Visa fullständig version : WoW mot sex
WoW mot sex (http://www.roligaklipp.se/wow-parodi,371.html )
Ett roligt litet filmklipp.
Var det en glimt ur ditt händelse rika liv vi fick se :)
Var det en glimt ur ditt händelse rika liv vi fick se :)
Inte då, men blir han för jobbig så får han WoW i present. Hallå liksom jag är ingen maskin! :D
Sheogorath
2006-03-03, 10:33
Gahahaha! Kan appliceras på Ultima Online, också. *host* *host*
:bow:
Inte då, men blir han för jobbig så får han WoW i present. Hallå liksom jag är ingen maskin! :D
Va, jag som hela tiden trott du är en maskin. Hur skulle någon annars orka posta så mycket ;)
Va, jag som hela tiden trott du är en maskin. Hur skulle någon annars orka posta så mycket ;)Lättish är ingen bot. *grr* Konsten med att hinna posta mycket är att inte läsa så mycket.
Det sjuka är att det är så jävla sant.
Hade en polare som hittade wow för tre år sedan och kom endast ut för att köpa snus och Cola..
Helt bizzart, han stannade hemma ifrån jobbet för att spela. Kunde lätt sitta uppe 15-20 timmar om dygnet i värsta fall. Det förhållandet är kraschat nu....
Det sjuka är att det är så jävla sant.Min lillebror spelar. Han är helt hooked. Jag brukar skälla på honom på msn ibland, men han kan oftast inte svara eftersom det är spel på gång. *rolleyes*
Schysst Krona på råttan! :)
MMORPG's kan vara lömska!
Man kan lätt fastna och glömma bort förhållanden.
Vi körde ett annat (innan WoW-tiden) MMORPG förr.
Efter ett tags lirande så skickade en kompiz plötsligt ut ett akutmail till alla polare, jag beöver hjälp me flytt, hon håller på å kasta ut mig!
Galet.
Ja...vad säger man...
Håller du med? :D
Håller du med? :D
Jag kunde inte se filmklippet här på jobbet men jag anar väl vad det går ut på. Hemma spelar ju både jag och sambon. Optimalt för förhållandet? :confused:
WheyProtein
2006-03-03, 11:20
Hahahaha! WOW borde förbjudas, de blir ju helt beroende. Känner några WOW-nördar *screwy*
Verkar ju tråkigt.... hahahah bra film Nina! ;)
Flygplan
2006-03-03, 11:32
Det sjuka är att det är så jävla sant.
Hade en polare som hittade wow för tre år sedan och kom endast ut för att köpa snus och Cola..
Spelet är ungefär 1 år gammalt så det tror jag inte. *rolleyes*
Om han nu lirade betan, 1.5 år, tops.
Kan ju iofs vara ngt annat MMORPG innan då, antar att de alla är samma för de som inte spelar.
Kan ju iofs vara ngt annat MMORPG innan då, antar att de alla är samma för de som inte spelar.Undras om de tänker precis som vi när det gäller träning vs tjejen, eller Wow vs tjejen? Läskligt i så fall.
Undras om de tänker precis som vi när det gäller träning vs tjejen, eller Wow vs tjejen? Läskligt i så fall.
Tänker du träning eller tjejen?
Tänker du träning eller tjejen?Äh, du fattar.
Jo. Kan det ha hetat ngt annat då?
Ful jävla avatar föresten.
vad i helskotta ska avataren föreställa?? ser ut som en rynkig prick med löständer.
Angående WoW så är den jävligt addictive brorsan spelar 24/7 nonstop verkar det som, själv var jag inne i det för ett tag sen men jag slutade då träningen är viktigare än nåt jävla spel. *slap*
*uppdate*
Det spelet hette MUD och var absolut lika töntigt. ParaboLAN på er!
Det är faktiskt 2 år gammalt.
Det bästa är att det stämmer in på mig o många polare :laugh:
*uppdate*
Det spelet hette MUD och var absolut lika töntigt. ParaboLAN på er!
Iofs kan man kanske hävda att även WoW är ett MUD... MUD är nämligen en sorts spel, inte ett specifikt spel =)
/Nerd-besserwissern :D
Haha jo jag känner igen några polare som fastnade i wow, själv så har aldrig förstått tjusningen i det spelet faktiskt.
Iofs kan man kanske hävda att även WoW är ett MUD... MUD är nämligen en sorts spel, inte ett specifikt spel =)
/Nerd-besserwissern :D
MUD/Genesis var det tom.
Jag slutade själv spela dator efter att 1942 kommit ut....
Det är faktiskt 2 år gammalt.
Med betan kanske.. Det släpptes i november 04.
Med betan kanske.. Det släpptes i november 04.
I Europa släpptes det i februari 05. Betan var väl kanske i november. :)
I Europa släpptes det i februari 05. Betan var väl kanske i november. :)
I Europa ja.. vet många som spelade US i Sverige också.
jag började spela runt mars -04 iaf, så mycket vet jag
alphan kom i januari -04, betan i mars
Kan säga att jag vet många förhållanden som har gått i grunden enbart på grund av WoW.
En av dem sjukaste är ändå det en kompis kompis råkade ut för.
Vad jag hörde så var han WoW addicted och hans tjej flippade på han till slut för att han spelade för mycket. Då introducerade han wow för tjejen och försökte få henne att förstå hur kul det var, och det gick faktiskt bättre än väntat och hon började själv spela och blev självklart lika hooked som han.
Tiden gick och killen i fråga började småtröttna lite på wow medans tjejen hans var mer fast än vad han nånsin varit.
Hon började spela mer och mer och speciellt mycket med någon snubbe från australien och det hela slutade med att hon nu har dumpat killen efter ett flera års förhållande för att flytta ner till australien och bo hos den där killen som hon träffat över wow och aldrig ens sett i verkligheten.
Han trodde nog det var ett genidrag att introducera wow för henne med fyfasiken vilken sjuk utveckling. :laugh: *screwy*
http://www.roligaklipp.se/kampsport,190.html
allan
Kan säga att jag vet många förhållanden som har gått i grunden enbart på grund av WoW.
En av dem sjukaste är ändå det en kompis kompis råkade ut för.
Vad jag hörde så var han WoW addicted och hans tjej flippade på han till slut för att han spelade för mycket. Då introducerade han wow för tjejen och försökte få henne att förstå hur kul det var, och det gick faktiskt bättre än väntat och hon började själv spela och blev självklart lika hooked som han.
Tiden gick och killen i fråga började småtröttna lite på wow medans tjejen hans var mer fast än vad han nånsin varit.
Hon började spela mer och mer och speciellt mycket med någon snubbe från australien och det hela slutade med att hon nu har dumpat killen efter ett flera års förhållande för att flytta ner till australien och bo hos den där killen som hon träffat över wow och aldrig ens sett i verkligheten.
Han trodde nog det var ett genidrag att introducera wow för henne med fyfasiken vilken sjuk utveckling. :laugh: *screwy*
Haha fyfäsen va sjukt!
Precis samma sak hände en polare! Fast det var delvis mitt fel, det var jag som sa till han och henne att hon skulle börja lira också.
Sagt och gjort, hon skaffade konto o egen burk.
Innan liret hade dom alltså tänkt gifta sig och skaffa barn...
Absinteh
2006-03-04, 23:43
Hah, en polares syrra har ett "Wow-förhållande" Jag tycker det är extremt underligt, men kanske värsta fetishen för en wownörd, vem vet :naughty:
Haha fyfäsen va sjukt!
Precis samma sak hände en polare! Fast det var delvis mitt fel, det var jag som sa till han och henne att hon skulle börja lira också.
Sagt och gjort, hon skaffade konto o egen burk.
Innan liret hade dom alltså tänkt gifta sig och skaffa barn...
Sett det hända i EQ också
Metal_boy_
2006-03-05, 00:54
vet inte ens vad det där jävla wow är för nått skit, jag är hårdrockare för jössenammen!!!!!! *grr27*
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.