Visa fullständig version : Vem är tuffast, DeNiro eller Pacino?
Min första poll (hoppas nu det funkar).
Nå vem tycker ni är tuffast, Al Pacino eller Robert DeNiro?
Anledningen till att jag frågar är att jag har tråkigt och att jag nyss såg filmen Heat, den var riktigt grym. :thumbup:
Kan inte riktigt välja själv. Dilemma, dilemma. Därför låter jag er välja åt mig. Välj på.
/Förkyld, uttråkad och förkyld.
Al Pacino såklart! Han skulle ta med sig en eldkastare och spöa DeNiro med den... :D
Svårt val, båda är ju dödscoola :bow: men det blev DeNiro tillslut ;)
Nitrometan
2006-03-22, 17:01
Hmmm. Scarface... Cape fear... Donnie Darko... Taxidriver...
Det finns så många filmer. Båda är coola. Båda är tuffa.
De är födda i samma del av New York. De har gått samma skådespelarutbildning.
Behöver inte säga mer än - scarface.. =)
Cerberus
2006-03-22, 17:05
Al Pacino no doubt, Scarface ffs!!! Hårdaste fucking ganstern i da wörld!
Fatalist
2006-03-22, 17:06
Omöjlig fråga, båda är lika tuffa (taxi driver vs scarface)
Metal_boy_
2006-03-22, 17:08
DeNiro. Dessutom är han en väldigt allsidig skådespelare. Han kan både vara rolig och skrämande.
DeNiro. Dessutom är han en väldigt allsidig skådespelare. Han kan både vara rolig och skrämande.
När har DeNiro varit rolig? Hans försök till komedier är ju skrattretande av helt fel orsaker. *rolleyes*
Annars är han ju en fantastisk skådespelare, men inte rolig helt enkelt.
bäst är deniro tycker jag... men tuffast vettefan
H.Emanuel
2006-03-22, 17:20
När har DeNiro varit rolig? Hans försök till komedier är ju skrattretande av helt fel orsaker. *rolleyes*
Annars är han ju en fantastisk skådespelare, men inte rolig helt enkelt.
Och det är du man att avgöra?
Och det är du man att avgöra?
Att DeNiro inte är särskilt rolig? Ja, det kan jag avgöra.
Att DeNiro inte är särskilt rolig? Ja, det kan jag avgöra.
din åsikt ja, såklart. klart du kan avgöra den. men du kan inte säga att han är tråkig och att sen ska va så när andra tycker han är rolig.
Slartibartfast
2006-03-22, 17:24
De Niro. Pacino är liten och skrikig.
HEAT är bland det bästa någonsin.
Måste man starta varje mening med "Jag tycker att..." för att det ska framgå att det är ens åsikt och inte en objektiv sanning?
Ledsen om jag trampade på ömma tår...
King of Comedy och Midnight Run för att nämna några.
OnT: De Niro, tycker han är mer mångsidig än Pacino, fast nu på senare år har Pacino varit lite bättre på att välja roller. Det är väl snart 10 år sen De Niro var med i en riktigt bra film.
mangemani
2006-03-22, 17:31
tuffast och tuffast,tycker att deniro är en mycket bra skådespelare,likaså pacino
OnT: De Niro, tycker han är mer mångsidig än Pacino, fast nu på senare år har Pacino varit lite bättre på att välja roller. Det är väl snart 10 år sen De Niro var med i en riktigt bra film.
tyckte 15 minutes va helt ok, även om hans roll kanske inte är den största, även ronin är bra
"The Winter of Frankie Machine" lär bli bra, kommer ut 07 :D
plot "An ex-Mafia hit man who gets back into the game after learning he's been targeted for death."
H.Emanuel
2006-03-22, 17:37
Måste man starta varje mening med "Jag tycker att..." för att det ska framgå att det är ens åsikt och inte en objektiv sanning?
Ledsen om jag trampade på ömma tår...
Det tycker jag absolut att man ska göra istället för att bestämma att DeNiro är tråkig och låta som om den åsikten var alenarådande
King of Comedy har jag nog inte sett faktiskt! Midnight Run har jag bara ett svagt minne av...
Sant att Pacino är bättre på att välja roller. Han var jäkligt bra i Angels in America!
laett deniro..
travis bickle aer en survivor..
tony montana tiltate bort sig..
hahavaffan
2006-03-22, 17:40
De är födda i samma del av New York. De har gått samma skådespelarutbildning.Donnie Brasco, möjligen :)
Mycket svårt val... men jag tar Pacino.
H.Emanuel
2006-03-22, 17:43
King of Comedy har jag nog inte sett faktiskt!
Inte? Där är han tragiskt rolig och samtidigt kuslig
Three pigs
2006-03-22, 17:47
Al Pacino, helt klart.. Scarface?
Ska man bedöma dem efter Heat så är de väl båda lika tuffa som en blöt papperspåse ungefär. Löjligt överspelande i denna film.....
Båda var bra innan de började leva på sin egen myt, bäst vet jag icke.
Scarface var en betydelsefull film för unga förr i tiden.. :thumbup:
Vem kan glömma de bevingade orden..."Say Hello to my Little friend" som vissa även säger till sin partner vissa kvällar...
Båda är bra skådisar dock...
Herkulez
2006-03-22, 18:04
kan inte välja
Krokodil
2006-03-22, 18:04
De Niro är tuffast helt klart! Pacino har visserligen Tony Montana men det är också allt. Blindstyret i en kvinnas doft var cool men inte tuff.
Kolla in tjuren från bronx så vet ni att De Niro äger... :hbang:
Metal_boy_
2006-03-22, 18:22
Jag tycker att DeNiro var strålande i Hide and seek.
Svårt val, men jag tänkte på Gudfadern och då fick det bli Pacino, även om båda är med och gör bra roller.
Ska man bedöma dem efter Heat så är de väl båda lika tuffa som en blöt papperspåse ungefär. Löjligt överspelande i denna film.....
Båda var bra innan de började leva på sin egen myt, bäst vet jag icke.
Tyckte Heat var riktigt bra men jag menade givetvis om man räknar in alla deras roller.
Svårt val, men jag tänkte på Gudfadern och då fick det bli Pacino, även om båda är med och gör bra roller.Nu får du väl kamma dig(TM).
De Niro som unge Corleone i Gudfadern II.
If he made you an offer, you wouldn't refuse.
de niro säger jag, pacino, även om han kan spela "tuffing" så ger han ändå ett litet mesigt uttryck på något sätt. kanske hade varit bättre om han var lite kroppsligt större
Ninjasmurf
2006-03-22, 19:32
saknar alternativet albatross
Tror albatross är tuffast
pacino fick min röst men det var ett tight lopp
Al Pacino businger. (http://www.ebaumsworld.com/audio/alpacino-prank1.html)
Metal_boy_
2006-03-22, 20:42
de niro säger jag, pacino, även om han kan spela "tuffing" så ger han ändå ett litet mesigt uttryck på något sätt. kanske hade varit bättre om han var lite kroppsligt större
Ja, jag tycker lite så också faktiskt. Han har en töntig hållning. Lite som en nörd som ska spela tuff i ett par min.
Pirre
Herk
jwiener
och resten...Visst, som jag *rolleyes* ;)
Metal_boy_
2006-03-22, 20:47
De Niro ffs!
Fuck Yeah!!!!!!
Fuck Yeah!!!!!!
Bara att föreställa sig en staredown mellan dem. Pacino hade ju svimmat efter bara nån sekund!
Metal_boy_
2006-03-22, 21:04
Bara att föreställa sig en staredown mellan dem. Pacino hade ju svimmat efter bara nån sekund!
Haha precis och börjat fibbla med luggen eller nått för att verka cool :)
mistermr
2006-03-22, 21:07
Al Pacino så klart.
Alla hans filmer är bra, även de romantiska. Minns inte titeln på filmen, men han spelar kock på en grekisk restaurang och blir kär i Michelle Pfeiffer. I den rollen heter han Johnny.
MVH
mistermr
2006-03-22, 21:14
Frankie and johnny
Juste så hette den, tack!
Bra film tycker jag.
MVH
Frankie and johnny
manlighetJense--;
manlighetJense--;
japp, manly
Al Pacino helt klart.
Så fort jag hör namnet Deniro så tänker jag på den korta killen, som är med i bla dödligt vapen. Kommer inte ihåg vad han heter.
Edit: Devito heter han ju.
Tveklöst Pacino!!!
Sen att han odlat skägg och raggar 17 åringar på äldre dar ger ju en extra guldstjärna
Tveklöst Pacino!!!
Sen att han odlat skägg och raggar 17 åringar på äldre dar ger ju en extra guldstjärna
Visserligen De Niro som har stort skägg nu. Men men.. antar att de flesta som röstat på Pacino inte riktigt vet vem som är vem.
http://www.deniro.hu/images/deniro_019.jpg
Robert De Niro
Metal_boy_
2006-03-22, 22:34
Al Pacino helt klart.
Så fort jag hör namnet Deniro så tänker jag på den korta killen, som är med i bla dödligt vapen. Kommer inte ihåg vad han heter.
Edit: Devito heter han ju.
Nej, Joe Pesci heter han som spelar Leo Getz i Dödligt Vapen.
Precis, Joe Pesci heter han.. Danny Devito är en helt annan person :)
Scratch89
2006-03-22, 22:49
De är födda i samma del av New York. De har gått samma skådespelarutbildning.
Inte Darko, utan Brasko. Darko är en helt annan film.
Nej, Joe Pesci heter han som spelar Leo Getz i Dödligt Vapen.
Haha juste jag är helt borta. :)
Det är iaf Devito jag tänker på.
Krokodil
2006-03-22, 23:12
För att klargöra vem som är vem.
De Niro till vänster, Pacino till höger.
http://us.movies1.yimg.com/movies.yahoo.com/images/hv/photo/movie_pix/tribeca/tribeca_film_festival_2003_photos/_group_photos/al_pacino44.jpg
Jag tål inte Pacino.
Så fort killen skall låta lite auktoritär så skriker han nå helt hysterisk och man får genast huvudvärk , men de är väl så när man är 1.45 cm lång och låssas-italienare man får gapa för å synas.
Tacka vet jag Clintan, han kan rida runt halvpackad och inte säga ett ljud knappt en hel film för att i slutscenen skjuta ner alla medverkande inkl hästen han red in på.
De ä fan macco det.
mistermr
2006-03-22, 23:19
Jag tål inte Pacino.
Så fort killen skall låta lite auktoritär så skriker han nå helt hysterisk och man får genast huvudvärk , men de är väl så när man är 1.45 cm lång och låssas-italienare man får gapa för å synas.
Tacka vet jag Clintan, han kan rida runt halvpackad och inte säga ett ljud knappt en hel film för att i slutscenen skjuta ner alla medverkande inkl hästen han red in på.
De ä fan macco det.
Men är inte det en del av hans image då?
Al Pacino businger. (http://www.ebaumsworld.com/audio/alpacino-prank1.html)
Mycket rolig
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.