Kotten
2006-03-19, 19:52
Tänkte att jag ska starta en dagbok för att kunna hålla koll lite bättre på vad kör med för vikter och hur mina framsteg blir :)
Har tränat av och till sen jag va 17 eller något, spelat fotboll sen jag va 10 fast fick sluta när jag va 22 (24 idag ) eller jag orkade inte forsätta rättare sagt för jag fick 3 muskelbristningar i låret sista året jag spelade och jag orkade inte med all stretching om jag va tvungen att göra för att kunna spela igen.
När det gäller styrkan har jag kört 1 år sen har det blivit uppehåll, nu har jag kommit igång igen efter 6 - 7 månaders uppehåll och nu jävlar blir det inga fler uppehåll. senaste uppehåller för att min pappa dog och jag tappade motivationen helt men nu är den bättre än någonsin så nu ska det hända grejer.
Kör 5 dagar i veckan för jag tycker det känns bäst
Söndag
Bröst/mage
Måndag
Vila
Tisdag
armar
onsdag
axlar
torsdag
Rygg/mage
Fredag
Ben/vader
Lördag
vila
Kan skriva dagens pass vilket jag avslutade nyligen
Bänkpress
värmde upp först upp till att jag gjorde 2 reps på 120 gick ganska lätt sen körde jag följande
100x10
100x6
90x8
80x8
Lutande i smith
90x8
90x6
70x8
lutande pressar
28,8x 8
28,8x 6
21,2x 8
cablecrossen
15x20
15x15
15x15
mage i maskin
40kg x 10 körde 5 set
benlyft
2 set så mycket jag orkade
va helt jävla slut efter bröst passet har inge tryck kvar nästan och orken tar slut ganska fort och jag blir skakig i armarna, men det släpper snart det vet jag av erfarenhet :), tycker det gick ganska bra endå så jag får vara nöjd
återkommer på tisdag med armpasset
Har tränat av och till sen jag va 17 eller något, spelat fotboll sen jag va 10 fast fick sluta när jag va 22 (24 idag ) eller jag orkade inte forsätta rättare sagt för jag fick 3 muskelbristningar i låret sista året jag spelade och jag orkade inte med all stretching om jag va tvungen att göra för att kunna spela igen.
När det gäller styrkan har jag kört 1 år sen har det blivit uppehåll, nu har jag kommit igång igen efter 6 - 7 månaders uppehåll och nu jävlar blir det inga fler uppehåll. senaste uppehåller för att min pappa dog och jag tappade motivationen helt men nu är den bättre än någonsin så nu ska det hända grejer.
Kör 5 dagar i veckan för jag tycker det känns bäst
Söndag
Bröst/mage
Måndag
Vila
Tisdag
armar
onsdag
axlar
torsdag
Rygg/mage
Fredag
Ben/vader
Lördag
vila
Kan skriva dagens pass vilket jag avslutade nyligen
Bänkpress
värmde upp först upp till att jag gjorde 2 reps på 120 gick ganska lätt sen körde jag följande
100x10
100x6
90x8
80x8
Lutande i smith
90x8
90x6
70x8
lutande pressar
28,8x 8
28,8x 6
21,2x 8
cablecrossen
15x20
15x15
15x15
mage i maskin
40kg x 10 körde 5 set
benlyft
2 set så mycket jag orkade
va helt jävla slut efter bröst passet har inge tryck kvar nästan och orken tar slut ganska fort och jag blir skakig i armarna, men det släpper snart det vet jag av erfarenhet :), tycker det gick ganska bra endå så jag får vara nöjd
återkommer på tisdag med armpasset