Visa fullständig version : Äckliga människor på gymmet
Yo!
Inte ofta man gymmar med dessa 2 äckliga tanter, men det händer. När man väl kör samtidigt så kan jag säga att de glor som in i #%#/%#(!
O det är inte "Titta undra va han kör för övning!" om ni förstår *rolleyes*
Dessa tanter är mellan 50-60 skulle jag tro. Jag blir så jäkla äcklad när detta händer, samtidigt som jag förstår hur tjejer känner sig när gamla gubbar sitter och glor samtidigt som de tränar, medans fantasierna inte är de oskyldigaste... :MrT:
Så, till frågan; Har ni några perversa människor på erat gym?
Herkulez
2006-02-21, 18:18
äh du inbillar dig bara att du är snyggare än va du egentligen är :D
äh du inbillar dig bara att du är snyggare än va du egentligen är :D
Odu blir bara avundsjuk för att ingen kollar på dig.... ;)
Räknas Herkulez som pervers?
You be the judge...
mangemani
2006-02-21, 18:30
äckligt och äckligt,vet inte om det ordet är rätt,men det finns en del fjortisar som alltid ska tok glo när man tränar.
sen har vi ju alltid det äldre folket(typ dom uppe i 40-50 års åldern) som ska glo som fan när man lyfter vikter som dom bara kan drömma om att ens klara av att lyfta och som alltid ska försöka slänga in en komisk kommentar efter man har lyfft klart.
Kebab-Arne
2006-02-21, 18:33
Tror en gammal kärring luktade apa på gymmet idag. Eller så var det jag... Nåväl gamla kärringar är den kategori jag minst av allt gillar på gymmet. Tycker de är minst seriösa med träningen utan ska mer prata och skratta skithögt. Själv är jag så ful så inte ens kärringarna kollar på mig så det är ingen fara. Du kanske ska sluta träna med bar överkropp? :D
Herkulez
2006-02-21, 18:34
Räknas Herkulez som pervers?
You be the judge...
:D
Äh, jag är immun mot sånt. Låt tanterna/gubbarna kolla. Det bjuder jag på. Snorvalparna bör dock skärpa sig.
userfriendly
2006-02-21, 18:38
på Fairing gym är alla snälla o trevliga :D
hahavaffan
2006-02-21, 18:41
Gillar inte en gubbar som ska snacka så förbannat mycket med en om en massa skit. Jag går inte dit för att samtala med folk. Liksom, vem fasen bryr sig om hans frus systerdotters blaha bla?
Jag brukar glo som bara den på allt möjligt folk på gymmet, kanske skulle sluta med det då :em:
Perscitus
2006-02-21, 18:44
Jag tycker det kan vara roligt med beundrare, vilket jag verkar vara ganska ensam om då alla alltid ska störa sig på människor som på ett eller annat sätt kommenterar en. Kan någon t.ex. förklara sig varför alla tjejer som bär väldigt synliga stringtrosor beklagar sig över att "alla äckel tittar på dem"?
När jag tränade mage kom en tant fram och drog handen över magen och sade "den där går inte av för hackor" och skrattade. Jag har sagt hej till henne några gånger då vi tränar på samma gym i nåt år, mig gjorde det inget. Kan tänka mig att en del andra övervägt anmälan om sexuellt ofredande.
Perscitus
2006-02-21, 18:45
Gillar inte en gubbar som ska snacka så förbannat mycket med en om en massa skit. Jag går inte dit för att samtala med folk. Liksom, vem fasen bryr sig om hans frus systerdotters blaha bla?
Det är väl som överallt i världen, en del snackar för mycket och en del snackar för lite. Man får markera sina gränser, och sen är det väl trevligt att vi inte är helt ensamma på jorden heller?
grisbil3n
2006-02-21, 19:02
Äh bit i torrlimpan för fan, kanske smakar vem vet. :D
Ryska_raketen
2006-02-21, 19:09
Kan det var så att dom glor för du känner grub :confused:
Så länge folk håller fingrarna i styr så är det lugnt.
Dumleman
2006-02-21, 19:21
Jag har hört att det är därför det finns så många speglar på gym, så man kan glo på spegelbilderna istället för direkt på personen så personen inte känner sig uttittad :D.
Mr. Moose
2006-02-21, 20:01
Nä, jag tror jag är den enda. Jag känner mig så ensam. :cryout:
Claes
Jag antar att jag är pervers/äcklig isf. Jag sitter alltid och kollar på aerobicstjejerna i salen bredvid mellan seten. Att jag dessutom då ofta flåsar ifall jag kört någon tyngre övning, som t.ex. mark eller böj gör ju inte att det ser bättre ut.
Måste nog skärpa mig och börja träna med skygglappar.
Bronkitkorv
2006-02-21, 20:50
Gamla tanter stör mej för att dom ska verka så duktiga och hurtiga fast i själva verket så har dom fått kortet gratis av komunen som en del i friskvårdsprogramet och dom går dit för att prata skit... Men ingen glor på mej för jag ser ut som fan... Sen har jag inte glasögonen på mej och det gör att jag rynkar på panna och ser arg ut...
King Grub
2006-02-21, 20:51
Kan det var så att dom glor för du känner grub :confused:
Dom som tränar där kan prata med mig personligen. ;) Som om det vore något speciellt.
sen har vi ju alltid det äldre folket(typ dom uppe i 40-50 års åldern) som ska glo som fan när man lyfter vikter som dom bara kan drömma om att ens klara av att lyfta och som alltid ska försöka slänga in en komisk kommentar efter man har lyfft klart.
haha det där rä så jävla sant! "ska du använda alla vikter eller??" och när man ska köra emellan dom "jaha ska du värma upp nu eller??" listan kan göras lång titlarna många
Nä, jag tror jag är den enda. Jag känner mig så ensam. :cryout:
Claes
Jag med ... *rolleyes*
Blir snarare mer äcklad av de gamla gubbarna som glor som in i helvete när man går in i duschen (tränar på badhusgym). Är nästan så man har varit nära att ryta till vad f-n de glor på ibland.
Blir inte bättre av att man ser dom sitta och titta på småpojkar heller, fy f-n vad vidriga snuskgubbarna är. *spy*
Har inte märkt av vare sig äckliga tanter eller gubbar som stirrat på mig. Jag glider runt i min egna lilla värld och dessutom finns det nog bättre grejer än mig att titta på där. :D
Hmm, det kanske är jag som är den äckliga tanten som glor? Börjar ju ändå bli lite till åren.... :naughty:
Yo!
Inte ofta man gymmar med dessa 2 äckliga tanter, men det händer. När man väl kör samtidigt så kan jag säga att de glor som in i #%#/%#(!
O det är inte "Titta undra va han kör för övning!" om ni förstår *rolleyes*
Dessa tanter är mellan 50-60 skulle jag tro. Jag blir så jäkla äcklad när detta händer, samtidigt som jag förstår hur tjejer känner sig när gamla gubbar sitter och glor samtidigt som de tränar, medans fantasierna inte är de oskyldigaste... :MrT:
:D
har en gammelmoster som hellre går till gymmet än till bingo... :confused: börjar misstänka att det kan röra sej om nåt sånt här :laugh: har nån av dem pastellfärgade tajts?
Fultjack
2006-02-21, 21:28
vafan, bara ragga upp nån av dom, eller båda 2 , MILFs ju! :naughty:
Ryska_raketen
2006-02-21, 21:36
Kan möjligen vara en GILF eller 2 och.
Nope, inga milfs inte!;)
Dissector
2006-02-21, 22:22
You bet I do *cry*
Nu börjar det bli konstigt på riktigt här :D
För mig, nopes. Inga problem med såntdär. 95% killar på mitt gym som inte visat några tendeser till mys-blickar
Björn_Olsson
2006-02-21, 22:29
Kan möjligen vara en GILF eller 2 och.
GMILF
Jag ger dom bara en skitond blick och svarar inte när dom pratar med mig och börjar köra en övning när dom pratar.
Dom brukar ge sig då.
Annars är det rätt lugn på mitt gym, alltid samma folk.
H.Emanuel
2006-02-22, 06:07
Jag tycker att det låter som om vissa bryr sig alldeles för mycket. Människor kommer alltid att glo. Fixa ett hemmagym istället, om ni störs så mycket. Folk bits, så är det ju bara. Man kan inte göra nåt åt det annat än att lära sig att stå ut med det.
stahlberg
2006-02-22, 08:19
JAG är äcklig och pervers. Jag går på gym BARA för att titta på när andra lyfter. Jag tränar inte själv, utan tittar bara på andra. Vissa gånger har jag MYCKET att kommentera, och frågar någon mig om något så kan det hända att han/hon ångrar sig, för då kan det komma en hel föreläsning.
Till mitt försvar måste jag säga att jag inte stirrar på dem som ska duscha.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.