handdator

Visa fullständig version : Hjälp! jag är hungrig!!

Chdengoe
2006-03-03, 15:05
Tja, sitter här med 2 titanstavar i tungan o har rätt så grova problem med att få ner nån föda just nu. Nån som har bra tips på goda flytande produkter som t ex. Varma koppen och liknande?

Tänkte få ihop lite förslag innan det är dags att dra ner o kriga i fredagsköerna

:eating:

Perscitus
2006-03-03, 15:08
Tja, sitter här med 2 titanstavar i tungan o har rätt så grova problem med att få ner nån föda just nu. Nån som har bra tips på goda flytande produkter som t ex. Varma koppen och liknande?

Tänkte få ihop lite förslag innan det är dags att dra ner o kriga i fredagsköerna

Har du piercat dig frivilligt?

I så fall, svält ihjäl så slipper vi såna dumheter i fortsättningen.

I annat fall sök hjälp för att ta bort de främmande metallföremålen i din munhåla!

Mr. Moose
2006-03-03, 15:10

Piercing?? Då får du skylla dig själv! *screwy* Klaga inte.

Claes

Chdengoe
2006-03-03, 15:13

I annat fall sök hjälp för att ta bort de främmande metallföremålen i din munhåla!

Eller så behåller jag metallen i käfte o köper varma koppen som jag vet funkar.. Om inte nu nån vänlig själ kan ge nåt annat förslag..

:booty:

nemd
2006-03-03, 15:15
nyponsoppa, skitgott :D Drickyoughurt, oboy, blåbårssoppa, fruktsoppa. Brukar finnas färdiga soppor i mjölkdisken som bara är att värma..

Nice med piercing föresten :D

Farzan
2006-03-03, 15:17
köp en gainer eller något liknande. Alltså, kosttillskott i pulverform som du blandar med vatten/mjölk.

Drick det så får du i dig en bra måltid. Det finns såna en hel del sånt att välja mellan. Måltidsersättande och sånt. Kolla på kolozzeums webshop så hittar du säkert något.

Fatalist
2006-03-03, 15:17
Drick gainer!

Ja, hoppas alla idioter som piercar sig bara dör ut!

Ta hål i kroppen, USCH VA!?

Tänk bara alla ÄÄCKLIGA tjejer med HÅL! JA HÅL! i ÖRONEN! BLÄÄÄ *spy*

nemd
2006-03-03, 15:18
Glass är gott och kyler ner och bedövar lite om du känner dig svullen och lite öm...

Perscitus
2006-03-03, 15:20
Ja, hoppas alla idioter som piercar sig bara dör ut!

Ta hål i kroppen, USCH VA!?

Tänk bara alla ÄÄCKLIGA tjejer med HÅL! JA HÅL! i ÖRONEN! BLÄÄÄ *spy*

Jag tycker att det är en väldig skillnad på att ta hål i öronen och andra ställen, men i tungan och läpparna är över mitt förstånd. Det leder ju till oerhörda praktiska svårigheter som bevisas i den här tråden. För att inte tala om den ständigt närvarande infektionsrisken. Även om jag tyckte det var snyggt skulle jag inte sy igen mina läppar då kostnaden inte uppväger vinsten så att säga. Jag brukar oftast gå med tungan inne i munnen, sålede skulle ingen lägga märke till min piercing om jag hade den - än jag själv när jag ska äta och det blir krångel till tusen.

Chdengoe
2006-03-03, 15:21
köp en gainer eller något liknande. Alltså, kosttillskott i pulverform som du blandar med vatten/mjölk.

Drick det så får du i dig en bra måltid. Det finns såna en hel del sånt att välja mellan. Måltidsersättande och sånt. Kolla på kolozzeums webshop så hittar du säkert något.

Jo kör ju helt klart med kosttillskott.. Nackdelen är att t ex. klumpar av proteinpulvret sätter sig runt stavana o kleggar o har sig = kass

Tack för alla förslag o shoppinglistan har gjorts relativt lång nu =)

Ikväll blir det garanterat blåbärssoppa med vaniljglass och grädde!

Får nog bifoga en bild på det sjuka missfoster jag är också i avskräckande syfte. Helst borde jag väl hoppa från balkongen.

J.Saarela
2006-03-03, 15:25
Jo kör ju helt klart med kosttillskott.. Nackdelen är att t ex. klumpar av proteinpulvret sätter sig runt stavana o kleggar o har sig = kass

Får nog bifoga en bild på det sjuka missfoster jag är också i avskräckande syfte. Helst borde jag väl hoppa från balkongen.

Snyggt ur linje dom sitter

nemd
2006-03-03, 15:26

Riktigt nice.. :D

mela
2006-03-03, 15:28
omg.. dumt..

men varmakoppen.
gör egna soppor?
barnmat? :D

Chdengoe
2006-03-03, 15:30
Snyggt ur linje dom sitter

Eller så är dom helt symetriska bara det att tungan är svullen och vriden och den ena staven hänger ut medans den andra är på plats.. Så det så =)

Perscitus
2006-03-03, 15:34
Tacka gud för att det där är frivilligt...

J.Saarela
2006-03-03, 15:42
Eller så är dom helt symetriska bara det att tungan är svullen och vriden och den ena staven hänger ut medans den andra är på plats.. Så det så =)

haha det fatta jag å ville bara retas:)