Visa fullständig version : När väger ni er?
Testade att söka men hittade inga svar, är bara en snabb liten fråga, men när brukar ni väga er under eran deffperiod, är det precis när ni vaknat?, har ni gått på toa först?, dum fråga i know.. *innocent*
Herkulez
2006-02-25, 11:30
max 1gång i veckan på morgonen, vanligtvist dagen före ev ätardag.
jepp toa först.
Cerberus
2006-02-25, 12:21
Högst en gång i veckan ja, på senare tid har jag vägt mig varannan vecka.
Efter toabesöket och komplett naken :D då väger jag mig :)
Alexlindgren
2006-02-25, 12:34
innan frukost efter toa, ja :P
En gång i veckan. Första gångne blev på kvällen så jag måste fortsätta med det :/
Varje dag :em: På morgonen efter toabesöket
Aldrig. Vad säger vågen ? ...ingenting faktiskt. Titta i spegeln.
Mjo sant iofs, men det är väl kul att ha en viktkurva att kolla på, om än för inget annat än inspiration/nyfikenhet :)
Efter muggen, på ätardagens morgon. innan jag börjat äta givetvis.
Herkulez
2006-02-25, 13:39
men min hjärna är så fuckad under diet så jag måste kolla då och då att jag går ner för annars känner jag mig bara som ett fetto.
Pellefant
2006-02-25, 13:42
I början av veckan på gymmet, efter toalettbesök. Innan frukost.
Så bra digitalvåg där som visar vikten i 20g-intervaller.
Cerberus
2006-02-25, 13:49
Jag är en sån som aldrig ser några resultat i spegeln(väldigt små) fast jag har tagit före o efterbilder som klart visar stor skillnad(är för blyg för att visa upp här). Tycker vikten är en ytterligare bekräftelse på att man är på rätt väg iaf..
tigerofsweden
2006-02-25, 14:48
Jag är en sån som aldrig ser några resultat i spegeln(väldigt små) fast jag har tagit före o efterbilder som klart visar stor skillnad(är för blyg för att visa upp här). Tycker vikten är en ytterligare bekräftelse på att man är på rätt väg iaf..
Kom igen upp med bilder!
På jobbet nån gång ibland.
Nån gång på gymmet, nån gång hemma ibland..Mest på eftermiddagen
dan innan ätardagen. innan frukost och efter toabesök, näck.
På natten. Pissnödig som fan. Enda plagget, en badmössa modell 60-tal. Alltid ståendes på ett ben sjungandes Mora Träsks "Tigerjakt"!
Detta hjälper mig att ha stenkoll på om jag blir hårdare i kroppen... :D
på morgonen efter toabesök och efter min morgoncardio max en gång per vecka.
viktigast är väl att man har ungefär samma förutsättningar varje gång för det är ju inte själva utfallet du är ute efter utan förändringen.
wintzell
2006-02-25, 17:54
Flera gånger om dagen varje gång jag borstar tänderna och innan (och ibland efter) jag ska pissa eller skita...
Aldrig nu när det inte finns våg på gymmet.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.