Visa fullständig version : Why this happen to me?
Det har varit så här i en vecka. Jag förstår inte. Det känns som att jag sitter med smalbandsmodem. (I själva verket har jag ett normalt sett hyfsat snabbt adsl-bredband från Glocalnet) Bilderna laddar så sakta. Why this happen? I cry!
Bobbokrull
2006-03-03, 08:04
Jag har precis samma problem, sidorna laddar sakta, bilder likaså!. Tur man inte är i stort behov av internet men fortsätter det i den här "farten" så ringer jag Kommunicera på måndag och :furious:
H.Emanuel
2006-03-03, 08:07
Stackars dig, Nina.Livet är så fruktansvärt tungt och fyllt av motgångar för vissa av oss.
Det var lågt...
Skämt åsido, jag var med om något liknande för några år sedan. Ring deras support.
Det här måste väl ändå kategoriseras som "dagens I-landsproblem".
cheesian
2006-03-03, 08:17
http://tptest.se/
Förmodligen har du surfat rent för fort innan så för att få rätt balans på din lina sänker man hastigheten ett tag.
Det här måste väl ändå kategoriseras som "dagens I-landsproblem".
http://www.robrogers.com/gallery/old_favorites/images/best_00/081300%20I'm%20With%20Stupid.gif[IMG]
Förmodligen har du surfat rent för fort innan så för att få rätt balans på din lina sänker man hastigheten ett tag. :D Tackar vänligast. Givetvis är det så!
Herkulez
2006-03-03, 10:33
beklagar sorgen nina, säg till om det finns något jag kan göra för dig. ring om du behöver prata ut.
beklagar sorgen nina, säg till om det finns något jag kan göra för dig. ring om du behöver prata ut.Jag har en stor klump i halsen. Vet inte om jag kan prata om det. Inte nu. Det gör för ont.
rememberence
2006-03-03, 11:02
Kolla nätverkskabeln
ifall det skulle vara en knut på den
ifall det skulle vara en knut på den :D Visst.
rememberence
2006-03-03, 11:05
:D Visst.
vad?, man vet aldrig, eller kolla så att inte din råtta(elelr vad det nu är) har naffsat lite på kabeln :)
Metal_boy_
2006-03-03, 11:07
Jag kan komma upp med startkablar, så ska vi nog få fräs på ditt modem.
:naughty:
Fräs är nog rätta ljudet när Nina klöser din kabel ja.
Fräs är nog rätta ljudet när Nina klöser din kabel ja.
STFU
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.