Logga in

Visa fullständig version : Löst fett kring midja

zoltan_hellhound
2006-02-27, 08:47
Har nu deffat ner mig rätt mycket..men jag har fortfarande fett kvar kring midjan, saken är den att det har blivit löst väldigt löst..förr hade fettet en hårdare karatär. vad kan detta bero på?

delta_mats
2006-02-27, 08:49
Lösskinn tror jag det kan vara.

magnusasb
2006-02-27, 13:28
Löst skinn förmodligen, men finns salvor, tabletter för att huden ska dra ihop sig, orkar inte kolla upp vad de heter men sök på det eller ring/gå till apoteket.

Lycka till! :)

Srednq
2006-02-27, 18:03
ett par pizzor så fylls de ut igen...

förmodligen överblivet skinn. de drar ihop sig med tiden. att de skulle hjälpa med piller tror jag inte på. de finns ju plastikoperationer där dom fixar de men vänta å se om de ändrar sig nåt

villemannen
2006-02-27, 18:40
äsch, vet att jag läst om detta någonstanns. Men jag har för mig att det är ett bra tecken på att det inte är långt kvar förräns allt är borta. Ofta bildas det fettkulor i samband med detta som man kan känna. Rätt säker på att det tar sin naturliga väg till det normala. Antar man kan säga att densiteten inte är den samma kanske...

Vet dock inte helt säkert och inga källor på det heller.

zoltan_hellhound
2006-02-27, 19:16
ett par pizzor så fylls de ut igen...

förmodligen överblivet skinn. de drar ihop sig med tiden. att de skulle hjälpa med piller tror jag inte på. de finns ju plastikoperationer där dom fixar de men vänta å se om de ändrar sig nåt

Äru inte klok påg... äta pizza!! :D

Ja om det är skinn så tar det ju lite tid inann det drar ihop sig
så fet var jag inte så att jag har hänge skinn och behöver opereras *grr27*
Eller ...jo lite *cry*

Nej piller tror inte jag heller på

King Grub
2006-02-27, 19:17
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=11136&highlight=fettkulor

tigerofsweden
2006-02-27, 20:42
fakk, känner inga kulor här inte, mao en bit kvar :(

Edit. Jo en stor kula som man kan greppa med båda händerna :laugh:

muffe85
2006-02-28, 16:18
Löst skinn förmodligen, men finns salvor, tabletter för att huden ska dra ihop sig, orkar inte kolla upp vad de heter men sök på det eller ring/gå till apoteket.
Lycka till! :)

jag har ni deffat ned mig nästan 10kg (och mer ska det bli!!)
och jag har börjat få lös hud och så, slapp som fan.
Jag var idag på apoteket och frågade om salvor, krämer eller tabletter för det du säger.
Dom har aldrig hört talas om det.

har du nån källa på att det finns såna salvor som drar ihop huden?