Visa fullständig version : Sol !!!
H.Emanuel
2006-02-27, 11:22
SOLEN är här o tittar fram mer och mer.
Tjohopp tralla la lej.
Hurra för solen!
H.Emanuel
2006-02-27, 11:27
Surya namaskara (Sol, jag hälsar dig) :bow:
Tror ni det kommer mer snö *screwy*
försöker du säga att vintern är över och att det nu kommer att bl ivarmare för varje dag?
Inga mer minusgrader?!??
H.Emanuel
2006-02-27, 11:32
försöker du säga att vintern är över och att det nu kommer att bl ivarmare för varje dag?
Inga mer minusgrader?!??
Nej, det har jag väl inte påstått hoppas jag. Jag sa att solen syns mer och mer. Jag gillar soliga vintrar oxå
Sultanen
2006-02-27, 11:35
va o tog en promenad igår på isen var jälit skönt skulle lätt vilja d idag med men jag e slav o ska till jobbet nu =/
victor_n
2006-02-27, 11:40
Oj oj va fint vädret är:D sol och målnfritt.. sen så är det första dagen idag som jag ska börja med löpträningen! + ska vara vid medis idag och gratulera HOCKEY KILLARNA :hbang:
FY FAAN så underbart!! har gått o gladit mej åt desamma på sistens! oxå börjar de lukta vår ute nu *popcorn* den där trä/gräs lukten och den trevliga ruttna ägg varianten från bäckar som tinar, båda lika glädjebringande :D
H.Emanuel
2006-02-28, 06:58
Dessvärre ser jag också skräpet hemma tydligare...
Det snöade nyss i Partille *grr27*
Tror ni inte jag mötte en alkis reda 0645 i centrala Lund. Han var på strålande humör och ville ha en kopp kaffe.
Ett vårtecken lika säkert som Krokusar, är alla alkisar som tittar ut.
Dessutom börjar det bli gott om kalvar hemma på gården, 10 st har det redan blivit. Jodå våren är på väg, bara tråkiga lynniga Mars kvar att ta sig igenom :)
Å snart vår :love:
Mmmm lika lycklig och nyförälskad varje gång den kommer!
Det jag är rädd för med solen är att fågelinfluensa-smittade birdies blir intresserade av Sverige och gör en divebomb-run över Sthlm me massa fågelpruttar.
Sverige har nu blivit ett attraktivt resmål!
Kaboffastar
2006-02-28, 07:40
snöar som fan här. kommit 1 dm i natt.. örebro län
hahavaffan
2006-02-28, 10:01
Igår var det underbart. Så jäkla fint väder. Idag = bajs.
victor_n
2006-02-28, 10:35
Här i huddinge börjar solen titta fram mer och mer iaf :)
s_himself
2006-02-28, 11:13
här i västervik är det tort på vägarna, snart är snön helt borta från trotoarena. gräset börjar komma fram på vissa ställen. den tjocka isen på parkeringen utanför mitt jobb är nog helt borta om ett par dagar om det fortsätter va soligt ute. Jag hjälper till med att kasta ut vägsalt på skiten :D
Det som suger är alla snövallar och skit som kommer ta 1½ månad till innan dom förvinner :(
Joo då, det börjar faktiskt kännas som att våren börjar sakta sakt smyga sig på en. Men visst. det finns hela mars och ta sig igenom. Så jag räknar nog ändå med att det kommer att komma lite mera snö. Men den snön kommer nog försvinna fort eftersom våren och värmen även kommer närmre och närmre.
jag längtar tills alla krokusar, påskliljor, vitsippor, snödroppar och blåsippor kommer.. Det är härligt som fan. Sedan börjar buskarna knoppa också. Det är tider det! :love:
Juliette
2006-02-28, 11:59
Surya namaskara (Sol, jag hälsar dig) :bow:
namaste :bow:
:)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.