Visa fullständig version : Nina L <3 bolio
Efter mycket om och men är det alldeles solklart. Jag och Nina L här på forumet är numera kolozzeums främsta par. Våra planer inför vårt fortsatta förhållande är följande:
- Ha mycket cybersex.
- Köra tunga Westside-pass över webcam.
- Ligga med våra IRL-partners och tänka på den andra.
Vi ingår numera i Holy Matrimony.
Nina är knäböjsflickan i förhållandet och jag är marklyftspojken.
Vi mottager varmt och gärna era gratulationer samt presenter.
/ Mr. & Mrs. Lätt :em:
Grattis jag har likasinnade förhållande med Herkules och J.Saarela.
Nu blev du allt avis va ?
Grattis jag har likasinnade förhållande med Herkules och J.Saarela.
Nu blev du allt avis va ?
Båda två? :confused:
Ja, lite avis. :em:
Men å andra sidan är Nina snyggare än båda! Och har större bröst. HAHA. Sådeså.
J.Saarela
2006-03-02, 13:31
Hade det varit nån annan hade jag haft djupa protester mot det här.Du har en mycket fin kvinna Bolio,grattis
Men å andra sidan är Nina snyggare än båda! Och har större bröst. HAHA. Sådeså. :thumbup: Så sant, så sant.
Hade det varit nån annan hade jag haft djupa protester mot det här.Du har en mycket fin kvinna Bolio,grattis
Tack. :D Jag uppskattar det, och måste också nämna att även du har två mycket fina kvinnor i Piranha och Herkulez. :D
Metal_boy_
2006-03-02, 13:32
Grattis bolio! Jag hoppas det här ger dig lite mer "inblick" i den svenska kvinnans sexualitet :)
Rackarns.
Jag ska gifta mig på riktigt jag. :) Då får man ha riktigt sex!
Rackarns.
Jag ska gifta mig på riktigt jag. :) Då får man ha riktigt sex!Den här tråden handlar om mig och bolio, ingen annan, okej. *grr*
Den här tråden handlar om mig och bolio, ingen annan, okej. *grr*
Moderatorkomplex.
Dra till BODY med dig va......
Grattis bolio! Jag hoppas det här ger dig lite mer "inblick" i den svenska kvinnans sexualitet :)
Tack baby! Fast jag och Nina tänker ju inte ha sex. Vi är för fina för sådana dumheter. Sex får pöbeln sysselsätta sig med.
Jag och min nyblivna brud af ädel härkomst tänker dock göra någonting annat: vi planerar att köra knäböj ihop. Fast inte på det vanliga sättet. Utan vi tänker oss att vi köper ett par byxor av storlek XXL där vi båda får plats, en lite större tröja i vilken vi båda får plats och köra knäböj tillsammans, samtidigt. Allvarligt talat, är inte det varje lyftares och byggares dröm? Att få köra knäböj MED en tjej som Nina, samtidigt, invävda i varandra och med en gemensam muskelkraft?
Erektionens era är inledd. Länge leve den nya eran!
Trist när avundsjukan lyser igenom sådär.
Moderatorkomplex.
Dra till BODY med dig va......
Du talar inte till min brud sådär. Jag är kurd och jag har kniv, fattaru?!?!
Damn right too.
........... MED en tjej som Nina, samtidigt, invävda i varandra och med en gemensam muskelkraft?
Antog det var förutsättning för er för att lyfta 3 siffrigt i något av momenten.
BTW. Det här är HELT sinnessjukt men apropå ingenting drömde jag om kolozzeum inatt. Jag drömde om KRAMPUS mest. I min dröm var han EXTREMT grov och jag var hur spinkig och liten som helst, så jag skämdes. Det var riktigt hemskt. Imorse bestämde jag mig för att fyrdubbla dosen. :em:
Moderatorkomplex.
Dra till BODY med dig va......Jag älskar dig också, KramPUSS. (Fast strikt platoniskt och utan knäböj i XXXL-bralla.)
Antog det var förutsättning för er för att lyfta 3 siffrigt i något av momenten.
:em:
Du hatar oss för vi har större bröst än er.
Du talar inte till min brud sådär. Jag är kurd och jag har kniv, fattaru?!?!
Damn right too.
Solly då....
Jag är Ungrare med grosse salami.
Ni får blommor av mig till denna dag: En kaktus till dig och en tistel till Ninisch. :)
:em:
Du hatar oss för vi har större bröst än er.
Helt korrekt iaktagelse.
:D
Jag älskar dig också, KramPUSS.
Ha-ha, "KramPUSS". Fyndigt sötnos! Jag älskar när du är vis och allvetande som bara vi två i vårt förhållande kan vara, hjärtat. :love:
Helt korrekt iaktagelse.
BTW. Det här är HELT sinnessjukt men apropå ingenting drömde jag om kolozzeum inatt. Jag drömde om KRAMPUS mest. I min dröm var han EXTREMT grov och jag var hur spinkig och liten som helst, så jag skämdes. Det var riktigt hemskt. Imorse bestämde jag mig för att fyrdubbla dosen. :em:
OMGZ! En sanndröm! :D
Blir det traditionellt bröllop och så? Hemgift? Baklawa? Kurdiska morbröder som skjuter med gevär? :)
Blir det traditionellt bröllop och så? Hemgift? Baklawa? Kurdiska morbröder som skjuter med gevär? :)
Jag tänker på filmen "svart katt vit katt" ... nån som sett den ?
( Allan får vara gammelgubben med guldtänder )
Nejdå. Vi gifter oss på Internet, bevingade internets honungssamlare som vi är. Vi är barn av TCP/IP.
Vår präst är King Grub. Min best man Allan. Herkulez och du får vara flickorna som följer efter Nina. Jag kommer inte ihåg vad det heter. :em:
du får vara flickorna som följer efter Nina. Jag kommer inte ihåg vad det heter. :em:Brudnäbbar. (Fast spontant tänkte jag på små kåta 20-åringa slynor på nattklubb.)
tigerofsweden
2006-03-02, 13:46
Nejdå. Vi gifter oss på Internet, bevingade internets honungssamlare som vi är. Vi är barn av TCP/IP.
Vår präst är King Grub. Min best man Allan. Herkulez och du får vara flickorna som följer efter Nina. Jag kommer inte ihåg vad det heter. :em:
Slynor tror jag ordet är du letar efter!
Bitch ass hoes (eller tärnor).
Jag kommer att stå där i kostym och med en krukväxt i hand.. Näven knuten hårt i fickan.....
Allvarligt så gifter jag mig till sommaren. Hoppas jag lever så länge. :)
Rock! :hbang:
Brudnäbbar. (Fast spontant tänkte jag på små kåta 20-åringa slynor på nattklubb.)
Jag tänker att de kan vara både och. Samtidigt. Små kåta 20-åriga slynor under valfri bänkpress.
Slynor tror jag ordet är du letar efter!I like the way you think.
Allvarligt så gifter jag mig till sommaren.:hbang:
Gör du? På riktigt? Grattis som fan mannen. Fast är inte du lite för ung för sånt? :em:
Rock! :hbang:Ett offentligt grattis härifrån också.
Kommer det att sändas på webben? :) (Så jag och bolio kan vara med)
Gör du? På riktigt? Grattis som fan mannen. Fast är inte du lite för ung för sånt? :em:
Min pappa sa det var ok dock. :)
Jepp allvarligt. Livet som Herr Krampus lär drabba kolozzeums allmäntforum hårt..
Sorry om jag snor glasen ifrån er tråd. Ska sluta :em:
Undra villka de inbjudna blir till bröloppet på nätet.
Ett offentligt grattis härifrån också.
Kommer det att sändas på webben? :) (Så jag och bolio kan vara med)
Naae. Det är lite hemligt och undangömt faktiskt.
De vill döda mig va.. Behöver skyddsväst... (Skämt.)
Jag ska inte sno er tråd mer.
Jag stavar om ingen märkt det, som en fittah. :)
Jag ska inte sno ngra glas, utan glans.. Kort edit rocks!
Krokodil
2006-03-02, 13:58
Bitch ass hoes (eller tärnor).
Jag kommer att stå där i kostym och med en krukväxt i hand.. Näven knuten hårt i fickan.....
Rock! :hbang:Jag rekommenderar det äkta ståndet. :thumbup:
Jag rekommenderar det äkta ståndet. :thumbup:
Vi bör starta en tråd om dessa ting..
Jag är lite rädd faktiskt...
Hur gick det med tandemböjarna?
(Tror jag hittade ett nytt ord där. I sann kapitalistisk anda tänker jag deklarera äganderätt och kräva betalt från alla som använder det)
Helena B
2006-09-22, 23:44
*Bump*
Så bumpar du den. Försöker du säga något eller Har Nina tillgång till dina pm :D
Bitch ass hoes (eller tärnor).Allvarligt så gifter jag mig till sommaren. Hoppas jag lever så länge. :)
Rock! :hbang:
fy fan va gött!
min bror ska också gifta sig, o jag ska hålla tal inför hela min släkt och brudens släkt, o jag vet inte ens va jag ska säga.. jag har redan mardrömmar inför d, trots d e minst 6 månader kvar!
grattis Krampus!
Herkulez
2006-09-23, 07:58
Båda två? :confused:
Ja, lite avis. :em:
.
incest familjefest FTW
nina är bäst
När skall ni ha internet-bröllopet alt internet-smekmånaden?
Jacksatan
2006-09-23, 09:04
En blind leder en blind ;)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.