krilleh
2006-04-04, 19:37
Jag började deffa för 2 veckor sen.. Kosten höll jag utmärkt och gick ner i lagom takt. Det enda som gick åt helvete var gymträningen där jag tappa alldeles för mycket styrka. Gick ner i istortsett alla övningar och kände mig trött på gymmet hade bulkat sen i höstas så var van med ett högt kaloriöverskott och massa energi. Men för 2 dagar sen fick jag hem mitt KCG+LEAN som jag genast satt igång med. Och WOW! vilken effekt :D
helt sjukt tryck fick jag iaf och de kanske var lite psyket också men de där fungerar verkligen ;) Nu känns de som att jag tillochmed kan öka en del i styrka fastän jag deffar. Har ni några åsikter/kommentarer om dessa kosttillskott? Är de verkligen så pass bra ? Eller sitter de mesta i huvet :)
Aja glad är iaf. 600 kr fattigare men det är det lätt värt. Bara itne kroppen "vänjer" sig med detta så trycket försvinner :(
helt sjukt tryck fick jag iaf och de kanske var lite psyket också men de där fungerar verkligen ;) Nu känns de som att jag tillochmed kan öka en del i styrka fastän jag deffar. Har ni några åsikter/kommentarer om dessa kosttillskott? Är de verkligen så pass bra ? Eller sitter de mesta i huvet :)
Aja glad är iaf. 600 kr fattigare men det är det lätt värt. Bara itne kroppen "vänjer" sig med detta så trycket försvinner :(