Visa fullständig version : Bodybuilder-tjejer
Vad tycker ni? Är det snyggt?
Bildexempel (http://www.ifbb.com/contestresults/04worldwomen/photo4.jpg)
grisbil3n
2006-03-22, 21:50
Hahahaha, nu jävlar brakar det snart loss...
*popcorn*
Lika bra jag säger det innan nån anna gör det (jorgen/allan). Bodybuilding bedömmer inte utseendet på ansiktet utan den muskulära utvecklingen och symetrin.
Inte igen..
Tråd Låst
synd att sökfunktionen är nere
Ja, har dom en väl balanserad och symetrisk fysik är det skitsnyggt. Precis som när det kommer till killarna.
Och, tja, precis som sunkan skrev.
Den som kommer med dumma kommentarer kommer att bli varnad.
Hade inget bangat en sån gluteus :naughty:
Hade inget bangat en sån gluteus :naughty:
Jag hade gärna bangat en sådan gluteus! :naughty: :kinky:
Man kan använda ordet Banga med olika innebörd!:D
mangemani
2006-03-22, 22:00
mycket snyggt
MasterChief
2006-03-22, 22:00
Varför måste ordet "snyggt" överhuvudtaget användas? Är det relevant i detta kontext?
Ja, har dom en väl balanserad och symetrisk fysik är det skitsnyggt. Precis som när det kommer till killarna.
Och, tja, precis som sunkan skrev.
Den som kommer med dumma kommentarer kommer att bli varnad.
hmmm, killen frågade om vi tycker att det är snyggt och jag svarar helt enkelt på frågan. Nej, jag tycker inte att det är snyggt men visst har de symmetriska och välutvecklade muskler men snyggt tycker jag inte att det är.
Möjligen på nybörjarfitness-nivå! :D
Annars..INTE
Varför måste ordet "snyggt" överhuvudtaget användas? Är det relevant i detta kontext?
Om han vill bedömma snygghet så är det ett rätt bra ord. På samma sätt som man kan undra om tjejerna damlanslaget i fotboll är snygga.
WheyProtein
2006-03-22, 22:03
Lika bra jag säger det innan nån anna gör det (jorgen/allan). Bodybuilding bedömmer inte utseendet på ansiktet utan den muskulära utvecklingen och symetrin.
Näe, det är ingen skönhetstävling, men man kan ju forfarande ha åsikter om ifall de ser bra ut med Ms. Olympia-stora muskler på tjejer.
Elias menade säkert inte ifall vi tyckte deras ansikten var snygga, eftersom det inte har nåt med saken att göra.
Min åsikt i ämnet. Snyggt i en estetisk benämning: Ja
Snyggt på ett sexuellt attraherande sätt: Nej
tycker inte det är snyggt..
sen tycker ja ju inte att manliga bodybuildars kroppar är snygga heller :P.. typ som coleman och dem.. icke snyggt...hehe
JustinCredible
2006-03-22, 22:04
Nej
Snyggt på ett sexuellt attraherande sätt: NejI second that.
Tycker det är helt makalöst imponerande hur dom kan komma upp i sådann fysik som dom har. Dom ska ha ALL CRED för det :bow:
Sveriges bästa kvinnliga bodybuilder, enligt mig, Klaudia Larsson, så grym fysik så de finns inte ord.
MasterChief
2006-03-22, 22:07
Om han vill bedömma snygghet så är det ett rätt bra ord. På samma sätt som man kan undra om tjejerna damlanslaget i fotboll är snygga.
Jo, det fattar jag också. Men det är så tröttsamt och uttjatat att varje gång tjejer kommer upp i något sammanhang så måste det utrönas om det är snyggt eller inte. Dessa damer har en annan agenda än att gå Catwalk.
Skriver också under på det.
grisbil3n
2006-03-22, 22:09
Om jag ska tala för mig själv så tycker jag att det är patetiskt att uttala sig om huruvida dom är attraktiva lr inte, tror dom skiter lite i vad jag tycker.
Ojoj haha , är det vackert...
Har detta ämne diskuterats förr eller? :D
http://baddaker-studios.net/macros/buckleupthread.gif
Tycker inte att det är snyggt med kvinnliga bb's, inte för att handlar om det överhuvudtaget.
japp
Jepp det är snyggt. Speciellt om tjejen till att börja med var vacker så lär hon inte bli fulare. Däremot så ser det lite ohälsosamt (och mindre attraktivt) ut om hon hela tiden ligger på väldigt låg BF.
Håller med Trance här. Detta är ingen BB-tråd som blivit kapad av något troll som "inte fattar hur de kan vilja se ut så, det är ju fult", utan en tråd där trådskaparen faktiskt undrar om det ni/vi tycker att det är snyggt eller ej. Inget konstigt med det.
Personligen tycker jag att det är snyggt.
Fitnesstjejer däremot, tycker jag är skitsnyggt. Men det är jag nog knappast ensam om.
Man måste ju ändå beundra deras utveckling muskulärt, symmetriskt mm.
Enormt arbete för killar och säkerligen värre för kvinnor pga deras lägre testo nivåer
:bow: Håller med om att de ska ha alla cred för det
Dock på ett sexuellt plan är inte elit BB speciellt attraherande, hellre fitness eller liknande då.
Man kan ju alltid undra hur många kvinnor som tycker Coleman mfl är snygga :D
sexigt? nej det tycker jag inte.
snyggt? beror på vad man menar. snygg fysik och symetri och allt det där kan det vara.
iaf. jag tycker det är jävligt imponerande och tycker att det är häftigt med tjejer som tränar upp sig sådär. helst ska de inte ta massa olagligheter. men det är ändå imponerande. tänk om jag som är kille hade haft en sån kropp som dom tjejerna på bilden. då hade jag varit riktigt nöjd.
Hon till höger på blden såg helt ok ut :naughty:
Tycker det ser rätt äckligt ut, MEN: Skinna ner lite musklerna(framförallt ryggmusklerna), på med lite fläsk och man har en fineass booty
Med tanke på vad de sysslar med och på vad de jobbar för att uppnå:
Klart som korvspad att det är snyggt!
I second that.
I third that.
beundrar dessa BB-tjejer. men tycker inte att det är snyggt.
Men jag tycker även att fitnesstjejerna endast är snygga offseason..
Ja, jag tycker att det är snyggt.
Tja vad kan man säga, jag tycker allt som är tränat är snyggt.
AFanatic
2006-03-22, 22:49
Imponerande, fascinerande och roligt att se. :bow:
Det finns enligt mitt tycke väldigt få kvinnliga proffsBB som har en snygg fysik (väääldigt få på herrsidan också för den delen), och jag föredrar alla gånger det mer atletiska. För att förstå vad jag menar så är det bara att jämföra Zane med Coleman. Och detsamma gäller för damerna.
Sedan är det lite svårt att prata om detta då man inte spec. vad man talar om, är det BBs på internationell nivå eller är det nationell eller kanske tom amatörnivå säg Lucia? Många av amatörBB i Sverige har en mkt tilltalande fysik, som är flera ljusår från då internationella stjärnorna (och fasen så mkt snyggare än dessa stjärnor också).
Bra skrivet Afanatic håller med!
Imponerande, fascinerande och roligt att se. :bow:
Det finns enligt mitt tycke väldigt få kvinnliga proffsBB som har en snygg fysik (väääldigt få på herrsidan också för den delen), och jag föredrar alla gånger det mer atletiska. För att förstå vad jag menar så är det bara att jämföra Zane med Coleman. Och detsamma gäller för damerna.
Sedan är det lite svårt att prata om detta då man inte spec. vad man talar om, är det BBs på internationell nivå eller är det nationell eller kanske tom amatörnivå säg Lucia? Många av amatörBB i Sverige har en mkt tilltalande fysik, som är flera ljusår från då internationella stjärnorna (och fasen så mkt snyggare än dessa stjärnor också).
Så vad du säger är att du skulle ranka Metalboy före Coleman ?
AFanatic
2006-03-22, 22:52
Så vad du säger är att du skulle ranka Metalboy före Coleman ?
Har Metalboy tävlat? :D
Vm i runkning 2003, stolt 1:a plasering
Njäää men använd fantasin lite nu.
Jag skulle lätt kunna scensätta den posedownen i min fantasi
inte utan att skratta dock.
AFanatic
2006-03-22, 22:55
Njäää men använd fantasin lite nu.
Jag skulle lätt kunna iscensätta den posedownen i min fantasi
inte utan att skratta dock.
Samma här, och jag skulle säga att det blev oavgjort.
Så vad du säger är att du skulle ranka Metalboy före Coleman ?Any day, metal är dessutom hårdrockare :naughty:
ur byggningssynpunkt ser det inte fel ut, men om jag finner det attraktivt så nej. gillar själv klassiska feminima drag, där är inte styrketräningen något plus.
Anonym112
2006-03-22, 23:38
:( Ej nerdeffade!!!
Uppbulkade med big ass, --> *popcorn*
Krokodil
2006-03-22, 23:47
Dreggel!!!
http://data.exet.nu/bildarkiv/girlmuscle/muscle09.jpg
http://data.exet.nu/bildarkiv/girlmuscle/muscle01.jpg
http://data.exet.nu/bildarkiv/girlmuscle/muscle14.jpg
Jäfvla läckert att se på scen :bow: men jag skulle inte kunna attraheras av en sån kropp om jag var man.
paddanboy
2006-03-23, 00:08
Idealbruden tränar visserligen möjligen på gym eller gör andra lättare styrkeövningar. Men muskulösa brudar är nog inte min kopp av te.
Fitness är anser jag va helt okej. Tycker dock och tror att folk som sysslar med BB och fitness är personer som lever för att se sig framför spegeln. Detta har man själv fått erfara och erfar. Inte för att jag är BB eller fitness, utan av ren allmänhet.
Hormontanter från USA inom BB är ju skrämmande.
paddanboy
2006-03-23, 00:14
Klart, vi borde ju tänka från ett annat perspektiv. Inte fan dömmer vi efter mannens ansiktsutseende om de står på scen. Där har vi ett problem.
När kvinnorna väl är framme så måste de även ha ett snyggt ansikte för att hela kalaset skall gå ihop.
Att påstå dessa hormonfuskande kroppsbyggande flickorna i de högre klasserna ser bra ut då de utvecklat maskulina drag är ju väldigt speciellt.
Män attraheras till kvinnor för att de är feminina, om du nu inte har en sexuell fetish som säger annat.
Ofta är det ju lite svårt att bedöma hur snygga de är eller inte är, när de står i så krystade poser. Inte så lätt att bedöma ansiktet när någon har en min som mest får en att tänka Slartibartfasts toatråd ... :D De flesta ser förmodligen RÄTT annorlunda ut när de är lite mer avslappnade.
Annars - jo, jag tycker att det är snyggt. Annat kan också vara snyggt, men saker kan ju vara snygga på väldigt många olika sätt.
Snyggt enligt sportens egna utvärderingar av vad som är "estetisk" vacker.
Förrutom det, allmänt estetisk vacker? NOPE, passar inte en tjej.
När kvinnorna väl är framme så måste de även ha ett snyggt ansikte för att hela kalaset skall gå ihop.
Kan du utveckla vad du menar?
Metal_boy_
2006-03-23, 00:47
Hon till höger på blden såg helt ok ut :naughty:
Jag instämmer med en sexuell blick.
Metal_boy_
2006-03-23, 00:48
BB-tjejer knäcker.
Nötter mellan benen :hbang:
Nötter mellan benen :hbang:
Skulle nog knäcka dina nötter med bara en blick.
Metal_boy_
2006-03-23, 00:55
Skulle nog knäcka dina nötter med bara en blick.
Det ska vi nog bli varse! Det är inte för att jag har en puckel som jag kallas för Ringaren i Notre Dame.
Japp, förutsatt att tjejen har en snygg ram, givetvis.
H.Emanuel
2006-03-23, 06:54
Nej, det där är inte snyggt enligt mig. Men vem är jag att bedöma skönhet?
userfriendly
2006-03-23, 07:00
VARFÖR TAS DET ALLTID UPP OM BB-DAMER ÄR SNYGGA?? ÄR DET INTE SAMMA SAK PÅ MANLIGA SIDAN?
BARA FÖR ATT TJEJER SKA SE UT PÅ ETT VISST SÄTT... GÖR MIG SÅ JÄÄÄÄVLA F-BANNAD!
vi har alla rätt att se ut hur vi vill, ingen frågar nånsin om det är snyggt med tennis-tjejer eller simmar-tjejer osv. och absolut inte om det är snyggt med Fitness Killar... för det är ju självklart... fattar ni inte att ni spär på både era egna könsroller och kvinnans, som är sjukt gamla och trångsynta
vi lever inte på stenåldern längre, grabbar!
userfriendly: Jag tror att det är pga att det finns flest killar på brädan. Troligen hade diskussionen varit den omvända på en kvinnodominerad bräda.
H.Emanuel
2006-03-23, 07:10
VARFÖR TAS DET ALLTID UPP OM BB-DAMER ÄR SNYGGA?? ÄR DET INTE SAMMA SAK PÅ MANLIGA SIDAN?
BARA FÖR ATT TJEJER SKA SE UT PÅ ETT VISST SÄTT... GÖR MIG SÅ JÄÄÄÄVLA F-BANNAD!
vi har alla rätt att se ut hur vi vill, ingen frågar nånsin om det är snyggt med tennis-tjejer eller simmar-tjejer osv. och absolut inte om det är snyggt med Fitness Killar... för det är ju självklart... fattar ni inte att ni spär på både era egna könsroller och kvinnans, som är sjukt gamla och trångsynta
Ta det lugnt. Man måste väl få uttrycka en åsikt? Skönheten ligger i betrakatrens öga såklart. Tennistjejer kan väl vara snygga, och manliga forbollsspelare också, kvinnan på väg till jobbet efter att ha lämnat barnen på dagis kan också vara det. Men man kan ockå se det som att de allra flesta är fula :)
userfriendly
2006-03-23, 07:22
Ta det lugnt. Man måste väl få uttrycka en åsikt? Skönheten ligger i betrakatrens öga såklart. Tennistjejer kan väl vara snygga, och manliga forbollsspelare också, kvinnan på väg till jobbet efter att ha lämnat barnen på dagis kan också vara det. Men man kan ockå se det som att de allra flesta är fula :)
Klart du kan vara lugn du som aldrig blir sexuellt trakasserad när du är ute o går på stan elelr du som ändå vet att du får högre lön.
*screwy* Jag tänker aldrig bli lugn.
Ta det lugnt.
För att hon är kvinna?
Ofta är det ju lite svårt att bedöma hur snygga de är eller inte är, när de står i så krystade poser. Inte så lätt att bedöma ansiktet när någon har en min som mest får en att tänka Slartibartfasts toatråd ... :D De flesta ser förmodligen RÄTT annorlunda ut när de är lite mer avslappnade.
Utmärglade ansikten med tom blick som skriker kolhydrater, precis som på herrsidan. :D
Wennerberg
2006-03-23, 08:13
tummen upp
Instämmer. Muskler och former är snyggt vare sig det är på en man eller kvinna.
Personligen tycker jag att det är skitsnyggt och är fruktansvärt imponerad av vad vissa tjejer har åstadskommit.
Men kan dock ändå förstå att killar inte finner det attraktivt...givetvis har det med könsroller att göra, precis som du nämner USERFRIENDLY. Men då är jag oxå trångsint och gammalmodig eftersom jag tycker att det är skitfult och oattraktivt med tunna killar....
Personligen tycker jag att det är skitsnyggt och är fruktansvärt imponerad av vad vissa tjejer har åstadskommit.
Men kan dock ändå förstå att killar inte finner det attraktivt...givetvis har det med könsroller att göra, precis som du nämner USERFRIENDLY. Men då är jag oxå trångsint och gammalmodig eftersom jag tycker att det är skitfult och oattraktivt med tunna killar....
Nu säger alla på Kolo under 80 kg:
http://1stepahead.typepad.com/photos/postits/ouch.jpg
H.Emanuel
2006-03-23, 08:26
Klart du kan vara lugn du som aldrig blir sexuellt trakasserad när du är ute o går på stan elelr du som ändå vet att du får högre lön.
*screwy* Jag tänker aldrig bli lugn.
Det är en myt det där att män skulle ha högre lön
H.Emanuel
2006-03-23, 08:26
För att hon är kvinna?
Nej, för att individen verkade så upprörd
Men då är jag oxå trångsint och gammalmodig eftersom jag tycker att det är skitfult och oattraktivt med tunna killar....+1
H.Emanuel
2006-03-23, 08:29
En och annan kvinna som uttrycker dräggel-förtjusning i bildforumet när tränade pojkars kroppar visas
Det är en myt det där att män skulle ha högre lön
Nej, men det finns undersökningar som visar att skillnaden är mindre än de siffror som ofta visas upp. Allt går att bevisa med statistik.
Tävlingsform är inte snyggt, eller snyggt kanske det är men inte attraktivt. Offseason däremot. :thumbup: :thumbup:
Metal_boy_
2006-03-23, 12:30
Kan det ha att göra med att en annan idrottare kan slänga av sig utrustningen när den inte tävlar/spelar? En bodybuildare har ett helt skal att gå och bära omkring på.
Lasse Kongo
2006-03-23, 12:44
jadå
jadå
Så där :naughty:
Mera vi vill ha mera *popcorn*
Lasse Kongo
2006-03-23, 12:45
fint va!
fint va!
Vem ???
:naughty:
Herkulez
2006-03-23, 12:47
Vem ???
:naughty:
melissa dettwiller.
Lasse Kongo
2006-03-23, 12:47
Ok, mer kan ni få...
nej det är inte "snyggt" tycker iof inte att ronnie coleman är vidare snygg heller för den delen :laugh:
melissa dettwiller.
Danke sköööön
Är det plötsligt tabu att diskutera om man tycker en viss kroppstyp är snygg eller inte? Jag tycker snarare det är den åsikten som är ålderdomlig och förlegad. Påminner lite om gammal kristen moral etc.
Själv tycker jag den turkiska bb-tjejen Nursel e grymt bra!
http://www.wpw.net/wpwclubs/0-intros/ngurler424/club04/images/NG04.029.jpg
http://www.wpw.net/wpwclubs/0-intros/ngurler424/club02/images/NG02.011.jpg
Krymma axlar etc
http://www.wpw.net/wpwclubs/0-intros/ngurler472/club04/images/NG04.005.jpg
Lasse Kongo
2006-03-23, 13:00
fyhelvete va grov hon var kwonish!
Herkulez
2006-03-23, 13:01
shit kwon inte sett henne förut, hjon var riktigt jävla bra.
Hehe för många år sen gjorde jag tillochmed en fet flash tillägnad henne! :)
Alla hennes bilder me musik te! :naughty:
Ska se om jag hittar, hon hade krym fysik, gluteus mkt bra etc , ryggen bra, axlar bra, ben bra, mage bra etc osv
Tigerkotten
2006-03-23, 13:21
*screwy*
Så det har inte varit trådar där man kritiserar killar som är stora som hus? Där folk inte tycker det är snyggt osv?
Lär dig att alla tycker inte samma sak, vissa tycker det är snyggt med stora muskler på killar/tjejer, andra gör det inte. Är väl inga mera problem den det?
Undra vem som lever på stenåldern när man nu inte ska få prata öppet vad man tycker om saker och ting.
Conrad_buse
2006-03-23, 13:56
FYFAN va äckligt...ugh! *spy*
paddanboy
2006-03-23, 15:00
Kan du utveckla vad du menar?
Ja, att man bedömer utseendet och inte musklerna dvs. ansiktet dvs.
Ninjasmurf
2006-03-23, 15:48
I allmänhet (och i synnerhet gällande bb-tjejer) så bedöms
tjejer:
utseende
prestation
kunnande
osv
killar:
prestation
kunnande
utseende
osv
Det är inte en 100% sanning men ofta så faller det ut så.
FYFAN va äckligt...ugh! *spy*
Jag vet. Hur kan man se ut på det här viset? *spy*
Nej, men det finns undersökningar som visar att skillnaden är mindre än de siffror som ofta visas upp. Allt går att bevisa med statistik.
Skillnaden mellan män och kvinnor i lön är helt klart riktig ja och det var en rätt stor siffra om jag minns rätt. Däremot var det ju den eventuella diskrimineringen som var ganska liten. Enligt den undersökning jag läste då, det är ju bedömningar i det läget så man kan aldrig vara säker.
Jag vet. Hur kan man se ut på det här viset? *spy*Ouch :D
JORGENOWNED!
..för det är ju självklart... fattar ni inte att ni spär på både era egna könsroller och kvinnans, som är sjukt gamla och trångsynta
Tycker du det är snyggt med jättespinkiga killar?
userfriendly
2006-03-23, 16:17
Skillnaden mellan män och kvinnor i lön är helt klart riktig ja och det var en rätt stor siffra om jag minns rätt. Däremot var det ju den eventuella diskrimineringen som var ganska liten. Enligt den undersökning jag läste då, det är ju bedömningar i det läget så man kan aldrig vara säker.
O vad är diskriminering då? det syns inte alltid så jävla lätt, och ibland kommer man på, som tjej, allt efteråt iaf..
det är ju jävligt konstigt att det alltid är men som tycker att det är jämställt o bra o att abort är dåligt osv osv osv..
självklart diskuteras även manliga body builders MEN INTE PÅ SAMMA SÄTT O INTE I SAMMA UTSTRÄCKNING
o jaa alla tycker olika! självklart! men majoriteten tycker att det som avviker för mkt från "slitz idealet" är ganska fult.
userfriendly
2006-03-23, 16:19
Tycker du det är snyggt med jättespinkiga killar?
jag tittar inte spec mkt på kropp utan mer på personlighet och jag anser inte att en spinikg ´kille är mindre man på något sätt. Alla har ju oliak kroppar och alla vill olika saker med dem, eller vad man ska säga.
Att säga att en snygg man är en man med muskler skulle jag aldrig kunna göra för att jag vet att den bilden bara är en bild som någon annan gett mig.
det som skiljer oss åt (förutom vissa andra biologiska faktorer ) är könsorganen. Det finns kvinnor som är starkare än män, längre, tyngre, agressivare, kåtare osv osv.. o tvärtom
jag tittar inte spec mkt på kropp utan mer på personlighet och jag anser inte att en spinikg ´kille är mindre man på något sätt. Alla har ju oliak kroppar och alla vill olika saker med dem, eller vad man ska säga.
Att säga att en snygg man är en man med muskler skulle jag aldrig kunna göra för att jag vet att den bilden bara är en bild som någon annan gett mig.
det som skiljer oss åt (förutom vissa andra biologiska faktorer ) är könsorganen. Det finns kvinnor som är starkare än män, längre, tyngre, agressivare, kåtare osv osv.. o tvärtom
Tänder du på kvinnor lika mycket som män?
userfriendly
2006-03-23, 16:24
Tänder du på kvinnor lika mycket som män?
Ja jag är bisexuell.
jag tror att alla människor är bi i grund och botten, precis som många djur är det. Har dock aldrig levt med en kvinna på samma sätt som jag lever med en man nu..
det är inte en *** jag blir kär i
userfriendly
2006-03-23, 16:26
fint va!
självklart är det fint när hon fläker ut sig... det måste många elit bb-tjejer göra för att klara sig på sin sport.. det är det som ger pengar - sjukt nog
Ja jag är bisexuell.
jag tror att alla människor är bi i grund och botten, precis som många djur är det. Har dock aldrig levt med en kvinna på samma sätt som jag lever med en man nu..
Ok, det är extremt få som är som du. De flesta blir faktiskt attraherade av ett utseende och det utseende vill man att det skall se ut på ett visst sätt. Grundat i biologi, uppfostran och samhällets påverkan. Detta kommer ALDRIG försvinna. Så man är inte elak på något sätt för att man inte tycker en tjej med muskler är snyggt. Däremot så betyder ju inte det faktum att en tjej har muskler att det är fritt fram att mobba denne. Det man tänder på är aldrig FEL.
Nej jag tycker inte det är snyggt. Perfekt tycker jag det är när en tjej
har lite muskler, alltså så man ser att hon tränar men inte mer.
Lite definition på armar och ben är fint.
Detta är alltså med synvinkeln från att vara tillsammans med en sådan kvinna.
Renee toney!
http://membres.lycos.fr/nathaliegassel/toney/prenee3.jpg
userfriendly
2006-03-23, 16:36
Ok, det är extremt få som är som du. De flesta blir faktiskt attraherade av ett utseende och det utseende vill man att det skall se ut på ett visst sätt. Grundat i biologi, uppfostran och samhällets påverkan. Detta kommer ALDRIG försvinna. Så man är inte elak på något sätt för att man inte tycker en tjej med muskler är snyggt. Däremot så betyder ju inte det faktum att en tjej har muskler att det är fritt fram att mobba denne. Det man tänder på är aldrig FEL.
suck
det är inte vad jag vill komma till, jag går oxå efter utseende så klart i viss mån, det slipper vi inte undan.
denna otroliga mansdominerade "bransch" är så jävla jobbig ibland.. men det är bara bita ihop verkar det som
kan ni så se dokumentären "war zone"
snart ska jag iaf gå till gymmet och BYGGA MUSKLER
Metal_boy_
2006-03-23, 19:51
Ja jag är bisexuell.
Även om jag inte har nått emot det, så blir man irriterad när det på dig låter som att det är det mest naturliga.
"Jag blir inte kär i ett kön" Såna kommentarer hör hemma på Lunarstorm där fjortisarna växelvis är Bi, Bög och hetero i 2 veckor, för att sedan byta och skaffa sne-lugg om det är mer inne.
Ryska_raketen
2006-03-23, 19:55
"Jag blir inte kär i ett kön" Såna kommentarer hör hemma på Lunarstorm där fjortisarna växelvis är Bi, Bög och hetero i 2 veckor, för att sedan byta och skaffa sne-lugg om det är mer inne.
Hur vet du det :confused:
Även om jag inte har nått emot det, så blir man irriterad när det på dig låter som att det är det mest naturliga.
Är man inte i userfs's sits så kanske man inte kan förstå lika lätt Rune?
Det som är naturligt för mig behöver inte vara naturligt för userf eller rune tex.
Om det är så hon uppfattar det så gör hon väl det! :)
Hon blir ej kär i ett kön som säger.
Du må tycka det hör hemma på Lunar, visst, men även hos äldre kan det nog uppfattas så, det är inte bara det fjortis-fenomen du tänker på!
Själv så blir jag ej heller kär i ett kön, däremot i gluteus... :naughty:
Alla bb tjejer som tränat rent är ju fina som tjejer är i allmänhet är tycker jag.
Tjejer som är har lika mkt gemensamt med tjejer som en tjej som opererat om sig till kille är det inte tycker jag.
Metal_boy_
2006-03-23, 20:07
Är man inte i userfs's sits så kanske man inte kan förstå lika lätt Rune?
Det som är naturligt för mig behöver inte vara naturligt för userf eller rune tex.
Om det är så hon uppfattar det så gör hon väl det! :)
Hon blir ej kär i ett kön som säger.
Du må tycka det hör hemma på Lunar, visst, men även hos äldre kan det nog uppfattas så, det är inte bara det fjortis-fenomen du tänker på!
Själv så blir jag ej heller kär i ett kön, däremot i gluteus... :naughty:
Du missförstår mig Kwon, jag är bara så trött på dessa uttryck hela tiden som kommer i från folk. Det räcker med att säga (om det nu är nödvändigt) att man kan tänka sig båda, eller enbart samma kön och sen är det bra. En massa förklaringar som t.ex "jag blir inte kär i ett kön, det är insidan som räknas" "Jag är född med fel kön", såna uttryck och "förklaringar" gör ju bara att fördommar m.m lever vidare.
Nej för mig är det inte naturligt såklart, men för vissa är det det och det är enligt mig inget problem, jag accepterar dom precis som alla andra. Det är däremot inte naturligt i andra syften.
Dissector
2006-03-23, 20:36
Toppen av toppen (de allra största) tycker jag inte är så vackert rent så sett, inte fult dock. Sm-"byggerskorna" ser riktigt snygga ut. Därmed inte sagt att det är mitt ideal för en tjej. Men ser snyggt och estetiskt ut helt klart.
Dissector
2006-03-23, 20:43
Har du aldrig tänkt på hur ofta tjejer talar om ifall BB-killar är snygga? :P i 80% av fallen när jag visar bilder får jag höra " *spy* ".
"Usch, så där ska inte killar se ut" o.s.v
Jag tror det är lika många tjejer som ogillar Olympia-killars fysik, som det är killar som ogillar Olympia-tjejers fysik. Anledningen till att folk inte så ofta frågar om det är snyggt med tennis-tjejers eller simmar-tjejers fysik KAN kanske ha att göra med att de inte på långa vägar är så extrema?
Sedan om man tycker kvinnlig BB är FEL därför, är ju en HELT annan femma! Men det var ju inte det det frågades om
Har du aldrig tänkt på hur ofta tjejer talar om ifall BB-killar är snygga? :P i 80% av fallen när jag visar bilder får jag höra " *spy* ".
"Usch, så där ska inte killar se ut" o.s.v
Jag tror det är lika många tjejer som ogillar Olympia-killars fysik, som det är killar som ogillar Olympia-tjejers fysik. Anledningen till att folk inte så ofta frågar om det är snyggt med tennis-tjejers eller simmar-tjejers fysik KAN kanske ha att göra med att de inte på långa vägar är så extrema?
Sedan om man tycker kvinnlig BB är FEL därför, är ju en HELT annan femma! Men det var ju inte det det frågades om
damn right, svårt att inte kommentera fuckabilityn när en människa förändrar sin kropp så mycket.
edit: i sammanhang då man talar om attraktion.
Maverick
2006-03-23, 20:47
Kunde inte sagt det bättre själv.
Har du aldrig tänkt på hur ofta tjejer talar om ifall BB-killar är snygga? :P i 80% av fallen när jag visar bilder får jag höra "
sant dom som är störst är väldigt väldigt stora.
men sen kan personens utseende förändras när man lär känna dom.
Ja om man vill det så är det helt okej.. det är upp till var och en.
Det är som Ledin sjunger bara gill-la-la-la-la läget :D
Metal_boy_
2006-03-23, 20:55
Ja om man vill det så är det helt okej.. det är upp till var och en.
Thomas Ledin ska man inte lyssna på, han har ålderskomplex :D
;)
tyvärr borde Ledin aldrig ha skrivit den låten.
varför kan folk inte lära sig när det är dags att dra sig tillbaka?
tyvärr borde Ledin aldrig ha skrivit den låten.
varför kan folk inte lära sig när det är dags att dra sig tillbaka?
He he he jag håller med Ledin den eviga sommarplågan.
Metal_boy_
2006-03-23, 20:56
Hur vet du det :confused:
Jag raggar lammkött på Lunarstorm!? :confused:
sant dom som är störst är väldigt väldigt stora.
men sen kan personens utseende förändras när man lär känna dom.
japp, personen kan gå upp/ner vikt under tidne som man lär känna varann! ;)
Jag har varit tillsammans med en riktigt stor byggartjej och ja, jag tycker hon är snygg och sexig.
allan
userf: det är bara rödstrumpe babbel du slänger ur dig nu, alla får självklart se ut som dom vill men du kan fan inte gå och tro att samhället ska ändra sina normer bara för du tycker att den normen suger och det är inte tjejer det gäller det e väl BB överhuvudtaget och nu pratar jag BB priest cole och grabbarna. Personligen tycker jag det är brutal fult och skulle aldrig tända på en belgian blue men det e väl så att e man tillräckligt insatt i bb och nästan lever det även på amatör nivå så förändras ju ens ideal och blir mer extrem, det är ju inte ovanligt med en BB kille med en BB tjej osv.. hur många som inte tränar byggning seriöst och hänger på brädor om det tycker att sånt är snyggt? inte många.. många blir bara mer flippade hela tiden.. Men visst är det snyggt med att vara vältränad men då pratar vi atletiskt och inte om testomonster med enorm kl***a
Jag kan tyvärr inte säga att jag uppskattar kvinnor med EXTREMT mycket muskler. Vältränad har jag inget problem med, det är sexigt. Men inget mer än så.
Please don't shoot me for having an opinion. ^^
Jag tycker om både vältränade och icke tränade damer med rätt size! :naughty:
Även osminkade! OBS <----
men det e väl så att e man tillräckligt insatt i bb och nästan lever det även på amatör nivå så förändras ju ens ideal och blir mer extrem, det är ju inte ovanligt med en BB kille med en BB tjej osv..
En tanke som slog mej.. undra om det verkligen är kvinno-idealet för dessa män som förändras så pass mkt.. eller om det helt enkelt oftast handlar om att de extrema har svårt att hitta en partner, bland de icke extrema, som förstår och accepterar deras onormalt inrutade livvsmönster..
J.Saarela
2006-03-24, 09:18
hahahaha sant vem är han vilket fångläger kommer han ifrån?
Lite mer näring till tråden.
http://www.metacafe.com/watch/83263/female_body_builders/
HookersUnited
2006-03-24, 12:56
+!!1!
HookersUnited
2006-03-24, 12:59
snart ska jag iaf gå till gymmet och BYGGA MUSKLER
Tur att nån på det här forumet gör det.
Lite mer näring till tråden.
http://www.metacafe.com/watch/83263/female_body_builders/
Tjejerna på trådens första bild får godkänt. Proffsscenen, som exemplifieras av länken ovan, är sedan ett fenomen för sig.
Den professionella steroidcirkusen, med sina kemiskt modifierade missfoster, är motbjudande på både dam- och herrsidan. Vill man se en legitim könsskillnad kan man frankt konstatera att kroppsbyggning på toppnivå kretsar kring syntetiskt manligt könshormon. De manliga proffsen är visserligen freaks, men de ser åtminstone även utan kirurghjälp mer ut som män än som något annat.
Den kemiska aspekten gör att vi kan rikta kritik mot de mest modifierade kvinnorna utan att behöva hämta kraft från "sociala konstruktioner" eller liknande. Det är fullt möjligt att kritisera extrema, kvinnliga kroppsbyggare utan att anse att kvinnor bör underordna sig och tillgodose allmänhetens sexualestetiska konventioner, - nämligen på den grunden att det inte gärna av någon idrottsutövare bör krävas partiellt könsbyte för en plats i världstoppen.
Omdömen som fult/snyggt i vid bemärkelse, liksom uppenbarligen naturligt/onaturligt, saknar enligt många forummedlemmar relevans, eftersom kroppsbyggningen arbetar med egna kriterier. Att det inte är fråga om några självständiga kriterier är naturligtvis uppenbart; de kvinnliga utövarna överkompenserar för sina androgyna drag med kajal och silikon. Plasttuttar, som i samhället i stort alltjämt åtminstone är aningen kontroversiellt, är paradoxalt nog obligatoriskt i toppskiktet av en sport som arbetar med syntetiskt testosteron som viktigaste redskap. Till hur stor del detta beror på sportsliga krav, på utövarnas sidosysselsättningar, eller på deras privata vilja att behålla en feminin sida, har jag ingen aning om.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.