Visa fullständig version : Thermogenic
Hej!
Vad har ni harinne for erfarenhet av preparat med thermogenisk effekt?
Jag har provat det i en manad nu och ojojoj, har hander de grejer.... nar ja har gatt ner i vikt forut har de knappast gatt undan sahar! Nastan lite laskigt! Kn ju inte va placeboeffekt nar de handlar om viktminskning direkt heller, sa nan nytta maste de ju gora.
Preparatet ja prova ar fran Biotest och heter Fahrenheit / Red Rox, nan annan som provat detta?
The thermogenic effect means that even when dieting your metabolisim will be tricked into running at full speed and burning what you eat, and more, NOT allowing your body's defense mechanism to kick in and store it as fat!
Med andra ord så gör detta medel samma sak som när man äter var tredje timma. (?)
btw är du full eller skriver du alltid så dåligt ?
vada skriver alltid sa daligt? menar du att ja inte anvander å ä ö eller daligt sprak eller vad syftar du pa?
mangemani
2006-03-28, 03:33
tror mer det beror på motion och bra kost än på nått preparat.
ja fast ja kor ju samma upplagg som vanligt, om inte sloare. tycker faktiskt de ar lite laskigt nar det gar undan sa pass.
vada skriver alltid sa daligt? menar du att ja inte anvander å ä ö eller daligt sprak eller vad syftar du pa?
Inte bristen på Å Ä Ö utan 4 punkter och " ja de Kn" osv, men skitsamma.
Jag tycker preparatet låter lite båg, Kan inte du skriva lite mer utförligt hur du har använt red rox och hur stora viktminskningar du har fått.
mangemani
2006-03-28, 15:02
ja fast ja kor ju samma upplagg som vanligt, om inte sloare. tycker faktiskt de ar lite laskigt nar det gar undan sa pass.
mjo,that maybe,men nått preparat(lagligt)som gör så att man förlorar vikt snabbt,det finns ej.
ibland rasar man i vikt och ibland står det helt stilla,så är det under en deff/bantning,så jag tror ändå att det är nån "placebo" effekt eller liknande inblandad isf,alltså att du på nått sätt tror att det ska funka och din kropp då mår bra osv....men men,tillskott eller inte,du går ju ner i vikt iaf:)
Nej jag var inte full nar jag skrev, skriver val bara allmant daligt da. Men de viktigaste ar nog att folk forstar vad man menar.
Jag borjade ta redrox / fahrenheit for ca 1,5 manader sen. Da vagde jag 60 kg, nu vager jag 50 kg. Forra varen och varen innan det korde jag ocksa lite diet/viktminskning. Da har det tagit 3 manader, dvs dubbelt sa lang tid att ga ner 10 kg. Observera att kost och traningsupplagget varit desamma. Darmed inte sagt att det ar nagra som helst bevis for att produkten i fraga fungerar.
Jag har foljt direktiven, dvs de forsta tre dagarna 1 tablett innan frukost och sedan 1 tablett 6 timmar senare. Efter tre dagar hojs dosen till 2 tabletter istallet for en.
Om de ar placebo eller inte vet jag inte. Gatt fort ner i vikt har ja ju iallafall gjort. Andra jag pratat med sager att de fatt samma effekt av produkten medan andra sager att den for dem vart totalt vardelos. Sa det ar nog valdigt individuellt ocksa.
Runda Grodan
2006-03-28, 16:35
Red Rox från Biotest säger du.
Jag provade Hot Rox från Biotest när det kom. Den produkten var ju otroligt hypad i alla muskeltidningar. Det enda som blev smalare var min plånbok. Tror jag betalade runt 500kr för skräpet.
Dumt av mig att gå på reklamen. :smash:
ojda, 500kr?! de va saftigt de. ja betalade bara ca 160kr for en manads forbrukning
Runda Grodan
2006-03-28, 20:58
ojda, 500kr?! de va saftigt de. ja betalade bara ca 160kr for en manads forbrukning
Jo men jag köpte produkten direkt när den kom här i Sverige, på ett ställe som uppenbarligen inte är särskillt billigt.
Du bodde väl i USA? Där är ju allt kosttillskott ganska mycket billigare än i Sverige verkar det som.
Jag tänker på filmen "Elvira - Mistress of the dark" när jag ser ditt nick. :laugh:
Jo har ar kosttillskotten billigare vill ja lova!
Red Rox innehaller ju liksom manga andra thermogenpreparat en hel del koffein. Och eftersom jag aldrig dricker kaffe, te, cola eller annat me koffein kanske de ar vad som hjalpt viktminskningen pa traven. Kan ju va lite av en forklaring kanske, tankte inte pa de innan. Va tror ni om de?
Jasa, den filmen maste jag se :)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.