handdator

Visa fullständig version : Snusa kaffe?

Achryl
2006-03-08, 14:03
Sitter inne med en pris snabbkaffe under läppen. Borde inte kroppen kunna tillgodogöra sig koffeinet på samma sätt som med nikotin?

Ska se om jag blir något piggare. åtekommer isåfall

Frippe_L
2006-03-08, 14:11
Sitter inne med en pris snabbkaffe under läppen. Borde inte kroppen kunna tillgodogöra sig koffeinet på samma sätt som med nikotin?

Ska se om jag blir något piggare. åtekommer isåfall

Varför just under läppen? snabbkaffet smälter ju och du får svälja det till slut ändå, då kan du lika gäörna ha det i munnen, dock så tycker jag det smakar illa i outspädd form tillsammans med varmt vatten, vad är det nu det kallas? Vanligt kaffe, så var det ja.

Weird
2006-03-08, 14:12
hahaahh hur fan kommer man på en sån sak :laugh:

DarthHolm
2006-03-08, 14:44
hahaahh hur fan kommer man på en sån sak :laugh:

Jag tror Achryl har fått för sig att Castro gjorde det i sin yngre ungdom. ;)

Achryl
2006-03-08, 14:47
Jag tror Achryl har fått för sig att Castro gjorde det i sin yngre ungdom. ;)
VA? Minns folk fortfarande det? ^^
Hur som helst fick jag krypa till korset och dricka kaffet på vanligt vis. Ska dock testa i större skala vid annat tillfälle.

DarthHolm
2006-03-08, 14:52
VA? Minns folk fortfarande det? ^^

Jag lever fortfarande på Kolozzeums glansdagar, då du avgudade Castro, Kwon rensade lax, Palumbo var hungrig (KAKA) och gladiatorerna1 fortfarande letade efter adressen till B&K. :)

Achryl
2006-03-08, 15:01
Jag lever fortfarande på Kolozzeums glansdagar, då du avgudade Castro, Kwon rensade lax, Palumbo var hungrig (KAKA) och gladiatorerna1 fortfarande letade efter adressen till B&K. :)
Haha ja det har du rätt i. det var kanske bättre förr.
Jag kommer ihåg att Jense PM:ade mig och frågade om jag var bög. (vilket jag inte är då jag bara gillade castros fysik egentligen)

Palm
2006-03-08, 22:07
Testa att blanda i lite lössnus i kaffepulvret nästa gång du ska koka kaffe :D

Metal_boy_
2006-03-08, 22:11
Kör via anus istället så vi kan få svaret lite fortare.

Metal_boy_
2006-03-08, 22:11
Haha ja det har du rätt i. det var kanske bättre förr.
Jag kommer ihåg att Jense PM:ade mig och frågade om jag var bög. (vilket jag inte är då jag bara gillade castros fysik egentligen)

Så du låg aldrig med jense sen?

Achryl
2006-03-08, 22:13
Så du låg aldrig med jense sen?