handdator

Visa fullständig version : Fairing Gym

Nobeliten
2006-03-09, 19:43
Någon som tränar där? Vad tycker ni kan ni utveckla erat resonemang?

Nobeliten
2006-03-09, 22:10
Är Det Verkligen Ingen Som TrÄnar PÅ Fairing Gym?

z_bumbi
2006-03-09, 22:12
Inte för att jag förstår frågan men det finns ganska många som tränar där och som är aktiva på forumet i alla fall.

Pez
2006-03-09, 22:20
Du måste nog presentera en fråga alt. påstående för att öht ge nån en chans att svara alt. bemöta ditt påstående för att sedan kunna utveckla ett ev. resonerande. Inte sant?

Allan
2006-03-09, 22:23
Någon som tränar där?

Ja. Jag tränar där. Så gör Bucyrus, Ninjasmurf, Userfriendly, casper_tfg, mini, Fairing, mariae och ett flertal andra.

Vad tycker ni kan ni utveckla erat resonemang?

Men där tappade du bort mig... Vad vill du veta?

allan

HookersUnited
2006-03-09, 22:27
omg n00bs
Grabben vill veta vad ni tycker om gymmet och varför ni tycker så.

Sonny
Han vill väll veta om det är ett bra gym helt enkelt, bra utrustning, trevligt folk fräscha omklädningsrum osv.

Edit: Damn you hooker!

mini
Det är ett mycket trevligt gym med för mig tillräcklig utrustning (utom en för mig användbar dipställning), gemytlig stämning och inte alltför stor ovilja mot bra musik. Helt klart värt ett besök för att bilda sig en egen uppfattning.

Baan
2006-03-09, 22:28
omg n00bs

du läste mellan raderna alt dom rader han inte skrev?

Grahn
2006-03-09, 22:28
omg n00bs

Känns dock som ett märkligt ämne att "utveckla sitt resonemang" om.

Bra gym, har det mesta man behöver och lite till.

Nobeliten
2006-03-09, 22:29
Ja. Jag tränar där. Så gör Bucyrus, Ninjasmurf, Userfriendly, casper_tfg, mini, Fairing, mariae och ett flertal andra.

allan

Underbart att du finns, nääh jag tränar för tillfället i Jakobsbergs simhall, och var förbi på gymmet idag, och bara kollade lite gymmet verkade väldigt bra. Men frågan som jag var ute efter va: Är det mycket ungdommar på gymmet?
Och är det fullproppat, dvs köar för maskinerna !

Tack så mycket.

Allan
2006-03-09, 22:30
Bra gym, har det mesta man behöver och lite till.

Japp. Samt en del kvalificerade tävlanden....

allan

Grahn
2006-03-09, 22:30
Rätt mycekt ungdomar där, beror på tid på dygnet.
Sällan sett någon köa för maskiner.

Allan
2006-03-09, 22:32
Är det mycket ungdommar på gymmet?

Tack så mycket.

Mja, en del kidz är det allt. Och det är bara fullproppat när vi har våra träffar där..

allan

mini
2006-03-09, 22:32
Underbart att du finns, nääh jag tränar för tillfället i Jakobsbergs simhall, och var förbi på gymmet idag, och bara kollade lite gymmet verkade väldigt bra. Men frågan som jag var ute efter va: Är det mycket ungdommar på gymmet?

Tack så mycket.
Mycket sällan proppat med folk, inte samma klientel som på simhallen (utom vissa otrogna), inte massa trams. Klart det kan vara upptaget just där man vill köra någon gång, men då är det ju bara att ta något annat så länge eller vänta någon minut tills det bli ledigt?
Jag tränar sällan då det är många andra där, vet inte om det någonsin skulle kallas "fullt".

Nobeliten
2006-03-09, 22:34
Till er som hackar upp er på vart ända ord.!

Jag Frågade "Någon som tränar där?" alltså finns det någon som tränar på Fairing Gym?

"Vad tycker ni(?) glömde den , Utveckla erat resonemang, dvs ville bara inte höra aa det är jätte bra. jätte fräsha bänkar och mkt vikter.. Utan ville ha en almän bild om hela stället. !

Om ni FORFARANDE efter de här inte förstår så säg till så sk ajag FÖRSÖKA förklara lite nogrannare.

tejpis
2006-07-03, 06:40
Bump.. Finns det rariteter så som reverse hyper- och glute-ham raise-bänkar?

http://www.defrancostraining.com/pics/images/pics/female/glute-ham-raise.jpg
http://www.defrancostraining.com/pics/images/pics/female/pics_female_clip_image002_0000.jpg

tejpis
2006-07-03, 10:30
Shameless bump.

userfriendly
2006-07-03, 13:21
well, jag jobbar ju faktiskt på Fairing gym lite då och då så jag känner att jag kan uttala mig :em: :D

Mkt folk: mellan 17 och 20 typ, värsta rushen är väl över vid 19 iaf. Annars ere lungt, sällan fullproppat eller kötid

Ungdomar: njea, absolut inte mer än någon annan stans, vi har en rätt stor blandning av människor. Både elit och nybörjare.

Utrustningen är enligt mig mycket tillräcklig, men som mini sa så är dipställningen gjord för jättar *whatever*

något mer du vill veta? välkommen att pm'a!

simhallen suger jämfört med Fairing gym ;)

Piranha
2006-07-03, 14:00
well, jag jobbar ju faktiskt på Fairing gym lite då och då så jag känner att jag kan uttala mig :em: :D

Mkt folk: mellan 17 och 20 typ, värsta rushen är väl över vid 19 iaf. Annars ere lungt, sällan fullproppat eller kötid

Ungdomar: njea, absolut inte mer än någon annan stans, vi har en rätt stor blandning av människor. Både elit och nybörjare.

Utrustningen är enligt mig mycket tillräcklig, men som mini sa så är dipställningen gjord för jättar *whatever*

något mer du vill veta? välkommen att pm'a!

simhallen suger jämfört med Fairing gym ;)

Hjo men mycke är "jätte" för henne också ;)

z_bumbi
2006-07-03, 14:08
Bump.. Finns det rariteter så som reverse hyper- och glute-ham raise-bänkar?

Det är inte så många gym som har någon av mojängerna och än färre är det som har båda. Jag är inte så hemma på gym i Stockholmsområdet men Bosön har en reversehyper och jag tror Tumba KK har gluteham-bänk (De kan ha en reversehyper också men det var länge sedan jag var där.).

userfriendly
2006-07-03, 14:11
Hjo men mycke är "jätte" för henne också ;)

över 180cm måste man väl iaf vara för att lyckas på den där??? tycker dne är hemsk :(

Tabbe
2006-07-03, 14:26
Vart ligger fairing gym då?

userfriendly
2006-07-03, 14:43
Vart ligger fairing gym då?

Veddestavägen 13, precis vid Willys i Veddesta
Barkarby station, 5-10min gångväg (eller så tar man bussen)
Jakobsbergs station, 7min med buss
Vällingby och Kista har direktbussar

Cilia
2006-07-03, 16:47
Det är inte så många gym som har någon av mojängerna och än färre är det som har båda. Jag är inte så hemma på gym i Stockholmsområdet men Bosön har en reversehyper och jag tror Tumba KK har gluteham-bänk (De kan ha en reversehyper också men det var länge sedan jag var där.).
hur kommer det sig?
jag skulle gärna prova den där "finne"maskinen iaf.

z_bumbi
2006-07-03, 17:48
hur kommer det sig?
jag skulle gärna prova den där "finne"maskinen iaf.

Reversehyper är ett ryggskott i varande om man inte vet vad man håller på med och "glutehambänken" är så pass tung att inte många orkar med den, sen är många gym inte inne på att skaffa bra grejer utan bara ha så många tränande som möjligt och med tänket så faller många bra utrustningsdetaljer bort.

tejpis
2006-07-03, 20:24
Finns Reverse hyper på stk i Sumpan också har jag för mig..

babbett
2006-07-03, 21:28

Köpte precis sommarkort där sedan den andra källaren är sommarstängd...:cool:

Har tränat på Fairing tidigare och inte varit annat än nöjd..

Pdaddy
2006-07-03, 21:45

allan

Förstår att du inte nämner mig Allan :D, ja är ju aldrig där *haaa*

Fairing gym är trevligt, har i princip allt man behöver, mycke vikter, hantlar mm mm..
Inte smockat med folk, inga tjuvar och trevlig personal + att ja tränar där såklart ;) ..

M