handdator

Visa fullständig version : Unge som blir rädd för sin skugga (video).

Bönne
2006-03-06, 06:15
http://hedonistica.com/flv.php?path=scared-of-shadow.flv

:laugh:

grisbil3n
2006-03-06, 06:30
Haha :thumbup:

jimcg
2006-03-06, 08:22
Visst är det smålustigt att bli rädd för sin egen skugga.

Fast jag begriper mig aldrig på hur man som förälder kan stå och filma sitt barn medan det uppenbarligen känner så stor rädsla. Hiva iväg kameran, ta upp barnet och krama om!

//Jim

Markus H
2006-03-06, 09:19

Fast jag begriper mig aldrig på hur man som förälder kan stå och filma sitt barn medan det uppenbarligen känner så stor rädsla. Hiva iväg kameran, ta upp barnet och krama om!

//Jim

Håller med... känslokalla.

Mago
2006-03-06, 15:35
Shyrre..
Säger hon "jump.. jump"? *screwy*

kharon
2006-03-06, 15:51

//Jim

Precis! *screwy*

Metal_boy_
2006-03-06, 15:54
Jag kan inte skratta åt små barn som gråter :(

stenis
2006-03-06, 15:57
Jag kan inte skratta åt små barn som gråter :(

haha yeah right!! :D

Som tidigare skrev, fan sannslöst att inte föräldern tröstar barnet istället för att filma eländet, riktigt dåligt gjort..

Metal_boy_
2006-03-06, 15:59
haha yeah right!! :D

Som tidigare skrev, fan sannslöst att inte föräldern tröstar barnet istället för att filma eländet, riktigt dåligt gjort..

Nä, jag är faktiskt allvarlig tro det eller ej. Ser inget humoristiskt i att en liten unge bölar.

stenis
2006-03-06, 16:12
Nä, jag är faktiskt allvarlig tro det eller ej. Ser inget humoristiskt i att en liten unge bölar.

ne asso jag håller med jag oxo, till viss del..

Jag tycker klippet var smått roligt faktiskt, de gör jag. Men som jag skrev ovan så fattar jag fan inte va de är för vuxna som inte kan fatta att ungen mår dåligt och behöver bli tröstad och få förklarat att skuggan inte är nått att va rädd för.

Tricklev
2006-03-06, 16:15
Humoristiskt men svinigt av föräldrarna.

Kaboffastar
2006-03-06, 16:38
men helvete.. ibland måste barn lära sig den hårda vägen ! hon sa "jump" för att ungen skulle se att skuggan gjorde samma och att hon skulle förstå att det inte var nå farligt.

Aldrig hört talas om att INTE gå in till sin unge när den ligger å vrålar på nätterna tex bara för att den ska lära sig att vråla betyder inte "nu komemr morsan".

hahavaffan
2006-03-06, 18:00
Ontopic: :D

Offtopic: Men herrejävlar. Ungen får väl lära sig något själv. Blir man rädd för sin egen skugga är det ju nåt som är fel.

Tricklev
2006-03-06, 18:10
men helvete.. ibland måste barn lära sig den hårda vägen ! hon sa "jump" för att ungen skulle se att skuggan gjorde samma och att hon skulle förstå att det inte var nå farligt.

Aldrig hört talas om att INTE gå in till sin unge när den ligger å vrålar på nätterna tex bara för att den ska lära sig att vråla betyder inte "nu komemr morsan".

För i helvete, ungen är kanske något år gammalt.

Du använder inte "lära sig själv" principen på en unge som är så ung.

Och dit exempel är helt utan relevans, vad har det med att lära ungen att det inte finns något o vara rädd för?

Mago
2006-03-06, 18:13
men helvete.. ibland måste barn lära sig den hårda vägen ! hon sa "jump" för att ungen skulle se att skuggan gjorde samma och att hon

Så farligt är det ju inte.. men det är rätt uppenbart att det är ur underhållningssyfte.
Annars vinner hon 1:a pris i pedagogik.