Visa fullständig version : Vill du få chansen att träna med en livs levande skåning?
Jo, det är sant.
Jag kan nu erbjuda min närvaro under ett träningspass i Stockholm den 4 mars (kanske tom den 5 om jag orkar). Förmodligen på Faring gym. Tid ännu inte bestämt.
Kom och titta på tosingen. *flex*
:D
Jag tror skåningar bara är en myt och eg inte existerar i verkligheten *nickar förståndigt*
edit:
vem/vad lurar upp dig hit till obygderna?
Jo, det är sant.
Jag kan nu erbjuda min närvaro under ett träningspass i Stockholm den 4 mars (kanske tom den 5 om jag orkar). Förmodligen på Faring gym. Tid ännu inte bestämt.
Jag satt precis och skrev följande: "Ta chansen att se moderatorn live på Fairings".... *screwy* :eek: Läskigt!!!!!
allan
Jag tror skåningar bara är en myt och eg inte existerar i verkligheten *nickar förståndigt*
edit:
vem/vad lurar upp dig hit till obygderna?
Gratis boende hos allan. Se till att masa dig ut till Veddesta nu så vi får titta på dig....
allan
Gratis boende hos allan. Se till att masa dig ut till Veddesta nu så vi får titta på dig....
allan
???????????????
trodde det var Jugge vi skulle titta på *puzzled*
veddesta? jag brukar aldrig ta mig längre ut än till Spånga som är mina barndomsmarker.
allan
coolt, kan jag också bo hos dig om jag hänger på? :D
veddesta? jag brukar aldrig ta mig längre ut än till Spånga som är mina barndomsmarker.
Det tar TRE minuter längre till Barkarby med tåget. Och vi kan HÄMTA dig där!!!!
ALLAN
Du får komma dit och se efter med egna ögon.
coolt, kan jag också bo hos dig om jag hänger på? :D
vi ordnar nåt
*letar efter luftmadrassen*
allan
kan du inte flytta fram allt 4 veckor så kan jag också komma :D
Jag satt precis och skrev följande: "Ta chansen att se moderatorn live på Fairings".... *screwy* :eek: Läskigt!!!!!
allan
Great minds think alike. :D
Great minds think alike. :D
ja, även fåglar flyger i flock :D
Jag tar chansen å de är lika bra å skriva upp Micke, Cinna, Power på en gång, sen börjar operation övertalning på Domi.
???????????????
trodde det var Jugge vi skulle titta på *puzzled*
Cilia du kommer och därmed basta !
Ska skåningen prata också? Kommer det kosta extra att komma in på Fairing, eller funkar mitt kort även den dagen? Bör jag vaccinera mig?
Ska skåningen prata också? Kommer det kosta extra att komma in på Fairing, eller funkar mitt kort även den dagen? Bör jag vaccinera mig?
Inte med dig då du inte förstår vad jag säger ändå. http://bestsmileys.com/tongs/10.gif
Ja, någon typ av vaccin är att rekomendera. Du kan få killbaciller annars.
Inte med dig då du inte förstår vad jag säger ändå. http://bestsmileys.com/tongs/10.gif
Ja, någon typ av vaccin är att rekomendera. Du kan få killbaciller annars.
Jag har lexikon, och är inte rädd att smittas av någon som tränar som en flicka ändå. :booty:
Synd att det inte var nu till helgen. :/
Jag har lexikon, och är inte rädd att smittas av någon som tränar som en flicka ändå. :booty:
Oooouuuuuhhhhh...hur ska ni kunna samsas? *popcorn*
allan
Jag kommer :thumbup:
Mycket bra. *flex*
Jo, det är sant.
di e lia bra do tar me papper å penna för di norrläningarna kommer inte å begriba va do sir ti dom...
di e lia bra do tar me papper å penna för di norrläningarna kommer inte å begriba va do sir ti dom...
:laugh: :laugh:
Så sant. :D
Bump ... gratis frislag på Jörgen.
Bump ... gratis frislag på Jörgen.
I'm there! Head or gut?
Herkulez
2006-02-21, 09:14
ousch :laugh:
Vart ligger gymmet i Sthlm?
Stockholm ( Veddesta Centrum ).
Veddesta Centrum.
Veddesta Centrum.
Hur tar man sig dit från Stockholm central och hur länge dröjer det om mna åker tåg,tunnelbana?
Vill du få chansen att träna med en livs levande skåning?
Nej
Edit: :D
Hur tar man sig dit från Stockholm central och hur länge dröjer det om mna åker tåg,tunnelbana?
www.sl.se
Fyll i stockholm central i ena fältet och veddesta centrum i andra fältet.
Otroligt men det funkar.
:laugh: *yourock*
ousch :laugh:
Ja, den sved fan. *cry*
Kan inte komma på en bra comeback heller. :em:
Ja, den sved fan. *cry*
Kan inte komma på en bra comeback heller. :em:
du kan lugna dig med att du är snyggare än vad hon är. :laugh:
JAG VILL OCKSÅ TRÄNA MED JÖRGEN! *flex*
Kanske ska planera om min helg och hälsa på kompisen i Sthlm istället för att kompisen kommer och hälsar på mig? :D
Men då måste Cilia följa med..jag hittar inte dit ut i obyggden..jag kan gå vilse på vägen!
Kanske ska planera om min helg och hälsa på kompisen i Sthlm istället för att kompisen kommer och hälsar på mig? :D
Men då måste Cilia följa med..jag hittar inte dit ut i obyggden..jag kan gå vilse på vägen!
Klart att du skall. *flex* Det tycker jag låter som en lysande idé. Du kan skida ner om inte annat. :D
Haha, du kan ju gå vilse i ditt eget vardagsrum. *kissass*
Klart att du skall. Det tycker jag låter som en lysande idé. Du kan skida ner om inte annat.
Haha, du kan ju gå vilse i ditt eget vardagsrum.
:laugh: Eller ska jag kanske ta värmlandsexpressen? :MrT: nej just...det är ju fel håll *screwy*
Ja det är inte helt omöjligt ska jag säga dig... :D
Ironbabe
2006-02-21, 18:55
Måste man träna för att få se på skåningen?? :(
Duger det att man fikar o glor på en skock träningsfolk istället *rolleyes*
Måste man träna för att få se på skåningen?? :(
Duger det att man fikar o glor på en skock träningsfolk istället *rolleyes*
Du är alltid välkommen vännen. :)
Jag kan köra blondinexpressen, bil hämtar vid valfri någorlunda närliggande tågstation. Ha livförsäkring. Även icke blondiner får följa med, bara de är tillräckligt blonda till själ och hjärta.
*host* kompis, det var ett nytt ord på det hela
vi kan gå vilse tillsammans därute i obygden.
Du kan få åka i min stock car *nickar glatt*
kanske kan vi lura med ngn som kan leka levande GPS?
*host* kompis, det var ett nytt ord på det hela
vi kan gå vilse tillsammans därute i obygden.
Du kan få åka i min stock car *nickar glatt*
kanske kan vi lura med ngn som kan leka levande GPS?
Men det var då själva.... *grr27* Ja jag har faktiskt KOMPISAR *slap*
Mm lät som en fin idé,någon med lokalsinne..
Det är inte svårt att hitta till Fairings. Man tar sig till IKEA Barkarby, parkerar där och ringer vägvisare. Så!
allan
Det är inte svårt att hitta till Fairings. Man tar sig till IKEA Barkarby, parkerar där och ringer vägvisare. Så!
allan
t.o.m. ego hittar till IKEA Barkarby.
jag vet att ni nästan svimmade och trillade av stolen nu men jag är en hejare att raca på E18 *nickar stolt*
synd att det är vinter annars hade vi kunnat ha picnic och brännbolls"lek" på flygplatsen *visslar*
t.o.m. ego hittar till IKEA Barkarby.
jag vet att ni nästan svimmade och trillade av stolen nu men jag är en hejare att raca på E18 *nickar stolt*
synd att det är vinter annars hade vi kunnat ha picnic och brännbolls"lek" på flygplatsen *visslar*
Eller så skulle vi kunna ha det på Järvafältet, om det inte är något speciellt med asfalt och betong som får dig att känna dig trygg?
Helena B
2006-02-23, 15:36
Nar ska det komma nagon moderator till Norrland da? Tycker stockholmarna har det lite for bra, vi har faktiskt gym har ocksa! Kanske kunde moderatorerna kora en livetour genom Sverige och visa upp sig!? Tycker jag later som en kampebra ide :thumbup:
Nar ska det komma nagon moderator till Norrland da? Tycker stockholmarna har det lite for bra, vi har faktiskt gym har ocksa! Kanske kunde moderatorerna kora en livetour genom Sverige och visa upp sig!? Tycker jag later som en kampebra ide :thumbup:
Hör med Jarod om han ställer upp. :D
Nar ska det komma nagon moderator till Norrland da?
Lillgrabben bor i Norrland...
Lillgrabben
2006-02-23, 18:15
Lillgrabben bor i Norrland...
Norra Norrland om jag får be!
Nja, det lät nästan lite väl lågt att åka 80 mil till hufvudstaden för ett träningspass. ;)
Eller så skulle vi kunna ha det på Järvafältet, om det inte är något speciellt med asfalt och betong som får dig att känna dig trygg?
jag är en vacker asfaltsblomma *klipper med ögonfransarna*
Nja, det lät nästan lite väl lågt att åka 80 mil till hufvudstaden för ett träningspass. ;)
Frågan var väl snarare när det dyker upp en moderator i Norrland men du finns ju redan där, Helena_B får väl söka upp glassmaskinernas förlovade land och träna ett pass.
Hej jag heter Krampus.
Har man kommit fram till ngn tid?
ÅHHH....en äkta skåning kommer på besök...VÄLKOMMEN :thumbup:
Helena B
2006-02-27, 16:22
Frågan var väl snarare när det dyker upp en moderator i Norrland men du finns ju redan där, Helena_B får väl söka upp glassmaskinernas förlovade land och träna ett pass.
Glassmaskinerna? Närmare att åka till Sveriges södra ände än norra Norrland. Men då vet jag att det finns en här i trakterna (typ 60 mil bort) :thumbup:
Hej jag heter Krampus.
Har man kommit fram till ngn tid?
Jag är inte ansvarig för tiderna.
Jag bara följer med. :)
ÅHHH....en äkta skåning kommer på besök...VÄLKOMMEN :thumbup:
Fram med parlören Lasse. :D
Jag återkommer med tid!
allan
Efter överläggningar med regimen är det följande som gäller: Gratis träning för kolozzeumiter mellan 14-17 på Fairing Gym. Dessutom 20% på hela sortimentet!
allan
Faaaaaaaaaan, nu måste jag köpa bars trots att jag inte har råd :(
Ses på lördag då.
Ta med dig träningskläder denna gången då... ;)
:thumbup: Snäll Lasse.Snel Lasse even!
victor_n
2006-02-28, 22:49
JAG är på! ;)
Bump för böveln!!!
Pirre
Krampus
Jörgen
Mini
allan
Bucyrus
GymTT
Fairing
Ninjasmurf
Userfriendly
victor n
vilka mer?
allan
Bump för böveln!!!
Pirre
Krampus
Jörgen
Mini
allan
Bucyrus
GymTT
Fairing
Ninjasmurf
Userfriendly
victor n
vilka mer?
allan
Cinna, kanske Power kanske Micke.
Cinna, kanske Power kanske Micke.
Eiii gäller att hitta någon som täcker upp för mitt spinningpass bara :(
Buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuump
allan
TheGovernator
2006-03-03, 19:26
jag vill jag vill
Trots att jorgen blockat mig på msn :D
Bump för böveln!!!
Pirre
Krampus
Jörgen
Mini
allan
Bucyrus
GymTT
Fairing
Ninjasmurf
Userfriendly
victor n
vilka mer?
allan
Jag kommer..som chaufför åt diverser celebriteter ;)
Jag kommer..som chaufför åt diverser celebriteter ;)
Tjena tåget. :) Long time no see.
--------------------------------------------------------------------------
Efter att ha drömt att jag adopterats av en aggresiv brunbjörn som ville klappa mig med sin jättetass på ryggen, räddats till livet ifrån denna av J.Saarela och sedan åkt tåg genom Norrland med antngen Saarelas eller Herkulez mamma (som ha jättepermanentat hår), sitter jag nu och försöker bota detta årets värsta huvudvärk genom att dricka en glycerolinnehållande gainer med druvsmak till frukost. Är det optimalt och var finns stuiderna? Obs, jag har inte druckit sprit eller brukat andra droger än koffein, tror inte på gud och är f.ö ifrånsett ytterst lätt övervikt, fullt normal.....
Ironbabe
2006-03-04, 10:09
Queen Tina and King "kamali" lillbabe kommer *flex*
Queen Tina and King "kamali" lillbabe kommer *flex*
Gästposering på gång?
Hur ser formen ut, är han rippad?
Gästposering på gång?
Dem bilder jag sett verkar han väldigt offseason på ;)
Men du får döma själv Jörgen.
Skit också, jag som lämnat min kostym hemma.
Ironbabe
2006-03-04, 10:17
Gästposering på gång?
Beror på hur mycket ni är villiga att betala i ersättning *rolleyes* (ett hett tips är en/två st vältränade tuttar med gott innehåll) :D
Hans form är annars som den ska vara så här i vintertider o offseason.. GOD!! :eating:
Ironbabe
2006-03-04, 10:20
Äh..du är bara avundsjuk på hans michelinform *kissass*
*en fågel viskade att en viss herre vägde 1*0 kg* *rolleyes*
Kan man ta med sig egen musik till fairings?
Ryska_raketen
2006-03-04, 10:47
kan kan du väl alltid ? men sen om du får höra den, det är en annan femma.
Prova?
Skall du ta med gitarren?
Sitta vid dipsställningen och sjunga lägervisor?
Mysigt.
Om jag inte missminner mig så sa Lasse sist -"Krampus får inte ta med sig musik - jag misstänker att han är nåt slags schlagerbög".
Skit också, jag som lämnat min kostym hemma.
Jag trodde du var som Superman - domarkostymen under kläderna, alltid...?
Å massive respons, fyra svar men inte ett enda vettigt! *yourock*
Föresten frågar jag för att Piranha inte vågade....
Jag ska på spinning om 9 min.
Sen får jag se hur jag mår och om jag orkar ta mig ut i snön.
ska det aldrig sluta snöa? Det gör mig totalt deprimerad.
8 min
Å massive respons, fyra svar men inte ett enda vettigt! *yourock*
Föresten frågar jag för att Piranha inte vågade....
Jaja. Vi säger såhär - ta med dig din musik du.
Vad är det värsta som kan hända? Att vi skrattar rått åt din musiksmak, gnider in dig i baconfett och bussar jyckarna på dig? Ja. Och?
Jaja. Vi säger såhär - ta med dig din musik du.
Vad är det värsta som kan hända? Att vi skrattar rått åt din musiksmak, gnider in dig i baconfett och bussar jyckarna på dig? Ja. Och?
HA! Du vekar inte ha läst min batongtråd.. Jag är oantastbar... *Smack*
Nu ryktas det om att vi ska få skjuts här också....
HA! Du vekar inte ha läst min batongtråd.. Jag är oantastbar... *Smack*
Nu ryktas det om att vi ska få skjuts här också....
Nej det gör det inte alls.
Förbannad vare småbilsägaren!
Jag har enligt säkra källor hört att det är radio som gäller på Fairing.
Dansbandskanalen.
Jag trodde du var som Superman - domarkostymen under kläderna, alltid...?
Shhhhh.
Ninjasmurf
2006-03-04, 11:51
Jag har enligt säkra källor hört att det är radio som gäller på Fairing.
Dansbandskanalen.
Den har en cd-spelare också... En gång var det nån som satte på en skiva med 80-tals rock, mega Rocky-feeling :D
Den har en cd-spelare också... En gång var det nån som satte på en skiva med 80-tals rock, mega Rocky-feeling :D
Dirket o-optimalt. Vi pratar 20-30% styrkesänkningar. *spy*
Laddar just nu med kaffe & brago choklad och cigg.
Fuck optimalt.
Den har en cd-spelare också...
Det där är onödig information. Jag vill ha Radio Viking eller Svenska Favoriter när jag tränar
En gång var det nån som satte på en skiva med 80-tals rock, mega Rocky-feeling :D
Eftersom han som gjorde det också äger gymet var det bara att spela med....
allan
Ska tydligen få hem folk fel tid idag *grr27*
Ska tydligen få hem folk fel tid idag *grr27*Det var din kompis som inte vågade käka pommes också.
Det var din kompis som inte vågade käka pommes också.
Visst var det så.
Kaboffastar
2006-03-04, 21:22
Visst var det så.
vart det inget för dig idag heller GymTT ?
Bilder kommer senare - folk är upptagna.
allan
vart det inget för dig idag heller GymTT ?
Ne, fan alltså, förra gången hann man inte träna, denna gång inte komma :/
men nästa så blir det fullt ut.
Tycker mig ha hört det från dig nu ca 25ggr... :D
Tycker mig ha hört det från dig nu ca 25ggr... :DKänns som att snacket går om flera gånger utan att vi märker det?
Alla blev så besvikna över att du, återigen, uteblev att det troligtvis aldrig mer kommer bli en kolloträff.
Alla blev så besvikna över att du, återigen, uteblev att det troligtvis aldrig mer kommer bli en kolloträff.
Och den här gången missade han ju King Grub. Igen....
allan
Och den här gången missade han ju King Grub. Igen....
allan
Mest imponerad blev jag snubben som ökat typ 15% i kroppsvikt senaste veckan. Alla släppte ju det dom höll på med när han äntrade rummet.
Mest imponerad blev jag snubben som ökat typ 15% i kroppsvikt senaste veckan.
mickebodyb?
Nej, han ökade väl 50 % på en vecka. =)
Mest imponerad blev jag snubben som ökat typ 15% i kroppsvikt senaste veckan. Alla släppte ju det dom höll på med när han äntrade rummet.
Du har ökat på bra själv gubben. De där hantelcurlarna på 44kgs hantlarna var imponerande.... :thumbup: :hbang:
Mest bedårande var Tinas bebis, tätt följd av Krampus när han upptäckte Atlas....
allan
victor_n
2006-03-04, 22:52
Du har ökat på bra själv gubben. De där hantelcurlarna på 44kgs hantlarna var imponerande.... :thumbup: :hbang:
Mest bedårande var Tinas bebis, tätt följd av Krampus när han upptäckte Atlas....
allan
jupp riktigt söt unge! va jävligt kul att träffa er alla trots att man bled duktigt dwarfad :D
Ryska_raketen
2006-03-04, 22:56
mja bilder kanske?
Att Pez dessutom körde riktiga djupa atg böjar på närmare 200 var ännu mer imponerande. :hbang:
Att Allan däremot verkade sitta fast i cablecrossen var faktiskt ännu mer förvånande iofs. :D *flex*
jupp riktigt söt unge! va jävligt kul att träffa er alla trots att man bled duktigt dwarfad :D
Du var ju den enda som var i form för tusan (nej, vi räknar inte med Pirre, han är "speciell").
Riktigt grymma bilder gubbs.
vi släpper väl länken till dem officiellt nästa vecka eller så ?
mja bilder kanske?
Var du inte där så missade du rubbet. Synd va?
Ryska_raketen
2006-03-04, 23:00
Var du inte där så missade du rubbet. Synd va?
var det något att missa ? Ja menar ja har väl redan sett det mesta på free6 ? :D
Du var ju den enda som var i form för tusan (nej, vi räknar inte med Pirre, han är "speciell").http://dts.ystoretools.com/1165/images/250x1000/sifaraimspro.jpg
Du var ju den enda som var i form för tusan (nej, vi räknar inte med Pirre, han är "speciell").
LOL, jag tyckte du såg duktigt trimmad ut, ansiktet var ju bra mycke smalare oclså.
var det något att missa ? Ja menar ja har väl redan sett det mesta på free6 ? :D
Åh, inte något sådant här lille vän. :naughty:
Ryska_raketen
2006-03-04, 23:03
måste vi blanda in mina vader i det hela *grr*
victor_n
2006-03-04, 23:04
hehe tack! jo bilder här på nätet gör inte pirre rättvisa.. han MÅSTE ses irl! TOKGROVF!! :bow:
måste även få tack dig för att låta mig träna med legendariksa skåningen :hbang: :D
Helena B
2006-03-04, 23:05
Riktigt grymma bilder gubbs.
vi släpper väl länken till dem officiellt nästa vecka eller så ?
Skulle inte tro det...ge hit! plz
Så Jörgen verkar ha överlevt en helg i storstan eller förorten kanske man ska säga. Ja synd att man missade det, men en tvättid kan jag liksom inte missa...inte ens för att se en livslevande skåning.
LOL, jag tyckte du såg duktigt trimmad ut, ansiktet var ju bra mycke smalare oclså.
Det var kul att se din stora ända i action faktiskt. :)
Att Pez dessutom körde riktiga djupa atg böjar på närmare 200 var ännu mer imponerande. :hbang:
Att Allan däremot verkade sitta fast i cablecrossen var faktiskt ännu mer förvånande iofs. :D *flex*
Överlevde mini?
Mmm.. I vadpressen?
inte?
vi andra trodde det var själva syftet med hela den här helgen? *visslar*
Överlevde mini?
Vi lämnade henne att diska av notan på kinakrogen. Vi hade liksom inga pengar kvar efter att Lasse hade skinnat oss. :(
inte?
vi andra trodde det var själva syftet med hela den här helgen? *visslar*
Du var väldigt anonym i "ormgropen" tyckte jag.
Hon kanske hade "munnen full"!? :D
hehe tack! jo bilder här på nätet gör inte pirre rättvisa.. han MÅSTE ses irl! TOKGROVF!! :bow:
måste även få tack dig för att låta mig träna med legendariksa skåningen :hbang: :D
Jag kommer att komma upp senare i Mars igen. SKKF´s årsmöte är den 25 mars, vi kan göra om det. :)
jag är en väldigt timid och diskret person om jag ens var där.
Du hittar aldrig Cilia- hon hittar dig
/ett gammalt djungelordspråk
victor_n
2006-03-04, 23:29
Jag kommer att komma upp senare i Mars igen. SKKF´s årsmöte är den 25 mars, vi kan göra om det. :)
så då är det inbokat :)
sundvall
2006-03-04, 23:32
Bilder?
victor_n
2006-03-04, 23:33
Bilder?
delas enbart mellan oss som var där via msn ;)
Bilder?
Jag har, jag har, jag har.
Men du får inte se. :smokin:
sundvall
2006-03-04, 23:34
delas enbart mellan oss som var där via msn ;)
*grr*
Jag har, jag har, jag har.
Men du får inte se. :smokin:
har inte allan msn hemma? :D
har inte allan msn hemma? :D
Jo.
Jo.
fråga två, är du online
och följdfråga, har du blockat mig?
Herkulez
2006-03-04, 23:36
så till den stora frågan....hade valle stora problem med att få plats med stor bracka röven i diverse maskiner?
fråga två, är du online
och följdfråga, har du blockat mig?
Nej x 2.
Bilder här:
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=64132
Tycker mig ha hört det från dig nu ca 25ggr... :D
När du kommer, kommre jag garanterat :cool:
Ni verkar haft skoj, väntar på bilder på starka skåningen.
TT
Ni verkar haft skoj, väntar på bilder på starka skåningen.
TT
Krampus finns med på första bilden. :thumbup:
Krampus finns med på första bilden. :thumbup:
:cryout:
jag menade inte der junge, utan der alte.
Jag hade velat sett dina klubbar pez, enbart därför jag funtade på att komma.
hörde att du dragit 2 paket menthol så då var de nog ändå trycklösa.
hörde att du dragit 2 paket menthol så då var de nog ändå trycklösa.Tvärtom!
BILDER!
hörde att du dragit 2 paket menthol så då var de nog ändå trycklösa.
Kräver inte det att man är på plats ?
Kan någon vänlig själv banna GymTT ut tråden ?
Kräver inte det att man är på plats ?
Kan någon vänlig själv banna GymTT ut tråden ?
men var lite snäll nu
han fick oplanerat sällskap och pommes.
inget han själv kunde påverka.
David o Goliath?
Guuuuuuuuuu va söta vi är.
Guuuuuuuuuu va söta vi är.
Aaaa, syns att de är :love:
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.