handdator

Visa fullständig version : Gynekomsti?

Flummbarnet
2006-03-27, 11:46
Såg på ett program på discovery, och då slog det mig... de där knölarna under bröstvårtorna kan vara något i gyne -något vägen ?
någon som har något liknande ? finns det något sätt att bli av med skiten ?...
Ser inte bra när jag går på gymmet och har T shirt på mig *rolleyes*

Bredband
2006-03-27, 12:20
Såg på ett program på discovery, och då slog det mig... de där knölarna under bröstvårtorna kan vara något i gyne -något vägen ?
någon som har något liknande ? finns det något sätt att bli av med skiten ?...
Ser inte bra när jag går på gymmet och har T shirt på mig *rolleyes*
Ett vanligt fenomen bland folk som tagit steroider utan att sätta sig in i biverkningarna och hur man förebygger dem.

Gå till vårdcentralen och visa för läkaren. Förutsatt att du inte dopat dig och det är fråga om stort psykiskt lidande kommer han skicka dig till operation. Nästintill gratis är det, men den som dopat sig får betala vad det kostar, siffror mellan 5-20.000 har nämnts.

Slartibartfast
2006-03-27, 13:05
Jag har det i högra sidan.

Timme
2006-03-27, 14:59
Jag har det i högra sidan.

Har du fått tid för operation? Eller ville de inte?

Slartibartfast
2006-03-27, 16:20
Har du fått tid för operation? Eller ville de inte?

Jag lägger inte 20 lax på en operation då det inte stör speciellt mycket. Nu har det dock börjat ömma så jag skanske tar upp saken med läkaren igen. Beror också på hur jävligt det ser ut efter deffen.

Timme
2006-03-27, 17:13
Jag lägger inte 20 lax på en operation då det inte stör speciellt mycket. Nu har det dock börjat ömma så jag skanske tar upp saken med läkaren igen. Beror också på hur jävligt det ser ut efter deffen.

oj 20 lökar. Det var var en del. Men innan man fyllt 18år är det väl gratis om man har gyno? Eller kostar det oavsett ålder?

Slartibartfast
2006-03-27, 17:14
oj 20 lökar. Det var var en del. Men innan man fyllt 18år är det väl gratis om man har gyno? Eller kostar det oavsett ålder?

Don't know.

Timme
2006-03-27, 17:37
Don't know.

Okej, jag får se hur det ser ut efter en eventuell deff :)

Slartibartfast
2006-03-27, 17:39

Har du möjlighet att få det gjort gratis före du fyller 18 så se till att få det fixat! :thumbup:

bolt
2006-03-27, 17:41

Hör med ungdomsmottagningen..