Logga in

Visa fullständig version : Debutpasset!

Princy
2006-03-20, 13:38
Jag kom precis hem från mitt livs första styrketräningspass. :D Det var ju hur kul som helst! 10 minuters uppvärmning, en timmes styrketräning och 20 minuter intervallträning på cykel blev det. Förutom ett skrattanfall i bänkpressen gick allt faktiskt riktigt bra. Mycket tack vare min underbara bror, som styrketränar och ska börja på samma gym nu. Jag köpte ett halvårskort direkt, så nu finns det ingen återvändo. Längtar till nästa pass!

http://bestsmileys.com/happy/2.gif

Kwon
2006-03-20, 13:42
GRATZ Sailor Moon! :thumbup:

Princy
2006-03-20, 13:44
Tack Kwon! :D

Kwon
2006-03-20, 13:46
Så, e're bulka eller deffa nu som gäller? :D

Princy
2006-03-20, 13:49
Hehe, ja det är väl frågan. ;) Jag tror att det blir någon slags medelväg nu i början, med näringstajming och sådant, för att vänja mig in med min nyfunna lilla aktivitet. En ren bulk låter inte som något för mig, och jag har inte direkt något att deffa bort. :) Jag vill ioförsig ha mer muskler nu..

Diana
2006-03-20, 13:49
Faen va kul! hoppas du blir lika djupt förälskad/beroende som resten av skaran här :D

Metal_boy_
2006-03-20, 13:52
Grattis eller vad man säger. Gå inte ut för hårt ibörjan så du tröttnar. Nöt på lagom tills det blir ett gift, sen sitter du där :thumbup:

Slartibartfast
2006-03-20, 13:54
Förbrered dig på en en riktigt hejsan träningsvärk imorgon. :D

Princy
Ja, förhoppningsvis! Jag och min bror har redan skrivit upp kesella och kyckling på inköpslistan. ;) Han kör även på proteinpulver, men det känns som ett lite för stort steg för mig än.

Kwon
Ja, förhoppningsvis! Jag och min bror har redan skrivit upp kesella och kyckling på inköpslistan. ;) Han kör även på proteinpulver, men det känns som ett lite för stort steg för mig än.

Stort steg från Kÿlling till Prottepulver?

Princy
2006-03-20, 13:57
Mjaa.. pulver känns konstigt. :em:

Kwon
2006-03-20, 13:58

Tycker du gröt känns konstigt åsse?

Diana
2006-03-20, 14:02
Mkt lättare att få i sej efter passen :thumbup: GOTT oxå! Bor du hemma, vänta dej isf ett till flera samtal om pulvret aka. 'steroiderna' :D

Larsson
2006-03-20, 14:02
Klart att det kan vara skillnad på pulver och pulver. Pulver du köper av Dragan ur bakluckan på en mörk parkering ska du inte använda. Men proteinpulver är inget farligt, mat i pulverform.

Princy
2006-03-20, 14:03
Nej, jag har norrländska föräldrar så jag är uppväxt bland gröt, palt, pölsa och renskav. *rolleyes*

Jag får väl fundera över pulvret då. ;)

Princy
2006-03-20, 14:08
Som tur är fick min bror nog ta den diskussionen när han började träna. ;) Han får nog bli den som väljer sort också.

Gott med pulver? Jag har tänkt mig att det ska smaka ungefär som.. målarfärgspulver? *spy*

Larsson
2006-03-20, 14:09
Som tur är fick min bror nog ta den diskussionen när han började träna. ;) Han får nog bli den som väljer sort också.

Gott med pulver? Jag har tänkt mig att det ska smaka ungefär som.. målarfärgspulver? *spy*

Säger som King Grub, Svälj och gilla läget.

Diana
2006-03-20, 14:09
Mkt lättare att få i sej efter passen :thumbup: GOTT oxå! Bor du hemma, vänta dej isf ett till flera samtal om pulvret aka. 'steroiderna' :D
hmm menade altså att proteinpulver brukar heta 'steroiderna' i föräldra-mun

Princy
2006-03-20, 14:10
Uppfattat. :thumbup:

Diana
2006-03-20, 14:12

aah!

YES! satsa alltid på choklajd smaken så blir det prima, annars finns det klädnypor på tvättlinan :thumbup: :D

Kwon
2006-03-20, 14:13
NEJ! Kör jordgubb! Choklad smakar inte gott.

Slartibartfast
2006-03-20, 14:17
NEJ! Vad håller ni på med!?

Man köper naturell, håller för näsan och sväljer.

Hades
2006-03-20, 14:19
Kul att höra! Satsa på att äta en bra och komplett kost! Proteinpulver är överskattat.

Kwon
2006-03-20, 14:20
NEJ! Mal ner tonfisk, kylling o ägg o håll för näsan o drick! :D

Diana
2006-03-20, 14:23
NEJ! är ni fulla? :laugh:

Kan hålla med om att jordgubsgainer smakar som en bitchslap från gud :bow:

altså gott

fan vad jag förtydligar mej idag

Kwon
2006-03-20, 14:28
NEJ! är ni fulla? :laugh:

Kan hålla med om att jordgubsgainer smakar som en bitchslap från gud :bow:

altså gott

fan vad jag förtydligar mej idag

Jordgubb smakar bäst imho.

Men Princy får väl testa både Jordgubb och Choklad för att få en egen uppfattning.

Själv så tycker jag Prince kan skippa chokladen o hugga in på jordgubben ist.

Princy
2006-03-20, 14:30
Smaksatta låter ioförsig gott, men det innehåller väl sötningsmedel? Kan tänka mig att smaken liknar de pulverdiets-drinkar som min mamma haft hemma. De var ioförsig ganska goda. :D

TrasMannen
2006-03-20, 14:45
NEJ! SLuta! KÖpE båda Å bLandA!!!oneoneoneone

Nitrometan
2006-03-20, 15:40
Asch. Hålla på och diskutera smaker...

Go hardcore! Tuna shake (http://www.deepsquatter.com/shake.htm).

HELL YEAH! TUNA SHAKE, BABY!

Metal_boy_
2006-03-20, 15:50
Pulver is the optimala shitet. Snortar du skiten så så får du bättre insulinkänslighet också.

JK ;)

Princy
2006-03-20, 16:16
Ja, jag får helt enkelt köra bulk och deff samtidigt och choklad- och jordgubbs-pulver i en mix, då är bara frågan ifall jag ska köra helkroppspass eller splittade? Svårt att göra båda. ;)

Pingu
2006-03-20, 16:18
Pulver is the optimala shitet. Snortar du skiten så så får du bättre insulinkänslighet också.

JK ;)

Bahh, pulvret ska injiceras i rektum för den optimala känslan, blanda gärna i lite vinäger samtidigt som du springer runt naken och skriker "Hipp hurrr för här kommer bumbibjörnarna"

hangatyr
2006-03-20, 16:36
pulver ska tas intravenöst för att ge ngn som helst effekt! lyssna inte på de andra: kör det intravenöst, det ger effekt, jag svär!!!

Diana
2006-03-20, 16:37

HELL YEAH! TUNA SHAKE, BABY!
:laugh: usch

Trodde kolos huvudfunktion va sammlingsplats för för onödiga debatter :D

Metal_boy_
2006-03-20, 16:38
Bahh, pulvret ska injiceras i rektum för den optimala känslan, blanda gärna i lite vinäger samtidigt som du springer runt naken och skriker "Hipp hurrr för här kommer bumbibjörnarna"

HAHA,medans frugan försöker pricka dig i bakögat med tabasco? :laugh:

Pingu
2006-03-20, 16:43
HAHA,medans frugan försöker pricka dig i bakögat med tabasco? :laugh:

Har du testat också :laugh:

Bönne
2006-03-20, 17:03

HELL YEAH! TUNA SHAKE, BABY!Har faktiskt gjort sådant där, tog en burk tonfisk och en halv liter mjölk som mixades, sedan var det bara att tänka på något annat och halsa rakt upp och ner. Kände mig väldigt optimal efteråt!!

NiXPhoenix
2006-03-20, 17:15

Uhh, fruktansvärda minnen. I mitt fall var det mer än ett par samtal, det var ett antal bråk med jämna mellanrum.
Är 21 år och tar fortfarande min drink efter träningen i smyg. Gör rent shakern på gymmet. :em:

Klart att det kan vara skillnad på pulver och pulver. Pulver du köper av Dragan ur bakluckan på en mörk parkering ska du inte använda. Men proteinpulver är inget farligt, mat i pulverform.

Ett väldigt bra argument det där sista du säger tycker jag, självklart kan man behöva underbygga det med lite mer fakta men ändå. Det bet dock aldrig riktigt på min morsa.

Kwon
2006-03-20, 17:20
Ja, jag får helt enkelt köra bulk och deff samtidigt och choklad- och jordgubbs-pulver i en mix, då är bara frågan ifall jag ska köra helkroppspass eller splittade? Svårt att göra båda. ;)

LÅL! Ja, gör allt samtidigt...Lika bra att styrketräna och köra cardio samtidigt åsse....

Kör militärpressar medans du sitter på cykeln... :laugh:

Diana
2006-03-20, 17:25
Uhh, fruktansvärda minnen. I mitt fall var det mer än ett par samtal, det var ett antal bråk med jämna mellanrum.
Är 21 år och tar fortfarande min drink efter träningen i smyg. Gör rent shakern på gymmet. :em:
.
Usch vet precis! jobbit det där.. men testa att dra ut information om de pulver du köper och visa dom svart på vitt att det faktiskt inte är annat än mat i pulverform du dricker :thumbup:

Kwon
2006-03-20, 17:26
Hörrö dricker du Analoga Asteroider på burk va? :confused:

Princy
2006-03-20, 18:15
Har faktiskt gjort sådant där, tog en burk tonfisk och en halv liter mjölk som mixades, sedan var det bara att tänka på något annat och halsa rakt upp och ner. Kände mig väldigt optimal efteråt!!

Jag skulle aldrig få ner det. *spy*

Princy
2006-03-20, 18:17
LÅL! Ja, gör allt samtidigt...Lika bra att styrketräna och köra cardio samtidigt åsse....

Kör militärpressar medans du sitter på cykeln... :laugh:

Hahaha, bra idé! Uppvärmningen kan jag lägga in lite här och var också. *rolleyes*

Garnax
2006-03-20, 19:28
Tänk på att akta leder och muskelfästen bara...

= Ta inte i för kung och fosterland det första du gör utan ta det lungt
och låt kroppen vänja sig.

MilkmaN
2006-03-20, 20:58
Tänk på att akta leder och muskelfästen bara...

= Ta inte i för kung och fosterland det första du gör utan ta det lungt
och låt kroppen vänja sig.

Nej!

1rm försök andra passet! Man måste ju veta vart man ligger!

Trance
2006-03-20, 21:07
Heh, pulver är helt klart inte nödvändigt.

Metal_boy_
2006-03-20, 21:37

Nej, det är ju oftast inte pulver som fattas för vissa i jakten på musklerna.

Princy
2006-03-21, 09:39
Förbrered dig på en en riktigt hejsan träningsvärk imorgon. :D

http://bestsmileys.com/dead/8.gif

Kwon
2006-03-21, 09:44

För de som ej orkar käka så mycket kan det vara det om man inte vill gå ner! :)