Visa fullständig version : Är Tyra Banks jobbig
Herkulez
2006-02-17, 14:49
Tyra Banks egna tv-serie började nyss, har inte fjärrkontrollen brevid mig och orkar inte gå och byta kanal så jag startar en gnälltråd istället för att få utlopp för mina aggresioner, så frågan är om denna oprah wannabe är sjukt jobbig och irriterande......
...inte om ni skulle vilja idka *valfritt hål*sex med denna skönhet
http://www.grizzmornings.com/tyra_banks_411.jpg
tossefar
2006-02-17, 14:51
Givet svar.
Jag har inte sett dethäringa nymodigheterna, men hon var lite jobbig i top model.
Ninjasmurf
2006-02-17, 14:51
Hört att hon ska vara en stor diva och skit jobbig att arbeta med, men hon skulle säkert idka sex med dig Herkulez om du frågade osnällt.
hahavaffan
2006-02-17, 14:52
Det sved, men du är snygg Herkulez.
Herkulez
2006-02-17, 14:52
Hört att hon ska vara en stor diva och skit jobbig att arbeta med, men hon skulle säkert idka sex med dig Herkulez om du frågade osnällt.
haha ja men du kan ju inte klandra henne, jag är ju jävligt snygg.
Givet svar.
Japp. "Herkulez är snygg"
Krokodil
2006-02-17, 14:56
Alla alternativen i pollen är knasiga! *screwy*
Har bara sett henne i topmodel, men där är hon nog så djävla jobbig. Verkar ha ett duktigt stort ego och grov brist på självinsikt så jag kan bara tänka mig vilket hemskt program hennes egna show måste vara. *spy*
Faktum kvarstår dock att jag mer än gärna skulle idka älskog med henne. :em:
http://www.tvsquad.com/images/2005/10/tyra_banks_145212g.jpg
Ninjasmurf
2006-02-17, 14:58
haha ja men du kan ju inte klandra henne, jag är ju jävligt snygg.
Det e ju iofs sant ;)
http://www.bongonews.com/StoryImages/tyra_banks.jpg
Såg hennes program en gång, det räckte.....kanske man kan trycka på mute, hon är ju rätt välskapt.
hon är så snygg att hon får va hur dum som hellst
Vet inte redigt vad pollen handla om bara såg något om att herkulez är snygg så jag tog väl det då va :em:
Är det bara jag som tycker att hon inte ser bra ut?
hahavaffan
2006-02-17, 15:05
http://www.tvsquad.com/images/2005/10/tyra_banks_145212g.jpg :whipped:
hon är ju ordentligt snygg så att så länge man slipper höra några längre utläggningar av henne så tycker jag att det är trevligt att ha henne i rutan :)
J.Saarela
2006-02-17, 16:48
hon är så snygg att hon får va hur dum som hellst
Exakt,man skulle även ta hiv för henne.
bluelight
2006-02-17, 16:50
Het, meeen hennes talkshow (eller vad det är) suger getpung.
Hon kommer nog att vara störigt i TV i ett år till, men sen lär hon sig och sen blir hon ok.
Dissector
2006-02-17, 17:25
kan inte säga att jag stör mig direkt på det, däremot tycker jag det är fruktansvärt löjligt och skrattretande, och ett tydligt försök till "Nu-ska-jag-bli-extra-känd-som-en-snäll-lady-som-älskar-allt-och-alla-och-ett-helgon-är-jag-också"
Oprah lyckades, men för farao, inte ett försök till med en dessutom ganska blåst människa. Kan inte direkt säga att jag tycker att hon varesig ställer några intressanta frågor eller drar några andra än fullt uppenbara slutsatser och framställer dom som "Tur att ni har en klippa som mig här". Ingen tvingar mig att titta, så ska inte klaga på showen så, men menar klart på att det är en urlöjlig idé =)
Bronkitkorv
2006-02-17, 17:31
Skulle aldrig se skiten ens... Såna där dumma b-kändisar skall hålla sej där dom hör hemma ( itävlingsprogram och stureplan)
Skulle aldrig se skiten ens... Såna där dumma b-kändisar skall hålla sej där dom hör hemma ( itävlingsprogram och stureplan)
hehe njah, B-kändis kanske hon inte är.... :D
Men iaf, har kollat på top modell nån gång, samt hennes egen partshow en gång.
I top modell e hon så jäkla kaxig tycker jag, samt att hon försöker va så tuff. För att hon ska minsann visa att en modell minsann har ett jätte hårt liv, och måste verkligen jobba EXTREMT hårt för att hålla sig i form bla bla bla.... Så mycket skitsnack!
Hennes pratshow är patetisk, sån jävla Oprah wannabe så d e inte sant... "And now girls I´m gonna show you my own collection of spring clothes" o alla applåderar o hurrar... Rent värdelöst.
Edit: Däremot så skulle jag gärna vilja sätta henne.
Men skÖjar ni eller? Hon såg bra ut för ~10 år sedan. Sådär lagom osexigt med 40-åringar som vill se ut som 20.
Skulle aldrig se skiten ens... Såna där dumma b-kändisar skall hålla sej där dom hör hemma ( itävlingsprogram och stureplan)Du vet inte vem hon är, eller? *screwy*
Hon har en sån äcklig blick och så hennes röst blandat med hur hon tänker. Fyfan! *spy*
Men skÖjar ni eller? Hon såg bra ut för ~10 år sedan. Sådär lagom osexigt med 40-åringar som vill se ut som 20.
f00l
Date of birth (location)
4 December 1973
iofs var du väl inte så långt ifrån
men som svar på frågan, nej inte jobbig, jag ser inte på programmet, det funkar bra för min del, vet inte vad hon tycker. när det gäller utseendet så definitivt, id hit it, yes i would
Sheogorath
2006-02-17, 18:59
Hon är dum i huvudet, sjukt jobbigt och har fruktansvärt enerverande röst. But would I hit it?
Sheo: :laugh: :thumbup:
Dte jobbigaste är hennes panna, ser ut som en dödskalle :D
Gurk-Burk
2006-02-17, 19:25
Jobbig som få men ack så het!
Tricklev
2006-02-17, 19:53
Snygg.
Herkan då dvs.
Har sett ett av hennes "oprah"-program samt ett antal av top-model avsnitten.
Jobbig? Japp, så in i norden.
Tycker hennes talkshow är hyffsat bra, trevlig att titta på är hon iallafall. :naughty:
Mr. Moose
2006-02-17, 23:37
Känner henne inte så jag kan inte svara.
Tycker inte man kan uttala sig om hon är jobbig eller ej, såvida vi nu inte talar om hennes TV "personlighet".
Som person kanske hon är helt annorlunda? Några här som känner henne? Eller åtminstånde har träffat henne??
Claes
wintzell
2006-02-18, 01:45
Sheo: :laugh: :thumbup:
Dte jobbigaste är hennes panna, ser ut som en dödskalle :D
Var jag tvungen att läsa det!? Hennes huvud är ju helt missbildat! Tyckte hon var sjukt het innan jag läste det...
Jag, hon e hemsk numera.
Metal_boy_
2006-02-18, 03:31
jag är ju jävligt snygg.
Vart då? I arslet?
Hon har en sån äcklig blick och så hennes röst blandat med hur hon tänker. Fyfan! *spy*Så... Vi har en telepat ibland oss?
hobbitar
2006-02-18, 09:25
Hon är både snygg och ser bra ut, vad mer kan man begära?
Herkulez
2006-02-18, 11:54
Känner henne inte så jag kan inte svara.
Tycker inte man kan uttala sig om hon är jobbig eller ej, såvida vi nu inte talar om hennes TV "personlighet".
Som person kanske hon är helt annorlunda? Några här som känner henne? Eller åtminstånde har träffat henne??
Claes
självklart talar vi om hennes tv personlighet. framgick rätt tydligt tyckte jag.
Ja för i helvete! Hon verkar aldrig kunna hålla käften. Hon ska alltid ha någonting att säga till om.
Hon har ju hårfästet bakom öronen.
Så... Vi har en telepat ibland oss?
Om du tycker Jessica Alba och Aliyse är heta så finns chansen *popcorn*
Jag tycker hon är jobbig men jag skulle vilja idka alla-hål sex med henne ändå.
snelhest
2006-02-19, 01:17
jobbig dum brud. skulle bara stoppa den i arslet
Om du tycker Jessica Alba och Aliyse är heta så finns chansen *popcorn* :thumbup:
J.Saarela
2006-02-19, 09:20
Hon har ju hårfästet bakom öronen.
Kan lova dig hon är 100ggr snyggare som tjej än vad du är som kille.
userfriendly
2006-02-19, 09:31
nu ska jag va sådär tråkig igen o säga att "vem som helst" kan bli snygg med smink.. hon är ju SKITSTYLAD!
(att det står man vs. woman har inget med saken att göra)
nu ska jag va sådär tråkig igen o säga att "vem som helst" kan bli snygg med smink.. hon är ju SKITSTYLAD!
kanske är en dålig ostylad bild. hon är snygg under sminket oavsett.
och vadå?
High1ander
2006-02-19, 10:28
Varför ska alltid "fula" bilder vara i dålig upplösning, konstiga vinklar, överexponerade/underexponerade, saknar kontrast, osv? Jo, därför med sådana saker felt inställda så är det lätt att man ser ful ut.
Ge mig en kamera och lite ljus som jag kan flytta som jag vill, så kan jag få en person som ligger på en 5a i snygghet att gå till 2-3 eller 7-8 i snygghet, typ.
Trots att hon och många andra kändisar självklart är stylade så slår det många i skönhet även under en bad hair-day.
Varför ska alltid "fula" bilder vara i dålig upplösning, konstiga vinklar, överexponerade/underexponerade, saknar kontrast, osv? Jo, därför med sådana saker felt inställda så är det lätt att man ser ful ut.
Ge mig en kamera och lite ljus som jag kan flytta som jag vill, så kan jag få en person som ligger på en 5a i snygghet att gå till 2-3 eller 7-8 i snygghet, typ.
Trots att hon och många andra kändisar självklart är stylade så slår det många i skönhet även under en bad hair-day.
samma sak som att många tar skumma bilder där man ser dom från någon vinkel man inte trodde existerade på en bild med 1x1 uipplösning :D
givetvis har du rätt, man försöker få fram så dåliga resp. bra bilder som möjligt för att visa sin päng, men det är klart att hon måste ha sett djävligt bra ut även innan hon fick expertstyling osv
Slartibartfast
2006-02-19, 12:05
Tyra banks huvud ser ut såhär:
http://www.urbanjunkies.com/images/light-bulb.jpg
Men hon har fina pattar.
Tyra banks huvud ser ut såhär:
(bild)
Men hon har fina pattar.
kanske dags för ett par (http://www.law.umkc.edu/faculty/projects/ftrials/leoploeb/GLASSES.GIF)
Slartibartfast
2006-02-19, 12:14
kanske dags för ett par (http://www.law.umkc.edu/faculty/projects/ftrials/leoploeb/GLASSES.GIF)
Källa (http://www.findarticles.com/p/articles/mi_qn4186/is_19961017/ai_n11541007)
"Among the nicknames supermodels have for each other, according to YM magazine: Tyra Banks, "Lightbulb Head" (because of her huge head)"
Källa (http://www.findarticles.com/p/articles/mi_qn4186/is_19961017/ai_n11541007)
"Among the nicknames supermodels have for each other, according to YM magazine: Tyra Banks, "Lightbulb Head" (because of her huge head)"
källa? :laugh: är ju ett ytterst personlig åsikt, så jag menade att jag inte håller med dig, visst hon har inte direkt litet huvud men hon är inte direkt liten heller (1.75 är knappast en kort tjej). mer avlångt huvud än glödlampaformat (som jag aldrig sett iosf hehe)
Jag tror inte att någon av er skulle säga nej till henne. Jag skulle inte det iaf.
nordlander
2006-02-19, 13:48
Jag tror inte att någon av er skulle säga nej till henne. Jag skulle inte det iaf.
Beror ju helt på vad hon frågade...
Beror ju helt på vad hon frågade...
Beror ju helt på vad din IQ är...
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.