Visa fullständig version : Byggarkedja
När bör man få ha en sådan? 100 kg+ med 10% BF?
Är det respekt att bära en sådan? Lika mycket respekt som magväska?
Kaboffastar
2006-04-04, 22:17
som stenis en gång sa.
"när man väl är där...så vet man bara"
När bör man få ha en sådan? 100 kg+ med 10% BF?
BMI över 30. Kedjan ges sen olika epitet avhängigt vilken bf% du besitter.
Metal_boy_
2006-04-04, 22:22
Du måste ha över 45cm överarm.
Du får fett med respekt av mig, inte riktigt lika mycket som med magväskan dock. Kombinerar du dessa uppnår du idolstatus för mig.
blekfet2
2006-04-04, 23:09
Du får fett med respekt av mig, inte riktigt lika mycket som med magväskan dock. Kombinerar du dessa uppnår du idolstatus för mig.
hahaha... :laugh:
Wennerberg
2006-04-05, 07:53
JAg är bara fet men jag gillar feta kedjor ändå. Fet person->Fet kedja.
undrar var min magväska är? och om Aktuell Rapport-pocketen ligger kvar i den. :confused:
Bara den sitter åt tillräckligt hårt är det ok.
Utvidgning av webshoppen? :D
Byggarkedja är faktiskt riktigt fult imo.
Byggarkedja är faktiskt riktigt fult imo.
Haha ja det är sanslöst fult. Det roliga var länken på omslag av Body som Yankee postade. Där var det bara de svenska byggarna som använde kedja :D
Va kommer byggkedjan ifrån egentligen? nån sorts 80-tals-rap-mode grej som fastnat eller bara allmänt för att förgrova utseendet?
*jvligt obildad* *popcorn*
Byggarkedja är ett mycket intressant fenomen. Som tidigare nämnts verkar det premieras ffa av svenska män. Kan det ha någonting med motvikt mot svenskars fjollrykte att göra måhända?
Jag har sagt det tidigare, men det tål att upprepas. En dag kommer du bara vakna, och då är den där. När du sedan växer, så växer kedjan med dig. Ingen har en logisk förklaring till fenomenet. Det bara är så.
det är ju den viktigaste ägodel en byggare har (efter midjeväskan då) man är ingen riktig byggare om man inte har en fet kedja runt halsen, så är det bara, finns ingen logisk förklaring, är typ som med tomten, en dag så står han bara där..
Hahaha :D tack, känner mej lite visare nu.
Jag har en 178 grams (50 cm ) som skräpar hemma om nån känner sig redo.
Vuxit ur den?
Har hört att Krampiss behöver ett nytt strypkoppel..
Mössa då? Är det också i samma stil som med magväska och byggarkedja? Eller är mössa mer för disco-snubbar?
Undrar om de har begreppet "byggarkedja" på guldfynd :thumbup:
Vuxit ur den?
Har hört att Krampiss behöver ett nytt strypkoppel..
Krampus eller Maria ?
Krampus eller Maria ?
Ja alltså.. Maria ska ju strypa och Krampus ska ju kopplas.
Så det får väl ses som en present till båda två antar jag?
Mössa då? Är det också i samma stil som med magväska och byggarkedja? Eller är mössa mer för disco-snubbar?
Undrar om de har begreppet "byggarkedja" på guldfynd :thumbup:
Mössa? Du har just diskvalificerat dig för att vara påtänkt till att kunna använda en byggarkedja de närmsta 5 åren. Återkom med din ansökan i maj 2011.
Nästa!
Mössa? Du har just diskvalificerat dig för att vara påtänkt till att kunna använda en byggarkedja de närmsta 5 åren. Återkom med din ansökan i maj 2011.
Nästa!
Haha, självfallet har man inte mössa, har ingen byggarkedja och har inte tänkt skaffa en på ett tag, om alls, kommer nog aldrig bli så stor att jag behöver magväska, men jag tyckte att det var ett roligt topic ;)
Jag tycker att det är respekt med byggarkedja och magväska, men absolut ingen mössa, aldrig i livet. Mössa har man ute när det är kallt.
Men om man har magväska och byggarkedja, ska man inte ha tillhörande mjukisbyxor som är stora som tält då också. Eller räcker det med ett par jeans som sitter oerhört illa? :D
Haha, självfallet har man inte mössa, har ingen byggarkedja och har inte tänkt skaffa en på ett tag, om alls, kommer nog aldrig bli så stor att jag behöver magväska, men jag tyckte att det var ett roligt topic ;)
Jag tycker att det är respekt med byggarkedja och magväska, men absolut ingen mössa, aldrig i livet. Mössa har man ute när det är kallt.
Sorry tåget gick för 5 minuter sen. *rolleyes*
Men om man har magväska och byggarkedja, ska man inte ha tillhörande mjukisbyxor som är stora som tält då också. Eller räcker det med ett par jeans som sitter oerhört illa? :D
Det beror på - med mjukisbyxor så medföljer ju det självklara diskussionsämnet "jag hittar inga jeans för mina massiva ben", medans med jeans så kan man istället prata om att man spräcker par efter par. Balansgång det där.
Sorry tåget gick för 5 minuter sen. *rolleyes*
Så sorgligt, brände verkligen den chansen. Då får jag helt enkelt börja käka anti-depressiva och vänta tills 2011.
Jag har en kedja istället för gardin i sovrummet, ca 3 meter, galvat järn.
Om nu någon har en riktigt rejäl nacke och känner hardcorevibbar.
Nästa byggar attribut? *popcorn*
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showpost.php?p=1448701&postcount=104
Mjukisbrallor? http://www.dumpalink.com/media/1137329507/Ronnie_Coleman_Workout
kedjor är fult enligt mig, magväska är bra :thumbup: sen om du vill ha en ha en vafan bryr du dig om folk?
och alla byggare går inte runt med kedjor.......
Jag har en kedja istället för gardin i sovrummet, ca 3 meter, galvat järn.
Om nu någon har en riktigt rejäl nacke och känner hardcorevibbar.
OMG ... haru lessna på sadokrejjerna i sovrummet.
Aiiit jag kan finna en köpare.
kedjor är fult enligt mig, magväska är bra :thumbup: sen om du vill ha en ha en vafan bryr du dig om folk?
och alla byggare går inte runt med kedjor.......
att man kan säga att magväskor är ok men inte byggarkedja är för mig konstigt.
att man kan säga att magväskor är ok men inte byggarkedja är för mig konstigt.
TCOG är inte som dem andra barnen Cilia.
Metal_boy_
2006-04-05, 12:50
Byggarkedja eller inte, en lagom fet kedja är snyggt. Men bara om den är i silver, enligt mig.
OMG ... haru lessna på sadokrejjerna i sovrummet.
Jag sa bara att jag ville bli av med kedjan i fönstret..
Aiiit jag kan finna en köpare.
Det tvivlar jag inte en sekund på :D
För att hålla mig till ämnet! Byggarkedja är schnyggt..på rätt person ;) Tor Lundsten tex :naughty:
Kedjan är väl acceptabelt även om det känns lite ghey haka på byggartrender sådär, känns som många har det för att det är rätt än för att det är snyggt. hmpf.
magväska däremot... vad fan ska man ha den till? Jag tänker alltid på gravida kvinnor som har någon sorts potatissäck på sig utan fickor och måste ha magväska när jag ser en byggare med magväska
Byggarkedja, rakat huvud, Twinlaboverall, steroidacne, tribal tatuering på ena armen, örhängen och pibullterrier. Mer gay än så blir det inte.
Herkulez
2006-04-05, 13:43
Byggarkedja, rakat huvud, Twinlaboverall, steroidacne, tribal tatuering på ena armen, örhängen och pibullterrier. Mer gay än så blir det inte.
jepp, om man även har under 40cm i armar
jepp, om man även har under 40cm i armar
Oavsett storlek!
Oavsett storlek!
Men en dekaltrimmad BWM 320 med M3 klistermärke och brylkräm i håret och en svag doft av pappas förortspizzeria är okej ?
*rolleyes*
Men en dekaltrimmad BWM 320 med M3 klistermärke och brylkräm i håret och en svag doft av pappas förortspizzeria är okej ?
*rolleyes*
Det går före busskort i alla fall.
*rolleyes*
DAAHHAHAHAHHAHAHA
Metal_boy_
2006-04-05, 14:12
*rolleyes*
:laugh:
Wennerberg
2006-04-05, 15:39
*rolleyes*
Haha, typ Malmös vanligaste syn.
Jag har en pansarlänk på 250g. Den är fin men jag är ingen byggare och gillar den ändå. Som jag skrev innan. Fet kille->fet kedja.
Men en dekaltrimmad BWM 320 med M3 klistermärke och brylkräm i håret och en svag doft av pappas förortspizzeria är okej ? :laugh:
HAHA! Det är ju RC's träningskompis (Gus Carter?) upp i dagen!!!!
Hur stor bör en guldkedja vara för att vara betraktad som en byggarkedja, jag har en guldkedja som jag har fått när jag konfirmera mig, denna är ändå hyfsat tjock men inte super-tjock.
EDIT:
Ska man tänka hund-kedja?
Jag sa bara att jag ville bli av med kedjan i fönstret..
Så det var bara de exhibitionistiska tendenserna som slocknat? *rolleyes* *innocent*
*rolleyes*
Glöm inte att det ska låta "utz utz" från nån obskyr techno/trance också. Gärna sänkt, tonade rutor och från tidigt 90-tal :thumbup:
Hur stor bör en guldkedja vara för att vara betraktad som en byggarkedja, jag har en guldkedja som jag har fått när jag konfirmera mig, denna är ändå hyfsat tjock men inte super-tjock.
EDIT:
Ska man tänka hund-kedja?
fortf 2006.
Så det var bara de exhibitionistiska tendenserna som slocknat? *rolleyes* *innocent*
:em:
Ja alltså.. Maria ska ju strypa och Krampus ska ju kopplas.
Så det får väl ses som en present till båda två antar jag?
Jag har en present till dig också! :)
Den heter knäböj och du kan hämta den på Fresacati 18.00 på Fredag.
Ska höra om de har ngn bodypump-stång med kudde till dig först bara.....
17:30 ägget såvida du inte vill böja ouppvärmd. :thumbup:
Vi kan garanterat fixa nåt passande åt båda herrarna *kissass* .
DS cykelbybor obligatoriskt.
Ajdå.. körde ben i förrgår.. på fredag är det BRÖST som gäller.. arriba!
Annars hade det ju varit klockrent. ;)
Släng upp en bild, lägg nånting synligt i bilden man kan jämföra med typ colaburk, cdskiva etc.
på fredag är det BRÖST som gäller.. arriba!
Och på Lördag.
Och på Söndag....
Och på Tis, Lör, Mån, Fre, osv... :) "El moderator discoco!"
17:30 ägget såvida du inte vill böja ouppvärmd. :thumbup:
Vi kan garanterat fixa nåt passande åt båda herrarna *kissass* .
Länken mätte 50cm?
Det bör bli ganska exakt tre varv runt Pez lår...
Ta med den så fotar vi! :thumbup:
Metal_boy_
2006-04-06, 00:09
Länken mätte 50cm?
Det bör bli ganska exakt tre varv runt Pez lår...
Ta med den så fotar vi! :thumbup:
:laugh:
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.