Visa fullständig version : Designa och köp din skjorta på nätet
Har väldigt svårt att hitta skjortor som är snygga samtidigt som dom passar bra. Hittade en sida på nätet som skräddarsyr skjortor åt en!
Tailorshirts.com (http://www.tailorshirts.com/se_sv/)
Någon som har beställt där ifrån någon gång? :hbang:
Tråkig sida.. jag räknade med att kunna designa min drömhawaiiskjorta :D
Måttbeställd och skräddarsydd är väl iofs inte samma sak (?) men sidan är intressant i vilket fall som helst.
Jag tror det tar några stycken skjortor innan man har hittat exakt vad man vill ha (Det är en konst att mäta rätt.) men om man är noga så bör resultatet i alla fall bli minst lika bra som en vanlig skjorta.
Den absolut största fördelen som jag ser det är att man har ett rejält urval av tyg och färger och jag ska helt klart testa den vid tillfälle.
De verkar vara seriösa iallafall. Jag ska nog beställa en rackare därifrån. Tack för tipset!
Efter all jakt efter en röd skjorta så hoppades man kunna hitta det där, men icke :(
Jag har köpt en skjorta därifrån och var mycket nöjd med hur den såg ut. Bra tyg och satt väldigt bra.
Tyvärr var den lite kort, men det var mitt eget fel. Hade sluntit på tangentbordet när jag matade in längden så den blev 10 cm kortare än vad jag egentligen ville.
Kommer absolut att beställa igen!
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.