Visa fullständig version : Ta er tid för hårdrocken !
Bronkitkorv
2006-03-31, 12:59
http://www.namninsamling.com/site/get.asp?rundgang
Svt tänker lägga ner rundgång, detta får inte hända, katastrof, hur skall världen se ut, elände och olycka.
Ta er några minuter och skriv erat namn.
Äsch, de visade ändå inget nytt (inte nytt som i nya sk metalband utan nytt som i tidigare inte visade grejer..). Bra, nu slipper jag boka in en dyrbar halvtimme i veckan för några musikvideos och två nördar som snackar om videona!
Bronkitkorv
2006-03-31, 13:07
Ja men för min brorsas skull då ?
Det var han som prackade på mej länken, han är hårdrockarnas hårdrockare. Han spelar till och med i Wolf !
H.Emanuel
2006-03-31, 13:08
Bara bra om dyngan försvinner.
Tre tummen upp för svt
:thumbup: :thumbup: :thumbup:
Ja men för min brorsas skull då ?
Det var han som prackade på mej länken, han är hårdrockarnas hårdrockare. Han spelar till och med i Wolf !
Ja, och jag har lirat förband till Deep Purple när de turnerade i Turkiet, men jag gillar fortf inte programmet.
Löjtnant Blank
2006-03-31, 13:10
http://mike.ripplinger.us/images/weblog/nelson.jpg
Äsch, de visade ändå inget nytt (inte nytt som i nya sk metalband utan nytt som i tidigare inte visade grejer..). Bra, nu slipper jag boka in en dyrbar halvtimme i veckan för några musikvideos och två nördar som snackar om videona!Ladda ner och se dem när du har dödtid då.
Metal-kulturen blir svagare i Sverige, förmodligen för att de andra musikstilarna får allt för stor plats i de främsta musikkanalerna som ZTV, MTV, VH1 eller för den delen i radiokanaler som aldrig spelar hårdrock. Tycker defintivt att det ska finnas lite hårdrock's media tillgängligt i teven också!
Inte för att jag har sett på programmet, eller för den delen har planer på att göra det =)
Vad är värre; inget program om hårdrock i TV, eller ett program där två töntar gör sitt yttersta för att få mig att skämmas i TV-soffan?
Varför kunde dom inte haft samma stil som i Musikbyrån? Det är ett jättebra program.
King Grub
2006-03-31, 14:04
Gärna mer hårdrock. Mycket mer. Men inte Rundgång. Det var skräp, med korta snuttar musik och pinsamma programledare.
Dumleman
2006-03-31, 14:09
Bara bra om dyngan försvinner.
Tre tummen upp för svt
:thumbup: :thumbup: :thumbup:
+1
Det var verkligen ingen höjdare *spy*.
Rundgång är ett ett hyffsat bra program men programledarna är verkligen urusla. Två pinsamma sterotyp töntar, usch.
Gärna mer hårdrock. Mycket mer. Men inte Rundgång. Det var skräp, med korta snuttar musik och pinsamma programledare.
Faktiskt.
Dist i P4 däremot.
:hbang:
Corpobal
2006-03-31, 14:33
Rundgång förtjänar att försvinna för att det är ett dåligt program med tråkigt innehåll.
Jag gillar hårdrock men instämmer att Rundgång inte var någon hit,
någon stans...
Pudzianovski
2006-03-31, 15:23
Tycker det var rätt bra. Håller med om att programledarna är lite töntiga dock.
Bronkitkorv
2006-03-31, 15:52
Ok då :(
Blä för rundgång, måtte skiten läggas ner..
The Somberlain
2006-03-31, 15:56
Tycker faktisk det är ganska kul när dom driver med "true" steriotypiska hårdrockare, dock tenderar humorn att vara i billigaste laget: ej genomtänkta skämt/kommentarer etc...
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.