Visa fullständig version : Hur många från Norrtälje?
Lövbiffen
2006-02-19, 15:02
Jag såg tråden "Hur många från Örebro"- tråden och tyckte det kunde vara roligt att veta hur många som kommer från Norrtälje också :)
Det finns ju många som inte fyllt vart dom kommer ifrån!
King Grub
2006-02-19, 17:31
Dom medlemmar som jag vet tränar på KAC: jag, du, Makk, HenrY, _DELUX_, Robban, Rocco, krima, Haggstar, NatKroppbygg-KAC-gym.
Dom medlemmar som jag vet tränar på KAC: jag, du, Makk, HenrY, _DELUX_, Robban, Rocco, krima, Haggstar, NatKroppbygg-KAC-gym.
Finns en till.... En tjej, hon skriver dock inte men hon har konto här! Kommer tyvärr inte ihåg vad hon heter här, men har hennes msn!
Lövbiffen
2006-02-19, 18:00
Oj, det va några iaf. Tänkte ifall det finns några lurkers, som inte har skrivit att dom kommer från norrtälje!
Tjejen förresten som du talar om HenrY!: Är hon blond?
Jag har sett en tjej där som verkar rätt så seriös och står och poserar ibland, som är blond!
Oj, det va några iaf. Tänkte ifall det finns några lurkers, som inte har skrivit att dom kommer från norrtälje!
Tjejen förresten som du talar om HenrY!: Är hon blond?
Jag har sett en tjej där som verkar rätt så seriös och står och poserar ibland, som är blond!
Ahh hon är blond!;) Kommer fan inte ihåg va hon heter här på kolo... Men hon har aldrig skrivit nått iaf! Satsar förövrigt på BF vet jag. Kul med en tjej från Kac som satsar med, o inte bara killar!:)
Men tror hon har problem med datorn just nu...så hon är aldrig inne på msn numer!
Lir imorrn förövrigt!;) :hbang:
Jag kommer från norrtälje. Fast nu bor och pluggar jag i Lund.
Jag kommer från norrtälje. Fast nu bor och pluggar jag i Lund.
Kör du på Kac? Kanske till och med jobbar på mrc??:D
Kör du på Kac? Kanske till och med jobbar på mrc??:D
Nej, jag har kört några enstaka ströpass på KAC när jag vart hemma hos mina föräldrar. Men nu bor jag i lund och tränar på viktoriastadion. Vad är mrc?
tossefar
2006-02-19, 19:37
Var(vad?) är Norrtälje?
Var(vad?) är Norrtälje?
Det är därifrån kolozzeums kunskap kommer från. Ungefär som Delphi under antiken.
King Grub
2006-02-19, 19:39
Var(vad?) är Norrtälje?
7-8 mil norr om Stockhölm.
Lövbiffen
2006-02-20, 11:38
Ahh hon är blond!;) Kommer fan inte ihåg va hon heter här på kolo... Men hon har aldrig skrivit nått iaf! Satsar förövrigt på BF vet jag. Kul med en tjej från Kac som satsar med, o inte bara killar!:)
Men tror hon har problem med datorn just nu...så hon är aldrig inne på msn numer!
Lir imorrn förövrigt!;) :hbang:
Ok, jo fyfan! Lir imorrn!
Man blev lite häpen då en tjej slog en triceps-pose! Kommer däremot från friskis, där tjejerna kör hantel-roddar på 2-kilos-hantlar :)
dragonhaze
2007-05-14, 17:34
Nu drar jag upp en gamall tråd men jag är också från Norrtälje:D
Jag med.
Tränar på KAC gym även jag.
Lövbiffen
2007-05-14, 17:43
Jag med.
Tränar på KAC gym även jag.
Skojar du eller? Jag har då aldrig sett någon gitarrgud på Kac iaf(förutom mig själv då)? :D
Skojar du eller? Jag har då aldrig sett någon gitarrgud på Kac iaf(förutom mig själv då)? :D
ja jag skojar, tyvärr :D
Lövbiffen
2007-05-14, 17:57
ja jag skojar, tyvärr :D
Fan, det va så genomskinligt, fast man hoppades väl att man skulle få se dig sitta och shredda i bicepsmaskinen :cryout:
Fan, det va så genomskinligt, fast man hoppades väl att man skulle få se dig sitta och shredda i bicepsmaskinen :cryout:
Hahaha, unleash the fokkin fury medans Grub står och headbangar optimalt!
champion
2007-05-14, 18:01
Jag bor i paradiset(Norrtälje) *whistle*
Lövbiffen
2007-05-14, 18:02
Hahaha, unleash the fokkin fury medans Grub står och headbangar optimalt!
Haha, och HenrY står och flexar sina 32cm klubbor :D
Haha, och HenrY står och flexar sina 32cm klubbor :D
Du menar Klubba?!:D:naughty:
Lövbiffen
2007-05-14, 19:12
Du menar Klubba?!:D:naughty:
Haha :P Nej jag menar omkretsen runt vaderna :D
Jag väljer att träna på KAC eftersom musiken rockar! :laugh:
King Grub
2007-05-14, 20:50
Jörgens 80-talsklassiker i disco-techno-remix. :hbang:
Jag är bor iallfall nära norrtälje, så nästan ;)
Lövbiffen
2007-05-15, 14:37
Man blir så jävla taggad av att lyssna på cascada då man ska marklyfta :hbang:
Kommer fan ihåg en gång för nått år sen, då jag skulle köra tunga marklyft, och så gick number of the beast igång. Det va njutning :Virro
Lövbiffen
2007-05-15, 14:38
Jag är bor iallfall nära norrtälje, så nästan ;)
Nej du får inte vara med! Man måste vara en riktig rospigg! *grr27*
:D
champion
2007-05-15, 15:24
Det sjukaste var nog när man körde marklyft så mitt i så började det spelas julmusik mitt i JUNI/JULI!! *gah!* *grr27*
Ibland är det skit musik nere på KAC *grr27*
Lövbiffen
2007-05-15, 15:26
Det sjukaste var nog när man körde marklyft så mitt i så började det spelas julmusik mitt i JUNI/JULI!! *gah!* *grr27*
Hossiana ett jesusbarn är fött!
Nej du får inte vara med! Man måste vara en riktig rospigg! *grr27*
:D
Haha då är jag heeelt ute ur gemet för jag är ju från blekinge, attans, my bad *whistle*
Va?! Haha, det har jag aldrigt hört där nere... däremot brukar jag bli lite småsur på att det alltid är samma musik som spelas ... iallfall när jag är där.. finns det bara en skiva eller vad är det frågan om ? *gah!*
champion
2007-05-17, 10:23
Va?! Haha, det har jag aldrigt hört där nere... däremot brukar jag bli lite småsur på att det alltid är samma musik som spelas ... iallfall när jag är där.. finns det bara en skiva eller vad är det frågan om ? *gah!*
Det var 2år sen *whistle*
Dom har en cdväxlare men ändå hör man samma musik ofta. Det kanske bara ligger en skiva där? *cry* *grr27*
King Grub
2007-05-17, 10:48
Det var 2år sen *whistle*
Dom har en cdväxlare men ändå hör man samma musik ofta. Det kanske bara ligger en skiva där? *cry* *grr27*
Det är ingen cd-spelare alls. Det är en dator.
Lövbiffen
2007-05-17, 19:35
Haha då är jag heeelt ute ur gemet för jag är ju från blekinge, attans, my bad *whistle*
Oj jävlar det här va inte bra :D
Jag bor nära Norrtälje, i Hallstavik mer exakt! :) Är dock i Norrtälje några gånger i veckan.
/Mempha
King Grub
2007-05-18, 17:02
Jag bor nära Norrtälje, i Hallstavik mer exakt! :) Är dock i Norrtälje några gånger i veckan.
/Mempha
Jag har bott i Herräng när jag var liten!
Hehe, vad trevligt! Då är vi två då! :)
/Mempha
Hahaha! Jag är inte ensam då, hände en gång för mig på Nautilus i Göteborg. :D :thumbup:
Apropå sammanträffanden åker jag till Hallstavik imorgon bitti. Har fritidshus i trakterna.
Lövbiffen
2007-05-18, 19:46
En polare som jobbar som dörrvakt skulle beskriva för mig förut vart herräng ligger. Då sa han typ: "Åk till världens ände(hallstavik), sen åker du lite till"
dragonhaze
2007-05-19, 23:15
Musiken på KAC är ju underbar,datorn måste vart lite överhettad idag för det var en låt som hackade som fan så den varade i 10min ungefär,var mkt inspirerande till träningen:D
champion
2007-11-03, 10:07
Oj, det finns lite folk från norrtälje här :P
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.