Visa fullständig version : Förkyld och inte tränat på 12 dagar
Hur håller man uppe motivationen när man är sjuk?
Jag börjar få panik! Precis innan förkyldningen och det "onda" i halsen satte sig, slutade jag min kreatinkur. Till min förskräckelse har jag nu gått ner 3-4 kg. Detta kan inte bara vara vattnet som kreatinet bundit upp i kroppen. :cryout: Man är ju inte speciellt matsugen när man är så krasslig som jag är.
Försöker ändå få i mig mitt dagsbehov av proteiner.
Peppa mig!!
Jag kan bli motiverad bara jag spelar en av låtarna jag brukar lyssna till för å få Pumpish, typ Anvil of Crom av Basil Poledouris, Holst, Carl Orff - Carmina Burana alt GoaTrance eller DeathMetal.
Eller så ser du helt enkelt på nån bra byggarvideo som du gillar.
Unbelievable kanske eller Blood n Guts.
Bäst är dock när folk tränar och det e bra musik till typ Disturbeds variant av Land of Confusion, då blir man grymt motiverad trots att man e sunkig.
Nu jävlar ere dags för en rejäl comeback etc.
är i precis samma situation.. har inte tränat sen hmm få se nu 10 dagar... är riktitg jävla förkyld, har en sjuk huvudvärk och inflammation i bihålorna typ ;/ lär inte bli bättre på en 5-10 dar heller... vad fan gör man, ja måste ju gå till skolan i alla fall och det blir ju inte bättre av att man sitter där o trycker
Har också nåt skit i halsen, försökte träna i söndags men det gjorde bara skitont i halsen. Är så jävla sugen på att träna.
Hur håller man uppe motivationen när man är sjuk?
Jag börjar få panik! Precis innan förkyldningen och det "onda" i halsen satte sig, slutade jag min kreatinkur. Till min förskräckelse har jag nu gått ner 3-4 kg. Detta kan inte bara vara vattnet som kreatinet bundit upp i kroppen. :cryout: Man är ju inte speciellt matsugen när man är så krasslig som jag är.
Försöker ändå få i mig mitt dagsbehov av proteiner.
Peppa mig!!
Skit i motivationen och satsa på att bli frisk istället. Motivationen kommer tillbaka den dag som du smeker en hantel. Jag lovar :thumbup:
jag kanske inte skall klaga för jag har bara varit sjuk i 3 dagar men det suger verkligen. *cry*
Personligen vill jag inte höra något om träning överhuvudtaget för då blir man bara less för att man inte kan träna själv.
Det mest störande är att man har sån huvudvärk och ont i hela kroppen så man knappt orkar kolla på film eller lyssna på musik.
Då suger det att vara sjuk *cry*
har själv varit förkyld i dryga nio veckor nu :( har således inte tränat på ett tag ...
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.