handdator

Visa fullständig version : Är det bara jag eller?

Ungtuppen
2006-02-27, 14:17
Är det bara jag eller? Jag har flera gånger varit med om att tjejer har raggat på mig. Tagit kontakt på krogen, skickat sms, pratat över msn och lunar osv och när det tillslut kommer till det stadiet och man börjar snacka om sex osv så har deras intresse bara gått upp i rök dagen efter.

Så längen jag spelar svårfångad och håller mig i skinnet så gör dom tammefan allt för att kåta upp en, men som sagt när man börjar visa lite intresse och känslor tillbaka då tar det inte lång tid innan man är lika intressant som en stubbe.

Är det såhär i regel? Eller är det bara jag som träffat knasiga brudar?

Hmm, jäkligt komplicerat.

skaparn
2006-02-27, 14:23
"Brudar är fan knäppa"-tråden #99978.

Vem blir först till 100 000?

Slartibartfast
2006-02-27, 14:26
Vem behöver brudar när det finns porr? :D

Officer
2006-02-27, 14:27
Vem behöver brudar när det finns porr? :D

Jag fick min högra infraspinatus ur led häromnatten *grr*

Griip
Jadu, tjejer är dumma i huvet, så är det helt enkelt. Finns ingen förklaring heller, helskumt.

jwzrd
Är det bara jag eller? Jag har flera gånger varit med om att tjejer har raggat på mig. Tagit kontakt på krogen, skickat sms, pratat över msn och lunar osv och när det tillslut kommer till det stadiet och man börjar snacka om sex osv så har deras intresse bara gått upp i rök dagen efter.

Så längen jag spelar svårfångad och håller mig i skinnet så gör dom tammefan allt för att kåta upp en, men som sagt när man börjar visa lite intresse och känslor tillbaka då tar det inte lång tid innan man är lika intressant som en stubbe.

Du kanske ska ta det lugnt med pratet om analsex, ball-gags och ridpiskor tills ni träffats iallafall?

hahavaffan
Kvinnan är en mycket komplicerad sak... en av sakerna man snabbt får lära sig är att de alltid, alltid vill ha det de inte kan få.

Zafer
2006-02-27, 14:28
Ge dom en propp!

OggeP
2006-02-27, 14:28
Du kanske ska ta det lugnt med pratet om analsex, ball-gags och ridpiskor tills ni träffats iallafall?

Talar du av egen erfarenhet?

jwzrd
2006-02-27, 14:29
Talar du av egen erfarenhet?

Nej jag får inte ens prata med tjejerna från början :/

hahavaffan
2006-02-27, 14:30
Du kanske ska ta det lugnt med pratet om analsex, ball-gags och ridpiskor tills ni träffats iallafall?Klockren, hahah! :laugh:

Förresten, är ball-gag samma sak som s.k. "teabagging"?

Griip
2006-02-27, 14:32
Klockren, hahah! :laugh:

Låter nästan som det.. annars låter det ju som ball gaging.. erm.. ja.

Chuck Norris does not tea-bag women, he potato-sacks them.

jwzrd
2006-02-27, 14:33
Klockren, hahah! :laugh:

Det beror på om du är utrustat med en skinnpåse med två nötter i eller en lite större röd och blank gummiboll.

skaparn
2006-02-27, 14:38
Nej jag får inte ens prata med tjejerna från början :/

Vad menar du med "från början", innan du lagt piller i drinken eller knockat dem med en höger?

jwzrd
2006-02-27, 14:40
Vad menar du med "från början", innan du lagt piller i drinken eller knockat dem med en höger?

Nej, när jag använder dig som lockbete. Alltså innan jag smyger ned knockout-droppar i din GT för att kunna forsla bort dig.

skaparn
2006-02-27, 14:41
Nej, när jag använder dig som lockbete. Alltså innan jag smyger ned knockout-droppar i din GT för att kunna forsla bort dig.

Se till att dosera ordentligt bara. Välhängda styrkelyftare kan sätta djupa spår i själ och stjärt om man inte tagit tillräckligt med droger.

jwzrd
2006-02-27, 14:42
Se till att dosera ordentligt bara. Välhängda styrkelyftare kan sätta djupa spår i själ och stjärt om man inte tagit tillräckligt med droger.

HAHA!

mela
2006-02-27, 15:19
bara pervokillar som snackar sex på internet :D

om det inte är fullt allvar eller på tjejens initativ...

Langster
2006-02-27, 15:28

Testa att inte snacka så mycket om sex. Ha sex med henne istället.

Piranha
2006-02-27, 15:32
Du är säkert så där mesigt snäll "vara kompis" pratsam stödjande kille på krogen och via dem första samtalen och intrycket ... så tjejerna tycker:

"Gud vad trevligt med en kille som är gay så vi kan prata om allt och jag inte behöver känna nån sexuell press ... ååååh min första killkompis ... lycka lycka!"

Ja sen fäller du bomben..

Lösning: Reka läget ifrån början, ödsla inte din och tjejens tid.

Nina L
2006-02-27, 15:39
De vill bara ha bekräftelse. De vill inte ligga.

Ungtuppen
2006-02-27, 15:42
bara pervokillar som snackar sex på internet :D

om det inte är fullt allvar eller på tjejens initativ...

Alltså, jag har ju såklart träffat dessa irl. På hemmafester, krogen etc. Sedan så har det blivit snackandes över msn och även en massa sms-skickande. Nej det har absolut inte varit jag som tagit iniativet till "sexsnacket", jag är inte en sån person, men när en snygg tjej börjar snacka sex med mig så är jag inte den som bangar, även om jag försökt ... "styra bort" det samtalet ett antal gånger när det kommit upp.

Och som jag sa, när jag gör det och små-dissar deras flirtar så blir dom nästan alltid bara mer och mer extrem och gör verkligen allt för att kåta upp en, och när man väl kommit till det stadiet och visar lite känslor tillbaka då är man efter bara några dagar rätt ointressant.

Mental
2006-02-27, 15:56
Alltså, jag har ju såklart träffat dessa irl. På hemmafester, krogen etc. Sedan så har det blivit snackandes över msn och även en massa sms-skickande. Nej det har absolut inte varit jag som tagit iniativet till "sexsnacket", jag är inte en sån person, men när en snygg tjej börjar snacka sex med mig så är jag inte den som bangar, även om jag försökt ... "styra bort" det samtalet ett antal gånger när det kommit upp.

Och som jag sa, när jag gör det och små-dissar deras flirtar så blir dom nästan alltid bara mer och mer extrem och gör verkligen allt för att kåta upp en, och när man väl kommit till det stadiet och visar lite känslor tillbaka då är man efter bara några dagar rätt ointressant.

Det är jakten som är kul, när bytet är nedlagt är det ointressant.
Bli jägare i stället för byte är mitt tips :D