Visa fullständig version : JESPER KVARNHAMMAR Star profile!
zonecapone
2006-03-27, 14:01
JESPER KVARNHAMMAR
The Swedish gigant killer!
http://www.zonecapone.com/profiles/KVARNHAMMAR.htm
http://www.zonecapone.com/bilder/jesper/jesper-4.jpg
ZONE
Han var förbi mitt gym efter senaste sm och fotade med Alex Danielsson. Heltrevlig fysik!
Kenneth aka Zone.
Varför inte posta lite nya saker och skriva lite mer aktivt om vad som händer
och vad du tycker och tänker istället för att posta och länka random gamla events eller bilder ifrån din egen site ( som dessutom har en webshop ).
Som dessutom ses på diverse andra forum i exakt samma tappning.
Kom igen nu.
Du kan säkert bättre än såhär.
zonecapone
2006-03-27, 14:32
Kenneth aka Zone.
Varför inte posta lite nya saker och skriva lite mer aktivt om vad som händer
och vad du tycker och tänker istället för att posta och länka random gamla events eller bilder ifrån din egen site ( som dessutom har en webshop ).
Som dessutom ses på diverse andra forum i exakt samma tappning.
Kom igen nu.
Du kan säkert bättre än såhär.
INTERVJUN GJORDES IDAG!!!!
ZONE
ZONE
Det var en trevlig intervju tycker jag!
Men du säljer kosttillskott på sidan du länkar till och det bryter mot forumreglerna.
(Har föresten läst din intervju med Ove Rytter också, riktigt bra! :thumbup: )
Det var en trevlig intervju tycker jag!
Men du säljer kosttillskott på sidan du länkar till och det bryter mot forumreglerna.
Det är ju en direktlänk till intervjun, kosttillskottsshopen finns inte länkad från intervjusidan.
ZONE
Då ber jag om ursäkt.
Det var alltså ny text på gamla bilder. ( Ibland är det svårt att se skillnaden ).
Det är ju en direktlänk till intervjun, kosttillskottsshopen finns inte länkad från intervjusidan.
Tror det låg en länk till hans indexsida förrut också i inlägget, antingen har det blivit raderat eller så såg jag fel.
Tack Zone! Tycker dina starprofiler med intervjuar är alltid mkt intressant att läsa på! Keep on rocking :hbang:
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.