handdator

Visa fullständig version : Hur sjutton gör ni som jobbar/studerar och använder kreatin?!

Stoltz
2006-04-04, 12:22
Började med kreatin igår och herre navel (så att säga) - Man går ju på toaletten och slår en sjua som en flodhäst med prostata problem samt en crotchkick av Chuck Norris. (Inte smärtan, men att man slår en sjua ofta :P)

Detta är helt ofattbart - Hur ska man kunna jobba med detta. Någon som har förslag eller är det bara att bita ihop?

Tomten
2006-04-04, 12:44
Det där måste ju variera från person till person. Jag upplever det inte som jag springer på toaletten speciellt ofta när jag tar kreatin.

Otto GROV
2006-04-04, 12:55
bit ihop,,, de ä gött att pissa

jwzrd
2006-04-04, 12:58
Varför måste du dricka så förbannat mycket vatten?!

Sniggel
2006-04-04, 14:09
Jo folk undrar nog vad man har för problem när man går på toa stup i kvarten :D
Men det är väl samma problem när man bulkar. Då går man också konstant på toa, av andra skäl... ;)

stenis
2006-04-04, 16:09
Alltså, precis som jwzrd säger så finns det ingen anledning till att trycka i sig onormala mängder vatten.. Ni behöver inte trycka 5l vatten om dagen, men ett par 2l ska ni ha i er iaf.. men mycke mer behövs inte..

J.Saarela
2006-04-04, 16:16
Fan vilka nördar en del av er är och vilka jävla problem ni har,distans och inteligens var är dom?Upplever du problem med kreatin så ät inte den,i stället för att låta den påverka arbete/studier.Du får endå Kn***a mer med cash i fickan än grammen muskler kreatinet lär ge dig. *screwy*

Frippe_L
2006-04-04, 16:21
Fan vilka nördar en del av er är och vilka jävla problem ni har,distans och inteligens var är dom?Upplever du problem med kreatin så ät inte den,i stället för att låta den påverka arbete/studier.Du får endå Kn***a mer med cash i fickan än grammen muskler kreatinet lär ge dig. *screwy*

Jag använder k***n när jag kn***ar, det är mer uppskattat än att peta in 1000-lappar. Men men, whatever turns you on. *kissass*

J.Saarela
2006-04-04, 16:26
Jag använder k***n när jag kn***ar, det är mer uppskattat än att peta in 1000-lappar. Men men, whatever turns you on. *kissass*

Whooot? du är smal!

Frippe_L
2006-04-04, 16:31
Whooot? du är smal!

Rätt stor mage ala Ron Jeremy nästan, tyvärr inte utrustad därefter :-(

liten i jämförelse med stora krapparna från norra sverige iofs.

J.Saarela
2006-04-04, 16:54
Rätt stor mage ala Ron Jeremy nästan, tyvärr inte utrustad därefter :-(

liten i jämförelse med stora krapparna från norra sverige iofs.

Äää va tråkig du är trodde jag skulle få dig upprörd :D

Garnax
2006-04-04, 16:56
Magen vänjer sig vid det

Yankeee
2006-04-04, 17:15
Går att använda annat än monohydrat också.

Frippe_L
2006-04-04, 17:43
Äää va tråkig du är trodde jag skulle få dig upprörd :D

Är inte lättretad tyvärr. Jag är ju skåning ffs!

Sniggel
2006-04-04, 18:12
Alltså, precis som jwzrd säger så finns det ingen anledning till att trycka i sig onormala mängder vatten.. Ni behöver inte trycka 5l vatten om dagen, men ett par 2l ska ni ha i er iaf.. men mycke mer behövs inte..

Jag har väl "problemet" att jag är vanligtvis törstig och drycker mycket vätska av den anledningen. En halvliter minst vid varje måltid (för att jag blir törstig av att äta) sedan innan man tränar halsar man ner 60 cl vätska för att få ner vassle och kreatin. Sen dricker man lite under passet (för att man är törstig) och efter passet halsar man ner 60 cl vätska till för att få ner maltot och kreatin.
timmarna efter det är man extra törstig och dricker alltid lite vätska både emellan måltiderna och vid måltiderna.

Så det blir nog 3-5l vätska en träningsdag, men då är det inte bara vatten som är inräknat utan även mjölk/juice. Så det är nog inte särskilt extremt egentligen.

I vilket fall så känns det helt normalt för mig att dra i mig så mycket vätska eftersom jag faktiskt gör det på kroppens begäran (törst). Nackdelen är att det blir många toabesök efter träningen.

Stoltz
2006-04-04, 19:53
Hehe, Tack för alla svar. För er som inte märkte, jag kryddade på dramatiken lite med vilje, jag skulle ha skitit i kreatinet om jag tyckte det var sanslöst jobbigt - Jag har inga problem med det, jag är bara förvånad över att ha pissat två gånger på en och en halv timme då det förut var något mindre, typ...en gång var sjätte timme.

Du får endå Kn***a mer med cash i fickan än grammen muskler kreatinet lär ge dig. *screwy*

Tränar du för att få kn***a? Jag tränar för att jag tycker om träningen dock! ;)

Baan
2006-04-04, 20:03
welcome to my world ;)

nej men försök att sprita ut vätskeintaget, lät vara dum och glöma bort dricka vätska, sen komma på sig sjläv och hälla i sig sju l vatten för man varit klantig..