handdator

Visa fullständig version : Hundar is da shit!

Nitrometan
2006-03-30, 08:02
Fler hundar åt folket!

Ett nytt våldtäktsförsök inträffade på onsdagskvällen i Jordbro. En man försökte våldta en kvinna på samma plats som på tisdagskvällen och på samma tid som då, strax före klockan 22.

På onsdagskvällen var det en flicka som var ute och rastade hunden, säger Pierre Voltaire, stationsbefäl på Handenpolisen i Haninge till Dagens Nyheter.

-Tydligen har hunden bitit gärningsmannen, så eventuellt har han skador. Vad jag hörde så var det i genitalierna som hunden bet honom.

Yeah! Good dog!

Gissa om den tjejen tycker det är bra att ha hund?

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=1298&a=533141&previousRenderType=6

JJ
2006-03-30, 08:25
Voff!

Me_Myself
2006-03-30, 08:25
Ja, all heder åt hundarna! Själv har jag för tillfället tre stycken.. lite väl kanske.. Det promeneras en del :)

Fartman
2006-03-30, 09:16
Människans bästa vän :thumbup:

grisbil3n
2006-03-30, 09:22
Människans bästa vän :thumbup:

Jag vill inte ha en bästa polare som biter mig i kuken. :D

akAn
2006-03-30, 09:41
grisbilen: är du våldtäktsman?

AFanatic
2006-03-30, 10:07
Snacka om att veta var det gör ont mest? Klipsk hund.

Coolt att polisen heter Voltaire i efternamn.

skaparn
2006-03-30, 10:07
Det är inte så dumt om tjejer skaffar en hund så att de kan känna sig trygga. Hoppas bara inte att det börjar införskaffas hundar som enbart försvar och man missar att sköta fostran i övrig på ett korrekt sätt. Då får vi ännu fler gläfsande byrackor som hoppar efter en när man inte alls vill ha en blöt kyss, hur välmenad den än är.

Jag anar en tillväxt i branschen för hundpsykologi och dressyrhjälp, man kanske skulle placera lite i aktier. Vilka börsnoterade företag sysslar med att hjälpa folk med hundar de skaffat och sen inte vet hur man tar hand om?

Stoltz
2006-03-30, 10:16
Ett fyrfaldigt Voff för hunden! Voff Voff! Voff Voff!
:D

Nitrometan
2006-03-30, 10:31
Jag anar en tillväxt i branschen för hundpsykologi och dressyrhjälp, man kanske skulle placera lite i aktier. Vilka börsnoterade företag sysslar med att hjälpa folk med hundar de skaffat och sen inte vet hur man tar hand om?
I dagsläget känner jag bara till enskilda firmor. Ingen börsnoterad. Antagligen en bra affärsidé.

Anders Hallgren is da man när det gäller hundpsykologi. Skriver böcker, håller föredrag och jobbar med hundar/hundägare/hundpsykologi i både Sverige, Europa och USA (mest Los Angeles-området senaste tiden).