Visa fullständig version : Byggar tjej (Dena Westerfield) Film!
Ryska_raketen
2006-02-20, 21:36
*flex* *flex* *flex*
http://video.google.com/videoplay?docid=-5040757248565925687
Nice fysik!
JaggedAxe
2006-02-20, 21:39
Denna har varit på tapeten innan:)
Ryska_raketen
2006-02-20, 21:41
Denna har varit på tapeten innan:)
Okey då var den värd att komma upp igen.
reinholdsson
2006-02-20, 21:44
Oyeah, bra fysik!
Bra fysik, men för manlig för mitt tycke. Tänker då inte på kroppen främst utan ansiktet...
Bra fysik, men för manlig för mitt tycke. Tänker då inte på kroppen främst utan ansiktet...
Attans då. Dena är säkert ledsen för att du inte vill dejta henne.
Ryska_raketen
2006-02-20, 22:18
Sen när spelar det någon roll om det är en man eller kvinna ? Det var väl fysiken det pratades om ?
reinholdsson
2006-02-20, 22:18
Attans då. Dena är säkert ledsen för att du inte vill dejta henne.
Förkrossad minst sagt ;) :D
Metal_boy_
2006-02-20, 22:19
Fan tänk en dag med henne, man skulle kunna få veta en massa bra tips för att bygga. Hon är ju fan större än svenska tungviktare! *flex*
Metal_boy_
2006-02-20, 22:27
Jag glömde nämna att jag då menar killarna när jag sa tungviktare! :hbang:
Sen när spelar det någon roll om det är en man eller kvinna ? Det var väl fysiken det pratades om ?
Som sagt, objektiv som jag är så bedömmer jag helheten. Jag är ingen fitnessdomare, gav bara min ytterst personliga åsikt.
Fysiken är fortfarande imponerande.
När man ser videon fattar man att hon är precis lika seriös som vilken manlig professionell som helst. Jag trodde bara killar smekte sina muskler på det där sättet... (jag gör det inte) :D
Helt klart imponerande men inte ett dugg snyggt.
Ryska_raketen
2006-02-21, 06:48
Bra, nu vet vi att du inte tycker det.
2nd,
Bra, nu vet vi att du inte tycker det.
Precis som vi vet att du tycker att hon har "Nice fysik!!!".
Karl_alfred
2006-02-21, 11:12
Förskräckligt!
Härligt djup fin basröst. Man får ju inte direkt kåtslag.
Patta kn... kan man ju glömma direkt.
Ska inte rövfen vara bredare än midjan.
Är inte särskilt imponerad. *popcorn*
Hon ser ju ffs ut som en karl !! *grr27*
Jävla grönmögelostar. *screwy*
Bruden är ju proffs i kroppsbyggning.
Och ni sitter å rankar om hon skulle passa er som hemmafru.
Ni som gnäller , posta en bild på er själva så skall ja föra upp dem på en amerikansk bräda med mycke proffs så skall vi höra deras bedömning på er.
Jag tror nog de skulle bedömma er för er fysik och inte hur kn*** ni ser ut.
AFanatic
2006-02-21, 12:25
Coolt :thumbup:
Roligast var att se bilderna från gymet.
Karl_alfred
2006-02-21, 12:30
Min kommentar gällde kroppen iof. Även om det även hänger ihop med hennes hemmafrukvaliteer.
Min kommentar gällde kroppen iof. Även om det även hänger ihop med hennes hemmafrukvaliteer.
Jo, men förstå mig rätt folk verkar ha svårt att bedöma i dess sammanhang, som denna bruden som är proffs i kroppbyggning och tränar för att extremt utvecklad muskulatur och galet lågt kroppsfett.
Tro fan att medelsvensson kommer tycka det är fult, men är man så oinsatt i kroppsbyggning och idealen så man sågar henne för, "öööööööh för små pattar" eller "hon ser ut som en kille" så förmodar jag man är inte tillräckling insatt i vad sporten innebär till att börja med.
Mao man idiotförklarar sig själv.
Helt okej däremot om man sagt: biceps är lite underutvecklad och de ser osymetriskt ut emot armarna. etc etc
Kebab-Arne
2006-02-21, 12:41
Synd att hon bara har lite lätt pump och ingen hård träning i videon.
Jo, men förstå mig rätt folk verkar ha svårt att bedöma i dess sammanhang, som denna bruden som är proffs i kroppbyggning och tränar för att extremt utvecklad muskulatur och galet lågt kroppsfett.
Tro fan att medelsvensson kommer tycka det är fult, men är man så oinsatt i kroppsbyggning och idealen så man sågar henne för, "öööööööh för små pattar" eller "hon ser ut som en kille" så förmodar jag man är inte tillräckling insatt i vad sporten innebär till att börja med.
Mao man idiotförklarar sig själv.
Helt okej däremot om man sagt: biceps är lite underutvecklad och de ser osymetriskt ut emot armarna. etc etc
Iofs så är jag inget stort fan av kvinnliga kroppsbyggare av den kalibern men respekterar dessa kvinnor som brinner för det. Hennes fysik är mycket bra, jag menar, hon är ju ändå proffs!
Jag skulle inte ge mig på att kommentera hennes eventuella brister i muskelutveckling eller symmetri. Det kan amerikanska domare bättre.
Det som jag inte imponeras av är hennes överutvecklade hakparti och kindben.
Slump? :naughty:
Ja det är just vad vi gör. Kvinnor ska inte ha djup basröst, oavsett om de tävlar i byggning eller inte.
Inte ett smack imponerad, pga den kraxrösten.
..och ja, jag har byggt en gång i tiden...
...till och med tävlat...
...vill minnas jag vann också...
...min klass samt overallen...
...så det så...
Ja det är just vad vi gör. Kvinnor ska inte ha djup basröst, oavsett om de tävlar i byggning eller inte.
Inte ett smack imponerad, pga den kraxrösten.
..och ja, jag har byggt en gång i tiden...
...till och med tävlat...
...vill minnas jag vann också...
...min klass samt overallen...
...så det så...
Bra.
Och eftersom du tävlat så har du antagligen lärt dig hur man ignorerar andras åsikter om vad som är bra eller snyggt om din kropp.
... Pilutta dig.
Fast jag måste erkänna att byggaren inom mig lider lite när man sågar en rankad byggare / fitness whatever för basröst, fula framtänder etc, då man vet villket galet arbete som ligger bakom.
Fast jag måste erkänna att byggaren inom mig lider lite när man sågar en rankad byggare / fitness whatever för basröst, fula framtänder etc, då man vet villket galet arbete som ligger bakom.
Skulle aldrig få för mig att klaga på fula framtänder. Basrösten som är så vanlig bland byggartjejer i elitklass är däremot ett resultat av, som du säger, galet arbete.
...i ordets rätta bemärkelse...
Herkulez
2006-02-21, 15:04
*rolleyes*
Trevliga string i slutet! Någonting säger mig att hennes träningspass inte ser ut som videon fick det att framstå.
Perscitus
2006-02-21, 18:20
Iofs så är jag inget stort fan av kvinnliga kroppsbyggare av den kalibern men respekterar dessa kvinnor som brinner för det. Hennes fysik är mycket bra, jag menar, hon är ju ändå proffs!
Jag skulle inte ge mig på att kommentera hennes eventuella brister i muskelutveckling eller symmetri. Det kan amerikanska domare bättre.
Det är så jävla tråkigt med de där ständiga underfundiga kommentarerna kommer med angående skelettets utformning i ansiktet hos atletiska kvinnor. Det de flesta inte fattar är att det handlar om att de har lägre kroppsfett än någon kvinna de flesta män sett ens på bild. Ni vet väl själva att när man blir smalare framträder ansiktet tydligare?! Likaså att hennes höfter inte är bredare än midjan och alla de andra kvinnliga attributen som i mångt och mycket springer ur att kvinnor har en genomsnittlig mycket högre kroppsfettprocent än män som även är fördelad på andra ställen.
Sen vet inte jag om hon är ren eller inte, men ett ofattbart arbete ligger bakom det där i vilket fall som helst och hon har min fulla respekt! :thumbup: Fantastisk fysik!
Herkulez
2006-02-21, 18:29
Det är så jävla tråkigt med de där ständiga underfundiga kommentarerna kommer med angående skelettets utformning i ansiktet hos atletiska kvinnor. Det de flesta inte fattar är att det handlar om att de har lägre kroppsfett än någon kvinna de flesta män sett ens på bild. Ni vet väl själva att när man blir smalare framträder ansiktet tydligare?! Likaså att hennes höfter inte är bredare än midjan och alla de andra kvinnliga attributen som i mångt och mycket springer ur att kvinnor har en genomsnittlig mycket högre kroppsfettprocent än män som även är fördelad på andra ställen.
Sen vet inte jag om hon är ren eller inte, men ett ofattbart arbete ligger bakom det där i vilket fall som helst och hon har min fulla respekt! :thumbup: Fantastisk fysik!
exaktemundo :thumbup:
Ryska_raketen
2006-02-21, 19:11
:hbang: :thumbup:
Bra där!
allan
userfriendly
2006-02-21, 20:20
jag hatar att jag tänker att detta inte är kvinnligt eller naturligt när jag ser hennes ansikte för jag hatar folk som delar in andra i "manligt" och "kvinnligt" då jag anser att sånt inte finns men å andra sidan är inte detta naturligt.. inte bara proteinpulver där lixom..
men grym fysik :hbang:
SÅ jävla ballt alltså :hbang: :hbang: :hbang:
jag hatar att jag tänker att detta inte är kvinnligt eller naturligt när jag ser hennes ansikte för jag hatar folk som delar in andra i "manligt" och "kvinnligt" då jag anser att sånt inte finns men å andra sidan är inte detta naturligt.. inte bara proteinpulver där lixom..
men grym fysik :hbang:
*popcorn*
http://www.shafted.com.au/photos/albums/funnies/b/normal_BanHim.jpg
High1ander
2006-02-22, 08:56
Såg väl imponerande ut, men tycker hon har för "tjock" rygg, gentemot "vidd" på ryggen, och brösten såg man inte nått av (för säkerhets skull så lägger jag in "bröstmuskler" istället för brösten)...
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.