handdator

Visa fullständig version : Inga fördomar om tjockisar här inte

Coldsmith
2006-02-28, 20:29
http://spikedhumor.com/articles/8881/Family_guy_Fat_People_Club.html

Ett av de bättre klippen i family guy-serien. Kalaskul.

Kaboffastar
2006-02-28, 20:47
funkar inte för mig :(

Sonny
2006-02-28, 21:38
Hahahaha, underbart avsnitt, underbar serie :thumbup:

Palm
2006-02-28, 21:46
Så fruktansvärt bra serie! Hans pruttduell med Michael Moore är också ganska skoj :D

hahavaffan
2006-02-28, 21:53
Ja fy helvete vad jag skrattade när jag såg det första gången :laugh:

Nästan roligare nu dock :D

Bönne
2006-02-28, 21:58
Avsnittet när Chris blir anklagad för att ha snattat en falukorv är också riktigt roligt om man vill vara inne på det ämnet :P

Herkulez
2006-02-28, 22:05
min favoritserie, reta tjejen igår på stan genom att gå och berätta svindåliga skämt och skratta högt med samma garv som Peter, det var inte uppskattat

så jag fortsatte.

Coldsmith
2006-02-28, 23:09
min favoritserie, reta tjejen igår på stan genom att gå och berätta svindåliga skämt och skratta högt med samma garv som Peter, det var inte uppskattat

så jag fortsatte.

"Mike tyson once beat his wife..... but that is not funny...

hähäähähähähähähähähä"

:D.

Dålig humor rockar.

Annan aprolig grej är ju när han ramlar och slår knäet och stönar och har sig hur länge somhelst. Först roligt.. sen blir de för länge så det inte är roligt.. sen blir det så länge att det blir roligt igen :D

Coldsmith
2006-02-28, 23:10
Avsnittet när Chris blir anklagad för att ha snattat en falukorv är också riktigt roligt om man vill vara inne på det ämnet :P

va? Vilket avsnitt är det?! Måste ha missat, trodde jag sett allt.
Annars är ju ungen rätt välutrustad har man fått klart för sig :D.

Herkulez
2006-02-28, 23:11
"

Annan aprolig grej är ju när han ramlar och slår knäet och stönar och har sig hur länge somhelst. Först roligt.. sen blir de för länge så det inte är roligt.. sen blir det så länge att det blir roligt igen :D
:laugh: haha precis, man skrattar dom första 10sekunderna för att sen bli utråkad i 10sek till, och sen vänder set och man garvar ännu mer dom sista 10sekunderna

jwzrd
2006-02-28, 23:16

så jag fortsatte.

HAHAHa!

grisbil3n
2006-02-28, 23:17
Det där var bland det tråkigaste jag sett från en annars jävligt rolig serie, lite väl bondig och uppenbar humor.

Trance
2006-02-28, 23:18
va? Vilket avsnitt är det?! Måste ha missat, trodde jag sett allt.
Annars är ju ungen rätt välutrustad har man fått klart för sig :D.

Family.Guy.s02e17.He's.Too.Sexy.for.His.Fat.XviD-SChiZO.avi

- Son, I'm going to need those two hams back.
- I don't have any hams.
- Lift up your shirt, son
- I need an adult!
- You are not a shoplifter, you are just a fat kid. Sorry about that fatty fat fatty. Hey, Tom he is just a fat kid, arent you fatty. You are just a big old fat kid. Here is some chocolate fatso
-Thanks!

Sonny
2006-02-28, 23:20
"Don't listen to you'r sister Chris, putting you'r fingers down you'r throat doesn't make you throw up"

................

*SPLOSH*

"Peter, are you allright?"

Hades
2006-03-01, 08:19
HAHAHA, den sekvensen är så jäkla kul! :laugh:

Det finns en snubbe här på jobbet som är extremt lik Peter. Nästan så man borde ta en bild och göra en "lika som bär".

Coldsmith
2006-03-01, 15:28
http://spikedhumor.com/articles/8833/Family_Guy_Fat_Guys.html

Ännu mer tjockishumor :D

Herkulez
2006-03-01, 15:38
hahahaa

no offence jwzrd

jwzrd
2006-03-01, 15:39
hahahaa

no offence jwzrd

Hahaha så fult Stewie!

Thorwaldsson
2006-03-01, 15:49
Det klart bästa avsnittet är ju när det är parodi på "Kalle i chokladfabriken"... Inte minst den sekvens när Peter stönar i en minut efter att slagit knät. Även omskrivningen av "oompa loompas" till "chumba wumbas" är ju klockren.

För de som inte vet vad chumba wumba är http://sv.wikipedia.org/wiki/Chumbawamba mao anarkistiska punkare :D