaknade precis innan jag körde ner i diket (var ett träd rakt framför), i Lördags gjorde jag och tjejen slut, i söndags så hämtade vi hennes saker från min lägenhet, i tisdags gick en väldigt god väns lillebror bort i cancer och idag började jag läsa grammatik.

Vad händer härnäst?????

Piranha
2006-04-05, 12:43
Nu kan det bara bli bättre :thumbup:

Cilia
2006-04-05, 12:43
Vad händer härnäst?????
livet!!

och det kommer att fortsätta involvera bra och dåliga händelser

Nalfaren
2006-04-05, 12:45
Fy faen, lät inget vidare du...
En "olycka" kommer sällan ensam.
Det kan ju bara bli bättre om man säger så..

Omge dig med vänner och familj. Ta hand om dig nu.

Slartibartfast
2006-04-05, 12:45
Taskig svacka minst sagt. Men smo Pirre konstaterar så kommer det antagligen bara bli bättre nu.

timoat
2006-04-05, 12:48
Precis! Man kan uppskatta himmelriket om man smakat helvetet. Eller upplevt iallafall. Din tid kommer. (säger jag som inte varit lycklig på 4 år *cry* )

Baan
2006-04-05, 13:16
Vad händer härnäst?????

Du fortsätter vara bitter över livet, men din grammatisk förbättras avsevärt till kollofolkets stora förvåning. Nå, kanske inte nu längre.

Herkulez
2006-04-05, 13:18
Du fortsätter vara bitter över livet, men din grammatisk förbättras avsevärt till kollofolkets stora förvåning. .
=)

TrasMannen
2006-04-05, 13:21
Så är det, allt skit kommer på en gång =/

Pingu
2006-04-05, 13:42
I torsdags stelopererade morsan ryggen så hon har svinont, i fredags så bråkade jag med tjejen och drog hem mitt i natten från Boden till Luleå, somnade bakom ratten i 120 blås, inget bälte och hunden i framsätet och vaknade precis innan jag körde ner i diket (var ett träd rakt framför), i Lördags gjorde jag och tjejen slut, i söndags så hämtade vi hennes saker från min lägenhet, i tisdags gick en väldigt god väns lillebror bort i cancer och idag började jag läsa grammatik.

Vad händer härnäst?????

Jag hade lika "kul" som du har nu i sommras, allt hände på 5 dagar.
Men som någon skrev "efter regn så kommer solsken" och det gjorde det, så ta det lugnt för det vänder.

OggeP
2006-04-05, 13:45
Det var tråkigt att höra. Jag vet att det inte är så mycket till tröst att säga att det kommer att bli bättre, men det kommer att bli bättre..

Efter regn kommer solsken

Utalas på sann värmländska.

Nina L
2006-04-05, 14:15
Det var som... Man kan kan väl säga att eftersom du fixade det här så lär du fixa det mesta framöver också.

GymTT
2006-04-05, 15:10
Lät inte alls bra :/ Men om man nu kan tänka så just nu så får du tänka: "efter regn kommer solsken"
Allt blir nog fint nu herkan, ha det kanon!

Herkulez
2006-04-05, 15:12
jafan allt blir bra, bara man biter ihop och inte deppar ner sig totalt utan försöker se framåt =)

SKA BÖRJA TRÄNA IDAG IGEN IAF :hbang:

Mr. Moose
2006-04-05, 15:33
jafan allt blir bra, bara man biter ihop och inte deppar ner sig totalt utan försöker se framåt =)

Om livet ser lite mörk ut så brukar ett "luftombyte" göra susen.

Boka en två veckors semester i Thailand! De fyra S-en ser till att du kommer att trivas, jag garanterar.

Kommer du till Pattaya lovar jag att visa dig alla "trevliga" ställen.

Sol :cool:

Sand :thumbup:

Sex :kinky:

Styrketräning. :bpump:

Bronkitkorv
2006-04-05, 15:38
Var glad att du inte är magsjuk och har en magsjuk familj !
Tänka på alla hemskheter du INTE råkat ut för, du kunde lätt ha dött där i bilen, DIN bror kunde gått bort i canser, även om man inte vill tänka så om canser så är det nog så... att det hellre får hända någon annan...

Slartibartfast
2006-04-05, 17:07
Var glad att du inte är magsjuk och har en magsjuk familj !

Det kan man alltid glädjas åt! Man kunde ligga lemlästad mitt ute i ett hav bland vithajar och tänka "åtminstone är jag inte magsjuk". Det skulle jag göra i alla fall.

jakke
2006-04-05, 17:38
En manlig kram =)

sundvall
2006-04-05, 17:39
Det kan man alltid glädjas åt! Man kunde ligga lemlästad mitt ute i ett hav bland vithajar och tänka "åtminstone är jag inte magsjuk". Det skulle jag göra i alla fall.
:laugh:

Herkulez
2006-04-05, 18:36
:laugh:

näfan vet att det kunde varit myyyyycket värre, men man får väl klaga ändå

Metal_boy_
2006-04-05, 18:41

Det resonemanget spricker ändå eftersom du kommer att bajsa i badbyxan i den situationen. :)

Perscitus
2006-04-05, 18:42
Jag beundrar din öppenhet att skriva om det här på forumet, det skulle inte jag våga!

reinholdsson
2006-04-05, 18:43

:laugh: Hehehe

Kwon
2006-04-05, 19:31
Tråkig vecka Herkiz :(

Men du klarar dig då jag hoppas/antar ditt psyke är lika grofv som resten! :thumbup:

Jense
2006-04-05, 19:54

ja pch förfan kör hårt nu johan, dax att det ljusnar för dig nu och jag hoppas verkligen du mår bättre snart.

rip din kompis lillebror. det är alltid tragiskt när någon går bort, tyvärr

internethjälten
2006-04-05, 20:40

äntligen, den raden har jag väntat på att du skulle
skriva !

mvh nicke

Herkulez
2006-04-05, 20:43
äntligen, den raden har jag väntat på att du skulle
skriva !

mvh nicke