Visa fullständig version : Slutspelshockeyn
Kebab-Arne
2006-04-01, 16:14
Vet inte om det fanns nån tråd tidigare om elitserien, antar det man skit samma. Kollar på matchen TV4 sänder nu, LHC - Frölunda.
Förjävligt att Frölunda kommit tillbaka och leder numera. *grr* Får hoppas LHC kan komma tillbaka och dominera i sista perioden.
Nåväl, ville bara säga detta. :D
Ryska_raketen
2006-04-01, 16:15
Vadå förjävligt! Vad fan står det ?
3-2 till Frölunda!
:thumbup:
Ryska_raketen
2006-04-01, 16:19
3-2 till Frölunda!
:thumbup:
fiiiifaaan.. SWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET!
Jag håller på frölunda
Tackar för informationen.
http://server5.uploadit.org/files/fufufufufu-Intresseklubben.JPG
Kebab-Arne
2006-04-01, 16:47
Förlängning... Gaaaah.
Go Linköping!! Synd att de inte lyckades klämma in ett fjärde där också när de hade sån press men de får vinna i förlängningen istället :)
Ryska_raketen
2006-04-01, 17:11
jävla helvete!
Kebab-Arne
2006-04-01, 17:12
HAHAHAHA!!! :hbang:
+1
Ganska udda mål... hehe.
Tackar för informationen.
du är välkommen att blockera mig, skapa en klubb vettja
du är välkommen att blockera mig, skapa en klubb vettja
Vafasiken räcker det inte med att jag är med i intresseklubben? :(
Vadå förjävligt! Vad fan står det ?
jävla helvete!
Vad är du för supporter som inte har koll på ställningen och sedan låtsas spela upprörd när Frölunda inte vinner? Just det, en Frölundasupporter.... Allmänt känt att de till största delen är medgångssupportrar.....
Vad är du för supporter som inte har koll på ställningen och sedan låtsas spela upprörd när Frölunda inte vinner? Just det, en Frölundasupporter.... Allmänt känt att de till största delen är medgångssupportrar.....
Hahaha :D Den hade jag aldrig hört förr! :thumbup:
Ryska_raketen
2006-04-02, 13:49
varför fråga vad ja är för supporter om du redan svarar i samma mening ? lol? Kan det bero på att ja hade glömt av att matchen för att sedan skynda mig att sätta på tvn.?
varför fråga vad ja är för supporter om du redan svarar i samma mening ? lol? Kan det bero på att ja hade glömt av att matchen för att sedan skynda mig att sätta på tvn.?
Allvarligt talat, man är ingen riktig supporter om man GLÖMMER att sitt lag har match. Nuff said.
Ryska_raketen
2006-04-02, 13:55
Allvarligt talat, man är ingen riktig supporter om man GLÖMMER att sitt lag har match. Nuff said.
Måste man vara en "riktig" supporter då?
Måste man vara en "riktig" supporter då?
Njae, men det var ju det Mighty sa i princip. Endera är man supporter, eller så är man Indian-supporter ;)
Njae, men det var ju det Mighty sa i princip. Endera är man supporter, eller så är man Indian-supporter ;)
Damn right... så hur går det i hockeyn? Go frölunda, lol.
Ryska_raketen
2006-04-02, 14:00
Vad är för dig supporter då? Är man ingen supporter om man kollar på matcherna, men visst följer det inte så frenetiskt, missade man matchen är man angelägen att kolla om det på text-tv eller i tidningen. Är inte det supporter ? Eller MÅSTE man följa varje match till 110%, bära lagets färger oavsett tidpunkt m,m ..
Vad är för dig supporter då? Är man ingen supporter om man kollar på matcherna, men visst följer det inte så frenetiskt, missade man matchen är man angelägen att kolla om det på text-tv eller i tidningen. Är inte det supporter ? Eller MÅSTE man följa varje match till 110%, bära lagets färger oavsett tidpunkt m,m ..
Ja.
Ryska_raketen
2006-04-02, 14:10
Ja.
Dett värkar innte beträ!
RR: 4an visar matchen nu. Tänkte att du ville veta *kissass*
WTF mål!"!! :(
:thefinger
Precis min åsikt! :thumbup:
varför fråga vad ja är för supporter om du redan svarar i samma mening ? lol?
Antar att du inte är bekant med innebörden av en retorisk fråga....
suzanne sjögren *droooooooool*
Patrik Ekwall :furious: http://smiley.onegreatguy.net/beat.gif
Patrik Ekwall :furious: http://smiley.onegreatguy.net/beat.gif
precis, man får lust att lite spontant..
http://www.operations.mod.uk/veritas/img/veritas/45cdogp/hmg_range_hr.jpg
Johnny Oduyas frilla!!!!!!!
Jag önskar jag hade sånt hår.
Pumpovicevic
2006-04-02, 15:50
Vilken match! Fy vad man jublade när avgörandet kom, stod precis ovanför Salo och skrek som en galning. :cool:
LHC är i riktigt bra form nu, det kan bli SM-guld i år, men vi måste fortfarande ta en match i taget, Frölunda ska aldrig underskattas, precis som vilket lag som helst i slutspelet.
Metal_boy_
2006-04-02, 15:52
Köp ett paket svinto och doppa det i valfri färg. Sen sprutar du på lite Superattack och trycker dit.
Metal_boy_
2006-04-02, 15:53
Vilken match! Fy vad man jublade när avgörandet kom, stod precis ovanför Salo och skrek som en galning. :cool:
LHC är i riktigt bra form nu, det kan bli SM-guld i år, men vi måste fortfarande ta en match i taget, Frölunda ska aldrig underskattas, precis som vilket lag som helst i slutspelet.
Igår ja, men det är väl match nu också?
2-1 hahahahahahaha! :booty:
Plagiat på Mike Commadores frilla från stanley cup 2004
Metal_boy_
2006-04-02, 16:56
Plagiat på Mike Commadores frilla från stanley cup 2004
Birk Borkason!
Kebab-Arne
2006-04-02, 16:56
*cry*
Nåväl, är inte speciellt överraskad. Tror LHC vinner hemma nu på tisdag. Det måste de göra om de inte vill ja, vill göra det onödigt spännande.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.