Visa fullständig version : Plugga i Örebro?
WheyProtein
2006-03-09, 20:11
Ska börja plugga i höst tänkte jag, nån slags ingenjör blir det.
Är det nån här som har pluggat på Örebro Universitet? Är det isf nåt att rekommendera?
Tänkte köra på Linköpning, men det visade sej att programme jag ville gå(byggingenjör) bedrevs på LiTh's fakultet i Norrköping. Dit vill jag inte... av någon anledning.
Ni får gärna rekommendera andra högskolor/universitet.
Bra gym (ökk) finns iaf *flex*
bluelight
2006-03-09, 20:14
Har inte pluggat där själv men har varit på besök där osv, det verkar väldigt bra och är väldigt fräsha lokaler. Själva staden Örebro är ganska go den med! Bra gym!
AFanatic
2006-03-09, 22:38
Ja jag pluggade där HT 2004. Trivdes mkt bra, men så hade man roligt folk omkring sig också. :thumbup: Nu läste jag iofs på GIH, så jag rörde mig inte så mkt där ekonomerna, teknikerna och annat löst folk befann sig.
emmphiil
2006-03-10, 08:08
Vad är det för fel på Norrköping nu då? :devil:
Ja jag pluggade där HT 2004. Trivdes mkt bra, men så hade man roligt folk omkring sig också. :thumbup: Nu läste jag iofs på GIH, så jag rörde mig inte så mkt där ekonomerna, teknikerna och annat löst folk befann sig.
vad läste du på GIH ? jag gick där förra året och pluggade som idrottslärare , mycket kul folk finns på gih
Örebro universitet tycker jag är helt ok kan i och för sig inte jämföra med nått annat då jag bara gått på det universitetet och bor i örebro
universitetsgymmet är faktiskt ganska fräsht också, och funkar helt klart bra om man studerar o bor uppe i universitetsområdet i och med att det är nära och bra.
AFanatic
2006-03-10, 10:42
vad läste du på GIH ? jag gick där förra året och pluggade som idrottslärare , mycket kul folk finns på gih
Örebro universitet tycker jag är helt ok kan i och för sig inte jämföra med nått annat då jag bara gått på det universitetet och bor i örebro
Läste Träningslära (men även anatomi o fysiologi fast det var borta hos arbetsterapeuterna och sjuksyrrorna). Måste säga att det var en riktigt skön stämning på GIH.
En positiv sak med univ. är att allt ligger verkligen inom ett område och är inte utspritt över halva stan, som det är ex. i Göteborg. Så man får verkligen en känsla av att vara student på ett universitet, och gymmet är helt ok om man står ut med musiken. :D
musiken är faktiskt bättre nu :p inte braa.. men bättre :b det var ett tag sen carola spelades nu, heh. De har något samarbete med nånting nånting.. så det är bättre :p
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.