Visa fullständig version : Vad vill du veta om Kolo-medlemmarna?
wintersnowdrift
2006-03-29, 20:42
Jag tänkte dra mitt strå till stacken för att lätta upp stämningen här inne. Det här är således en tråd för att bygga broar och lära känna varandra lite bättre :thumbup: . Vissa detaljer kring diverse medlemmar kanske går att få klarhet i, medan andra förmodligen även fortsättningsvis kommer att vara dolda i mystik.
Så, vad skulle ni vilja ställa för frågor till enskilda Kolozzeum-medlemmar? Jag skulle vilja veta vad Cilia arbetar med, vad King_Grub har för utbildning och hur gammal Kwon egentligen är.
//Kristin
Löjtnant Blank
2006-03-29, 20:45
Jag undrar a) om Kristin är troende och b) om Piranha någonsin ska få upp sitt arsle på scenen.
Callister
2006-03-29, 20:45
Jag skulle vilja veta vad Allan kör för bil.
Jag skulle vilja veta vilken färg Sverker har på sin kaffekopp.
Skulle vilja veta hur många timmar den mest trogne kollo användaren spenderar på kollo.
Vilka som spelar tennis här.
Vilka som grisar med maten och vilka som äter stenbra.
:)
Jag skulle vilja veta om Jwzrd jobbar på själva färjan eller bara säljer biljetterna till färjan?
edgen_ÖSD
2006-03-29, 20:51
Skulle vilja veta hur gladiatorerna1 ser ur.
victor_n
2006-03-29, 20:56
Jag skulle vilja veta kolomedlemarna medel IQ!
sen skulle jag vilja veta närgrub slänger upp lite nya OPTIMALA bilder!
och sisst men inte minst vill jag få reda på hur kwon ser ut i dagsläget :naughty:
Vill veta om detta är Kristin eller Kristins storesyrra?
wintersnowdrift
2006-03-29, 21:01
Jag undrar a) om Kristin är troende och b) om Piranha någonsin ska få upp sitt arsle på scenen.
På a) svarar jag troende på vad? och på b) säger jag pass.
Fast nu blir jag nästan lite orolig. Framstår jag verkligen som frikyrligt aktiv med händerna prydligt knäppta på täcket?
//Kristin
Alexlindgren
2006-03-29, 21:01
jak spelar tennis
också nyfiken på vad grubben har för utbildning och hur gammal han är.
Jag vill veta hur många som skriver hela svar till inlägg för att i sista stund tänka, "ähh, vem fan bryr sig om vad jag tycker om det" och radera det.
I do that shit all the time. Speciellt när jag tror mig ha nån rolig kommentar. Tur att man har en self edit button i skallen. (som funkar någorlunda iallafall)
Fast nu blir jag nästan lite orolig. Framstår jag verkligen som frikyrligt aktiv med händerna prydligt knäppta på täcket?
//Kristin
Det är dags att du visar din ukrainska mjukporrsida! Det borde få de flesta att tänka om.
Callister
2006-03-29, 21:02
Jag vill veta hur många som skriver hela svar till inlägg för att i sista stund tänka, "ähh, vem fan bryr sig om vad jag tycker om det" och radera det.
I do that shit all the time. Speciellt när jag tror mig ha nån rolig kommentar. Tur att man har en self edit button i skallen. (som funkar någorlunda iallafall)
:laugh: :laugh: :laugh: Jag brukar göra det!
King Grub
2006-03-29, 21:03
jak spelar tennis
också nyfiken på vad grubben har för utbildning och hur gammal han är.
1. Har läst näringsfysioligi, bl a.
2. Titta i min profil...
sen skulle jag vilja veta närgrub slänger upp lite nya OPTIMALA bilder
Vad räknas som optimalt? Jag har lagt upp bild både på kropp och ansikte.
Jag undrar om Kwon inte är japan (eller någon annan asiat), han verkar gilla kampsport och glada färger, det är rätt japanskt ;)
Callister
2006-03-29, 21:05
Jag har lagt upp bild både på kropp och ansikte.
Jag skulle vilja veta vart. :D
Sådär gör jag ibland, oftast när jag läser något jag lackar ur på. Då skriver jag ett svar, sitter och begrundar det ett tag, och bestämmer mig sen för att jag inte vill vara en negativ sur jävel.
Jag vill veta vad NinaL tar i bänkpress *popcorn*
Då får du söka runt lite på forumet (ja, jag vet att sök inte fungerar, det ökar utmaningen) så kommer du att hitta dom.
Löjtnant Blank
2006-03-29, 21:08
Är du religiös? Kristen? Buddist? Du vet.
Nej, nej, inte så! Du är bara så snäll och förstående mot alla. Det var inte meningen att du skulle ta illa upp på något sätt. (Jag är säker på att du också kan vara en olydig flicka om du vill.)
Vimpyboy
2006-03-29, 21:08
+1
Nej, nej, inte så! Du verkar bara så snäll och förstående mot alla. Det var inte meningen att du skulle ta illa upp på något sätt. (Jag är säker på att du också kan vara en olydig flicka om du vill.)
Kristin är snäll. Hon har en fin själ.
Löjtnant Blank
2006-03-29, 21:10
Du också, Bombadill.
Callister
2006-03-29, 21:10
Då får du söka runt lite på forumet (ja, jag vet att sök inte fungerar, det ökar utmaningen) så kommer du att hitta dom.
Okey. Tack. Jag skulle vilja veta om Jorgen brukar äta nyponsoppa med ostlimpmackor.
Okey. Tack. Jag skulle vilja veta om Jorgen brukar äta nyponsoppa med ostlimpmackor.
Nej, det brukar han inte göra.
Löjtnant Blank
2006-03-29, 21:11
Jag vill veta varför Callister ställer så fjortisaktiga frågor. Och varför han skriver i fetstil hela tiden.
Perscitus
2006-03-29, 21:12
1. Har läst näringsfysioligi, bl a.
And the mystery remains... :)
Ni har alla missat den viktigaste frågan:
Hur stor (längd och bredd) är egentligen bolios penis?
För övrigt undrar jag:
2, Är Yankee lika dryg på riktigt?
3, Är kwon galen?
Perscitus
2006-03-29, 21:14
Jo sen skulle jag också vilja veta om bolio verkligen är en förortsinvandrare!
Är jwzrd en hater på riktigt (säger man hata?)?
Ni har alla missat den viktigaste frågan:
3, Är kwon galen?
För att svara på den frågan måste jag veta hur du definierar "galen".
Kan säkerligen uppfattas som CRAZY av vissa! :laugh:
Är jwzrd en hater på riktigt (säger man hata?)?
Nej.
Löjtnant Blank
2006-03-29, 21:15
(säger man hata?)?
Kolla in min signatur.
Jwzrd är en bra kille och Yankee älskar Soussar egentligen.
Callister
2006-03-29, 21:15
Jag vill veta varför Callister ställer så fjortisaktiga frågor. Och varför han skriver i fetstil hela tiden.
Den senaste frågan var för att jag känner två jörgen och båda äter ovanstående. ;)
Kolla in min signatur.
Men duuh, skämtet var redan där, du behöver inte peka ut det *grr27*
För att svara på den frågan måste jag veta hur du definierar "galen".
Kan säkerligen uppfattas som CRAZY av vissa! :laugh:
Vet itne om du är rätt person att svara på det :D
Callister
2006-03-29, 21:18
Du lötjanten förresten.
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/image.php?u=4586&dateline=1141912741 Är opassande outfit för en värnpliktig/soldat. :thumbup:
Den senaste frågan var för att jag känner två jörgen och båda äter ovanstående. ;)
Fan jag trodde du hade lagt in ett hemligt meddelande...
Var håller Megatuttarna hus?
Vet itne om du är rätt person att svara på det :D
Låt höra en snabb Milkman definition då! :)
Varför spontanraggar AP på mig lite på mig då och då på msn?
Callister
2006-03-29, 21:20
Fan jag trodde du hade lagt in ett hemligt meddelande...
Fan det borde jag ju gjort. Tänkte inte på det.. *cry*
Varför spontanraggar AP på mig lite på mig då och då på msn?
Det tror jag nog du kan svara på själv Baan...It's teh Bosnian charm... :D
Låt höra en snabb Milkman definition då! :)
Tja, sinnesrubbad? På ett positivt sätt, no doubt, men ändå i viss mån rubbad.
Fast det kan du nog svara på själv :D
Det tror jag nog du kan svara på själv Baan...It's teh Bosnian charm... :D
Klart det är. Förresten så har du inte svarat på min fråga, så känslig var den väl inte? :)
Löjtnant Blank
2006-03-29, 21:24
Du lötjanten förresten.
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/image.php?u=4586&dateline=1141912741 Är opassande outfit för en värnpliktig/soldat. :thumbup:
Värnpliktig? Vad har det med din favoritlöjtnant att göra? På fritiden klär jag mig som det anstår en playa (inga underkläder, kondomer i bakfickan, stora sedlar i framfickan och kokainpåsen i skon). I fält ser jag ut ungefär så här:
http://vipcomputer.hu/~daver/hanti-rambo.jpg
Jag skulle vilja veta om Jwzrd jobbar på själva färjan eller bara säljer biljetterna till färjan?
Jwzrd är faktiskt färjan.
Callister
2006-03-29, 21:27
Bara på kollo. :laugh:
Hur ser Diana ut?
Diana ser ut ungefär såhär tror jag.
Diana ser ut ungefär såhär tror jag.
Frågan på sida 1. Ok du ser inte ut som en japan, men är du fransman? :D
Med lite fantasi så lät det där djupt, rentav religiöst. Jwzrd är faktiskt färjan. Färjan är faktiskt Jwzrd. Färjan rymmer alla utvalda passagerare, och färjans namn är Jwzrd.
wintersnowdrift
2006-03-29, 21:35
Är du religiös? Kristen? Buddist? Du vet.
Ska jag vara seriös så blir nog svaret jättetråkigt och något i stil med: Jag vet inte. Jag är nog andligt sökande, på ett ganska passivt plan :).
Eller vänta förresten, nu ljuger jag kanske.
När jag var tio år försvann min katt och var borta i flera veckor. Då bad jag för första gången i mitt liv till (någon) Gud (min katt var borta, jag var desperat!) och lovade att jag alltid skulle tro på honom om jag fick min katt tillbaka.
Efter tre veckor kom han. Katten alltså. Så ska jag behålla min heder och moraliska korrekthet borde jag kanske stå vid mitt ord?
(Och dääär blev jag Kolozzeums Kristi Brud forever.)
Nej, nej, inte så! Du är bara så snäll och förstående mot alla. Det var inte meningen att du skulle ta illa upp på något sätt. (Jag är säker på att du också kan vara en olydig flicka om du vill.)
Jag vet inte hur jag ska tackla det här. Ni är söta.
//Kristin
Jag funderar faktiskt på om Lt Blank är en nigga eller en wigga. Nå?
Vilket som är det inget negativt, jag har inget mot wiggas, man rår ju inte för att man är vit och vill ägna sig åt allt det roliga som finns i gangsta-paketet. Jag själv är smygwigga.
Ännu cleanare är det att vara nigga, för det är ett oomkullrunkeligt faktum att negrer har betydligt mer färger att välja mellan på kläder.
Vit kostym på Morgan Freeman = fruktansvärt snyggt
Vit kostym på skaparn = töntigt
Vad som helst på Flavor Flav = cool
Samma plagg på skaparn = maskerad
Frågan på sida 1. Ok du ser inte ut som en japan, men är du fransman? :D
Jag är svensk/italiensk/kines/tysk.
Så mycket hybrider i släkten = Så blev jag så galen som jag är... :laugh:
wintersnowdrift
2006-03-29, 22:04
Vilket som är det inget negativt, jag har inget mot wiggas, man rår ju inte för att man är vit och vill ägna sig åt allt det roliga som finns i gangsta-paketet. Jag själv är smygwigga.
Ännu cleanare är det att vara nigga, för det är ett oomkullrunkeligt faktum att negrer har betydligt mer färger att välja mellan på kläder.
Förresten undrar jag om du tävlar i cykling eller bara älskar det på motionsnivå (nästan?) lika passionerat som jag? :)
//Kristin
Förresten undrar jag om du tävlar i cykling eller bara älskar det på motionsnivå (nästan?) lika passionerat som jag? :)
//Kristin
Jag försöker, men har inte materialet för elitklasserna utan får hålla mig i senior. Får se hur det går efter den här sommaren dock, har lyckats med bra grundträning under vintern (tacka uppsatsskrivande för det).
Faktum är att tävlandet är för mig det största nöjet med cykling, att känna hur adrenalin kan höja prestationsnivån är bättre än allt knark.
varje dag. man får oftast ingen respons på det man skriver ändå. Alla lyssnar bara på Grub....
Jag är svensk/italiensk/kines/tysk.
Så mycket hybrider i släkten = Så blev jag så galen som jag är... :laugh:
Haha, skyll på kollo istället.
Haha, skyll på kollo istället.
Actually, i ain't blamin' nobody! :D :thumbup:
Åker Herk barnbiljet på buss, tåg etc? Kanske t o m flyger gratis?
backflash
2006-03-29, 22:36
Kanske t o m flyger gratis?
handbagaget
Har Kwon gjort någon instruktionsvideo där han visar hur man gör tranan korrekt?
Jag försöker, men har inte materialet för elitklasserna utan får hålla mig i senior. Får se hur det går efter den här sommaren dock, har lyckats med bra grundträning under vintern (tacka uppsatsskrivande för det).
Faktum är att tävlandet är för mig det största nöjet med cykling, att känna hur adrenalin kan höja prestationsnivån är bättre än allt knark.
Jag märker att du aldrig prövat heroin eller fentanyl.
Röda_Lacket
2006-03-29, 22:44
Jag vill också veta hur gladiatorerna1 ser ut *grr*
Kan bara instämma. Hon verkar brutalt biffig iaf.
Edit: minst 140kg muskler bedömt från inläggen
Här är hon
http://www.sportsbusinesssims.com/jodymay2.jpg
Här är hon
tsss. bara ärliga svar i den här tråden! *grr*
edgen_ÖSD
2006-03-29, 22:55
Här är hon
http://www.sportsbusinesssims.com/jodymay2.jpg
Way too small
tsss. bara ärliga svar i den här tråden! *grr*
Tänk om det hade varit ärligt då? :)
Röda_Lacket
2006-03-29, 22:57
fick upp denna bilden då jag sökte på gladiatorerna *grr* kan det vara hon ? http://direkt.skola.skelleftea.se/mb/bilder/plex1.jpg
fick upp denna bilden då jag sökte på gladiatorerna *grr* kan det vara hon ? http://direkt.skola.skelleftea.se/mb/bilder/plex1.jpg
Hon är kortare.
Grippster
2006-03-29, 23:00
Skulle vilja veta hur gladiatorerna1 ser ur.
*popcorn*
Hur stor del av Stockholms befolkning känner Kwon? En fjärdedel... halva?
Tänkte eftersom han alltid har någon reallife story att berätta i alla lägen ;)
Hur stor del av Stockholms befolkning känner Kwon? En fjärdedel... halva?
Tänkte eftersom han alltid har någon reallife story att berätta i alla lägen ;)
LOL du menar, ännu en story om dr alban, bindefelt alt paulo roberto eller?
Brukar jag berätta mkt reallife storys? En eller två kanske är väl inte mkt?
LOL du menar, ännu en story om dr alban, bindefelt alt paulo roberto eller?
Brukar jag berätta mkt reallife storys? En eller två kanske är väl inte mkt?
Nej då, jag för ingen statistik, kommer bara ihåg ett par spontana berättelser från din sida om rl-umgänge och så. Dom kanske är så bra så man tror man hört sjuttioelva stycken?! ;)
Röda_Lacket
2006-03-29, 23:06
Jag vill veta om kwon har brottats mot något viltdjur någon gång tex en vrålapa?
Nej då, jag för ingen statistik, kommer bara ihåg ett par spontana berättelser från din sida om rl-umgänge och så. Dom kanske är så bra så man tror man hört sjuttioelva stycken?! ;)
Ojdå! Ska dra ner på rl-storys då! :D
Vill ju inte tråka ut Baan and teh Bosnian Mob! :)
Sen var det också en hel del Serber och Kroater i det gamla polargänget förut, apropå inkentinken.
Jag vill veta om kwon har brottats mot något viltdjur någon gång tex en vrålapa?
Nä, det var Mas Oyama som brottades med tjurar... :)
Jag kanske skulle ha en chans mot ....en tusenfoting? :laugh:
Cerberus
2006-03-29, 23:29
Jag undrar om Mini e lika söt som hon får sig att framstå här på forumet :em:
Löjtnant Blank
2006-03-29, 23:45
Jag är trött sedan länge på gangsta-köret, men Big, Nas och 2Pac gjorde så mycket bra musik under några gyllene år att det är omöjligt att komma ifrån det. Jag har aldrig klätt mig i stora, vita t-tröjor, guldkedjor och upprullade byxor, drömt om four-fives eller druckit Hennessy, jag har bara gillat samplingarna, trum- och basspåren och alla sjuka rhymes. Det är därför jag älskar Kanye och Common, de tar avstånd från all fjantig gangsta-skit som förknippas med hip-hop. Hip-hop har varit på väg bort från gangsta i flera år, och det är många som är tacksamma för det. Det är dags för något nytt, och det är just det som hip-hop är bäst på - det som jag uppskattar den mest för - att den aldrig står stilla. Men jag skrattar fortfarande åt Bigs skruvade humor lika ofta som jag njuter av det fulländade beatet till Mobb Deeps Shook Ones, Part II, trots att varannan vers handlar om hur vilka de ska skjuta. Nu som då. Så vad fan, jag är väl en wigga.
2, Är Yankee lika dryg på riktigt?
azzå negER ZNällA *pinsamt*
Jag vill veta vad NinaL tar i bänkpress *popcorn*40 kg har jag för mig att jag körde på innan. Sen fick jag ont i axel och armbåge och la ner det helt.
Jag skulle vilja veta hur Stahlberg ser ut och om han är likadan i verkligheten som på nätet, eller i fall han bara driver med oss.
:thumbup: Får jag också gå med i whigga-klubben? Ey, vafan jag är ju från h00den. Jag kan ta med mig Yankeee och Orre.
H.Emanuel
2006-03-30, 07:34
Jag undrar om Mini e lika söt som hon får sig att framstå här på forumet :em:
ajabaja. Så får man inte undra om en byggartjej. Fy skäms din kåtbock :D
H.Emanuel
2006-03-30, 07:36
Var håller Megatuttarna hus?
Ja, det undrar jag också :confused:
Jag skulle vilja veta vad Cilia arbetar med
jag arbetar med administration och organisationsutveckling kan man säga.
Jag ska försöka samordna alla de administrativa rutinerna och funktionenerna i vårt företag så att kärnverksamheten kan fungera utan att lägga massa energi och tid på administrativt tjafs kan man säga.
Jag ska försöka hålla omvärldsbevakningen och kontakten gentemot ägarna och andra intressenter så vi hela tiden är på banan.
Sen arbetar jag att tillsammans med VD dra upp de strategiska riktlinjerna för framtiden.
Var det ett svar?
Jag vill veta om Gladiatorerna1 är på riktigt.
H.Emanuel
2006-03-30, 07:52
Jag ska försöka samordna alla de administrativa rutinerna och funktionenerna i vårt företag så att kärnverksamheten kan fungera utan att lägga massa energi och tid på administrativt tjafs kan man säga.
Jag ska försöka hålla omvärldsbevakningen och kontakten gentemot ägarna och andra intressenter så vi hela tiden är på banan.
Sen arbetar jag att tillsammans med VD dra upp de strategiska riktlinjerna för framtiden.
Okej. Men vad gör du egentligen?
Helena B
2006-03-30, 07:57
Var det ett svar?
Jag vill veta om Gladiatorerna1 är på riktigt.
Låter som att du sysslar både med hrm och marknadsföring.
Jag kommer att tänka på det klassiska citatet "The bureaucracy is expanding to meet the needs of the expanding bureaucracy". :D
Skämtar bara, ta inte illa upp!
Jag skulle vilja veta vilken forskning Tolkia sysslar med? Cyborgs?
marknadsföring.
neger snälla.
Okej. Men vad gör du egentligen?
kan inte säga mer exakt utan att avslöja för mycket.
Låter som att du sysslar både med hrm och marknadsföring.
inte marknadsföring men en del hrm.
jag är ekonom i botten så det är min "styrka" fast jag är inte redovisningsekonom
min styrka är att analysera organisationen och processer och se hur man kan utveckla dom för att nå bättre effektivitet.
Jag kommer att tänka på det klassiska citatet "The bureaucracy is expanding to meet the needs of the expanding bureaucracy". :D
Skämtar bara, ta inte illa upp!
Det är ok. Jag kan ta det eftersom vi har dragit ner snarare än expanderat.
sen är jag ganska stolt över att vara byråkrat. Vi behövs med men inte som egensyfte utan för att stödja verksamheten så dom slipper lägga tid på det.
Jag skulle vilja veta vilken forskning Tolkia sysslar med? Cyborgs?
Hon sitter väl på något Tema här i Linköping och petar sig i naveln. :D
Helena B
2006-03-30, 08:19
kan inte säga mer exakt utan att avslöja för mycket.
inte marknadsföring men en del hrm.
jag är ekonom i botten så det är min "styrka" fast jag är inte redovisningsekonom
min styrka är att analysera organisationen och processer och se hur man kan utveckla dom för att nå bättre effektivitet.
Okej, trodde strategier och omvärldsbevakningen tillhörde marknadsföringen. Har själv läst om det i marknadsföring. Men jag antar att det är något annat du menade då.
Hon sitter väl på något Tema här i Linköping och petar sig i naveln.
Nix. :thefinger
Jag kan säga så mycket som att det ligger någonstans i gränslandet mellan fysik och medicin/biologi, men att min del i det hela ligger mer på den medicinska/biologiska sidan. Elektronikkursen kan endast beskrivas med uttrycket "in genom ena örat, ut genom det andra, så det blir inga cyborger byggda av mig i alla fall ... vilket vi nog skall vara glada för (funderar ibland på att köpa någon sån där byggsats med förborrade kretskort, typ en blinkande julgran, för att se om jag överhuvudtaget kan lära mig att fatta NÅGONTING).
Edit: Jag undrar om skaparn har en rosa cykeltröja.
Förstör inte mina förhoppningar nu, Tolkia! *cry*
Jag vill se armproteser Terminator-style om några år som det står "Made By Tolkia" på!
Callister
2006-03-30, 08:29
Jag trodde tolkia var en kille. :D
X 2
B. Säger ja inte.
Och mitt inlägg nyss motsade det på vilket sätt ...?
Jag har hört att man börjat kalla städerskor för hygientekniker, men din beskrivning av ditt jobb i kassan på Lidl slår det mesta. Starkt jobbat, du får gärna författa min CV.
Okej, trodde strategier och omvärldsbevakningen tillhörde marknadsföringen. Har själv läst om det i marknadsföring. Men jag antar att det är något annat du menade då.
alltså ämnesuppdelningen som är på universitetet motsvarar inte hur det ser ut ute i verkligeheten.
Sen finns det strategier inom flera områden.
Det jag sysslar med är mer hur kommer organisationen att se ut i framtiden. Ska vi ändra ngt nu, är vi effektiva? Omvärldsbevakningen handlar mest om att se till så att vi följer lagar och riktlinjer. Kommer det några nya krav på oss? Vi tillhör en koncern och det gäller att vara uppdaterad på vad som händer där så att vi kan handla i tid och motsvara deras krav och förväntningar.
Sen kan man jobba med strategier om hur vi ska uppfattas utåt etc men det är me marknadsföring. Vi har en hel marknadsavdelning och jag är så glad att jag slipper den delen.
Sen ska blir inte livet alltid som man tror. Jag läste mest redovisning och finansiering men jobbar mest med organisationsutveckling.
Jag har hört att man börjat kalla städerskor för hygientekniker, men din beskrivning av ditt jobb i kassan på Lidl slår det mesta. Starkt jobbat, du får gärna författa min CV.
skicka underlaget så får du den i em *w*
Helena B
2006-03-30, 08:44
alltså ämnesuppdelningen som är på universitetet motsvarar inte hur det ser ut ute i verkligeheten.
Sen finns det strategier inom flera områden.
Det jag sysslar med är mer hur kommer organisationen att se ut i framtiden. Ska vi ändra ngt nu, är vi effektiva? Omvärldsbevakningen handlar mest om att se till så att vi följer lagar och riktlinjer. Kommer det några nya krav på oss? Vi tillhör en koncern och det gäller att vara uppdaterad på vad som händer där så att vi kan handla i tid och motsvara deras krav och förväntningar.
Sen kan man jobba med strategier om hur vi ska uppfattas utåt etc men det är me marknadsföring. Vi har en hel marknadsavdelning och jag är så glad att jag slipper den delen.
Sen ska blir inte livet alltid som man tror. Jag läste mest redovisning och finansiering men jobbar mest med organisationsutveckling.
skicka underlaget så får du den i em *w*
Okej då är jag med, tack för svaret!
Jag är trött sedan länge på gangsta-köret, men Big, Nas och 2Pac gjorde så mycket bra musik under några gyllene år att det är omöjligt att komma ifrån det. Jag har aldrig klätt mig i stora, vita t-tröjor, guldkedjor och upprullade byxor, drömt om four-fives eller druckit Hennessy, jag har bara gillat samplingarna, trum- och basspåren och alla sjuka rhymes. Det är därför jag älskar Kanye och Common, de tar avstånd från all fjantig gangsta-skit som förknippas med hip-hop. Hip-hop har varit på väg bort från gangsta i flera år, och det är många som är tacksamma för det. Det är dags för något nytt, och det är just det som hip-hop är bäst på - det som jag uppskattar den mest för - att den aldrig står stilla. Men jag skrattar fortfarande åt Bigs skruvade humor lika ofta som jag njuter av det fulländade beatet till Mobb Deeps Shook Ones, Part II, trots att varannan vers handlar om hur vilka de ska skjuta. Nu som då. Så vad fan, jag är väl en wigga.
Jag hör dig! Har inte heller haft FUBU-grejer eller Tupac-dräkt, men dras ändå till en del gangsta bara för att det är så överdrivet. Ungefär som att lyssna på Cannibal Corpse-texter.
Jay-Z: Du är välkommen efter jag har granskat din hood's betongfaktor. Pocent betong, klotter, kamphundar och allt sånt skit du vet.
Callister
2006-03-30, 09:20
Och mitt inlägg nyss motsade det på vilket sätt ...?
Hon sitter väl på något Tema här i Linköping och petar sig i naveln.
:)
Ah, där ser man (jag hade nästan väntat mig något i stil med "tjejer är ju per definition dåliga på elektronik"). Lite förvånad över att det inte gått fram tidigare, dock. :D
Ah, där ser man (jag hade nästan väntat mig något i stil med "tjejer är ju per definition dåliga på elektronik"). Lite förvånad över att det inte gått fram tidigare, dock. :D
Aj aj aj skadad av patriarkat debatten? ;)
Aj aj aj skadad av patriarkat debatten? ;)
Snarare skadad av att ha vistats för länge på teknis ... *djup suck*
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.