Visa fullständig version : Svårt dilemma...
Antag, helt hypotetiskt, att ni håller på att ladda ned en gammal klassisk porrvåffla. Kanske är det typ som föbojäntan, fast bra, eller så har den ett sentimentalt värde i att vara den första porrvåffla du sett. Hursomhelst talar vi om en riktig raritet och det kommer ta 5 timmar att få ned den. Samtidigt krashar din webläsare så du kan inte längre skriva skit och göra onödiga pollar på Kolozzeum. Om du har flera datorer i hemmet kan vi säga att dom träffas av en väldigt liten meteorit som får elektroniken att implodera(ett väldigt intressant fenomen som du tyvär inte får studera närmare).
Startar du om datorn finns risken att du går miste om din "slot" och då blir det ingen våffla.
Om du inte startar om(och alla *nix användare kan dra något gammal över sig ;) ) kommer datorn vara i stort sett oanvändbar i 5 timmar.
Vad gör du?
(Och ja, jag har sjukt tråkigt... ;) )
Startar om, vad ska man göra i 5 timmar utan datorn?
Metal_boy_
2006-03-21, 16:10
Jag går och lägger mig med en sur min i sängen i 5tim.
Startar om, vad ska man göra i 5 timmar utan datorn?
Tja, i det här fallet varkar onani vara syftet, hur gjorde du innan du hade dator? *rolleyes*
Låt burken vara i 5 timmar och gör ngt annat under tiden.
Kanske titta på några bra dvd-filmer?
Tja, i det här fallet varkar onani vara syftet, hur gjorde du innan du hade dator? *rolleyes*
Fast man väntar ju självklart med att onanera till filmen är klar, vill ju inte sabba stämmningen liksom.
Sitter man på en sån kass lina så en porr-rulle tar 5 timmar att ladda ner så är man inte värdig att kolla/ladda ner porr. :D
Sitter man på en sån kass lina så en porr-rulle tar 5 timmar att ladda ner så är man inte värdig att kolla/ladda ner porr. :D
Hallå, vi snackar en RARITET. Det är bara gamla gubbar med MODEM som har sånt, och då hjälper inte om man har 100Mbit...
NiXPhoenix
2006-03-21, 16:20
Många som svarat i tråden, men ingen som har röstat än??? Röstade iaf på alternativ två. Så nu hade två till röstat.
Slartibartfast
2006-03-21, 16:23
Varför har folk fått för sig att porr oundvikltigt går hand i hand med onani??
Kan ni inte se på porr utan att runka, och bara uppskatta det konstnärliga?
Dumleman
2006-03-21, 16:24
Nope, det är helt omöglisch.
Tigerkotten
2006-03-21, 16:49
Hade låtit datorn vila i 5h och göra något annat medans, vet själv en porrfilm jag skulle vilja ha men ingen aning på namnet. Skulle jag finna den skulle jag utan tvekan låta datorn ta den tid den behöver för att få den :D
Jag kan berätta lite vad jag minns om den, tror den fick på canal+/filmnet för sisådära 6-8år sedan. Ena tjejen hade så grymma ögon som dom zoomade in ibland på, dom var gröna/blåa och hon hade brunt/mörkt hår och kropp som en gudinna.
Jag har för mig att det fanns olika scener med clowner i den filmen också.
Eller så hade dom vita dräkter minns inte riktigt, men hon var så sablans fiiiiiiiiiiiiin.
Jag kan berätta lite vad jag minns om den, tror den fick på canal+/filmnet för sisådära 6-8år sedan. Ena tjejen hade så grymma ögon som dom zoomade in ibland på, dom var gröna/blåa och hon hade brunt/mörkt hår och kropp som en gudinna.
Hmm... kurvig? Sydeuropé, eller åt det hållet?
Tror hon hade såna där bollar...vad heter dom...ja, tuttar :D
Tror hon hade såna där bollar...vad heter dom...ja, tuttar :D
Jo, det är vanligt att dom har det.
Tigerkotten
2006-03-21, 16:55
Var så jädrans lång tid sedan, men hon hade fina lökar. Inte för stora osv, såg äkta ut om jag inte minns fel. Aaa hon var fin den tjejen.
Men hahah kan berätta att min syrra som då var 5år äldre den mig tryckte på play och då var det bandet i videon, normalt så hette banden "sport ****".
Sedan sa hon det till mig när jag träffade henne på en buss, det vart lite pinsamt då faktiskt. Så då blev det spela över alla banden som man hade gjort till sin fina samling.
Lockigt hår hade också! Tror jag! Jag diggar sådant. Inte för lockigt dock, kan väl säkert iofs funka med, men detta var vågor osv tror jag.
Broder Tigerkotten, jag är absolut ingen expert men jag kommer genast att tänka på en tjej - Angelica Bella:
http://www.imdb.com/name/nm0068604/ (bilder får du leta upp själv)
Hursomhelst är det svårt att hitta någon annan med dom ögonen/blicken.
Varför har folk fått för sig att porr oundvikltigt går hand i hand med onani??
Nej våra testiklar fungerar.
Slartibartfast
2006-03-21, 17:06
Nej våra testiklar fungerar.
Jag får bara en bild av Jwierd som sitter och kollar nyaste Bang Bros...
*can...not...resist...must...stroke...member...*
Jag får bara en bild av Jwierd som sitter och kollar nyaste Bang Bros...
*can...not...resist...must...stroke...member...*
Haha men vaffan, jag trivs bättre utan att vara ditt onaniobjekt!
Tigerkotten
2006-03-21, 17:14
Broder Tigerkotten, jag är absolut ingen expert men jag kommer genast att tänka på en tjej - Angelica Bella:
http://www.imdb.com/name/nm0068604/ (bilder får du leta upp själv)
Hursomhelst är det svårt att hitta någon annan med dom ögonen/blicken.
Möjlighet, ska försöka titta närmare för att få mera konkreta svar.
Tror den jag e efter var finare.
"Jag sitter neurotiskt i 5 timmar och kollar igenom gammal web-cache" Klockrent!! :D
Tag kontakt med karln som delar ut filmen och förklara ditt dilemma för honom och be honom hålla sloten öppen för dig. Då han är en innehavarare av denna raritetsporr lär han ha god förståelse för att du vill ha filmen.
Möjlighet, ska försöka titta närmare för att få mera konkreta svar.
Tror den jag e efter var finare.
Jag måste nog nämna att det finns film där hon.. ehm, gör sig betydligt bättre än på dom bilder du kommer hitta på nätet. Man kan väl säga att kvalitén varierar beroende på vad man hittar för material.
Sitter 5 timmaroch tittar på alla andra p-rullar i hemmets lugna vrå
Metal_boy_
2006-03-21, 18:05
Sitter 5 timmaroch tittar på alla andra p-rullar i hemmets lugna vrå
Hemmets lugna vrå = 1 fru och 2 barn? :D
Får man fråga vad denna raritet har för titel?
Edit: aj fan fanns bara ett slot visst..
Jag kan inte komma på en runkrulle jag har som "speciell" eller klassisk. Ge lite exempel, samt gärna lite kriterier.
Metal_boy_
2006-03-21, 21:52
Jag kan inte komma på en runkrulle jag har som "speciell" eller klassisk. Ge lite exempel, samt gärna lite kriterier.
Kan du inte starta en runkrulle-tråd. Där vi kan tipsa varandra med snuskfilmer? :D
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.