handdator

Visa fullständig version : Piller för viktnedgång

skyler
2006-02-21, 19:42
En liten fråga.
käkat Loose it i en månad och de har visat sig helt värdelösa....
Nu har jag tappat modet men inte gett upp sökandet efter ett bra kosttillskott, piller el. liknande för effektiv viktminskning. Funderar på omega 3. Någon som kan tipsa mig? För övrigt tränar jag regelbundet och äter en bra kost. Anledningen till att jag vill förlora fett är att jag samlat på mig en del under mitt träningsförbud som nu har upphört. Är absolut inte överviktig men inte lika fast som jag brukade vara när jag tränade 5-6 ggr per vecka (givetvis:-) Önskar en snabbare viktnedgång på kortare tid. Sticker utomlands och vill komma i form till beachen.
Vore mkt tacksam för tips och råd

Alexlindgren
2006-02-21, 20:12
En liten fråga.
käkat Loose it i en månad och de har visat sig helt värdelösa....
Nu har jag tappat modet men inte gett upp sökandet efter ett bra kosttillskott, piller el. liknande för effektiv viktminskning. Funderar på omega 3. Någon som kan tipsa mig? För övrigt tränar jag regelbundet och äter en bra kost. Anledningen till att jag vill förlora fett är att jag samlat på mig en del under mitt träningsförbud som nu har upphört. Är absolut inte överviktig men inte lika fast som jag brukade vara när jag tränade 5-6 ggr per vecka (givetvis:-) Önskar en snabbare viktnedgång på kortare tid. Sticker utomlands och vill komma i form till beachen.
Vore mkt tacksam för tips och råd

Finns inga piller som inte är "förbjudna" som fungerar. Skit i piller och deffa på riktigt istället. Läs grubs deffguide.

mangemani
2006-02-21, 20:17
bra att du har gett upp sökandet,för du söker förgäves efter nått som inte finns.
finns bra tillskott,no doubt about it,men fettförbränande tillskott finns det inte,iaf inget som är lagligt och som inte skadar din kropp.

paddanboy
2006-02-21, 20:21
Hoodia lär fungera om du skall "banta"...

GymTT
2006-02-21, 20:22
Finns inga piller som inte är "förbjudna" som fungerar. Skit i piller och deffa på riktigt istället. Läs grubs deffguide.

Du har så rätt så.

Alexlindgren
2006-02-21, 20:39
Du har så rätt så.

hah ;)

Förresten, omega 3 är fetter, ett tillskott för vissa fetter som du nog kan få i dig från maten, men finns ingen nackdel att knapra omega 3 tabletter.

Vet inte hur mycket du vet om viktminskning men kan bara dra det snabbt.

För att du ska gå ner i vikt måste du äta mindre än vad du gör av med.

Om vi säger att du gör av med 3000 kcal på en dag så ska du förslagsvis få i dig 2000-2500 kcal. 500-1000 kcal underskott är det mest "optimala" underskottet för att tappa så lite muskler som möjligt. Tänk på att du måste träna även under viktminskningen.

Nobeliten
2006-02-21, 22:43
Omega 3, ger INTE så stor förändring på vikten.
Omega 3n den ger bara kroppen fettet som behövs och utvidgar sig in i lederna, som är bra.
Jag äter själv Omega 3 och upplever INGEN viktminskingskänsla.
Det står mycket på "bullshit" på dem olika burkarna!

cez
2006-03-20, 00:54
En lyckad deff är av egen erfarenhet resultatet av en ordentlig sjävldisciplin. Träna och ät rätt, skit i genvägarna utan se det som en utmaning istället.

Pellefant
2006-03-20, 09:55

Jo, Xenical och Reductil, dock receptbelagda, men de är nog enbart för mycket överviktiga bara.