Visa fullständig version : Måndag!!
H.Emanuel
2006-04-03, 06:28
Tjohooo äntligen är måndagen här igen så man får gå till sitt stimulerande och roliga kneg! Låt oss hylla måndagar! Leve måndagar!
Jobbiga små ****** måndagar är ett rent helvete *grr27* :cryout:
Hurra!! Älskar måndag! Måndag betyder att man får stiga upp tidigt för att springa en runda i iskallt väder!! :hbang: :hbang: :hbang:
Ja ush *cry*
Längtar redan tills fredag ...
Calleman
2006-04-03, 07:15
Känns som en rätt ok måndag idag faktiskt, ska upp i Torson på konferens. Hoppas på bra utsikt bara...
King Grub
2006-04-03, 07:19
Tränat och klart; nu är det frukost, Desperate Housewives och datorspel.
Jobbar man helger också gör det inte någon skillnad på så vis. Däremot gillar jag måndagar eftersom det är chans till bot och bättring, nystart, förra veckans misstag är inte katastrofer längre. Man får borsta av sig och gå vidare.
Calleman
2006-04-03, 07:30
Fan, du har en tung måndag framför dig grubben ;)
Bobbokrull
2006-04-03, 07:33
Måndagar.....04.25 drar klockradion igång. Ännu en tidig morgonpromenad stundar, men det är skönt och måndagar är en av de härligaste dagarna på jobbet så..HEJA MÅNDAG!
Tänat redan. Sitter och eftersvettas och äter frukost. Snart ska jag till labbet och lära mig använda en AVGmega16 lite bättre...
hahavaffan
2006-04-03, 08:09
Det har nu gått 1h och 12m av arbetsdagen. Jävla måndag. En aning bakfull sen lördagens fylla fortfarande :(
45 min löpning, gröt, blåbärssoppa och ägg!
Nu återstår slösurfing resten av dan!
spooni112
2006-04-03, 08:25
Kanske är kul om man har ett jobb att gå till där man får pengar för att å upp kl 6 eller tidigare men går man i skolfan så är måndagar rena pesten! *grr27* *grr27*
Ännu en perfekt dag stundar! :hbang:
Tränat och klart; nu är det frukost, Desperate Housewives och datorspel.Kan man ha det mycket bättre än du har det? Träna - äta - lira - sova. Vad mer kan man begära.
Vad är din hemlighet? Internetpoker? Trisslotter? sägsägsäg!
lider inte så mycket av måndagr nu för tiden men det har tagit ca 28 år innan jag kommit til lden insikten. Visst längtar man til lden lediga helgen men det finsn många godbitar att se fram emot även på veckodagarna. varje dag är unik och det finns något bra att hämta. Idag för min del så finns det:
1. Jobbet, sådär lagom kul
2. Träningen, det skall bli riktigt kul med ett bröst/rygg-pass (har en bra trend)
3. vara hemma och mysa med frun och dottern
4. Fotboll MFF-Häcken, allsvensk premiär rejält nervös.
5. Ishockey Kvalserien Skelleftå- MIF, ganska avgörande match.
Fullspäckad dag med andra ord.
Gotta love mondays!
Kan man ha det mycket bättre än du har det? Träna - äta - lira - sova. Vad mer kan man begära.
Vad är din hemlighet? Internetpoker? Trisslotter? sägsägsäg!
Grubben jobbar men har som jag förstår det ganska stora friheter i sitt jobb samt att han är grymt effektiv vilket innebär att han får mycket tid över till annat.
sjukskriven allez allez..
vilodag med kebabfefferoni, kaviar, knäckebröd och kesella..
King Grub
2006-04-03, 09:21
Grubben jobbar.
Nej, jag har lyckats bortprioriera saken. Måste sätta livets nödtorft främst. *popcorn*
Calleman
2006-04-03, 09:34
Nej, jag har lyckats bortprioriera saken. Måste sätta livets nödtorft främst. *popcorn*
Hur försörjer du dig då? Man blir allt lite nyfiken ;)
Stackars dig, jag lider verkligen med dig ;)
riktigt skön måndag , för min del , ledig hela dagen och klarade uppkörningen :)
Det finns ju ingen rip av den :confused: P2P-crap again?
Hatar måndagar! en hel jävla vecka kvar till helgen *cry* men just den här dan känns ovanligt bra pga kontrasten till gårdagen(1 timmes sömn-nätter är super om man söker den där självmords benägna känslan :D)
så vill man uppskatta måndagar mer rekommenderas en natt med kass sömn följt av en med 11 timmar, det GÅR inte att inte må toppen efter en sån koma :D
Kebab-Arne
2006-04-03, 11:00
Jag har en lektion bestående av 1 timmes svenska c på måndagar. Så måndagar är just nu välkommna för min del.
Tricklev
2006-04-03, 11:29
Månadar är grymma, 1 lektion som börjar 3 och slutar 4, sedan så har man hela dagen på sig att njuta av livet, damen kommer över 4 myser hela dagen.
Måndag är en bra dag :thumbup:
Rätt okej med måndag, våren har ju kommit. Ser ingen snö längre, helt jävla underbart.
Och att jag börjar jobba 13:00 gör inte saken sämre.
userfriendly
2006-04-03, 13:02
Segt att komma upp men annars är de rätt trevliga faktiskt.. har inte nåt emot dem egentligen
Jag var på studentskiva igår, men eftersom jag inte dricker och ser till att lägga mig någorlunda i tid blir det inga problem att stiga upp. :) Ser fram emot gympasset ikväll som jag längtat till sedan i lördags. Efter det blir det Prison Break avsnitt 16 och lite "Näringslära för Högskolan". :D
Rock'nRoll
2006-04-03, 13:46
Jag är ledig idag, mycket skönt.
Princy: Fan vad jag saknar studentskivorna!
Jag är ledig idag, mycket skönt.
Princy: Fan vad jag saknar studentskivorna!
På sistone har jag mer och mer uppskattat att koppla av istället för att gå ut på helgerna, så i går kände jag att studentskivorna faktiskt är rätt överskattade. ;) Det var ioförsig den första, och det är ju alltid trevligt att träffa folk iallafall. Fast ifall mina föräldrar inte hade betalat dem skulle jag aldrig gå på 5-6 stycken. :D
fothermucker
2006-04-03, 15:29
Det är måndag och det regnar, men det är lugnt för jag ska till Thailand imorgon. :D
ALEXPALEX
2006-04-03, 15:38
sjuk sambo+småbarn = VAB
:)
Jepp, ännu en härlig Måndag! Varit ute på uppdrag från tidigt på morgonen tills 17-tiden och det utan att få lön. Bra start på veckan med andra ord. :)
Rock'nRoll
2006-04-03, 17:47
På sistone har jag mer och mer uppskattat att koppla av istället för att gå ut på helgerna, så i går kände jag att studentskivorna faktiskt är rätt överskattade. ;) Det var ioförsig den första, och det är ju alltid trevligt att träffa folk iallafall. Fast ifall mina föräldrar inte hade betalat dem skulle jag aldrig gå på 5-6 stycken. :D
Gå ut är sjukt överskattat. Ta det lungt slår nästan alltid utgång, men just studentskivorna var verkligen något extra.
En måndag som alla andra.
Det är måndag och det regnar, men det är lugnt för jag ska till Thailand imorgon. :D
Fy fan! *grr27*
jag kanske ska till arbetsförmedlingen, ska vi byta? :D
fothermucker
2006-04-03, 19:35
Fy fan! *grr27*
jag kanske ska till arbetsförmedlingen, ska vi byta? :D
Tillåt mig att småle. :booty:
Måndagar är helt klart jobbigast, skola från 08:30 till 10:50 :D
Sedan går man hem för dagen :)
Ledig tisdagar :sleep:
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.