Visa fullständig version : Får inte loss min piercing..
JustinCredible
2006-03-27, 15:06
Ska ta bort staven i underläppen för att sätta dit en ring men det är ju freakin omöjligt.. Visst ska man hålla fast plattgrejjen där bakom och skruva på pluppen? *screwy*
skruva hårdare eller gå till piercaren..
Det kan vara jävligt att få grepp om den där lilla kulan, ta på dig en plasthandske och du får loss den direkt :thumbup:
TrasMannen
2006-03-27, 15:25
Ska ta bort staven i underläppen för att sätta dit en ring men det är ju freakin omöjligt.. Visst ska man hålla fast plattgrejjen där bakom och skruva på pluppen? *screwy*
Puss
http://www.elfa.se/images/lowres/l19556.jpg
jag använde två tänger när det inte ville lossna.. det började blöda lite men det gick tillslut. Jäklar vad den ena satt hårt. fast jag hade två pluppar på min stav, fast bara en som var gängad. Men testa att hålla fast med något och så ta en tång och försök att "lossa" med.
Varför ha metallstänger i tungan?
den sitter i läppen ;)
Slartibartfast
2006-03-27, 16:16
Dumheten straffar sig själv.
stahlberg
2006-03-27, 16:45
Varför ha metall i läppen? Varför ta bort metallen, om man en gång har satt dit den? Men "häng inte läpp", det löser sig säkert.
Själv ska jag gå ut "på stan" och vara stor i käften. När någon sedan slått ut tänderna på mig ska jag låta sätta dit ett garnityr med guldtänder. GULD - där har vi metallen med stort M!!
Dumheten straffar sig själv.
Heheheh. Det är ju hedervärt att han skall ta bort den i alla fall. :D
Slartibartfast
2006-03-27, 16:49
Heheheh. Det är ju hedervärt att han skall ta bort den i alla fall. :D
För att sätta dit nåt annat... :MrT:
Varför ha metall i läppen? Varför ta bort metallen, om man en gång har satt dit den? Men "häng inte läpp", det löser sig säkert.
Själv ska jag gå ut "på stan" och vara stor i käften. När någon sedan slått ut tänderna på mig ska jag låta sätta dit ett garnityr med guldtänder. GULD - där har vi metallen med stort M!!
piercingar finns i guld också så det finns även krimskrams för dig ;)
JustinCredible
2006-03-27, 16:57
Sen har jag blodfobi också vilket gör det lite svårare. Jag blir yr lr i värsta fall svimmar om jag ser blod så det är lite gamble.. Tappar känseln i fötterna medans jag håller på bara *screwy* Nä det här går inget vidare. Ska prova med sånna där handskar sen, vet en kompis som har sånna. Thx
stahlberg
2006-03-27, 17:52
Jaså, det finns piercingar i guld...wow!!
Då ska jag så snart som möjligt låta pierca min penis. Sedan kan jag gå på nudistbad och vifta med penisen, så att guldpiercingen blänker.
Sen har jag blodfobi också vilket gör det lite svårare. Jag blir yr lr i värsta fall svimmar om jag ser blod så det är lite gamble.. Tappar känseln i fötterna medans jag håller på bara *screwy* Nä det här går inget vidare. Ska prova med sånna där handskar sen, vet en kompis som har sånna. Thx
Om du piercade dig hos en riktig piercare så byter dem smycket åt dig. Jagva livrädd att byta i naveln själv först..gick dit..
Jaså, det finns piercingar i guld...wow!!
Då ska jag så snart som möjligt låta pierca min penis. Sedan kan jag gå på nudistbad och vifta med penisen, så att guldpiercingen blänker.
Finns nått för alla :thumbup: nu behöver du inte vänta på att nån ska slå ut dina tänder för att du ska få bära på guld :)
är helt inne på din linje *screwy*
Perscitus
2006-03-27, 18:10
är helt inne på din linje *screwy*
+100
stahlberg
2006-03-28, 10:31
Jag tycker bättre om guldTÄNDER än om piercingar (men det ena utesluter inte det andra). Dessutom är jag masochistiskt lagd : det är bara trevligt att få en eller annan tand utslagen. Då är det att förena nytta med nöje att först få tänderna utslagna, och sedan låta sätta dit guldtänder.
Å andra sidan lär det också vara smärtsamt att pierca sig. Detta är den enda anledningen - förutom att jag tycker om guld - till att jag ska låta mig piercas. För egentligen tycker jag piercingar (i min kropp, vad andra har i sin är inte min sak) är helt onödiga.
Napoleon Bonapartes hustru, den ljuva kejsarinnan, tyckte också mycket om smärta. Hon tyckte nästan lika mycket om egen smärta som om andras. Hon tyckte om guld också. Tyvärr fanns det inga piercingar på hennes tid (hade det funnits, så hade både hon och alla parisare som ville leva vidare varit fulla av dem). Därför lät hon en tjänare slå in en guldspik kroppen på henne en gång i månaden. Vid sin död var hon så full av hål att obducenterna trodde hon var heroinist.
Hennes fiender var dock ännu fullare med hål. Och något guld offrade hon inte på dem. Det var en riktig Kvinna!
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.