handdator

Visa fullständig version : Vem är Argast?

Kwon
2006-03-07, 19:16
Vem är argast, surast och mest elak på Kolo?

Gärna en motivering också.

OggeP
2006-03-07, 19:18

Jwzrd. Han är som en höggravid Laila Freivalds med förstoppning.

Edit: Fast jag måste erkänna att jag gillar honom :love:

Grahn
2006-03-07, 19:20
Jwzrd, är väl inte ens ngn annan som kommer i närheten?

fonzie
2006-03-07, 19:21
Jag är jävligt arg, men jag visar det aldrig. Allan ville döda nån när han inte klarade flashspelet för någtra veckor sen. :D

sunkan
2006-03-07, 19:25
Dem brukar ju kunna börja tostra rätt bra hos allan

Bolio
2006-03-07, 19:41
jwzrd. Motivering: konstant rage på endogent testosteron.

Trance
2006-03-07, 19:43
jwzrd, jorgen, allan. Samt just nu, Metal_boy

Mago
2006-03-07, 19:43
Har knappt läst en arg post av Jwzrd. :)

Bolio ligger rätt högt på listan.
Inzza är ganska arg på sitt misslyckade liv..

Nitrometan
2006-03-07, 19:44
Bolio är den största och antagligen intelligentaste människan på forumet.
Men jwzrd är argast. Ingen annan kommer nära.

Bolio: var inte sån där rage en myt?

Davil
2006-03-07, 19:45
Jwzrd på kolo.
Privat tror jag att han är snällare och mesigare än en ko :D

Bolio
2006-03-07, 19:47
Bolio är den största och antagligen intelligentaste människan på forumet.
Men jwzrd är argast. Ingen annan kommer nära.

Bolio: var inte sån där rage en myt?

Tack Nitrometan. :em: Förresten är jag faktiskt ingen arg människa. Varken AFK eller här.

Nä, alltså, det är ju placebo. :D

blekfet2
2006-03-07, 19:48
Jwzrd. Han är som en höggravid Laila Freivalds med förstoppning.

så rätt så! :D

Jtor
2006-03-07, 19:51

Jwzrd helt klart. men han är en skön kille som fixar till jämnvikten glad-arg här på kolo. Utan honom hade kolo varit som ett mylittleponyforum där alla gullar med varandra ibland rosa moln.

Allan
2006-03-07, 19:51
jwzrd, jorgen , allan. Samt just nu, Metal_boy

Är du inte klok? Jörgen är ju så mesig att man blir förbannad på honom.....

allan

Metal_boy_
2006-03-07, 19:52

allan

Förutom när han fick heta Jürgen :)

Kebab-Arne
2006-03-07, 19:52
Bah! Dwag för satan!! Synd bara att han inte skriver här längre. Efter han kommer jwzrd men han är inte ens i närheten.

Sonny
2006-03-07, 19:53
jwzrd tror jag men jag gillar honom, en kolofavorit :thumbup:

Trance

allan

Heh, han verkar snäll och så. Men ibland har vreden tittat fram och då är man livrädd. Samma med dig, rätt snäll och mjäkig tills man börjar diskutera eller reta upp dig på annat sätt. Gärna genom att posta en bild på bottleguy mitt i natten. ;)

Bolio
Jörgen verkar bitter och tråkig i mina ögon. Och utifrån den lilla psykoanalytiska förmåga jag har framstår han som en person med mycket inneboende aggressioner. Jag tror att Jörgen skulle vinna mycket på att slappna av lite mer, släppa loss typ.

Jense
2006-03-07, 20:31
Jörgen verkar bitter och tråkig i mina ögon. Och utifrån den lilla psykoanalytiska förmåga jag har framstår han som en person med mycket inneboende aggressioner. Jag tror att Jörgen skulle vinna mycket på att slappna av lite mer, släppa loss typ.
'

hahaha, ja du är ingen proanalytiker, tur är väl det.

Jörgen är en av de mest avslappade människor med glimten i ögat jag har träffat

Piranha
2006-03-07, 20:32
Jafan Dwaggen, jag tror Jwzrd ligger i lä där.

Fast jag uppfattar inte Jwzrd som arg. Det är nå annat.

Jense
2006-03-07, 20:36
Jafan Dwaggen, jag tror Jwzrd ligger i lä där.

Fast jag uppfattar inte Jwzrd som arg. Det är nå annat.

Trind? :D fyllig?

Stoltz
2006-03-07, 20:52

allan

Det är mer lite varulvssyndrom - Han är genomsnäll för det mesta, men ibland skapar en medlem en fullmåne, och då jävlar tar hus i helvete ;) :thumbup:

Noodles
2006-03-07, 20:53
Borde inte CoC vara rätt given? Speciellt efter en grepptävling av något slag. Jag är inte speciellt intresserad av grepp men de trådarna blir alltid intressanta när tävlingarna är avslutade. Han har väl även gått ett par matcher i Allmänt. Han mot Arne Persson är en höjdare. :D

jwzrd
2006-03-07, 21:44
Trind? :D fyllig?

Haha säger jsmalfetnse?

Min egen röst ligger på att Allan är argast på kolozzeum, min stil uppfattas arg långt mycket oftare än jag är det. Yankeee tror jag är argast/surast utanför brädan.

Lasse Kongo
2006-03-07, 21:48
Haha säger jsmalfetnse?

Min egen röst ligger på att Allan är argast på kolozzeum, min stil uppfattas arg långt mycket oftare än jag är det. Yankeee tror jag är argast/surast utanför brädan.

Tänkte med skriva Allan förut, men arg är inte rätta ordet, kan inte komma på ett passande ord, får återkomma *popcorn*

jwzrd
2006-03-07, 21:51
Tänkte med skriva Allan förut, men arg är inte rätta ordet, kan inte komma på ett passande ord, får återkomma *popcorn*

Som en terrier?

JaggedAxe
2006-03-07, 21:52
Jwzrd... groteskt sexuellt frustrerad verkar han vara.

jwzrd
2006-03-07, 21:53
Jwzrd... groteskt sexuellt frustrerad verkar han vara.

Haha här har vi fan mannen som inte äger en spegel. Du måste vara den suraste och tröttaste medlemmen på hela kolozzeum. Konstant bakfull? Ska vi ta och titta lite på dina inlägg?

Nitrometan
2006-03-07, 21:53
Som en terrier?
Bra beskrivning. Ilsken och ger inte upp.

Osten80
2006-03-07, 21:54
Det kan inte bli någon annan än Jwrzd. Hälften av gångerna jag läser något som han har skrivit börjar jag fundera över hans blodtryck. :D

MilkmaN
2006-03-07, 21:56
Jwzrd är så puttenuttig, han låtsas bara vara arg för att folk skall lyssna!

Jay-Z
2006-03-07, 21:56
Yankeee tror jag är argast/surast utanför brädan.

Vilken personkännare du är. :D

JaggedAxe
2006-03-07, 21:58
Haha här har vi fan mannen som inte äger en spegel. Du måste vara den suraste och tröttaste medlemmen på hela kolozzeum. Konstant bakfull? Ska vi ta och titta lite på dina inlägg?

Har blivit en del bakfylla på sistone faktiskt. Guilty as charged.
Tröttaste? Måste erkänna att jag haft lite sömnbesvär på sistone... avsaknaden av att inte sitta vid kolo gör att jag ständigt grubblar över vad du gnäller över på Kolo.

Huruvida jag har en spegel eller ej har däremot inget att göra med din sexuella frustration! :D

Om sanningen ska fram är det underhållande att ha någon som faktiskt inte är glad hela tiden. Det är roande att läsa minst sagt och det verkar som om fler delar min uppfattning om dina inlägg, inte sant? :thumbup:

jwzrd
2006-03-07, 22:00
Har blivit en del bakfylla på sistone faktiskt. Guilty as charged.
Tröttaste? Måste erkänna att jag haft lite sömnbesvär på sistone... avsaknaden av att inte sitta vid kolo gör att jag ständigt grubblar över vad du gnäller över på Kolo.

Huruvida jag har en spegel eller ej har däremot inget att göra med din sexuella frustration! :D

Om sanningen ska fram är det underhållande att ha någon som faktiskt inte är glad hela tiden. Det är roande att läsa minst sagt och det verkar som om fler delar min uppfattning om dina inlägg, inte sant? :thumbup:

Jag ska följa bolios råd och skära ned på det endogena testot. Får sluta äta mat :/

JaggedAxe
2006-03-07, 22:01
Jag ska följa bolios råd och skära ned på det endogena testot. Får sluta äta mat :/

Behöver du stöd finns Kolo här för dig! :em:

jwzrd
2006-03-07, 22:03
Behöver du stöd finns Kolo här för dig! :em:

Jag ska sluta träna och bara leva på billys i tre månader, sen börja köra greppet. Jense here I come!

kimonque
2006-03-07, 22:03
Jwzrd tycker jag verkar trevlig, inte alls arg. Arga medlemmarna jag har sett har blivit bannade till slut.

Metal_boy_
2006-03-07, 22:14

Sluta ät skit också för du spottar ju bara ut det igen.

*innocent*

;) Ingen roidrage nu, snälla :(

Bolio
2006-03-07, 22:16
Jag älskar verkligen Metal Boy! Hahahaha! Vilken skön psykning!

hahavaffan
2006-03-07, 22:28
Jag ska sluta träna och bara leva på billys i tre månader, sen börja köra greppet. Jense here I come! :D

jwzrd
2006-03-07, 22:29
Sluta ät skit också för du spottar ju bara ut det igen.

*innocent*

;) Ingen roidrage nu, snälla :(

Där satte du verkligen mig på pottan Rüne. Skarp retorik, klockren analys, relevant och aktuellt. Sen ska vi inte tala om rytmen, inlägget praktiskt taget sjunger sig själv för läsaren.

Jense
2006-03-07, 22:34
Jag ska sluta träna och bara leva på billys i tre månader, sen börja köra greppet. Jense here I come!

haha du har ju tränat i 20 år och markar inte ens 300 :laugh: :laugh: :laLALALRLGLGLlugh:

ok nä men gör det, kanske du blir lika stark som jag en vacker dag

Grahn
2006-03-07, 22:34

Fruktiandiet borde väl fixa biffen.

Damien Thorne
2006-03-07, 22:50
Jag tror inte att Jwzrd är arg på riktigt. Han bara älskar att diskutera emot folk :thumbup: Det verkar inte spela någon roll för honom vad det gäller, han kan ändra sin åsikt bara för att den ska vara tvärt emot den andre.

Allan brukar bli arg på tex nybörjare som ställer "dumma" frågor utan att ha sökt på forumet först. Och han blir arg om någon diskuterar emot honom. :D

Så det skulle vara skoj att se en diskussion mellan Allan och Jwzrd. *popcorn*

Jense
2006-03-07, 22:53
Allan brukar bli arg på tex nybörjare som ställer "dumma" frågor utan att ha sökt på forumet först. Och han blir arg om någon diskuterar emot honom. :D

Är det en liten snoris som börjar gnälla på att "knäböj är fel och dåligt" så får man skylla sig själv

Säger exempelvis Arne något som allan inte håller med om så blir allan inte lika arg, eftersom Arne har belägg för det han skriver lyssnar allan istället en stund för att höra vad för slags fakta arne kan lägga fram

Snake
2006-03-07, 22:59
Jwzrd, om han skulle använda ilskan till bänkpressarna istället skulle han ta 200 innan månadens slut.

jwzrd
2006-03-07, 23:00
Jag tror inte att Jwzrd är arg på riktigt. Han bara älskar att diskutera emot folk :thumbup: Det verkar inte spela någon roll för honom vad det gäller, han kan ändra sin åsikt bara för att den ska vara tvärt emot den andre.

Så det skulle vara skoj att se en diskussion mellan Allan och Jwzrd. *popcorn*

Jag och Allan har diskuterat många gånger, inte så mycket på senaste dock. Men visst, det övriga har du rätt i. Det är inte så att jag ändrar åsikter heller, det är så att jag inte har särskillt många fasta åsiker. Jag försöker hålla argumenten rätt aktuella och väljer oftast utifrån dom snarare än vad Min Åsikt(tm) borde kräva av mig.

AAS- debatten är ett bra exempel. Nuvarande roidpundare börjar lipa direkt och tror jag vill döda dom för att dom kör. Rena moralöverdängare tycker jag är en AAS-liberal utan dess like.

jwzrd
2006-03-07, 23:01
Jwzrd, om han skulle använda ilskan till bänkpressarna istället skulle han ta 200 innan månadens slut.

Trust me, jag har testat det. Den vägen leder åthelvete upp i inflammationens arsle.

Damien Thorne
2006-03-07, 23:03
Trust me, jag har testat det. Den vägen leder åthelvete upp i inflammationens arsle.

Men det beror ju på att du inte är arg på riktigt. Det är därför du inte tar i på riktigt ;)

Bolio
2006-03-07, 23:06
Sluta gnälla på jwzrds bänkpressresultat era jävla mesar. Killen är starkare än er allihopa i alla andra övningar, och starkare än 90% här i bänkpress (hur många utav er pressar upp 130 med SL-regler? - inte många!) - så vad fan är problemet? Han vet mycket väl vad han gör och ökar skitbra. Att han inte är "starkare" än vad han är i bänk kanske beror på en massa saker som typ anatomi och att folk har olika lätt för olika övningar? Käften på er.

jwzrd
2006-03-07, 23:07
Men det beror ju på att du inte är arg på riktigt. Det är därför du inte tar i på riktigt ;)

:em:

Damien Thorne
2006-03-07, 23:08
Sluta gnälla på jwzrds bänkpressresultat era jävla mesar. Killen är starkare än er allihopa i alla andra övningar, och starkare än 90% här i bänkpress (hur många utav er pressar upp 130 med SL-regler? - inte många!) - så vad fan är problemet? Han vet mycket väl vad han gör och ökar skitbra. Att han inte är "starkare" än vad han är i bänk kanske beror på en massa saker som typ anatomi och att folk har olika lätt för olika övningar? Käften på er.

Hehe... Du var arg :thumbup: *popcorn*

Fartman
2006-03-07, 23:08
Borde inte CoC vara rätt given? Speciellt efter en grepptävling av något slag. Jag är inte speciellt intresserad av grepp men de trådarna blir alltid intressanta när tävlingarna är avslutade. Han har väl även gått ett par matcher i Allmänt. Han mot Arne Persson är en höjdare. :D
Oh yes, CoC kan vara riktigt jävla grinig och jävlig. Han mot Arne.P måste vara bland det värre man kan bevittna på ett diskussionsforum.

Jense
2006-03-07, 23:09

Gnällkuk.

Snake
2006-03-07, 23:11

aaaaaaahahaha roidrage!
Jag skrev det för att jag brukar läsa Jwzrds journal och jag vet att han kan "ta" skämtet. Och eftersom jag är fruktansvärt mycket klenare och även kan erkänna det så tog jag mig rätten att skojsiga lite med Jwzrd.

Han är argast, iaf. i skriftspråk, sen om han verkligen är det IRL när han skriver i trådarna är en annan fråga. Mycket är jävligt vettigt av det han skriver iaf.

Bolio
2006-03-07, 23:11
Jag är inte alls arg. Jag tycker bara att ni är dumma i huvudet.