Visa fullständig version : Barncancerfonden
Jag tänkte först skriva i RobbeliRobbans tråd, men det vore ju fel att kapa en sådan tråd. Men det han skrev berörde mig bra mycket mer än jag trodde det skulle göra och jag blev fan uppriktigt ledsen.
Hur som helst det fick iallfall mig att gå in och skänka 100 kronor till barncancerfonden, det var väldigt smidigt att använda sin bank som betalning om man har Internet-bank. Man loggade bara in som vanligt.
http://www.barncancerfonden.se/content2/index.php?realm
Alltid något om man känner sig hjälplös som jag, minsta belopp att skänka är 50 kronor och det har nog de flesta.
Dissector - vi mods kommer diskutera huruvida du bara kommer bli varnad eller om det är ban direkt för ditt inlägg. Du måste vara nåt jävulskt dum i huvudet.
Har själv skänkt pengar till Barncancerfonden tidigare och kommer nu göra det igen. Uppmuntrar andra att göra detsamma.
tossefar
2006-03-04, 02:52
Skänkte nyss en slant.
Herkulez
2006-03-04, 08:26
bra ide, ska göra det när jag kommer hem.
Dissector varnad för dumma påhitt.
allan
Krokodil
2006-03-04, 11:10
Mycket bra idé! :thumbup:
BUMP. Sjänker själv varje månad, inte till barncancerfonden men till vanliga cancerfonden. 100:- kan man fasiken undvara.
Skänkte en liten slant...
Alla ni anorektiker till kroppsbyggare som inte vågar äta socker, borde nog börja skänka era studie- och socialbidrag nu, då ni förmodligen kommer behöva resultatet av forskningen sedan när ni fått cancer av allt sötningsmedel...
Var finns den omtalade tråden?
BUMP. Sjänker själv varje månad, inte till barncancerfonden men till vanliga cancerfonden. 100:- kan man fasiken undvara.Kollade den där siten som räknar upp vad irakkriget kostar, tror det var uppe i att finansiera all cancerforskning i 240års tid nu.
Bra prioriterat.
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=64041
Var finns den omtalade tråden?
Ligger som sticky högts upp.
Sheogorath
2006-03-06, 12:59
*nickar* Jag har aldrig skänkt pengar innan på detta sätt, men det kändes som det minsta jag kunde göra för RobbeliRobban i denna stund. Fy fan vad världen kan vara jävligt ibland. Det kommer inte hjälpa honom, men förhoppningsvis kommer vi ett steg närmare lösningen. Det vill nog alla. Mina djupaste sympatier, igen. *grabbig klapp på axeln*
Tricklev
2006-03-06, 13:04
Alla ni anorektiker till kroppsbyggare som inte vågar äta socker, borde nog börja skänka era studie- och socialbidrag nu, då ni förmodligen kommer behöva resultatet av forskningen sedan när ni fått cancer av allt sötningsmedel...
Och när du har fått cancer av all bensen, så inte fan är du bättre.
Känns som att skänka en slant är det minsta man kan göra nu, blev jävligt berörd av RobbeliRobbans tråd.
Jaha? Och med detta ville du säga vad?
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.