Visa fullständig version : Ny serie: Thief
Såg just första avsnittet. :thumbup: tycker jag. Väldigt mörk och våldsam serie med bra skådespelare.
Har bara annonserats om 6 avsnitt ännu, men jag hoppas såklart på fler om det fortsätter såhär bra.
http://www.tv.com/thief/show/26478/summary.html?q=thief
Kan vara värt att spana in :thumbup:
King Grub
2006-03-30, 15:17
Jag såg första avsnittet i går... Lovande, men inget som känns "oj, så bra". Jag skall se ett par avsnitt till innan jag bestämmer mig för om den är värd att följa.
Jag såg första avsnittet i går... Lovande, men inget som känns "oj, så bra". Jag skall se ett par avsnitt till innan jag bestämmer mig för om den är värd att följa.
Jo, stämmer nog in på mig med när jag tänker efter.. jag hade väl bara i åtanke när jag såg första avsnittet att de måste introducera alla karaktärer osv.. jag har aldrig lika höga krav på första avsnittet i en serie som de som följer. :) Men det jag såg var riktigt bra för ett pilot avsnitt (enligt mig).
Runda Grodan
2006-03-30, 15:36
Det lät inte sådär jätte-upphetsande när jag läste handlingen i första avsnittet.
"Hans fru har varit med i en bilolycka och nu måste snubben ha och göra med en styvdotter som inte gillar honom..."
Mörk och våldsam serie låter dock rätt bra. Är det något övernaturligt med?
Vilken kanal går den på? Om ni laddat ner det behöver ni inte svara. :)
King Grub
2006-03-30, 15:36
Vilken kanal går den på?
Första avsnittet hade premiär i USA i veckan.
Runda Grodan
2006-03-30, 15:38
Första avsnittet hade premiär i USA i veckan.
OK. Hoppas det kommer till Sverige så småningom och att det är något att ha.
bah... de skulle gjort en tv-serie baserad på spelet av looking glass studios istället... det hade blivit GRYMT.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.