Visa fullständig version : Halebop, är det bra?
Answerre du questione?
Sett reklamen på TV ett tag, bra att man kan ha sitt gamla nummer liksom, schyssta samtalsdealar..Men är det kontantkort (som jag har nu Refill) eller är det abonnemang per månad?
Jaja, frågan är..funkar det bra för er, är ni nöjda?
Kebab-Arne
2006-03-22, 22:34
Ja det vetifan, jag ringer inte så mycket. :D
Stör mig mest på att de tar 49:- i månaden på mitt kontaktkort avtal. Är väl ganska billig samtalskostnad och så, har ingen riktig koll. Så ringer du en jävla massa så är det nog bra, annars inte. Är min uppfattning.
Du kan ju jämföra med Comviq kompis. 19 öre sms:et inom comviq, 0 kronor i minuten inom comviq. Vet inte vad det kostar att ringa utanför dock, känner ingen som har nåt annat.
Om jag bodde i glesbygd skulle jag direkt välja det. Annars tycker jag att mitt Comviq Knock out Lim ed är bra. 49 öre/min till allt och alla, dygnet runt.
Hardcore_pb
2006-03-23, 00:29
Om jag bodde i glesbygd skulle jag direkt välja det. Annars tycker jag att mitt Comviq Knock out Lim ed är bra. 49 öre/min till allt och alla, dygnet runt.
precis bor man på glesbyggden där comviq har problem med fullgod täckning är halebop ett bra alternativ annars skulle jag välja JAMs comviq 49öre/minut alltid till alla är riktigt bra pris.
/Hardc..
Metal_boy_
2006-03-23, 00:51
Hur bra det än är, så är det ett jävla fjortisabonnemang. Begrips!?
Frippe_L
2006-03-23, 07:22
Hur bra det än är, så är det ett jävla fjortisabonnemang. Begrips!?
Uppfattat, byter genast mitt halebop som jag ringer gratis inom och messar gratis till alla mot ett vuxet vodafone/telia. Jag tycker det funkar bra, har refill, vet ej om det finns som annat.
ps. Ford är en skitbil, byt.du med ds. :D
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.