Visa fullständig version : Är det okej att slänga sambons trasiga kalsonger?
De har varit trasiga i över ett år, han har gott om nya som är hela så jag förstår inte grejen med att spara dem.
Nej, det är inte okej.
Gamla trasiga kallsingar är perfekt att ha på gymmet under träningskläderna.
Metal_boy_
2006-02-18, 16:41
Det är lika okej som när mamma slänger sin inmysta snuttefilt! *grr27*
Berenger
2006-02-18, 16:41
släng ut skiten och byt ut dom mot ett par nya
Nej, det är inte okej.
Han tränar inte...
hahavaffan
2006-02-18, 16:42
Om du inte är jättefattig, så köp några billiga till honom. Så kan ha dom på gymmet istället för de äckliga trasiga.
Finns inget sluskigare och skabbigare än trasiga/mycket slitna/fula underkläder. :(
bluelight
2006-02-18, 16:42
Släng dom inte! :furious:
Herkulez
2006-02-18, 16:44
släng dom.
Han tränar inte...
Äh då åker dom...
Åsikterna går isär märker jag. :D
Grejen är att han inte tränar så han har ingen använding för dem "på gymmet". Och han har väldigt gott om nya, hela kalsonger.
Men, jag ska nog ta en shoppingtur imorgon så får vi se vad jag kan överaska med för trevligt när han kommer hem.
Åsikterna går isär märker jag. :D
Grejen är att han inte tränar så han har ingen använding för dem "på gymmet". Och han har väldigt gott om nya, hela kalsonger.
Men, jag ska nog ta en shoppingtur imorgon så får vi se vad jag kan överaska med för trevligt när han kommer hem.
Gör så , men köp kallsingar du vet han trivs i.
Inte sånna du tycker är snygga.
melancoolio
2006-02-18, 16:54
De har varit trasiga i över ett år, han har gott om nya som är hela så jag förstår inte grejen med att spara dem.
Skänk dom till UFF så kan du köpa tillbaks dom om han blir fly förbannad!
Juliette
2006-02-18, 17:38
Det är lika okej som när mamma slänger sin inmysta snuttefilt! *grr27*
Hon får väl slänga sin egen snuttefilt om hon vill det? :D
Gamla trasiga kallsingar är perfekt att ha på gymmet under träningskläderna.Ett bra alterntiv för killen som inte vill ha sex efter träningen. :thumbup:
Ett bra alterntiv för killen som inte vill ha sex efter träningen. :thumbup:
Vem fan orkar ha sex efter träningen då?
Nåt sånt här kanske blir populärt? :D
http://www.funkysexystuff.com.au/images/MEN009.jpg
Vem fan orkar ha sex efter träningen då?
http://dts.ystoretools.com/1025/images/200x200/spimwistty.jpg
Grattis, du har börjat få antydan till ådror kompis!
Grattis, du har börjat få antydan till ådror kompis!
PM:a för deffhemligheter!
Arnesson
2006-02-18, 18:10
Testa att använda dem själv framför honom, se om han blir glad :D
Dumleman
2006-02-18, 18:17
Ja det är klart!
EDIT: Trodde det stog Är det okej att sälja sambons trasiga kalsonger? så jag röstade feeeeeel.
Blir inte dem där varma på passen , och är dem inte obekväma i knäböjen ?
Han tränar inte...
vem sa att han skulle ha om under träningskläderna :naughty: :D
Blir inte dem där varma på passen , och är dem inte obekväma i knäböjen ?
Man blir ju onekligen motiverad att komma upp fort som fan från bottenläget iom att de stramar åt runt nötterna.
Nej, det är inte okej.
Japp där sa du nått! :hbang:
kanske var hans lycko kallingar?? vem vet
Han sparar dom ju som "nödkallingar" fattar du väl. Dom där kallingarna som man använder typ på tvättdagen... ;)
Ett bra alterntiv för killen som inte vill ha sex efter träningen. :thumbup:
Och hur optimalt är det då ? ;)
OT: Fråga om du bara slänger annars hade jag blivit galen, däremot om de ersätts av nya så är det ju trevligt !
Vem fan orkar ha sex efter träningen då?Någon med en god kondition och en het flickvän, kanske?
Någon med en god kondition och en het flickvän, kanske?
Äsch, ingen ide att försöka för min del då.
Haha, verkligen inte! Usch, det blev en jobbig bild i huvudet på mig nu. Sambon är betydligt "rundare" och mycket blekare än den där snubben. Det skulle se ännu mer illa ut. *spy*
Det är självklart inte OK, då det faktiskt är hans kalsonger, inte dina. Han kanske värdesätter dem emotionellt, vårdar och, faktiskt, älskar sina trasiga kalsonger. Det bör du respektera. Varje man har rätt att ha trasiga kalsonger om han så önskar.
Han sparar dom ju som "nödkallingar" fattar du väl. Dom där kallingarna som man använder typ på tvättdagen... ;)
Inte då, han använder dem innan han använder många av de hela som han har.
Han har överhuvudtaget sjukt mycket kalsonger och strumpor. Mitt förråd av underkläder tar alltid slut först så jag måste tvätta. Då åker ju hans med i tvättmaskinen också. :D
Metal_boy_
2006-02-18, 19:40
Någon med en god kondition och en het flickvän, kanske?
Du har fel, jag har dålig kondition.
christian
2006-02-18, 19:44
Undrar om blixtlåset verkligen är så användbart på den där? Lätt att något vitalt fastnar... *PAIN*
Klart det är okej att kasta sunkiga, gamla, trasiga kallingar. Men då får du finna dig i att han kastar dina gamla, sunkiga, trasiga, trosor.
Undrar om blixtlåset verkligen är så användbart på den där? Lätt att något vitalt fastnar... *PAIN*
Klart det är okej att kasta sunkiga, gamla, trasiga kallingar. Men då får du finna dig i att han kastar dina gamla, sunkiga, trasiga, trosor.
Ah, jag har inga sunkiga, trasiga trosor. Bara snygga och fräscha. :naughty:
Fast jag såg att det började bli hål i baken på mina träningsbyxor, måste köpa nya innan jag ska på spinning nästa gång. Lite jobbigt om hela sömmen spricker upp mitt under passet, jag som alltid sitter längst fram. :D
Angående dragkedjan så är jag också lite skeptisk, även om man inte försöker dra upp den och riskerar att få något i kläm så lär ju kanterna vara rätt vassa. *screwy*
christian
2006-02-18, 19:52
Ah, jag har inga sunkiga, trasiga trosor. Bara snygga och fräscha. :naughty:
Fast jag såg att det började bli hål i baken på mina träningsbyxor, måste köpa nya innan jag ska på spinning nästa gång. Lite jobbigt om hela sömmen spricker upp mitt under passet, jag som alltid sitter längst fram. :D
Äh, det får du väl bjussa på. Alltid gör du någons dag. :)
The_RobRoy
2006-02-18, 19:54
Fasen va komiskt, verkligen passande tråd!
För två dagar sen gömde min flickvänn mina kalsonger som det var hål i, jag blev asförbannad, va ska hon gå och gömma mina kläder för *grr27*
Nu var det tvättdag idag, nere på mitt sista par hela, så då tvinga jag henne och ta fram dom, vilket hon gjorde, men vi har tjaffsat ordentligt om dehär :D
Va spelar det för roll, låt oss ha våra trasiga kalsonger, dom är sköna!
För två dagar sen gömde min flickvänn mina kalsonger som det var hål i, jag blev asförbannad, va ska hon gå och gömma mina kläder för *grr27*
Nu var det tvättdag idag, nere på mitt sista par hela, så då tvinga jag henne och ta fram dom, vilket hon gjorde, men vi har tjaffsat ordentligt om dehär :D
Ah, bra idé där att gömma dem istället för att slänga. :)
Nej det spelar väl ingen roll egentligen, enda gången jag ser hålen är när jag hänger upp kalsongerna efter tvätten men det ser ju så illa ut.
Be honom slänga kalsongerna, berätta att du tycker att det ser illa ut. Sedan är det upp till honom.
Ett annat alternativ är att du låter bli att tvätta dem åt honom. Vill han ha kvar dem får han sköta om dem själv.
Be honom slänga kalsongerna, berätta att du tycker att det ser illa ut. Sedan är det upp till honom.
Ett annat alternativ är att du låter bli att tvätta dem åt honom. Vill han ha kvar dem får han sköta om dem själv.
Ja jag har ju sagt det rätt länge nu. :D
Det är ju inte något stort världsproblem egentligen, skulle bara höra lite vad herrarna här skulle tycka om de blev av med sina trasiga kalsonger. =)
Krokodil
2006-02-18, 20:14
Nu blir jag upprörd!
Självklart slängs det inga kalsingar i smyg!!! *grr27*
Nu blir jag upprörd!
Självklart slängs det inga kalsingar i smyg!!! *grr27*
Vad tusan! OM jag hade haft trasiga, sunkiga trosor så hade jag blivit överlycklig om jag kom hem och upptäckte att de hade blivit utbytta mot massa nya fina. :)
Rockhard
2006-02-18, 20:21
Det kanske är hans favoritkalsonger? Kanske därför de hänger med trots att de är lite trasiga. Hur som helst jag skulle bli skitförbannad om min tjej började kasta mina grejer utan att fråga.
bluelight
2006-02-18, 20:23
Vad tusan! OM jag hade haft trasiga, sunkiga trosor så hade jag blivit överlycklig om jag kom hem och upptäckte att de hade blivit utbytta mot massa nya fina. :)
Men du är tjej!
Trasiga sladdriga kalsonger är assköna!
han kan ju inte ens skylla på att det är "menskalsonger", sånt som de flesta tjejer jag vet har...
han kan ju inte ens skylla på att det är "menskalsonger", sånt som de flesta tjejer jag vet har...
Rännskita?
Rockhard
2006-02-18, 20:48
Rännskita?
Det borde man ju inte använda kalsongerna med hål i till...
Usch, den här tråden påminner mig om när jag slängde min sambos skinnväst. Den försvann spårlöst längst in i garderoben, och när han inte frågat efter den på något halvår kastade jag den plus en hög oklädsamma t-shirts.
Jag är en ond människa.
bluelight
2006-02-18, 21:00
Usch, den här tråden påminner mig om när jag slängde min sambos skinnväst. Den försvann spårlöst längst in i garderoben, och när han inte frågat efter den på något halvår kastade jag den plus en hög oklädsamma t-shirts.
Jag är en ond människa.
Är han 50+ och jobbar på en bilverkstad eller vilket år kastade du den?
Jag är en ond människa.
Haha, du har mitt fulla stöd. Skinnväst är inte hett på något sätt. En gång i urtiden var jag ihop med en snubbe som envisades att ha jeansskjortor med avklippta ärmar, inget vidare det heller. *rolleyes*
Det är absolut inte ok att slänga dom. Inte dina grejer, hur enkelt som helst
Är han 50+ och jobbar på en bilverkstad eller vilket år kastade du den?
Det fanns inga som helst ursäkter för honom att ha den på sig - en vältränad kille runt 20. Det var den värsta sorten, med ihopsydda lappar i olika bruna nyanser. Jag kände att vår relations framtid hängde på den där västens död.
Det fanns inga som helst ursäkter för honom att ha den på sig - en vältränad kille runt 20. Det var den värsta sorten, med ihopsydda lappar i olika bruna nyanser. Jag kände att vår relations framtid hängde på den där västens död.
Du skulle säkert ha uppskattat om han kastade bort dom kläder du har som inte han tyckte passade på dig
jag kastar o köper nya dagen efter då är han nöjd
Du skulle säkert ha uppskattat om han kastade bort dom kläder du har som inte han tyckte passade på dig
Något sådant skulle aldrig ha hänt. Jag har färgseende och smak.
För husfridens skull , köp nya och be han sen slänga dem med hål i.
Skinnväst är BTW HETT !!!!!!!!!!
Skinnväst är BTW HETT !!!!!!!!!!
Om man är inoljad, välpumpad och sjunger YMCA kanske.
Något sådant skulle aldrig ha hänt. Jag har färgseende och smak.
Han kanske inte tyckte det
Om man är inoljad, välpumpad och sjunger YMCA kanske.
Passa dig , sånt kan arrangeras ;)
Chansen är rätt stor att det är hans favoritpar iom att dom är slitna och han använder dom först av alla par.
i h-vete att du får slänga dom! tänk om det är hans turkalsonger som han måste ha för att fixa sex från främmande kvinnor??!! det kan vara det sista du gjort i ditt liv om du slänger dom, man vet aldrig :MrT:
i h-vete att du får slänga dom! tänk om det är hans turkalsonger som han måste ha för att fixa sex från främmande kvinnor??!! det kan vara det sista du gjort i ditt liv om du slänger dom, man vet aldrig :MrT:
Ja då är det väl bäst att jag sparar dem så att han kan fortsätta fixa sex från främmande kvinnor då...
Lillgrabben
2006-02-18, 22:14
Ja för fan!
Kasta bort eländet om han inte gör det själv.
Jag skulle bli jävligt förbannad.
fothermucker
2006-02-19, 01:17
Allting tyder ju på att det är turkalsongerna! Vad har du gjort kvinna?!
Metal_boy_
2006-02-19, 01:39
Men alltså, hur pass äckliga var dom där kalsongerna? Hade nött in en massa fartränder och sedan strukit dom eller? Kanske var nån slags helig skrift? :laugh:
ut ut ut ut ut Ut UT!
ingen nåd :laugh:
släng skitet om han har många, finns iofs vissa kalsongr man uppskattar men generellt sätt släng skitet ;)
Ni är ju dumma i....
Om ni har en stereo som är paj, vill ni att jag smyger in i ert hem och kastar ut den då? man slänger för fan ingenting utan att fråga!
Ni är ju dumma i....
Om ni har en stereo som är paj, vill ni att jag smyger in i ert hem och kastar ut den då? man slänger för fan ingenting utan att fråga!
Va e de för paralell att dra? en stereo kan man allti laga/byta delar medans ett par kallingar bara klarar x antal lappar i baken :D
Min pojkvän har oxå ett par med mindre snygga hål i..
Men vem bryr sig? Jag föredrar ju honom utan kallingar
*kissass* :kinky: :naughty:
Va e de för paralell att dra? en stereo kan man allti laga/byta delar medans ett par kallingar bara klarar x antal lappar i baken :D
Jag tänker såklart på en stereo som inte går att laga.
Det är aldrig ok att ta något från någon annan för att slänga detta, blir t.ex. jävligt förbannad när morsan ger mina för småa tröjor till lillebrorsan. Sen kanske kalsongern/tröjorna i sig är en skitsak, det är mer just att någon tagit sig friheten att slänga ens ägodelar.
självklart är det inte ok att slänga bort någon annans egendom utan att fråga först.
Jag tänker såklart på en stereo som inte går att laga.
Det är aldrig ok att ta något från någon annan för att slänga detta, blir t.ex. jävligt förbannad när morsan ger mina för småa tröjor till lillebrorsan. Sen kanske kalsongern/tröjorna i sig är en skitsak, det är mer just att någon tagit sig friheten att slänga ens ägodelar.
Hahaha men isf hade ja hivat den jäveln oxå :D va ska du med en för allti död stereo till?
Du vet att de finns en åkomma där en person blir manisk att sammla på saker utan värde va... :D
Hahaha men isf hade ja hivat den jäveln oxå :D va ska du med en för allti död stereo till?
Du vet att de finns en åkomma där en person blir manisk att sammla på saker utan värde va... :D
man slänger inte någon annas egendom no mather what.
haha :angel:
:love:
man slänger inte någon annas egendom no mather what.
haha :angel:
:love:
Njaaa iofs.. men kommer allti ha svårt att förstå varför vissa ska spara saker som är förallti trasiga
(Å andra sidan är jag typen som brukar få ångra bitert att ja slängt vissa saker :laugh: så en gyllene medelväg är väl att rekommendera hehe)
http://understanding_ocd.tripod.com/hoarding4_howhelp.html :D
Har inte läst tråden och kommer inte ödsla min tid på det heller men jag ödslar min tid på att ställa en fråga
Hur i helvete kan en tråd om mina sambos trasiga underkläder bli en tråd på 6 sidor
Har inte läst tråden och kommer inte ödsla min tid på det heller men jag ödslar min tid på att ställa en fråga
Hur i helvete kan en tråd om mina sambos trasiga underkläder bli en tråd på 6 sidor
För att det fanns fler än jag som hade tråkigt när melodifestivalen gick på TV?
Det fanns inga som helst ursäkter för honom att ha den på sig - en vältränad kille runt 20. Det var den värsta sorten, med ihopsydda lappar i olika bruna nyanser. Jag kände att vår relations framtid hängde på den där västens död.Jag ryser. Om han hade förstått allvaret i situationen så hade han säkert slängt den själv.
Min pojkvän hade två par röd-och-vit-rutiga boxers av den lösa sorten. I samråd har vi slängt det ena paret, och regelbunda kalsonginköp gör att det andra paret inte har använts hittills, men jag darrar av skräck när jag ser dem i lådan. De är för min libido vad kryptonit är för stålmannen.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.