handdator

Visa fullständig version : hjälp me min deffning

pitro
2006-02-27, 00:20
hejsan

jag hade tänk och börja min deffning (måste se bra ut till sommarn :P) då har jag 2 små frågor.

Om man ska ut och jogga/gå.. så har jag hört att det är bäst att göra det direkt efter man har vaknat, men då undrar jag, spelar det nån roll när man går upp?

och sen om man ska äta, ska man göra d i små lagomstora portioner eller flera små?
jag hade tänkt att äta ngt tungt frukost, 2-3 frukter till mellanmål o tillsist middag, en normal portion.

jag är en kille på 180 cm lång och väger runt 85 kg, då jar har mycket fett som täcker mina vackra muskler :P:P

aja då vet ni lite grann om mig

nemd
2006-02-27, 00:23
Jag tycker det här med hur man ska äta. Mycket några gånger eller Lite många gånger är ett personlighets val. Jag har iaf testa bådadera och gått ner av dem båda. Jag föredrar nog att gå på mycket några gånger..

Testa och se.

pitro
2006-02-27, 00:27
ok, tack, aja får väl också testa båda sätten, väljer den som känns bäst :)

Cerberus
2006-02-27, 00:40
bröd bakat på surdeg med hela korn i är den bästa sortens bröd. Kan ta ett tag innan man börjar gilla sånt bröd dock.

mangemani
2006-02-27, 04:39
spelar ingen roll NÄR du kliver upp.
kroppen din vet inte att kanske kl 1 är morgon och att kl 5-6 är natt för dej,det är helt upp till hur du själv har ställt om dygnet.